Amerikanen heh.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:16 schreef Telates het volgende:
Nou nou CNN, overdrijven is ook een vak "enormous, enormous impact"
Phuketquote:
Ah ja, de presidentiële verkiezingen van 2011. Was ze bijna vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:20 schreef KNAK het volgende:
[..]
Phuket
Geen CNN hier, wel Al Jazeera... kom maar op met het nieuws... als zn lichaam getoond wordt, even goed kijken of ie blauwe lippen heeft, dan zal ie wel uit een vriescel komen, vers voor de verkiezingen
Wat een baggervolk blijft het ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:22 schreef Xeanor het volgende:
Ik zit in Amerika en kijk hier Philadelphia Phillies vs. New York Mets, het hele stadion is U.S.A. aan het roepen
Lol, ik zat het ook te kijken tot 04.30 toen ging ik de persconferentie kijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:22 schreef Xeanor het volgende:
Ik zit in Amerika en kijk hier Philadelphia Phillies vs. New York Mets, het hele stadion is U.S.A. aan het roepen
Laat ze, het is waarschijnlijk het enige in hun leven waar ze trots op kunnen zijnquote:
hahah very true.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:20 schreef KNAK het volgende:
[..]
Phuket
Geen CNN hier, wel Al Jazeera... kom maar op met het nieuws... als zn lichaam getoond wordt, even goed kijken of ie blauwe lippen heeft, dan zal ie wel uit een vriescel komen, vers voor de verkiezingen
Ach, beetje patriotisme, Nederlanders doen niets anders dan zaniken als we ook maar enige militaire actie doen.quote:
Ze gaan nu naar de extra innings.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:23 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Lol, ik zat het ook te kijken tot 04.30 toen ging ik de persconferentie kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |