ik had er nog niet echt naar gekeken, eigenlijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed plaatje!
Herstel: belachelijk eenvoudig plaatje!
Typische klachten van een dertiger.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef neen het volgende:
Even heel wat anders, ik weet dat in ieder geval xm een tijdje terug threenager is geworden en misschien nog wel meer. Wat zijn nou echt de dingen om tegenop te zien als je threenager wordt?
Vriend van me wordt namelijk 29 en denkt dus dat hij nog alle tijd heeft dus nu wil ik eigenlijk iets doms geven en zeggen: "omdat je 30 bent" of "je lijkt wel 30" ofzo. Om hem in ieder geval aan deze drempel te herinneren
quote:
ach, grijze haren zijn beter dan geen haren.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef Mini. het volgende:
Wij plagen mijn vriendje al jaren met Just For Men grijze haren-shampoo, en die is pas 26.
Oh, ik vind het ook helemaal niet erg dat hij een beetje grijs is.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach, grijze haren zijn beter dan geen haren.
Was meer bedoeld voor die bijna 30er, maar neequote:
Kan, maar heb na bijna vol seizoen wel even genoeg wedstrijden gezienquote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef neen het volgende:
Je kunt nog naar Zwollehoe staat het met de huizenjacht daar?
Ik zal zo Viking even aflossen
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef neen het volgende:
Even heel wat anders, ik weet dat in ieder geval xm een tijdje terug threenager is geworden en misschien nog wel meer. Wat zijn nou echt de dingen om tegenop te zien als je threenager wordt?
Vriend van me wordt namelijk 29 en denkt dus dat hij nog alle tijd heeft dus nu wil ik eigenlijk iets doms geven en zeggen: "omdat je 30 bent" of "je lijkt wel 30" ofzo. Om hem in ieder geval aan deze drempel te herinneren
ik sinds april 2009, dat valt nog wel meequote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef V1z0R het volgende:
Ik zie trouwens dat ik in 2004 al in dit topic zatOf nouja, Slank voor de feestdagen...
dat had onze topicspeurneus loveli al ontdektquote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef V1z0R het volgende:
Ik zie trouwens dat ik in 2004 al in dit topic zatOf nouja, Slank voor de feestdagen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Goed zo! Avond van te voren en die ochtend vast innemen hčquote:Op maandag 2 mei 2011 15:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Tot nu toe valt het wel mee, rituals. maar ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken..
Heb oxazepam én een pijnstiller, dus alle voorzorgsmaatregelen zijn genomen![]()
Nu alleen nog een portie lef woensdag!
welkom terug! Dat klinkt als een zozo vakantie...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef conleche het volgende:
Ben ik weer! Twee weken Griekenland in het kort:
Ik las vanochtend pas dat Dhr. Laden niet meer is. Heb ik nog meer gemist de afgelopen weken?
Ja, ik heb wel weer mooie foto's gemaakt!!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef Rituals het volgende:
Co, welkom terug!Zag al wat heerlijke foto's voorbij komen op FB
.
Ja, dat weet ik van dat weer hier.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef V1z0R het volgende:
Je vergeet de OuzoMaar welkom terug Co'tje!
Jammer van het weer, was hier heerlijk namelijkGyros
Je hebt ook altijd pechquote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik van dat weer hier.![]()
De ironie. Het weer hier nu lijkt erg op dat in Griekenland.
En ik vind ouzo dus echt erg vies. Heb het gewoon bij mijn dagelijkse wodkaatje gehouden.
Ach, lieve Uniek toch...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi,
Hier gaat het weer goed hoor..
Eetbuien schrijf ik meestal wel op maar de laatste tijd was ik niet meer alleen dus dan "doe" ik ze niet, ja of heel gezond.
Maar zodra ik weet dat ik uren alleen ben dan ga ik naar de winkel en dan ga ik lekkere dingen kopen die ik mij normaal ontzeg.
Dan koop ik: chips, slagroomtaart, hamburgers, pistoletjes, grote reep chocola enz. en dan gaat het allemaal in een uur op, proef het niet eens meer.
En waarom?
Weet het niet, ben ALTIJD ontevreden over mijzelf, met sport, met afvallen, met werk, met alles wat ik doe.
Ben ongelooflijk onzeker en daardoor doe ik meestal ook de mensen pijn waarvan ik het meeste hou, voornamelijk mijn vriend. Ik kan dit op zich net zolang doen totdat hij mij zat is.. DAN kan ik denken: zie je wel, ben waardeloos.
Daarom wil ik geen vrienden ofzo, de verplichting, de verwachtingen.
Soms is mijn doel: Als ik dood ga dat niemand dan erom maalt..
Warrig verhaal en ik deze gevoelens gelukkig niet dagelijks ofzo.
Hey, ik rook niet (meer)
Blurred
Ik ben in ieder geval van plan om op m'n dertigste verjaardag op de Bahama's te zitten om alle fuss rustig te kunnen negeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef neen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Weer wat anders dan een koekoeksklokquote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef V1z0R het volgende:
Maag doet wel beetje raar vandaag, geen honger ofzo, maar hij maakt om het uur kleine geluidjes
quote:
Dat gaat vanzelf. Sporten helaas nietquote:
nee, zeker niet op 2 boterhammen en 2 stuks fruit. Op 4 of 5 boterhammen en een bak yoghurt wellicht wel wat beter.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf. Sporten helaas niet.
Of wanneer je omdondert.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
3 stuks fruit!
Ik merk het vanzelf wel hoe het gaat.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval van plan om op m'n dertigste verjaardag op de Bahama's te zitten om alle fuss rustig te kunnen negeren.
Oh en voor Vik:Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kusje voor UniekEn wat XM zegt
.
M'n moeder: "Ik wil niet zo'n zware grafsteen hoor, want dan kan ik er niet snel uit komen." (als Jezus terug komt op de wolken dus)en
tegelijk.
Niet meer actief op Fok!
Dat is nog nooit gebeurd, dus dat zal nu ook wel meevallenquote:
*blaast*quote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nog nooit gebeurd, dus dat zal nu ook wel meevallen.
Ach meid, zoek het ook maar uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nog nooit gebeurd, dus dat zal nu ook wel meevallen.
Autocorrect? Je had het laatst ook al eens, volgens mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje, niet zo best de komende dagen want bij m'n ouders dus.
O: havermout
S: 5 km hardlopen
L: twee rbcroissantjes + cola in de treno
T: thee met een café noir-koekje
D: lasagne
T: vast wel iets te snacken
Nee, doe ik expresquote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Autocorrect? Je had het laatst ook al eens, volgens mij..
Omdat ik dat leuk vindquote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval een oprecht 'waarom?'
Idd. En daaromquote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Treno is toch italiaans voor trein? Kan toch best?
Ik gun je al dat je puntjes achter je smileys zet.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik dat leuk vind. Gun mij ook eens mijn pleziertjes
.
jo motte het self wiette (semi-phonetisch) zou mn oma zeggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, nee. Dat denk ik niet. Maar ik vind mn lijstje van vandaag oprecht goed genoeg. Risotto is allerminst mager en ik had ook geen mager beleg. Heb straks drie dagen congres, met ongetwijfeld onfraaie lijstjes, dus voor nu vind ik het wel goed zo. Maar, 'laat ze maar lullen', nee, zo denk ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |