Dronken of nuchter?quote:
En ik zeg dus, de motieven van de VS om hem in zee te dumpen (als dat waar is) heeft niets met de islam-regels te maken. Is onzin.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:25 schreef matthijst het volgende:
Ja, islam zegt binnen 24 uur, maar zoals gezegd: pas 17 uur dood en vanochtend was ie al in zee gedumpt, dus dat was vrijwel direct, lijkt het...
indd op zo'n korte termijn. Als het waar is dat hij in zee is gegooi dan zullen er veel vragen komen me dunkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Hadden ze van te voren afgesproken waar hij begraven zou mogen worden of zoWat een verhaal.
Doe 's normaal manquote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef iwannabehigh het volgende:
HET IS NOG HELEMAAL GENE FEIT DAT HIJ IN DE ZEE IS GEGOOID DAT HEEFT ALLEEN CNN GEZEGD MAAR CNN ZEGT WEL MEER
SPECULEER DAAR DAN NIET OVER AANGEZIEN DER NOG NIKS IS BEWEZEN
BEDANKT
Gozer, NOS meldt het zelf ook. Nu ik erover nadenk, iedereen meldt het.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef iwannabehigh het volgende:
HET IS NOG HELEMAAL GENE FEIT DAT HIJ IN DE ZEE IS GEGOOID DAT HEEFT ALLEEN CNN GEZEGD MAAR CNN ZEGT WEL MEER
BEDANKT
Ah, sorry, las je reply verkeerdquote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef msnk het volgende:
[..]
En ik zeg dus, de motieven van de VS om hem in zee te dumpen (als dat waar is) heeft niets met de islam-regels te maken. Is onzin.
Zeer vreemd. Er is nu ook niet bepaald een zee in de buurt van de grens van Pakistan en Afghanistan.quote:
Maak even anders duidelijk wat je mening is, je capslock is vreselijk irritantquote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef iwannabehigh het volgende:
BEDANKT
Die anderen nemen het over van CNN ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Doe 's normaal manEn het is niet alleen CNN.
Oh zo, foutje moet kunnenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je zei: twaalfjarige tieners. Net zoiets als witte sneeuw, een beetje dubbelop.
Nee, niet iedereen neemt het over van CNN.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Die anderen nemen het over van CNN ja.
Ja, en NOS zei ook dat die jongen uit Alphen a/d R een drugsverslaafde was. Bleek ook niet zo te zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Gozer, NOS meldt het zelf ook. Nu ik erover nadenk, iedereen meldt het.
Ach, wat een flauwekul.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er wordt gemeld dat geen land hem zou willen hebben om te begraven, daarom hebben ze het zo gedaan.
Ik erger me er niet aan, maar vind het wel vreemd. Vooral die mensen die toen nog maar vier jaar oud warenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar ik me helemaal aan erger is dat de dood van Bin Laden ervoor zorgt dat alle mensen een hoofdstuk kunnen afsluiten in hun leven en het voor vrede zorgt terwijl er nergens bewezen is dat hij dit heeft gedaan.
Geloof mij, het gevolg hiervan gaat veel erger worden dan 5 11 septembers.
Welk land? Waarzegster?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar ik me helemaal aan erger is dat de dood van Bin Laden ervoor zorgt dat alle mensen een hoofdstuk kunnen afsluiten in hun leven en het voor vrede zorgt terwijl er nergens bewezen is dat hij dit heeft gedaan.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik geef maar weer wat ik heb gelezen. En waarom zou dat flauwekul zijn? Misschien is een onderbouwing iets?quote:
Volgend jaar dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach voor zijn rechterhand dood is zijn we ook aan het einde v/d wereld
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geloof jij dat de wereld volgend jaar vergaat? een groepje maya's geloven?
met vliegtuigen ja, maar een bom maken en geweren kopen kan je daar makkelijk, dus ik zou het niet te hard roepenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het wordt verdomde moeilijk daar weer een aanslag te plegen.
we krijgen geen 11 september meer gelovige.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:33 schreef maickeltje het volgende:
[..]
we krijgen geen 11 september meer gelovige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |