Dit dusquote:Op maandag 2 mei 2011 04:27 schreef wonderer het volgende:
Hmmm. Toch wel grappig dat ik dat nieuws via Fok moet vernemenEven kijken zo.
0430, nu dus. CNN is live gegaan.quote:
6 uur verschil met de oostkust.quote:
Nee, dit zal veel urgenter zijn, en het gaat over staatsveiligheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:34 schreef SillyWalks het volgende:
Iets met het shuttle programma? "Die dingen zijn verroest, we kappen er nu meteen mee"
Nah, ze hebben het op CNN over een internationale mededelingquote:Op maandag 2 mei 2011 04:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dit zal veel urgenter zijn, en het gaat over staatsveiligheid.
Wolf op CNN weet het in ieder geval goed te dramatiseren.quote:
Die zender hebben we nietquote:Op maandag 2 mei 2011 04:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Wolf op CNN weet het in ieder geval goed te dramatiseren.
CBS klapt inderdaad als enige uit de school.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:37 schreef Simmertje het volgende:
Ze wilde het vertellen op NBC, en toen op het laatste moment werd er ingefluisterd het niet te doen.
Dat zullen die Amerikanen als een grote overwinning gaan vierenquote:Op maandag 2 mei 2011 04:39 schreef raistlin6 het volgende:
Geruchten zijn dat bin laden dood is en US het lijk heeft. Aldus USAbreakingnews die bronnen van een House Commite quoten.
Zal ook wel op de lokale zenders zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zender hebben we nietIk zit gewoon te wachten op de website, ik weet niet welke andere zender het uitzend
Ik ben blij dat ik om 0400 uur maar uit bed ben gegaan en computer + tv heb aangezet.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:39 schreef Strani het volgende:
Elke journalist die nu slaapt zal daar morgen goed ziek van zijn, verwacht ik.
Daar hintte Wolf ook al naar.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:39 schreef raistlin6 het volgende:
Geruchten zijn dat bin laden dood is en US het lijk heeft. Aldus USAbreakingnews die bronnen van een House Commite quoten.
Haha inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik om 0400 uur maar uit bed ben gegaan en computer + tv heb aangezet.
Slapeloosheid FTW!
Yeah, Fox dan maar.quote:
dankequote:Op maandag 2 mei 2011 04:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.whitehouse.gov/live/president-obama-delivers-statement
Live.
GMTAquote:Op maandag 2 mei 2011 04:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.whitehouse.gov/live/president-obama-delivers-statement
Live.
Vraag me af of ze elkaar als bron gebruiken nu...quote:Op maandag 2 mei 2011 04:42 schreef raistlin6 het volgende:
NBC nu ook met hetzelfde Bin Laden verhaal. Wilde net gaan slapen, wacht nu toch nog maar even af.
Die netwerken bevestigen dit soort dingen altijd onafhankelijk. CNN meldt het nu ook, maar nog niet als bevestigd.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vraag me af of ze elkaar als bron gebruiken nu...
Oh, begint het om 10:50p?quote:
Dan heb ik niks gezegdquote:
Precies.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:49 schreef Yurithemaster het volgende:
hopelijk krijgen we nog mooie foto's te zien
Dat zou best kunnen, op CNN gaat het er nu over dat ze voor zo'n berichtgeving 100% zeker het lichaam moeten hebben en DNA tests etc..quote:Op maandag 2 mei 2011 04:50 schreef raistlin6 het volgende:
Fox, Bin Laden zou zijn overleden bij een Amerikaanse luchtaanval 1 week geleden.
Een week geleden? En dan moet het allemaal op zondagavond?quote:Op maandag 2 mei 2011 04:50 schreef raistlin6 het volgende:
Fox, Bin Laden zou zijn overleden bij een Amerikaanse luchtaanval 1 week geleden.
Dan hebben ze nu pas zekerheid over de identiteit.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een week geleden? En dan moet het allemaal op zondagavond?Rare jongens, die Amerikanen
Met zijn handjes alsof ie aan het bidden is.quote:Op maandag 2 mei 2011 04:52 schreef kwaliteit. het volgende:
Die gast van CNN zegt 3x achter elkaar "Bin Laden is dead"
http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=2n&tag=watchnowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |