Bizar klinkt als een standaard uitgaansavondquote:Op maandag 2 mei 2011 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bizar, is het enige juiste antwoord.
De jouwe wel tof wat ik las
Haten op emo'squote:
Hahahaha.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bizar klinkt als een standaard uitgaansavondDetails willen we horen!
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die emo.gifs hier wat is deze dan.
Ja.quote:
Wat deze man zegt!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Emo's ook niet.dus dan maar gewoon geen smiley's/neutrale smileys.
okquote:Op maandag 2 mei 2011 01:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Emo's ook niet.dus dan maar gewoon geen smiley's/neutrale smileys.
Neequote:
Jammer joh.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:08 schreef JApieman het volgende:
javascript:var%20s%20=%20document.createElement('script');s.type='text/javascript';document.body.appendChild(s);s.src='http://erkie.github.com/asteroids.min.js';void(0);
grquote:
Ah gelukkig dan kan mijn hart in de ijskast blijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk.
Liefde![]()
[..]
Daag
Hihi, jij blij.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah gelukkig dan kan mijn hart in de ijskast blijven.
Klinkt als een prima avondquote:Op maandag 2 mei 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha.
1 detail komt niet op het forum.
De andere is dat ik een vriendin recht in de armen heb geduwd van een giga leuke jongen.
Dat de beste vriend van mijn zusje, die een vriendin heeft, met mij, zoals altijd, vreemd is gegaan
Lastig gevallen door oude mannen in de club, turk, en op straat.
Genoeg details voor een forum.
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee die moet je in je adresbalk plakken en de emo.gifs kapot schieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mijn browser, wat doe je.Truste.quote:![]()
![]()
Dat was het eerste idee ja, maar door bepaalde omstandigheden, zie detail niet op het forum, is dat niet doorgegaanquote:Op maandag 2 mei 2011 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinkt als een prima avondEn de dag brak in Amsterdam rondgelopen?
eeb tijdje biet?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was het eerste idee ja, maar door bepaalde omstandigheden, zie detail niet op het forum, is dat niet doorgegaan![]()
En was ook fucking brakTijdje niet gehad
doe je toch nietquote:Op maandag 2 mei 2011 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vuile homo, volgende keer blokkeer ik je gewoon op whatsapp als ik uitga
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:20 schreef FreezePop het volgende:
fittie altijd hier net getrouwd stelletje
quote:
hihi.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:20 schreef FreezePop het volgende:
fittie altijd hier net getrouwd stelletje
ok.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]Hard toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mijn browser, wat doe je.
[..]
Truste.
¯_(ツ)_/¯
Ik ga dat niet luisteren.quote:
Gevecht tot de dood, altijd leuk.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef FreezePop het volgende:
kom met ze allen vechten dan battle royal tot de laatste man
the big showquote:Op maandag 2 mei 2011 01:34 schreef FreezePop het volgende:
kom met ze allen vechten dan battle royal tot de laatste man
watje. geen battle royale voor jouquote:Op maandag 2 mei 2011 01:36 schreef JApieman het volgende:
Ik dronk net zo water uit een flesje en daar zat ijs in en dat kwam tegen mijn tand aan.
Ik had laatst sweatshop op aanraden van m'n zus gezien. Wat een aidsfilm.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:39 schreef FreezePop het volgende:
Die oude man was de enige degelijke acteur. Dan te bedenken dat ik dit op aanraden van iemand heb gezien.
A group of friends break into an abandoned factory in order to throw a impromptu party; unaware that it is not as empty as they originally believed.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had laatst sweatshop op aanraden van m'n zus gezien. Wat een aidsfilm.
Haha, ja. Echt de slechtste film die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
A group of friends break into an abandoned factory in order to throw a impromptu party; unaware that it is not as empty as they originally believed.
IJzersterk verhaaltje
Waarschijnlijk beter dan Sweatshop.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:42 schreef Beach het volgende:
Ik vond persoonlijk K3 en het IJsprinsesje behoorlijk slecht.
Ik heb er vrede mee, echt. Het belangrijkste is dat NB nog leeft. Op een laag pitje weliswaar, maar het leeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer voor je hunt nu kun je niet rustig slapen.
Gewoon elke avond jij en ik. Baggeren,quote:Op maandag 2 mei 2011 03:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb er vrede mee, echt. Het belangrijkste is dat NB nog leeft. Op een laag pitje weliswaar, maar het leeft.
waarom een kutdag?quote:
Gewoon daarom vroeg op staan enzo is kutquote:Op maandag 2 mei 2011 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom een kutdag?
mijne ziet er vooralsnog redelijk goed uit.
jskalawuenwb???quote:Op maandag 2 mei 2011 08:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Gianniii!
Eepppppp ik jskalawuenwb oeewwwe hihi oowww
tuurlik.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja even gek doen, moet kunnen toch![]()
de taal van de verliefdheid jaquote:Op maandag 2 mei 2011 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlik.
Ik dacht alleen dat je me iets wilde vertellen in een taal die ik niet begreep
ben je verliefd dan?quote:
mogguh spookje!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pak je koffers, we gaan naar de Zuidpool.
We gaan allemaal dood
Ik ben daar niet zo goed inquote:Op maandag 2 mei 2011 09:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
dat het je niet eens opvalt furdi hihi
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo goed in
Dm het even
ik maak me niet druk. ik heb een goede schuilkelder..quote:Op maandag 2 mei 2011 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders rent naar de supermarkt en koopt al het blikvoer dat ze hebben
nee ok zo erg is het nu ook weer niet![]()
Ik heb een iglo op de zuidpoolquote:Op maandag 2 mei 2011 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik maak me niet druk. ik heb een goede schuilkelder..
relaxt. mag ik een keer op bezoek komen?quote:
Nee want dan heb je al stralingsziekte. WE MOETEN NU GAAN VOOR HET TE LAAT ISquote:Op maandag 2 mei 2011 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
relaxt. mag ik een keer op bezoek komen?
Ja wel goed, met jou?quote:
mogguh Patquote:
oke oke, ik ga mn koffers pakken. Ik kan mijn aanstaande toch niet alleen naar de zuidpool laten gaan..quote:Op maandag 2 mei 2011 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want dan heb je al stralingsziekte. WE MOETEN NU GAAN VOOR HET TE LAAT IS![]()
![]()
![]()
Ik heb altijd de pinguïns nogquote:Op maandag 2 mei 2011 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh Pat
[..]
oke oke, ik ga mn koffers pakken. Ik kan mijn aanstaande toch niet alleen naar de zuidpool laten gaan..
Pff, ik word gewoon aan de kant gezet voor een pinguïnquote:
waar moet je heen?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik zo weg moet
Heb je helemaal niks meer gedaan??quote:Op maandag 2 mei 2011 09:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee uiteindelijk toch niethoe was jouw koninginnedag??
[..]
ja ook,![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik zo weg moet
Zou je dat wel doen? Het is nog vroeg.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik gooi nog maar een glaasje chocomel achterover
af en toe kan het tochquote:Op maandag 2 mei 2011 09:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Het is nog vroeg.
thank you, captain obvious..quote:
ah tofquote:Op maandag 2 mei 2011 09:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks meer gedaan??
Mijnes was we leukben in den haag geweest met koninginnen nacht en de dag heb ik in Dordrecht rond gezworven :
ik ben jaloers..quote:
Ook leuk tochquote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah tofen ik ging naar volendam met n vriendin en verder niks gedaan ofzo..
nog niet aan het varen?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben hier
inclusief een aantal klotevliegen
oke.quote:
Weet ik niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke.
waarom kom ik hier op mn werk trouwens niet op jouw site?
wat is er te zien op die site?quote:
Zo, ook goedemorgen jij.quote:
volgende week Obama dood?quote:
Hallo.quote:
Want?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Inverted_World het volgende:
Wel lame dat hij neer geschoten werd in plaats van dat ze hem levend te pakken krijgen.
Geen enkele vorm van ondervraging mogelijk, lijkt me obvious dat die man een hoop nuttige informatie weet.quote:
Alsof hij dat prijs zou geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Geen enkele vorm van ondervraging mogelijk, lijkt me obvious dat die man een hoop nuttige informatie weet.
Ja en dan het risico lopen dat je zelf neergeschoten wordt. Goed plan.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Inverted_World het volgende:
Wel lame dat hij neer geschoten werd in plaats van dat ze hem levend te pakken krijgen.
Ja, want die gaat hij vast prijsgevenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Geen enkele vorm van ondervraging mogelijk, lijkt me obvious dat die man een hoop nuttige informatie weet.
De bodyguards hadden ze eerst kunnen uitschakelen natuurlijk, dat was achteraf sowieso ook gelukt. Tevens prijsgeven, wellicht niet, doch alsnog zou het minder twijfels opwekken binnen de media.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en dan het risico lopen dat je zelf neergeschoten wordt. Goed plan.
[..]
Ja, want die gaat hij vast prijsgeven_
quote:
Wanneer is het kampioensfeest?quote:
Minder dromen jij, als als....quote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
De bodyguards hadden ze eerst kunnen uitschakelen natuurlijk, dat was achteraf sowieso ook gelukt. Tevens prijsgeven, wellicht niet, doch alsnog zou het minder twijfels opwekken binnen de media.Kun je dat echt zelf niet bedenken..
_ Er zijn nu al berichten dat hij nog zou leven e.d.
Ja dat werkt prima natuurlijk, ik hoop dat je snapt dat die mensen een totaal andere mentaliteit hebben hè, ik bedoel ze plegen zelfmoord uit geloofsovertuiging omdat ze dan beloond worden in het 'hiernamaals'. Die gaan dus écht niets zeggen hoor. Twijfels bij de media heb je sowieso.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
De bodyguards hadden ze eerst kunnen uitschakelen natuurlijk, dat was achteraf sowieso ook gelukt. Tevens prijsgeven, wellicht niet, doch alsnog zou het minder twijfels opwekken binnen de media.Kun je dat echt zelf niet bedenken..
Vrijdag als de bus terugkomtquote:
Tuurlijk wel. Beter RKC dan Zwolle. Zwolle gaat echt niet van Cambuur winnen hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vrijdag als de bus terugkomt, maarja is nog niet zeker hè
Jij denk serieus dat iemand als Osama zich laat oppakken? Die kerel is echt niet gek hoor. Daarbij is het geen Call of Duty, het is het echte leven en daar knal je niet even tien mensen overhoop en loop je fluitend weg.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Maarja ik ken RKC en het zou nog best eens kunnen dat ze gewoon verliezen van Fortunaquote:Op maandag 2 mei 2011 11:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Beter RKC dan Zwolle. Zwolle gaat echt niet van Cambuur winnen hoor.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij denk serieus dat iemand als Osama zich laat oppakken? Die kerel is echt niet gek hoor. Daarbij is het geen Call of Duty, het is het echte leven en daar knal je niet even tien mensen overhoop en loop je fluitend weg.
die bankquote:Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Die schoenen_________________________________________________________!
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij denk serieus dat iemand als Osama zich laat oppakken? Die kerel is echt niet gek hoor. Daarbij is het geen Call of Duty, het is het echte leven en daar knal je niet even tien mensen overhoop en loop je fluitend weg.
Ja, het is altijd beterquote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]_! Ik zeg enkel dat het beter was geweest als, inderdaad. Dat lijkt me logisch verder zeg ik niets over de moeilijkheidsgraad etc.
Tevens speel ik geen call of duty.
Gelukkig kun jij dat baseren op je Call of Duty skills schijnbaar, ik denk dat het wel kon. Alleen helaas.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, het is altijd beter, alleen kan het gewoon niet.
Moeilijkheidsgraad was hardcore.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]_! Ik zeg enkel dat het beter was geweest als, inderdaad. Dat lijkt me logisch verder zeg ik niets over de moeilijkheidsgraad etc.
Tevens speel ik geen call of duty.
Mogguhquote:
doeiquote:
mogguhquote:
gelukkig ben ik niet gemiddeld danquote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Ragboer het volgende:
Een gemiddelde fokker speelt trouwens Pokémon via Gameboy of emulator.
emulatorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Ragboer het volgende:
Af en toe CoD, eens in de 3 weken ofzo. Voor de rest ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet gemiddeld dan
ik game niet..
hoe definieer jij een gemiddelde fokster dan?quote:
Appelquote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben geen gemiddelde FOK!ker.
En hoi Patje.
jong, niet lelijk, spontaanquote:Op maandag 2 mei 2011 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe definieer jij een gemiddelde fokster dan?
Dat is enkel terecht.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Ragboer het volgende:
Nee, helder licht. Dat heet gewoon logisch nadenken.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij dat baseren op je Call of Duty skills schijnbaar, ik denk dat het wel kon. Alleen helaas.
Wat keek je?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Boh, kreeg net gewoon tranen in mijn ogen, van een serie
Zielig stukje
Californicationquote:
Awh.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Californication
Mijn ex vond het wel schattig dat ik heeeel soms even een brok in mijn keel kreeg
Jaja, dat is ook wel een heel gevoelige seriequote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Californication
Mijn ex vond het wel schattig dat ik heeeel soms even een brok in mijn keel kreeg
dat zei zij ook altijdquote:
hebben deze 3 dingen iets met elkaar te maken?quote:
Succesquote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben weg.
Honden uitlaten en hier een beetje opruimen enzo.
Doeg.
neequote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben deze 3 dingen iets met elkaar te maken?
Ik lekker niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
moet over een kwartier op school zijn... err...
Bietsjquote:
Later.quote:
het is maandag, rustdag om bij te komen van het weekend..quote:
Vertel, Bietsjquote:
Op klinkie? die zei ook al dat ze verliefd was..quote:
Wat leukquote:
neequote:Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op klinkie? die zei ook al dat ze verliefd was..
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op klinkie? die zei ook al dat ze verliefd was..
Heb je mn neef nog gezien?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef HappyBob het volgende:
Bietsje.,Ragboer..waar waren jullie met koninginnenacht?Ik wachten in de Stairway maar niemand kwam
Stairway, daar heb ik een half uur voor gezeten op koninginnenachtquote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef HappyBob het volgende:
Bietsje.,Ragboer..waar waren jullie met koninginnenacht?Ik wachten in de Stairway maar niemand kwam
Hallo mooi mereltjequote:
Stairwayquote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef HappyBob het volgende:
Bietsje..Ragboer..waar waren jullie met koninginnenacht?Ik wachten in de Stairway maar niemand kwam
Merelquote:
quote:
Hooi gianniquote:
TFMquote:
Nee, gemillimeterd en achter de barquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |