Internet is lijkt mij niet hun hoofddoel...quote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef msnk het volgende:
[..]
De website van de FBI.... Dan is 2 uur eigenlijk al lang
Ga je nog lang op zijn onzin reageren?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef vanhal het volgende:
[..]
Internet is lijkt mij niet hun hoofddoel...
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtmlquote:14:39 uur
De Amerikaanse special forces hadden de opdracht Osama bin Laden te doden, niet om hem gevangen te nemen. Dat zei een Amerikaanse nationale veiligheidsfunctionaris vandaag. 'Dit was een operatie om te doden', aldus de functionaris.
Nu.nl is ook maar lekker in de rondte aan het lullen om 'nieuws' te creeren he?quote:'Bin Laden doelbewust gedood'
AMSTERDAM – De Amerikaanse elitetroepen hebben terroristenleider Osama bin Laden doelbewust gedood. De missie was niet om hem gevangen te nemen.
© Novum Nieuws
Dit heeft een Amerikaanse regeringsfunctionaris bevestigd tegenover Reuters. "Dit was een operatie om te doden", aldus de regeringsfunctionaris.
Bin Laden is door de Amerikaanse elitetroepen geļdentificeerd op basis van zijn gezicht. Momenteel worden DNA-testen gedaan om zijn identiteit definitief vast te stellen, aldus een Amerikaanse functionaris.
De resultaten van de DNA-testen zullen binnen enkele dagen bekend worden. Bin Laden zou zich hebben verzet tegen zijn arrestatie, waarna hij door zijn hoofd werd geschoten. De kleine groep commando's heeft daarna vastgesteld dat het stoffelijk overschot toebehoorde aan de terroristenleider.
Waarschijnlijk weer een 'expert-mening' die als feit wordt gepostuleerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef vanhal het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtml
Amerikaanse ambassades.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom zijn Kenia en Tanzania eigenlijk door AQ aangevallen destijds?
Een plaatje wijzigen is niet zoveel werk, kan een 12-jarige tiener ook binnen 5 minuutjesquote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef vanhal het volgende:
[..]
Internet is lijkt mij niet hun hoofddoel...
Dat hij zich verzet heeft werd al heel snel door officials gezegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Stranger het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)elbewust-gedood.html
[..]
Nu.nl is ook maar lekker in de rondte aan het lullen om 'nieuws' te creeren he?
Amerikaanse ambasade in die landen toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom zijn Kenia en Tanzania eigenlijk door AQ aangevallen destijds?
Ik denk dat de vraag meer gericht was op "waarom de ambassades in Kenia en Tanzania".quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds wanneer mag Amerika iemand doden in een land zonder toestemming daarvoor en het dan ook nog openbaar ter wereld naar buiten brengen.
Daarbij ook nog hem associėren in een toespraak met 9/11 waarvoor die niet verdacht wordt.
I know, ik vroeg me af of er wat met die specifieke landen was.quote:
Ja, maar ze wilden hem helemaal niet arresteren, dus in principe heeft ie zich alleen verzet tegen zijn liquidatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat hij zich verzet heeft werd al heel snel door officials gezegd.
Wat is de meerwaarde van hem pakken?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had het interessanter gevonden als hij levend was gevangen. Hij moet zich dus flink verzet hebben, dat ze dit hebben moeten doen? Wat voor meerwaarde heeft het doden van hem anders?
mwa, een site kan in beheer zijn door een 3de partij, etc etc. Anyway, ik vind dit niet lang hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Een plaatje wijzigen is niet zoveel werk, kan een 12-jarige tiener ook binnen 5 minuutjes
Het is natuurlijk een non-issue, maar de website van de FBI... Ik vind het wel frappantquote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef vanhal het volgende:
[..]
mwa, een site kan in beheer zijn door een 3de partij, etc etc. Anyway, ik vind dit niet lang hoor.
Voor mij in ieder geval keihard bewijs dat ie in ieder geval de afgelopen jaren nog leefde en dat ze hem nu echt te pakken hebben (al was het alleen maar om alle complottheorieen om zeep te helpen)quote:
Huh? Hij ligt toch ergens op de bodem van de zee?quote:Momenteel worden DNA-testen gedaan om zijn identiteit definitief vast te stellen, aldus een Amerikaanse functionaris.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
Huh? Hij ligt toch ergens op de bodem van de zee?
En daarom moest hij dood. Je wilde een schijn tribunaal? Een grotere martelaar?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ehm, je weet toch wel wat ie heeft uitgespookt?
Ze hadden hem echt niet hoeven opbaren in het Smithsonian Museum.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef vanhal het volgende:
[..]
Oh op zo'n manier. Dus volgens jou had het anders moeten gaan?
Om die landen onder druk te zetten en te beļnvloeden plus makkelijker om daar een aanslag te plegen dan bijvoorbeeld Europa of USA.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:45 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag meer gericht was op "waarom de ambassades in Kenia en Tanzania".
Nee je hebt gelijk, in zee dumpen was natuurlijk het bestequote:Op maandag 2 mei 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daarom moest hij dood. Je wilde een schijn tribunaal? Een grotere martelaar?
Vele miljoenen aan beveiliging? Jaren ruzie over wie hem mag vervolgen?
Om hem uiteindelijk toch dood te maken?
Ik denk ook wel dat ie zich verzet heeft, maar Osama oppakken was wel lastig geweest, ten eerste omdat zijn gevangenschap een permanent beveiligingsgevaar zou opleveren, en ten tweede omdat een rechtzaak heel veel media exposure geeft aan Osama, waarvan we weten dat het een charismatische man is.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik had het interessanter gevonden als hij levend was gevangen. Hij moet zich dus flink verzet hebben, dat ze dit hebben moeten doen? Wat voor meerwaarde heeft het doden van hem anders?
Toen was ie al dood.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, in zee dumpen was natuurlijk het beste
Precies, plus het is natuurlijk enorm schadelijk voor de relatie met Pakistan en die is toch bijna al naar de klote in de publieke opinie in de VS nu (terecht overigens).quote:Op maandag 2 mei 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daarom moest hij dood. Je wilde een schijn tribunaal? Een grotere martelaar?
Vele miljoenen aan beveiliging? Jaren ruzie over wie hem mag vervolgen?
Om hem uiteindelijk toch dood te maken?
Zou me ook niet echt verbazen als hij wil levend is gevangen en daarna door zijn hoofd is geschoten. Het laatste wat je wil (vanuit Amerikaans oogpunt) is een proces bij Osama.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je kende toch mensen die de waarheid kennen, zei je eerder?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:48 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ze hadden hem echt niet hoeven opbaren in het Smithsonian Museum.
Op zijn minst een onderzoek van het lichaam om de identiteit te bevestigen.
Ik hoef niet veel te zien maar in ieder geval iets terwijl daar alle mogelijkheden voor waren is het minste wat mensen kunnen vragen.
Wie weet denk ik er vanmiddag nog heel anders over als er meer bekend is maar zoals het er nu voorstaat pik ik het niet.
De helft is nu natuurlijk vrolijk alu-hoedje verwijzingen aan het maken want er is geen grijs gebied tussen nergens kritisch naar kijken en je de hele dag bezighouden met vergezochte chemtrail retilian verhalen.
Laugh it up.
Tot nu toe is alleen cnn ermee gekomenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef meth77 het volgende:
ik lees nergens dat tie in zee gegooid is
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtml
Geen melding van wie die official dan is.quote:Bin Laden's body was later buried at sea, an official said. Many Muslims adhere to the belief that bodies should be buried within one day.
The official did not release additional details about the burial, but said it was handled in keeping with Muslim customs.
das te hopen van niet anders krijgt de usa veel vragen.quote:
NOS (Op Journaal 24) heb ik het gehoord.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Tot nu toe is alleen cnn ermee gekomen
[..]
Geen melding van wie die official dan is.
zolang ze zelf niet met een officiele statement komen moet je al die USA newszenders niet gelovenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef msnk het volgende:
Vooral "U.S. officials told CBS News that bin Laden's body would be handled in accordance with Muslim traditions` i.c.m "has been buried at sea" is lachwekkend te noemen.
quote:Dit is de pokerface van Obama
Het White House Correspondents’ Dinner, waar we gisteren ook al aandacht aan besteedden, kende met terugwerkende kracht een opvallend moment: de grap van Seth Myers over Osama Bin Laden.
Uit de reactie van Barack Obama, die op dat moment al wist dat er de volgende ochtend een actie tegen Bin Laden zou zijn, blijkt hoe goed hij zijn gezicht in bedwang kan houden:
Serieus: wie boeit dit? De meeste moslims zal het worst wezen wat er met Bin Laden's lijk gebeurd.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef msnk het volgende:
Vooral "U.S. officials told CBS News that bin Laden's body would be handled in accordance with Muslim traditions` i.c.m "has been buried at sea" is lachwekkend te noemen.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 14:55 schreef wise het volgende:
[..]
zolang ze zelf niet met een officiele statement komen moet je al die USA newszenders niet geloven
quote:11:04 uur
Een lid van de Jemenitische tak van al-Qaeda heeft de dood van Osama bin Laden, de leider van de organisatie, bevestigd.
In een telefoongesprek met het Franse persagentschap AFP benadrukt hij dat Bin Ladens dood een "catastrofe" is voor het netwerk.
10:56 uur
Jihadfora reageren vol ongeloof op de dood van Bin Laden. Een reactie: 'Als dit waar is, is dit een moment van schande voor het Pakistaanse volk, dat er niet in geslaagd is een held van de islam te beschermen.'
Haha wat moet ik mij daarbij voorstellen, een jihadforumquote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef meth77 het volgende:
Jihadfora reageren vol ongeloof op de dood van Bin Laden
ipv fipo roepen hun: JIHAD of ALLAH AKBARquote:Op maandag 2 mei 2011 14:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Haha wat moet ik mij daarbij voorstellen, een jihadforum
een soort van stormfront/marroko.nlquote:Op maandag 2 mei 2011 14:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Haha wat moet ik mij daarbij voorstellen, een jihadforum
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
ipv fipo roepen hun: JIHAD of ALLAH AKBAR
Wat is dezequote:Op maandag 2 mei 2011 14:57 schreef Disorder het volgende:
Hoor het net pas, wat erg! Zo jong nog en al de zoveelste president die neergeschoten word! Laat nog een vrouw en kinderen na ook. Bah bah bah.
Ik zei dat als er iets niet klopt er mensen zijn die de waarheid kennen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:51 schreef vanhal het volgende:
[..]
Je kende toch mensen die de waarheid kennen, zei je eerder?
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef Deetch het volgende:
Moslim tradities:
Het lichaam van Osama wordt achter een 4-wheel drive door de straten van New York gesleept totdat hij als een strontspoor is weggevaagd.
Je roept geen JIHAD!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oh, en slotje is iets in de trand van BOM of BOMGORDEL oid.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dus je lult maar een eind weg. Noted.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik zei dat als er iets niet klopt er mensen zijn die de waarheid kennen.
Waar men liegt kent iemand de waarheid dat lijkt me logisch.
Wie die mensen precies zijn als de berichtgeving al niet klopt weet ik niet.
Ze kiezen hun volgende bomgordeldragerzelfmoordterroristdinges aan de hand van wie er gebant isquote:Op maandag 2 mei 2011 14:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oh, en slotje is iets in de trand van BOM of BOMGORDEL oid.
zelfmoord misschien ook nog wel, hoewel dat ook een ban zou kunnen zijn
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:57 schreef Disorder het volgende:
Hoor het net pas, wat erg! Zo jong nog en al de zoveelste president die neergeschoten word! Laat nog een vrouw en kinderen na ook. Bah bah bah.
Gaan ze weer een vliegtuig stelen en dan de Dom binne vliegenquote:ma 02 mei 2011, 14:03
Taliban zint op wraak na dood Bin Laden
http://www.telegraaf.nl/b(...)zint_op_wraak__.html
PESHAWAR - De radicaalislamitische Talibanbeweging heeft gezworen wraak te nemen voor de dood van Osama bin Laden, de leider van het terreurnetwerk al-Qaeda. Tehrik-e-Taliban Pakistan (TTP) dreigde maandag aanslagen te plegen op Pakistaanse regeringsleiders, onder wie president Asif Ali Zardari, op het leger van Pakistan en op de Verenigde Staten.
Eerder op de dag ontkende de TTP nog dat Bin Laden dood was.
ach het zal wel door blijven gaan, er staat weer een leider op en dan kunnen ze weer gaan vangen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Winnaar: Barack Obama
Mol: De troepen van Amerika
Verliezers: Osama bin Laden en zijn aanhang.
whehehe dat zou wel stoer zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze kiezen hun volgende bomgordeldragerzelfmoordterroristdinges aan de hand van wie er gebant is?
Sjonge jonge, welk leed is jou aangedaan om zo te reageren zegquote:Op maandag 2 mei 2011 15:02 schreef Ebbao het volgende:
AmerikanenHypocriete onbenullige rasidioten.
nou dit hebben ze anders knap gefikstquote:Op maandag 2 mei 2011 15:02 schreef Ebbao het volgende:
AmerikanenHypocriete onbenullige rasidioten.
"Burn that motherfucker" in tienvoud alsmede springen om de dood van bin ladenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:02 schreef vanhal het volgende:
[..]
Sjonge jonge, welk leed is jou aangedaan om zo te reageren zeg
owwwwww lol, je kwam in het vorige topic heel stellig over, want je kende mensen die de waarheid kende en wie dat waren wilde je dan weer niet vertellenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik zei dat als er iets niet klopt er mensen zijn die de waarheid kennen.
Waar men liegt kent iemand de waarheid dat lijkt me logisch.
Wie die mensen precies zijn als de berichtgeving al niet klopt weet ik niet.
Wehehe.quote:Acteur Salman Riaz wilde 5 maanden geleden een scene opnemen, vlakbij de villa. Maar toen de crew wilde beginnen met filmen, kwamen er 2 mannen uit de villa die zeiden dat het 'Haram' was om daar een film op te nemen.
Goed gesproken, want al die complottheorieėn daar hebben de regering alleen maar baat bij. De waarheid is erg lastig definitief vast te stellen, maar één ding is wel merkwaardig en dat is dat deze belangrijke terrorist monddood is gemaakt en niet is verdoofd o.i.d.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:47 schreef speknek het volgende:
Dat niburu verhaal is echt dikke bagger. Als Bush zijn lichaam in een koelcel had liggen zou hij hem echt niet overgedragen hebben aan een Democraat om daar anderhalf jaar voor de verkiezingen goede sier mee te maken. Daarnaast hadden ze dan niet met een bataljon navy seals Team America World Police nagespeeld in een Pakistaanse garrisoen-stad, compleet met random mensen doodschieten, een helikopter neer laten storten en de Pakistaanse veiligheidsdienst op de piemel trappen, maar dan hadden ze hem wel met een paar explosies uit wat Afghaanse grotten gehaald.
Kan het niet zo zijn dat obama zich verzette en wilde schieten en daarom neergeschoten is?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:10 schreef samverdoes het volgende:
[..]
Goed gesproken, want al die complottheorieėn daar hebben de regering alleen maar baat bij. De waarheid is erg lastig definitief vast te stellen, maar één ding is wel merkwaardig en dat is dat deze belangrijke terrorist monddood is gemaakt en niet is verdoofd o.i.d.
Meestal maken zelfmoordenaars geen stampij en blazen zichzelf op of slikken een pil of schieten zichzelf door de kop.
Maar hij is vermoord, dat is hoogst merkwaardig. Waarschijnlijk zullen door het monddood maken van dit persoon een hoop minder koppen rollen in de top ten aanzien van de hoge officieren en generaals in het Pentagon, het machtige Europa en Israėl en dat de economie weer een impuls zal krijgen, want geld en economie zullen altijd zwaarder blijven wegen dan mensen correct informeren en of mensenlevens sparen.
Blijkbaar moest er een ommekeer komen in het hele verhaal. Misschien gaat de Nederlandse missie naar Afghanistan nu ook niet meer door...en hebben de Europese leiders gezegd genoeg geld te hebben uitgeven aan missies. En dat dit voor de VS genoeg reden was om uiteindelijk het zwarte schaap "uit zijn kast te halen".
Osama op dit moment in het nieuws brengen heeft blijkbaar veel economisch en politiek belang op wereldtopniveau.
ms paint is traag met het verwerken van .bmp bestanden. Dus nog even geduldquote:Op maandag 2 mei 2011 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, er zijn dus foto's, ik vermoed dat die vandaag bekendgemaakt gaan worden.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat obama zich verzette en wilde schieten en daarom neergeschoten is?
een man van zijn kaliber zal zich niet snel verzettenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat obama zich verzette en wilde schieten en daarom neergeschoten is?
Zolang we niet nog meer details te horen krijgen blijft hert maar gissen. Er zouden in totaal vier mannen zijn doodgeschoten dacht ik toch? Dus echt heel dreigend was de situatie dan niet, beseffende dat je hier met Amerikaanse special troops te maken hebt lijkt mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wait, whut, stond Obama aan de kant van Osama mee te vechten ? Lol EINZ!121321!!!1!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Niemand vindt het erg dat Obama dood is. Behalve de gekke extremisten.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
wat ik het meest achterlijke vind: bin Laden heeft zelf duizenden mensen gedood met zijn acties. Wordt hij eens zelf terug gepakt. Dan vergaat de wereld? Kom op zegKoekje van eigen deeg
Osama.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niemand vindt het erg dat Obama dood is. Behalve de gekke extremisten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niemand vindt het erg dat Obama dood is. Behalve de gekke extremisten.
Oh, is de wereld aan het vergaan dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
wat ik het meest achterlijke vind: bin Laden heeft zelf duizenden mensen gedood met zijn acties. Wordt hij eens zelf terug gepakt. Dan vergaat de wereld? Kom op zegKoekje van eigen deeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |