Lees dit...quote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen, vond het af en toe triest als inmaar echt walging zoals ik hier lees, neuh.
Ze leest dat anderen walgen, zelf walgt ze niet. Misschien moet jij het nog eens lezen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit niveau zitten we nu toch??
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
zou kunnen en dan de anderen genomineerdquote:Op maandag 2 mei 2011 01:47 schreef Prospera het volgende:
Jo: ik denk nog steeds dat er geen 4 genomineerden zijn, ik denk dat
er 2 keer aan het rad gedraait wordt. 2 keer
dan zal er 2 keer gedraait worden ... als Jo dat zegtquote:Op maandag 2 mei 2011 01:47 schreef Prospera het volgende:
Jo: ik denk nog steeds dat er geen 4 genomineerden zijn, ik denk dat
er 2 keer aan het rad gedraait wordt. 2 keer
En gaan er dan twee uit of gaan ze met z'n vieren de finale in?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:47 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
zou kunnen en dan de anderen genomineerd
Of 1 weg en 1 genomineerd, dat klopt beter qua tijdslijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:47 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
zou kunnen en dan de anderen genomineerd
jaaaaaaaaaaa met zon omgeklapt oortjequote:Op maandag 2 mei 2011 01:47 schreef AYLI het volgende:
Ik zou echt niet tegen dat lieve koppie kunnen hoor. Zag 'm zielig kijken daar op die bank.
Met zijn drieen. Misschien gaan er volgende donderdag wel 2 uitquote:Op maandag 2 mei 2011 01:48 schreef AYLI het volgende:
[..]
En gaan er dan twee uit of gaan ze met z'n vieren de finale in?
Laten het Mo en.....flip of Jo zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 01:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Met zijn drieen. Misschien gaan er volgende donderdag wel 2 uit
Nog twee weken te gaan dus tel uit ... Vier man dusquote:Op maandag 2 mei 2011 01:48 schreef AYLI het volgende:
[..]
En gaan er dan twee uit of gaan ze met z'n vieren de finale in?
de laatste week gaat er vast nog iemand uit, dan zijn het er driequote:Op maandag 2 mei 2011 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog twee weken te gaan dus tel uit ... Vier man dus
Mo ging doorquote:Op maandag 2 mei 2011 01:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Laten het Mo en.....flip of Jo zijn
Kan ook ja, dat is dan de dag voor de finale.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
de laatste week gaat er vast nog iemand uit, dan zijn het er drie
Dus dat.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:48 schreef snetje het volgende:
[..]
dan zal er 2 keer gedraait worden ... als Jo dat zegt![]()
Die zaten te kutten met dat rad.quote:
Heb je haar ook weerquote:Op maandag 2 mei 2011 01:54 schreef cindy11 het volgende:
Ik zie dat het format wat ik had bedacht(gooi volgend jaar een groep fokkers in het secret story huis) aanslaat!
Er word zo te zien druk geoefend door een aantal bereidwillige kandidaten![]()
![]()
Ja hoor, ik stuur mijn schoonzoon tweemeter hoog en anderhalver meter breed en een hoog IQquote:Op maandag 2 mei 2011 01:54 schreef cindy11 het volgende:
Ik zie dat het format wat ik had bedacht(gooi volgend jaar een groep fokkers in het secret story huis) aanslaat!
![]()
Dat denk ik ook, via het rad 1 eliminatie en 2 keer draaien voor 2 genomineerden, dan kunnen ze het hele gedoe het beste in de hand houden.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
de laatste week gaat er vast nog iemand uit, dan zijn het er drie
ja in het water gooien, als Mo alweer veilig is.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, via het rad 1 eliminatie en 2 keer draaien voor 2 genomineerden, dan kunnen ze het hele gedoe het beste in de hand houden.
ik hoop hetquote:Op maandag 2 mei 2011 01:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
je in het water gooien, als Mo alweer veilig is.
Precies, die overleeft geen nominatie dus moet het anders...quote:Op maandag 2 mei 2011 01:56 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ja in het water gooien, als Mo alweer veilig is.
damn!! de oplossing voor de volgende ST ... internet toegang te verdienenquote:
Dan moet de notaris dat ding eerst nog effe checken voordat ze gaan draaien om het eggie.quote:
Dan rennen sommige kandidaten vanzelf jankend wegquote:Op maandag 2 mei 2011 01:58 schreef snetje het volgende:
[..]
damn!! de oplossing voor de volgende ST ... internet toegang te verdienen![]()
![]()
![]()
wie de meeste moedervlekken er bij de ander afhaalt heeft gewonnenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie het helemaal voor mij....als finale een modder worstel wedstrijd tussen Jo en Mo
Noh... Wie dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:58 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dan rennen sommige kandidaten vanzelf jankend weg
Zullen wij ook gaan Cindy?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:54 schreef cindy11 het volgende:
![]()
maar zien ook de lijst met de willende vervangersquote:Op maandag 2 mei 2011 01:58 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dan rennen sommige kandidaten vanzelf jankend weg
waarschijnlijk wel, de camera's zijn ook steeds op de anderem gericht geweest en alle verwennerijtjes en voorkeurquote:Op maandag 2 mei 2011 01:59 schreef snetje het volgende:
Sharon en Karim zijn de volgende 2 die gaan vertrekken .....
Ja tuurlijk, qua Jo show is de finale Mo/Flip/Jo. Duidelijk toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:59 schreef snetje het volgende:
Sharon en Karim zijn de volgende 2 die gaan vertrekken .....
Moquote:Op maandag 2 mei 2011 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan moet de notaris dat ding eerst nog effe checken voordat ze gaan draaien om het eggie.
denk echter dat het koppeltje nog uit elkaar gaatquote:Op maandag 2 mei 2011 02:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, qua Jo show is de finale Mo/Flip/Jo. Duidelijk toch?
Wie is Fennekequote:Op maandag 2 mei 2011 02:01 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Fenneke is toch notaris, die vertrouw ik wel
quote:
Nah, dat wordt voor de vorm hachelijk en dan gaat ineens de ander er uit, maakt niet uit wie er genomineerd is...quote:Op maandag 2 mei 2011 02:02 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
denk echter dat het koppeltje nog uit elkaar gaat
Rare naam voor een manquote:
zal wel fries zijn daar hebben ze rare namenquote:
Dat zal het zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 02:04 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
zal wel fries zijn daar hebben ze rare namen
Hummie is best cool als autoquote:
Of 1 exit en 1 vrijstelling, dat vermoed ik eerder.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:05 schreef Prospera het volgende:
2 keer draaien aan het rad betekent voor 1 vrijstelling en de tweede een nominatie.
Daarin heeft de productie de kans om 1 veilig te stellen.
Zuipt alleen wel veelquote:
Slaap lekker Coos!quote:Op maandag 2 mei 2011 02:06 schreef Coos het volgende:
Ik ga zes keer draaien ongeveer. In mijn bed dan.
JoJo wil 2x draaien voor 2x een vrijstelling dus dat gebeurdquote:Op maandag 2 mei 2011 02:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of 1 exit en 1 vrijstelling, dat vermoed ik eerder.
Wanneer is dat feest ?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:05 schreef Prospera het volgende:
2 keer draaien aan het rad betekent voor 1 vrijstelling en de tweede een nominatie.
Daarin heeft de productie de kans om 1 veilig te stellen.
1:4 trekt zelfs Soury nietquote:
Ligt er aan wie de exit is toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:07 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
JoJo wil 2x draaien voor 2x een vrijstelling dus dat gebeurd
Het is gvd niet te geloven ken ik jouquote:
Oeiquote:
Laterquote:
Donderdag over 2 wekenquote:Op maandag 2 mei 2011 02:11 schreef Soury het volgende:
Nou uitgelachen !! Antwoord op mijn vraag wanneer het rad gaat draaien
Oh okquote:
Morgen natuurlijk, voor de eerste keer, vanwege de nominatie, daarna plotseling een keer voor de eliminatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:11 schreef Soury het volgende:
Dank je maar zo tuurlijk vind ik niks meerquote:Op maandag 2 mei 2011 02:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Morgen natuurlijk, voor de eerste keer, vanwege de nominatie, daarna plotseling een keer voor de eliminatie.
joh! dat gaat draaien op magneet of iets dergelijks ... eerst moeten alle stickers zitten ... zodat de domme Portugees weet waar hij de magneet moet plaatden ...quote:Op maandag 2 mei 2011 02:11 schreef Soury het volgende:
je kan er beter niet opstaan, ik had gezorgd dat ik er niet bij stond, dat is ook een vrijstellingquote:Op maandag 2 mei 2011 02:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Morgen natuurlijk, voor de eerste keer, vanwege de nominatie, daarna plotseling een keer voor de eliminatie.
Dan word de uitslag dus echt verrassendquote:Op maandag 2 mei 2011 02:14 schreef snetje het volgende:
[..]
joh! dat gaat draaien op magneet of iets dergelijks ... eerst moeten alle stickers zitten ... zodat de domme Portugees weet waar hij de magneet moet plaatden ...
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:14 schreef snetje het volgende:
[..]
joh! dat gaat draaien op magneet of iets dergelijks ... eerst moeten alle stickers zitten ... zodat de domme Portugees weet waar hij de magneet moet plaatden ...
Wie is menquote:Op maandag 2 mei 2011 02:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
men zegt dat het al plaats heeft gevonden en Mo een vrijstelling heeft
Ze willen gewoon alles in de hand houden nu, er wordt 2 keer gedraaid voor de nominatie, die 2 staan genomineerd, dan komt er iets van een opdracht waarbij een vrijstelling is, dan wordt er voor de overgebleven 2 iets verzonnen waardoor er 1 meteen weg moet zodat er gewoon gestemd kan worden op wie er in de finale komt.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je maar zo tuurlijk vind ik niks meer
Ah ok, helderquote:Op maandag 2 mei 2011 02:17 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
in de COS, ik schrok me een hoedje, maar het zij zo als het zo is
"zelfverzonnen" opdracht.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Waarom hebben Jo en Sharon die damstenen eigenlijk verstopt? Zie de gein er niet van in.
Je denkt toch niet echt dat wat er nu dan ook gebeurt ook serieus zonder script is?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:22 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
jaja ik ga nog een kwartiertje trivianten en dan lekker slapen
Zo werd het niet verteld; Jo vertelde dat er 2x aan het rad gedraaid wordt.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze willen gewoon alles in de hand houden nu, er wordt 2 keer gedraaid voor de nominatie, die 2 staan genomineerd, dan komt er iets van een opdracht waarbij een vrijstelling is, dan wordt er voor de overgebleven 2 iets verzonnen waardoor er 1 meteen weg moet zodat er gewoon gestemd kan worden op wie er in de finale komt.
Hebben ze wat om over te lullen terwijl het ploegje op hun nest ligtquote:
Niks van aantrekken, caps zijn altijd leukquote:Op maandag 2 mei 2011 03:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde het goed, maar het laden duurt wel lang bedenk ik net ..... stop er nu mee.
Hij maakte sst samen met Karim helemaal geweldig!!!!!! Gouden kruis heeft hij helemaal verdiend vind ik.....quote:Op maandag 2 mei 2011 08:26 schreef Copycat het volgende:
Een gouden kruis voor Gerard? Hij is hier echt heilig verklaard? Serieus ...
Ben ook heel verliefd op hem!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:22 schreef Poezewoes het volgende:
Vind Segredo nog steeds de leukse bewoner , daar ben ik beetje verlieft op [ afbeelding ]
Neem het liefst caps van Segredoquote:
Kan ik me indenken! Hij is zo waanzinnig fotogeniek! Heeft echt geen botox nodig! Nooit heeft hij een ochtendhumeur en is lekker ondeugend op zijn tijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Neem het liefst caps van Segredo [ afbeelding ]
Neeeeeeee dat meen je niet....Mo vrijstelling???? Daar ben ik absoluut ziek van....ik zweerrrr ut!!!!quote:huh???? heeft ze een vrijstelling????
Ja wie nietquote:Op maandag 2 mei 2011 09:30 schreef mootje1970 het volgende:
[..]
Neeeeeeee dat meen je niet....Mo vrijstelling???? Daar ben ik absoluut ziek van....ik zweerrrr ut!!!!
Fok! zou Fok! niet zijn als diegene binnenkort eens van zijn voetstuk flikkert! Ik was/ben een Gerard-fan maar deze verheerlijking gaat mij ook te ver!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:03 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat hij een standbeeld verdient en dat er uit zijn naam heilige oorlogen moeten worden ontketend.
Oh nee. Dat vind ik niet. Ik vind die verering vooral bizar. En lachwekkend. Maar blijkbaar moet er bij iedere RLS iemand tot God worden uitgeroepen.
Een COS moet voor mij zo veel mogelijk objectief zijn, maar dat is al lang een verloren zaak.
Om 12 uur vanacht was er nog niks uitgedeeld aan vrijstellingen dus geloof er niks vanquote:Op maandag 2 mei 2011 09:30 schreef mootje1970 het volgende:
[..]
Neeeeeeee dat meen je niet....Mo vrijstelling???? Daar ben ik absoluut ziek van....ik zweerrrr ut!!!!
Gerard is een aardige vent niet meer niet minder!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Fok! zou Fok! niet zijn als diegene binnenkort eens van zijn voetstuk flikkert! Ik was/ben een Gerard-fan maar deze verheerlijking gaat mij ook te ver!
Helaas speelt Gerard geen rol meer in Portugal, we zullen het met de overgeblevene vijf moeten doen!
Nee dat mag ik ook niet hopen pffff.....hoop heel erg dat Karim hem krijgt!!quote:Om 12 uur vanacht was er nog niks uitgedeeld aan vrijstellingen dus geloof er niks van
dat hoop ik dus ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:38 schreef mootje1970 het volgende:
[..]
Nee dat mag ik ook niet hopen pffff.....hoop heel erg dat Karim hem krijgt!!
Ja, maar hij vroeg gisteren heel democratisch (...) of men dat een goed idee vond. Dus blijkbaar vond het merendeel dat?quote:
Tot de heilige Gerard?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:40 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Karim bid voor de nieuwe dag
Op het moment dat het werd voorgesteld veel verheerlijkers ter plekke en die vonden het geweldigggggquote:
Zou het niet weten !quote:Op maandag 2 mei 2011 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar hij vroeg gisteren heel democratisch (...) of men dat een goed idee vond. Dus blijkbaar vond het merendeel dat?
Dat zeiden ze ook van Jezus.quote:
Moeten we hem dan niet voordragen bij de paus? (grapje)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |