Zijn White Sox doen t nog niet zo goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daarom duurt het zo lang obama kijk ernaar
Tijdens een sportevenement met tienduizenden mensen tegelijk "USA" brullen na het horen van dit nieuws, hoeft van mij niet zo.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:25 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ach, beetje patriotisme, Nederlanders doen niets anders dan zaniken als we ook maar enige militaire actie doen.
Ja maar in Nederland zou het ook heel raar zijn als men USA gaat roepen.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:28 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Tijdens een sportevenement met tienduizenden mensen tegelijk "USA" brullen na het horen van dit nieuws, hoeft van mij niet zo.
Nederland zal ook nooit iets van betekenis doen internationaal, dus maak je daar maar geen zorgen over. Het gaat erom dat de reactie daar belachelijk is imo.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar in Nederland zou het ook heel raar zijn als men USA gaat roepen.
ik moest lachenquote:Op maandag 2 mei 2011 05:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar in Nederland zou het ook heel raar zijn als men USA gaat roepen.
Een Amerikaans minuutje?quote:Op maandag 2 mei 2011 05:29 schreef Xeanor het volgende:
Volgens ESPN begint Obama over 1 minuut met z'n persconferentie
Wat ik zei was ook maar een grapjequote:Op maandag 2 mei 2011 05:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nederland zal ook nooit iets van betekenis doen internationaal, dus maak je daar maar geen zorgen over. Het gaat erom dat de reactie daar belachelijk is imo.
quote:Op maandag 2 mei 2011 05:10 schreef Absurditeit het volgende:
Voordat die patsers van De Telegraaf hun ontbijtkoek, koppen koffie en 3 sigaretten op hebben en de laptops hebben aangezet, is het wel 8:30.
quote:ma 02 mei 2011, 05:29
Osama Bin Laden dood NEW YORK - Osama Bin Laden is dood. Dat meldden diverse Amerikaanse nieuwszenders. Gisteravond om elf uur plaatselijke tijd zal president Barck Obama de natie hierover inlichten.
Dan kun je wel nergens een mening over hebben. Ik vind het wel belachelijk gedrag. Jij mag er best kippenvel van krijgen of er van gaan huilen of whatever.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik zei was ook maar een grapje. Maar goed, je kunt reacties niet zomaar als belachelijk bestempelen. Als dit is hoe mensen in eerste instantie reageren, so be it. Jij zit weer anders in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |