Lees dit...quote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen, vond het af en toe triest als inmaar echt walging zoals ik hier lees, neuh.
Ze leest dat anderen walgen, zelf walgt ze niet. Misschien moet jij het nog eens lezen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit niveau zitten we nu toch??
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
zou kunnen en dan de anderen genomineerdquote:Op maandag 2 mei 2011 01:47 schreef Prospera het volgende:
Jo: ik denk nog steeds dat er geen 4 genomineerden zijn, ik denk dat
er 2 keer aan het rad gedraait wordt. 2 keer
dan zal er 2 keer gedraait worden ... als Jo dat zegtquote:Op maandag 2 mei 2011 01:47 schreef Prospera het volgende:
Jo: ik denk nog steeds dat er geen 4 genomineerden zijn, ik denk dat
er 2 keer aan het rad gedraait wordt. 2 keer
En gaan er dan twee uit of gaan ze met z'n vieren de finale in?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:47 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
zou kunnen en dan de anderen genomineerd
Of 1 weg en 1 genomineerd, dat klopt beter qua tijdslijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:47 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
zou kunnen en dan de anderen genomineerd
jaaaaaaaaaaa met zon omgeklapt oortjequote:Op maandag 2 mei 2011 01:47 schreef AYLI het volgende:
Ik zou echt niet tegen dat lieve koppie kunnen hoor. Zag 'm zielig kijken daar op die bank.
Met zijn drieen. Misschien gaan er volgende donderdag wel 2 uitquote:Op maandag 2 mei 2011 01:48 schreef AYLI het volgende:
[..]
En gaan er dan twee uit of gaan ze met z'n vieren de finale in?
Laten het Mo en.....flip of Jo zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 01:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Met zijn drieen. Misschien gaan er volgende donderdag wel 2 uit
Nog twee weken te gaan dus tel uit ... Vier man dusquote:Op maandag 2 mei 2011 01:48 schreef AYLI het volgende:
[..]
En gaan er dan twee uit of gaan ze met z'n vieren de finale in?
de laatste week gaat er vast nog iemand uit, dan zijn het er driequote:Op maandag 2 mei 2011 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog twee weken te gaan dus tel uit ... Vier man dus
Mo ging doorquote:Op maandag 2 mei 2011 01:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Laten het Mo en.....flip of Jo zijn
Kan ook ja, dat is dan de dag voor de finale.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
de laatste week gaat er vast nog iemand uit, dan zijn het er drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |