Zet gewoon je TV op CNN of BBC Newsquote:
iddquote:Op maandag 2 mei 2011 04:55 schreef Auti het volgende:
Wij bijhoren nu tot een kleine groep nederlanders dat het al weet
Ik denk dat dat niet de bedoeling was, maar toen CBS ging praten moesten de andere networks ook wel.quote:
GS en NOS hebben het al overgenomen en geplaatst. Ik heb het bericht ook al klaarstaan, maar ik vind die roddeljournalistiek nogal onzinnig en wacht dan liever een half uurtje. Maar het is in ieder geval al gemeld hier in nl dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:55 schreef Auti het volgende:
* kwaliteit. geeft Auti boks op de vuist.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:55 schreef Auti het volgende:
Ja maar nog lang niet iedereen is wakker..quote:Op maandag 2 mei 2011 04:56 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
GS en NOS hebben het al overgenomen en geplaatst. Ik heb het bericht ook al klaar staan, maar ik vind die roddeljournalistiek nogal onzinnig en wacht dan liever een half uurtje. Maar het is in ieder geval al gemeld hier in nl dus.
CBS, NBC, ABC, FOX, etc ook hoor...quote:
of misschien heeft ie ze wel, je weet het nooit zekerquote:Op maandag 2 mei 2011 04:56 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop dat Bin Laden niet al te teleurgesteld is nu dat ie geen 72 maagden heeft gekregen
Daar heb je op zich ook wel een punt.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:57 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja maar nog lang niet iedereen is wakker..
Er wonen ook aardig wat Nederlanders in de VS.... voor wie het gewoon zondagavond is.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:55 schreef Auti het volgende:
eens maar ze houden van spanning opbouwen he.. drama enzoquote:Op maandag 2 mei 2011 04:59 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het maar flauw dat ze ons zo laten wachten.
ik zal wel even bellen dat ze op moeten schietenquote:Op maandag 2 mei 2011 04:59 schreef wonderer het volgende:
Obama heeft door bezuinigingen geen teleprompters meer. Ik denk dat ie niet durft nu.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:59 schreef wonderer het volgende:
Oooh, hij is nog aan het oefenenquote:Op maandag 2 mei 2011 05:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Obama heeft door bezuinigingen geen teleprompters meer. Ik denk dat ie niet durft nu.
Pakistan ligt er vlak bijquote:Op maandag 2 mei 2011 04:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
Nu kunnen ze weer hun troepen verplaatsen. Op naar de volgende grap!
Voor Bin Laden daarentegen...quote:Op maandag 2 mei 2011 05:01 schreef juxtaposition het volgende:
Het zou een flinke tegenslag voor Obama zijn als het nieuws nu onverwachts over iets compleet anders zou gaan
Blijkbaar is hij nog (internationale) telefoontjes aan het maken. Zo'n mededeling wil je natuurlijk ook even aan je vriendjes (zoals UK, Canada, Duitsland) die troepen hebben in Afghanistan, die misschien zich moeten voorbereiden op Al Queda revenge.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:01 schreef Absurditeit het volgende:
Moeten ze de grappen voor Obama nog schrijven? Of waarom duurt het weer zo lang?
Zou wel heel droog zijn als hij nu een reclamepraatje houdt over de nieuwe menu's bij KFC.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:01 schreef juxtaposition het volgende:
Het zou een flinke tegenslag voor Obama zijn als het nieuws nu onverwachts over iets compleet anders zou gaan
Waar is hier?quote:Op maandag 2 mei 2011 05:03 schreef wonderer het volgende:
In z'n kop geschoten zeggen ze hier trouwens.
CBS news.quote:
Ik hoor dat het in Pakistan was.... en dat er "Amerikaanse militaire eenheden" zijn gebruikt. Maar hoe precies.... dat weten we niet. Wel waar: In een huis in de buurt van Islamabad.quote:Op maandag 2 mei 2011 05:03 schreef wonderer het volgende:
In z'n kop geschoten zeggen ze hier trouwens.
inderdaad als ie al een week dood isquote:Op maandag 2 mei 2011 05:08 schreef juxtaposition het volgende:
Als dit allemaal waar is, hebben ze het nieuws trouwens best lang geheim weten te houden.
De krant van wakker Nederland?quote:Op maandag 2 mei 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel grappig om te zien hoe lang het duurt voor sommige nieuwssites e.d het nieuws pas oppikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |