abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 15:53:25 #251
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_96252298
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Heb jij de veranderingen wel meegemaakt? Omdat ik het echt zwaar overdreven vind dat je zegt dat wij slachtoffer zijn. Ik vind het juist een goede zaak dat het gebeurt, al is het wachten e.d. misschien vervelend, sowieso ben ik er wel aan gewend. En ik vind preventie goed; liever dat iedereen gefouilleerd wordt dan dat we allemaal over hoop geknald worden. Niks ''slachtoffer'' in mijn ogen, gekken heb je altijd.
Mooi, dan ben jij dus precies het slachtoffer dat de VS graag ziet: bang voor alles en lekker meegaand.... "U wilt in mijn anus kijken? Maar natuurlijk meneer, ik buk wel even, wilt u een lampje lenen?" |:( |:(
Haters everywhere but I don't really care.
pi_96252303
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Pakistan houdt zich braaf stil denk ik zo, nu hij in hun achtertuin is opgepakt :').
Wees blij dat ie in Pakistan was en niet in een klein moslimland. Tegen Pakistan durven de yanks niks te ondernemen omdat Pakistan over 100 kernwapens beschikt. :)
  maandag 2 mei 2011 @ 15:53:58 #253
8369 speknek
Another day another slay
pi_96252332
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:27 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Gozer, NOS meldt het zelf ook. Nu ik erover nadenk, iedereen meldt het.
De NOS had ook pontificaal die 'officieel vrijgegeven' fotoshop van Bin Laden vol in beeld, dus dat zegt weinig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:54:05 #254
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96252337
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef SicSicSics het volgende:

En ik denk ook niet dat de VS feest zou vieren als er nog een greintje twijfel over bestond wie ze doodgeschoten en in zee gedumpt hebben. Maar dat zijn aannames. En ook over de reden waarom hij dood moest kun je eindeloos speculeren.
Toen Bush zijn grote spandoek met "WE HAVE WON" o.i.d tentoonstelde waren Amerikanen ook een feestje aan het bouwen was het niet? Dus ik weet dat niet zo zeker :P
AFC AJAX
pi_96252375
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef matthijst het volgende:

[..]

Mooi, dan ben jij dus precies het slachtoffer dat de VS graag ziet: bang voor alles en lekker meegaand.... "U wilt in mijn anus kijken? Maar natuurlijk meneer, ik buk wel even, wilt u een lampje lenen?" |:( |:(
Rot toch een eind op gek. Wat een vergelijking. :') Dus jij wordt liever overhoop geknald dan dat er fouillaties plaatsvinden?
  maandag 2 mei 2011 @ 15:54:40 #256
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_96252376
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Pakistan houdt zich braaf stil denk ik zo, nu hij in hun achtertuin is opgepakt :').
Ik begreep van het BBC news dat ze er niet blij mee zijn. De US heeft helemaal niemand geinformeerd, uiteraard.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:55:11 #257
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96252402
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef msnk het volgende:
Toen Bush zijn grote spandoek met "WE HAVE WON" o.i.d tentoonstelde waren Amerikanen ook een feestje aan het bouwen was het niet? Dus ik weet dat niet zo zeker :P
Dat was anders. Die victory had hij ook gehaald. Het was alleen multi interpretabel. 'Osama is dood!' is dat niet! ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_96252420
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Wees blij dat ie in Pakistan was en niet in een klein moslimland. Tegen Pakistan durven de yanks niks te ondernemen omdat Pakistan over 100 kernwapens beschikt. :)
De VS, Israel en India doen er samen al alles aan om Pakistan nucleair te ontmantelen.

Dat Osama zo'n beetje in het midden vd achtertuin in Pakistan is gevonden, zal de relatief VS-Pakistan, die toch al gespannen is, niet goed doen.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:55:29 #259
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_96252422
Ik snap de mensen die het voor Osama Bin Laden opnemen echt niet.
Leef en Laten Leven
  maandag 2 mei 2011 @ 15:55:43 #260
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96252434
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat was anders. Die victory had hij ook gehaald. Het was alleen multi interpretabel. 'Osama is dood!' is dat niet! ;)
Jij weet net zo goed als ik dat ze bedoelden dat de Taliban verslagen was ;)
AFC AJAX
pi_96252438
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Robijn48 het volgende:
Ik snap de mensen die het voor Osama Bin Laden opnemen echt niet.
Wie nemen het voor hem op dan?
  maandag 2 mei 2011 @ 15:56:01 #262
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_96252451
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

:')

Waarschijnlijk is Osama door de Pakistaanse inlichtingendienst beschermd, terwijl Pakistan tegelijkertijd altijd beweerde dat Osama zich niet in Pakistan schuil zou houden.

De VS heeft groot gelijk door zelf een operatie uit te voeren, en met succes.
Inderdaad. Ik geloof er niks van dat Pakistan niet al tijden op de hoogt van zijn verblijfplaats was. Vlakbij de hoofdstad en vlakbij een grote militaire basis/academie in een grote villa.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:56:35 #263
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_96252482
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Rot toch een eind op gek. Wat een vergelijking. :') Dus jij wordt liever overhoop geknald dan dat er fouillaties plaatsvinden?
Ik stap inderdaad liever in het vliegtuig zonder mijn riem en schoenen af te doen...
En loop liever over straat zonder gefouilleerd te worden...

Want wat is er nou in honderd jaar vliegen helemaal gebeurd? Paar vliegtuigjes in het WTC, poepoe... :O
Haters everywhere but I don't really care.
pi_96252491
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heel het midden oosten? Moslims?
  maandag 2 mei 2011 @ 15:57:11 #265
116015 SicSicSics
pi_96252526
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef msnk het volgende:
Jij weet net zo goed als ik dat ze bedoelden dat de Taliban verslagen was ;)
De Taliban? In Irak? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:57:14 #266
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_96252530
quote:

[..]

Jij, onder onder andere
quote:

[..]

Jij onder andere. Maar goed. Moet jij weten. Ik zelf ben blij dat hij eindelijk gepakt is.
Leef en Laten Leven
pi_96252542
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:50 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Meneer Osama Bin Laden heeft er tien jaar geleden op gehint dat hij alles met de aanslag van 2001 te maken had.
Verder heeft hij zich tien jaar verstopt en gedreigd nieuwe aanslagen te doen
Dus? Enige rede dat ze hem vermoord hebben is omdat OBL een vijand is. Had ook niet anders verwacht. Groote vrees voor de VS is dat ze hem levend in handen zouden krijgen.

Verder geloof ik niet in al die 9/11 mythes, maar die ene video met die zogenaamde bekentenis, daar heb ik niet al te veel vertrouwen in.
En we weten dat de VS Afghanistan aanviel omdat die OBL niet aan de VS over wilde dragen. De Taliban wilde bewijs en later bleek dat de VS dat niet eens had. Misschien dat ze het nu wel hebben. Maar bij dit soort zelfmoordaanslagen is bewijzen wie er opdracht gaf niet zo makkelijk. De daders zijn de daders zelf en die zijn dood.

Als de VS leiders van de vijand mogen doden als er burgerslachtoffers zijn geweest, geld dat dan ook voor Al Qaeda? Is het ook moreel acceptabel als zei assassinaties uitvoeren?

En dan heeft de VS nog mazzel dat er zo weinig andere mensen zijn gedoodt.

Trouwens zijn de Amerikanen op het internet helemaal gek geworden. Elk kritisch punt wordt als anti amerikaansheid gezien. Europeanen op allerlei fora worden massaal gebanned en de Amerikanen kloppen zichzelf op hun borst vanwege al hun geweldige oorlogen en hoe vaak ze de wereld wel hebben moeten redden voor die zwakke racistische insignificate Europeaantjes.
pi_96252568
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik stap inderdaad liever in het vliegtuig zonder mijn riem en schoenen af te doen...

Want wat is er nou in honderd jaar vliegen helemaal gebeurd? Paar vliegtuigjes in het WTC, poepoe... :O
Er zijn in het verleden wel wat meer dingen gebeurd hoor, en ik begrijp die veiligheidsmaatregelen helemaal.
pi_96252572
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De VS, Israel en India doen er samen al alles aan om Pakistan nucleair te ontmantelen.
Ja ik was al op de hoogte van de kruisvaarders-zionisten-hindoe alliantie.

Maar China, Rusland en Iran zijn weer de tegenstanders, Pakistan kan zich bij hen aansluiten. :)
pi_96252590
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef StephanL het volgende:

[..]

Heel het midden oosten? Moslims?
Onzin. De normale moslims zijn echt wel blij dat hij dood is. Behalve de extremistische. Ik lees nu op Facebook een bericht van een moslima (met hoofddoek); Congratz World with the death of Osama Bin Laden!!
Moge dood van andere terroristische hoofden naderen!
:)
A M E N !!

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef matthijst het volgende:

[..]

Tja, ieder zo z'n eigen keuzes.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:58:29 #271
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96252603
quote:
12s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

De Taliban? In Irak? :D
:')! Je hebt gelijk.

quote:
Bush stated at the time that this was the end to major combat operations in Iraq.
Was ook niet waar natuurlijk ;) Punt blijft staan :@
AFC AJAX
pi_96252607
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik geloof er niks van dat Pakistan niet al tijden op de hoogt van zijn verblijfplaats was. Vlakbij de hoofdstad en vlakbij een grote militaire basis/academie in een grote villa.
Klopt, de Volkskrant heeft er ook al een artikel over gepubliceerd.

quote:
Vondst Bin Laden slecht voor relatie Pakistan en VS

De vondst van Osama bin Laden in een villa bij Islamabad zal de relatie tussen de VS en Pakistan niet ten goede komen.

Dat de terroristenleider werd aangetroffen in een villa vlak bij de hoofdstad, en dus niet in een ingewikkeld grottenstelsel in de bergen, doet wereldwijd vele wenkbrauwen fronsen. Pakistan heeft altijd volgehouden niet te weten waar de terroristenleider zich bevond. Heeft het land informatie voor de Amerikanen achtergehouden?

Die vraag zullen de Amerikanen zich ook stellen. Zij kregen telkens van Pakistan te horen dat er geen bewijs was dat Bin Laden zich in het land schuil zou houden. Tijdens een geheime operatie van Amerikaanse militairen, waar Pakistan volgens de VS geen weet van had, is de terroristenleider nu toch gevonden.

Achtertuin
'Dat zal de relatie tussen de VS en Pakistan niet ten goede komen', aldus Cor Speksnijder, buitenlandverslaggever van de Volkskrant. 'Bin Laden werd nota bene praktisch in de achtertuin van een militair opleidingscentrum gevonden. Bovendien begint Pakistan nu steeds meer de eer op te eisen voor de vondst van Bin Laden, terwijl het volgens de Amerikanen een geheime operatie van hun kant was. In hoeverre Pakistan hierbij betrokken was, zal nog moeten blijken.'

http://www.volkskrant.nl/(...)Pakistan-en-VS.dhtml

pi_96252623
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Rambolin het volgende:

De angst dat Pakistan uit elkaar valt en dat er daar geen overheid meer is en dat dus al die kernwapens in allerhande handen komen is totaal geen angst voor de VS. Ze gaan gewoon door met destabilizeren van Pakistan.
pi_96252657
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Jij, onder onder andere

[..]

Jij onder andere. Maar goed. Moet jij weten. Ik zelf ben blij dat hij eindelijk gepakt is.
Ha, ha, jij bent echt een domme doos!

Ik nuanceer alleen maar, en vraag me af of het waar is dat hij in zee is gegooid en waarom hij ipv gevangen te nemen meteen af is gemaakt (als dit al zo is, eerst de DNA-test afwachten).

Maar ja hoor, ik huil omdat ie dood is. Weeeeeeh. :'(

oO<
  maandag 2 mei 2011 @ 15:59:43 #275
116015 SicSicSics
pi_96252676
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef msnk het volgende:
Was ook niet waar natuurlijk ;)
Dat weten we nu, hij ging er natuurlijk eerlijk vanuit dat het toen klaar was met de 'major operations'!

Maar je hebt gelijk natuurlijk.
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')