Dat is hetzelfde vriend. Juichen om een moord is gewoon triest, ongeacht de omstandigheden. Maar goed, als dat de boodschap van het vrije en beschaafde Westen is, prima.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, juichen omdat de terrorist achter de moord op de club waar je je toevallig mee identificeert is doodgeschoten.
Natuurlijk is er een verband. Overigens presenteerde jij je mening als een feit.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof er een verband bestaat tussen mijn mening en waar ik woon.
Juichen niet alleen, koop er ook gebak voor, rook een dikke sigaar en voel me goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde vriend. Juichen om een moord is gewoon triest, ongeacht de omstandigheden. Maar goed, als dat de boodschap van het vrije en beschaafde Westen is, prima.
In Limburg is het gewoon domheid, dat weet ik wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef eriksd het volgende:
Waarom zijn mensen in gehuchten eigenlijk in grote getale pro-PVV? Ze hebben over het algemeen geen last van "islamisering"?
Jaja, maar wat niet is kan nog komen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef eriksd het volgende:
Waarom zijn mensen in gehuchten eigenlijk in grote getale pro-PVV? Ze hebben over het algemeen geen last van "islamisering"?
Zij kunnen als onafhankelijke derden een betere rationale afweging maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef eriksd het volgende:
In Dedemsvaart is het gebaseerd op nauwkeurige statistieken en scherpe analyses.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
In Limburg is het gewoon domheid, dat weet ik wel.
Heeft hij ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vind overigens wel dat hij een eerlijk proces had moeten krijgen
Dit ja. Onbegrijpelijk dat ze hem hebben omgebracht. Tenzij het in een vuurgevecht was, dan is het niet intentioneel geweest...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vind overigens wel dat hij een eerlijk proces had moeten krijgen
Vastquote:Op maandag 2 mei 2011 12:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In Dedemsvaart is het gebaseerd op nauwkeurige statistieken en scherpe analyses.
Tsja, een veroordeling krijgen wordt erg lastig gezien het beperkte bewijs.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit ja. Onbegrijpelijk dat ze hem hebben omgebracht. Tenzij het in een vuurgevecht was, dan is het niet intentioneel geweest...
Dit lijkt meer een beetje op de laatste scene van de Godfather 1&2, Michael Corleone's revenge.
Kan het mis hebben.
Het lijkt me idd meer weghebben van een vuurgewecht, net zoals Uday & Qusai Hussein om het leven zijn gekomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit ja. Onbegrijpelijk dat ze hem hebben omgebracht. Tenzij het in een vuurgevecht was, dan is het niet intentioneel geweest...
Waarom zijn ze dan dicht?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef phpmystyle het volgende:
Verdorie, ik wilde bijna naar de winkels gaan, maar ineens herrinnerde ik mij dat vandaag alle winkels dicht zijn
Dedemsvaart.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef phpmystyle het volgende:
Verdorie, ik wilde bijna naar de winkels gaan, maar ineens herrinnerde ik mij dat vandaag alle winkels dicht zijn
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal mijn persoonlijke valet sturen naar uwe stadspoort om dit nieuws in den detail te bespreken, alvorens hij de nachtkoets terugneemt richting Pruissen.
Een stoplicht staat op roodquote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef phpmystyle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |