wil je een omeprazolletje???quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een off-topic vraagje:
Als je een full-account hebt, kan je dan berichten negeren? Zodat je ze niet meer ziet?
Ik word schijtziek van die berichten van Beequeen met haar eeuwige gezeik.
Flip kan wel eens anders gaan stemmen; Karim, Shanon, Jo en Mo, wil eindelijk een week zonder gezeik.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef rc_1990 het volgende:
Ik denk:
Flip: Jo, Mo, Karim, Sharon
Karim: Sharon, Flip, Jo, Mo
Sharon: Karim, Jo, Mo, Flip
Jo: Flip, Sharon, Mo, Karim
Mo: Flip, Jo, Sharon, Karim
en dan zouden dus Mo, Karim en Sharon genomineerd zijn.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heb je ze nog niet allemaal verkocht??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
wat kan je daarvoor vragen dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heb je ze nog niet allemaal verkocht??
Nee dat kan ik me niet voorstellen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Flip kan wel eens anders gaan stemmen; Karim, Shanon, Jo en Mo, wil eindelijk een week zonder gezeik.
Mo zal mogelijk Jo op de laatste plaats zetten,
Plaats 4:Karim gwoon omdat t kanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Candyfreak het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de persoonlijke ranking van Mo
Geloof ook niet dat Mo Jo op laatste gaat zettenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Flip kan wel eens anders gaan stemmen; Karim, Shanon, Jo en Mo, wil eindelijk een week zonder gezeik.
Mo zal mogelijk Jo op de laatste plaats zetten,
Jeeezzz, geen onetaker hoeft toch niet te betekenen dat ze ineens andere namen moeten noemen?! Ik werd net goedgelovig genoemd en ik ben alles behalve dat. Alles wordt natuurlijk gestuurd maar ze gaan echt niet van bewoners verlangen dat ze andere namen (of een andere volgorde) gaan noemen dan ze in eerste instantie wilden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
Hoor dan. Djoon, dit was geen one taker. I rest my case.
Wat jij wilt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef Ginosa het volgende:
Jeeezzz, geen onetaker hoeft toch niet te betekenen dat ze ineens andere namen moeten noemen?! Ik werd net goedgelovig genoemd en ik ben alles behalve dat. Alles wordt natuurlijk gestuurd maar ze gaan echt niet van bewoners verlangen dat ze andere namen (of een andere volgorde) gaan noemen dan ze in eerste instantie wilden.
Er was er vanmiddag ook 1 die dacht dat dat gedraai met dat rad ook eerlijk zou gaanquote:
doet ie al wekenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
Flip baalt volgens mij als een bekstekker van Djoon.
Ja maar vanmiddag kwam hij naar haar toen en toen wees zij hem afquote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
Flip baalt volgens mij als een bekstekker van Djoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |