Wanneer is dat feest ?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:05 schreef Prospera het volgende:
2 keer draaien aan het rad betekent voor 1 vrijstelling en de tweede een nominatie.
Daarin heeft de productie de kans om 1 veilig te stellen.
1:4 trekt zelfs Soury nietquote:
Ligt er aan wie de exit is toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:07 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
JoJo wil 2x draaien voor 2x een vrijstelling dus dat gebeurd
Het is gvd niet te geloven ken ik jouquote:
Oeiquote:
Laterquote:
Donderdag over 2 wekenquote:Op maandag 2 mei 2011 02:11 schreef Soury het volgende:
Nou uitgelachen !! Antwoord op mijn vraag wanneer het rad gaat draaien
Oh okquote:
Morgen natuurlijk, voor de eerste keer, vanwege de nominatie, daarna plotseling een keer voor de eliminatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:11 schreef Soury het volgende:
Dank je maar zo tuurlijk vind ik niks meerquote:Op maandag 2 mei 2011 02:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Morgen natuurlijk, voor de eerste keer, vanwege de nominatie, daarna plotseling een keer voor de eliminatie.
joh! dat gaat draaien op magneet of iets dergelijks ... eerst moeten alle stickers zitten ... zodat de domme Portugees weet waar hij de magneet moet plaatden ...quote:Op maandag 2 mei 2011 02:11 schreef Soury het volgende:
je kan er beter niet opstaan, ik had gezorgd dat ik er niet bij stond, dat is ook een vrijstellingquote:Op maandag 2 mei 2011 02:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Morgen natuurlijk, voor de eerste keer, vanwege de nominatie, daarna plotseling een keer voor de eliminatie.
Dan word de uitslag dus echt verrassendquote:Op maandag 2 mei 2011 02:14 schreef snetje het volgende:
[..]
joh! dat gaat draaien op magneet of iets dergelijks ... eerst moeten alle stickers zitten ... zodat de domme Portugees weet waar hij de magneet moet plaatden ...
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:14 schreef snetje het volgende:
[..]
joh! dat gaat draaien op magneet of iets dergelijks ... eerst moeten alle stickers zitten ... zodat de domme Portugees weet waar hij de magneet moet plaatden ...
Wie is menquote:Op maandag 2 mei 2011 02:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
men zegt dat het al plaats heeft gevonden en Mo een vrijstelling heeft
Ze willen gewoon alles in de hand houden nu, er wordt 2 keer gedraaid voor de nominatie, die 2 staan genomineerd, dan komt er iets van een opdracht waarbij een vrijstelling is, dan wordt er voor de overgebleven 2 iets verzonnen waardoor er 1 meteen weg moet zodat er gewoon gestemd kan worden op wie er in de finale komt.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je maar zo tuurlijk vind ik niks meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |