SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
ik vind bruine ogen juist eng.quote:
Dat kan je toch niet maken? Dat soort opmerkingen (en zelfs veel minder kwetsende opmerkingen) zijn nou precies de reden dat ik bang ben voor vrouwenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Catbert het volgende:
Een vriendin van me een keer tegen een HELE opdringerige gast: "Je bent lelijk en je stinkt, rot op". Nog nooit iemand zo af zien druipen
Lijkt me juist helemaal niets, vrouwen die evenlang zijn als jijzelf. Dan sta je ook mooi voor lul als ze hakken aantrektquote:Op maandag 2 mei 2011 00:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
en in me hoofd val ik altijd op vrouwen, die even lang zijn als mij
oh als ze even hoog is, en dan ook nog hakken aantrek bedoel je.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:27 schreef Hoogheid het volgende:
Sta je mooi voor lul als ze hakken aantrekt
Want fok is een chatbox?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Trouwens, de zus van mijn jarige buurvrouw is ook een soort van kluizenaar. Ze leeft van een uitkering aangezien ze is afgekeurd (psychische redenen) maar goed, zij kwam dus binnen met haar vriend van 60 en jongens, ik lieg niet, de hele zaal was STIL. Ze zien er allebei niet uit gewoon, heel eng, die vrouw had van dat heksenhaar, bril, te dun, niet verzorgd en die man leek net een wandelend lijk. Leven allebei van een uitkering, hebben elkaar leren kennen via een chatbox (ik dacht meteen aan een forum: fok) en ze sluiten zich ook allebei op in huis. Ze hebben een VARKEN als huisdier en heel veel honden die dan niet goed worden verzorgd.
MLIG en Richard ik hóóp echt dat jullie niet zo eng eindigen. Mijn zusje zei zelfs: het lijkt wel zo'n horrorkoppel.
En omdat ik ze zo fascinerend eruit vond zien, heb ik GEPROBEERD om met ze te praten. Het ging moeizaam. Maar ik heb wel een foto gemaakt van ze (met de camera van mijn buurmeisje). Hoop dat ik de foto krijg. Ze waren heel onzeker ook om op de foto te gaan en ook qua gesprek ging het niet echt vlot.
nee het is belachelijk, zoiets is iets wat debiele mensen hebben bedacht.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want fok is een chatbox?
Varken is best een leuk huisdier trouwens.
Bekend probleem; ik ben slechts 1.73m wat voor velen een afknapper is.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:27 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Lijkt me juist helemaal niets, vrouwen die evenlang zijn als jijzelf. Dan sta je ook mooi voor lul als ze hakken aantrekt
Net alsof van die oude mensen het verschil weten tussen een forum en een chatbox die mij dat vertelden. Denk ik niet. Sowieso vind ik dit een vorm van chatten.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want fok is een chatbox?
Varken is best een leuk huisdier trouwens.
Toch hebben alle Nederlands zowat blauwe of groene ogen. En de mensen uit Belgie, Duitsland, Zweden e.d. ook zowat.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee zo werkt dat niet.
kan volgensmij nog allemaal worden, heeft met genen te maken.
bruin was het meest dominants ofzo kan ik me herinneren
blauwe ogen kan ook altijd nog(recessief enzo), maar komt wel het minst voor
Hij heeft wel gelijk, bruine oogkleur is dominant over blauwe oogkleur.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Net alsof van die oude mensen het verschil weten tussen een forum en een chatbox die mij dat vertelden. Denk ik niet. Sowieso vind ik dit een vorm van chatten.
[..]
Toch hebben alle Nederlands zowat blauwe of groene ogen. En de mensen uit Belgie, Duitsland, Zweden e.d. ook zowat.
Moet ook wel. Maar in Europa komt het wel het meeste voor.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, bruine oogkleur is dominant over blauwe oogkleur.
Je bedoelt die twee kluizenaars? Zou kunnen maar ze sporen niet (feit). Kan me ook niet voorstellen dat als jij gelukkig bent, jezelf niet goed verzorgd. Of dat je hele huis een puinhoop is, je je dieren verwaarloos enzo. Moet juist tegenovergesteld zijn dan, das mijn kijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey Iwannabehigh,
Stel nou voor dat die twee mensen samen gelukkig zijn?
Ik heb al zo vaak iemand vermoord in mijn dromen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb mijn blonde chick weer eens gesproken, na het gebruikelijke emotionele gebeuren ( laat me niet vallen, ben zo blij dat je me begrijpt blabla) ben ik benieuwd aan wat voor stoornis of ziekte ze eigenlijk lijdt.
Zo vertelde ze me net dat ze gedroomd had dat ze op de bank zat met een vriend met op tafel een doosje flugels. Toen later kwam er een meisje bij die ongevraagd een flesje flugel pakte. Vervolgens pikte mijn blonde chick dit niet en sloeg ze dat meisje dood.
Ik moest er keihard om lachen maar ze werd kwaad op me en zei dat het niet leuk was en dat het zo echt leek en zo.
Vervolgens vertelde ze me dat ze door dat soort dromen hele dagen in bed ligt. Dus Aardbei wat heeft ze nou precies? een hyper overgevoelige persoonlijkheid?
Ik vind die lengte eigenlijk juist mooi. Eigenlijk zou ik liever op langere mannen vallen vanwege het lekker wegkruipen idee enzoquote:Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Bekend probleem; ik ben slechts 1.73m wat voor velen een afknapper is.
ik heb het niet over wat het meest voorkomt op de wereld en daarom dominant is.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Moet ook wel. Maar in Europa komt het wel het meeste voor.
Ik heb precies zulk soort mensen boven me wonen. Ze zijn Heel Erg Vervelendquote:Op maandag 2 mei 2011 00:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je bedoelt die twee kluizenaars? Zou kunnen maar ze sporen niet (feit). Kan me ook niet voorstellen dat als jij gelukkig bent, jezelf niet goed verzorgd. Of dat je hele huis een puinhoop is, je je dieren verwaarloos enzo. Moet juist tegenovergesteld zijn dan, das mijn kijk.
Woon je in Venray? Daar komen ze vandaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb precies zulk soort mensen boven me wonen. Ze zijn Heel Erg Vervelend
Waarschijnlijk bruin, dominante gen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Cool. Lant. Ik heb ook bruine ogen. Jij blauw. Wat voor kind komt daaruit? Wat voor kleur ogen denk je
Zou maar mensen met een varken in huis boven je hebben wonen... elke ochtend wakker worden; niet van de haan die kraait maar het varken dat knort?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb precies zulk soort mensen boven me wonen. Ze zijn Heel Erg Vervelend
nou niet dus want ik weet niet hoelang ik ben maar meer iets als 1:83quote:Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Bekend probleem; ik ben slechts 1.73m wat voor velen een afknapper is.
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb het niet over wat het meest voorkomt op de wereld en daarom dominant is.
maar wat dominant is met betrekking tot erfelijkheid.
ik weet niet meer hoe het zat met een model van de genen daarvoor, vwo biologie is te lang geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb overigens groene ogen. Mijn pa bruin en mijn moeder blauw.
Dus ergens is men groen vergeten in die les ofzo geloof ik, of de grens is wat vager dan alleen Aa enzo
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Dat hoor ik niet vaakquote:Op maandag 2 mei 2011 00:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind die lengte eigenlijk juist mooi. Eigenlijk zou ik liever op langere mannen vallen vanwege het lekker wegkruipen idee enzomaar ik vind de verhoudingen van iemand van minder dan 1,75 gewoon mooier denk ik ofzo
Heb meer kortere dan langere mensen gedate.
Ze hebben geen varken gelukkig nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zou maar mensen met een varken in huis boven je hebben wonen... elke ochtend wakker worden; niet van de haan die kraait maar het varken dat knort?
Vind je ons wel passen bij elkaar? Misschien moeten we het inderdaad eens een keertje doen, Lant, dan kunnen wij samen onder Bomen liggen en lanterfantenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bruin, dominante gen.
Misschien moeten jij en lanterfant maar eens daten dan?
True that. Maar houdt het je tegen om langere meiden te versieren, dus?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet vaak. Wat betreft het wegkruipen kan ik me heel goed voorstellen; maar voor mij zou een meid van rond de 1.60m ofzo ook prima zijn, dan heeft ze ook weer minder nodig om in weg te kruipen
.
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]alle theorie over voorplanting en versieren werd toch te ingewikkeld gevonden hier. nu is het wachten op totdat jij in de grond wordt getrapt en gezegd wordt dat je dingen te ingewikkeld maakt door allerlei ingewikkelde dingen erbij te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb overigens groene ogen. Mijn pa bruin en mijn moeder blauw.
Dus ergens is men groen vergeten in die les ofzo geloof ik, of de grens is wat vager dan alleen Aa enzo
en volgensmij ging het niet zo.......
ik weet wel nog hoe het ging met de gerimpelde erwtjes, dat werkt wel met 2 genen, en met 4 uitkomsten waarvan slechts 1 niet gerimpelt was
Dat weet ik niet hoor, ik dacht juist dat nog geen 10% van de wereldbevolking blauwe ogen heeft. Maar in verhouding komt het veel voor in Noord-Europa ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Moet ook wel. Maar in Europa komt het wel het meeste voor.
[..]Groen is dominant over blauw en recessief aan bruin maar er zijn vrij weinig dragers van het groene oogkleur gen, vandaar dat je het minder ziet. En de grens is wel wat vager dan Aa inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb overigens groene ogen. Mijn pa bruin en mijn moeder blauw.
Theorie over versieren? Dat is toch gewoon een stukje biologie?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alle theorie over voorplanting en versieren werd toch te ingewikkeld gevonden hier. nu is het wachten op totdat jij in de grond wordt getrapt en gezegd wordt dat je dingen te ingewikkeld maakt door allerlei ingewikkelde dingen erbij te halen
Dan bel je de dierenbescherming. A.u.b.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze hebben geen varken gelukkig nee.
Wel een enorme herder die ze ontzettend mishandelen.
Arm beest.
Sorryquote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alle theorie over voorplanting en versieren werd toch te ingewikkeld gevonden hier. nu is het wachten op totdat jij in de grond wordt getrapt en gezegd wordt dat je dingen te ingewikkeld maakt door allerlei ingewikkelde dingen erbij te halen
Nee absoluut niet; al ligt mijn grens wel bij een paar cm langer dan dat ik ben (waardoor 40% van de dames wel afvalt eigenlijk), de rest kijk ik eigenlijk niet eens naar in de zin van versier/relatie-materiaal. Niet omdat ik er zelf veel moeite mee zou hebben om iets te hebben met een langere meid, maar meer omdat 9 op 10 meiden het heel belangrijk vindt dat de man groter is dan hun.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
True that. Maar houdt het je tegen om langere meiden te versieren, dus?
Ik kan het niet bewijzen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan bel je de dierenbescherming. A.u.b.
[..]ik heb overigens bloedgroep ab negatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb overigens groene ogen. Mijn pa bruin en mijn moeder blauw.
terwijl me ouders a en b nogwat zijn. hele kleine kans dus maar, en de minst voorkomende bloedgroep
heeft ook iets te maken met erfelijkheid als het daarover gaat
ik ben speciaal![]()
ik zag een keer in een serie, dat nerds hun partner op bloedgroep gingen kiezen, om een donor vlakbij te hebben. dat was humor
en als in japan om je bloodtype gevraagd wordt, heeft dat iets te maken met je persoonlijkheid
Tja ik zou die mening naar het rijk der fabelen willen verwijzen omdat ik zelf heel anders over denkquote:Op maandag 2 mei 2011 00:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet; al ligt mijn grens wel bij een paar cm langer dan dat ik ben (waardoor 40% van de dames wel afvalt eigenlijk), de rest kijk ik eigenlijk niet eens naar in de zin van versier/relatie-materiaal. Niet omdat ik er zelf veel moeite mee zou hebben om iets te hebben met een langere meid, maar meer omdat 9 op 10 meiden het heel belangrijk vindt dat de man groter is dan hun.
Nou en, dan komen ze iig kijken en halen ze die hond weg. Je kan altijd een anonieme tip geven dus dan komen ze er niet achter dat jij hebt gebeld. Kan net zo goed de andere buurvrouw/man zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan het niet bewijzen.
En ruzie met deze kuttokkies zie ik echt niet zitten!
Ze zijn dag in dag uit dronken, weet ik veel waartoe ze in staat zijn
Doe maar niet inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja ik zou die mening naar het rijk der fabelen willen verwijzen omdat ik zelf heel anders over denkMaar misschien ben ik een uitzondering dan
Mijn haren zijn heel blondquote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Ah mooi man.
Meisjes met donker haar en lichte ogen (blauw of groen).![]()
[..]
Vind je ons wel passen bij elkaar? Misschien moeten we het inderdaad eens een keertje doen, Lant, dan kunnen wij samen onder Bomen liggen en lanterfanten
De vader van mijn vader had bruine ogen. Echt donkerbruine ogen met donkerbruine haren. En dan zeggen mensen: "Oh ja leuk ik kan het wel zien hoor dat deense" terwijl dat dan via zijn lijn is. Maar. Wacht. Zijn ogen waren bruin, die van zijn vrouw blauwig/groenig. Hun zoon groenig/bruinig. Mijn moeder knalblauw. Die van mij zijn in de zon zowat als die van een huskyhond.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, ik dacht juist dat nog geen 10% van de wereldbevolking blauwe ogen heeft. Maar in verhouding komt het veel voor in Noord-Europa ja.
[..]
Groen is dominant over blauw en recessief aan bruin maar er zijn vrij weinig dragers van het groene oogkleur gen, vandaar dat je het minder ziet. En de grens is wel wat vager dan Aa inderdaad.
Je zegt het alsof het normaal isquote:Op maandag 2 mei 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak iemand vermoord in mijn dromen.![]()
wtf. je hebt toch vwo gedaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mijn haren zijn heel blond
[..]
De vader van mijn vader had bruine ogen. Echt donkerbruine ogen met donkerbruine haren. En dan zeggen mensen: "Oh ja leuk ik kan het wel zien hoor dat deense" terwijl dat dan via zijn lijn is. Maar. Wacht. Zijn ogen waren bruin, die van zijn vrouw blauwig/groenig. Hun zoon groenig/bruinig. Mijn moeder knalblauw. Die van mij zijn in de zon zowat als die van een huskyhond.
Nou, het zal in ieder geval wel allemaal biologisch verklaarbaar zijn, anders zou het niet zo zijn ontstaan
Haha, nouja, het is zo dat als ik vrouwen over wensenlijstjes hoor, dat de lengte vaak wel als een van de eerste dingen genoemd worden. Maar altijd goed om te horen dat er ook dames zijn die daar totaal anders over denken.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja ik zou die mening naar het rijk der fabelen willen verwijzen omdat ik zelf heel anders over denkMaar misschien ben ik een uitzondering dan
Ja dat weet ik, maar ik vind je ook niet aantrekkelijk. Integendeel.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[..]
De vader van mijn vader had bruine ogen. Echt donkerbruine ogen met donkerbruine haren. En dan zeggen mensen: "Oh ja leuk ik kan het wel zien hoor dat deense" terwijl dat dan via zijn lijn is. Maar. Wacht. Zijn ogen waren bruin, die van zijn vrouw blauwig/groenig. Hun zoon groenig/bruinig. Mijn moeder knalblauw. Die van mij zijn in de zon zowat als die van een huskyhond.
Nou, het zal in ieder geval wel allemaal biologisch verklaarbaar zijn, anders zou het niet zo zijn ontstaan
Idd, nou, ik kan je verzekeren; dat is het zeker niet.quote:
iwannebehigh, wie staat op je huidige plaatjequote:Op maandag 2 mei 2011 00:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik vind je ook niet aantrekkelijk. Integendeel.
[..]
Idd, nou, ik kan je verzekeren; dat is het zeker niet.
Als ik het goed begrijp heeft jouw vader dus groenig/bruinige ogen en je moeder blauwe. Je vaders moeder had blauwig/groenige ogen dus je vader zal van haar wel het blauwe gen geërfd hebben zonder dat het bij hemzelf tot uiting kwam. Dit gen heeft hij vervolgens aan jou doorgegeven, en van jouw moeder heb je ook het gen voor blauwe ogen gekregen waardoor jij dus blauwe ogen hebt.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet zo gauw wat, meestal is het een ongelukje. Als het een viezerik is die tegen me aan staat te rijden weet ik het meteen. En hij ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
Daar ben ik nu wel benieuwd naar ja, wat denken de vrouwen hier als er inderdaad ineens bij iets ''onschuldigs'' een halve stijve (of een volledige) tegen jullie aan prikken? Is dat gewoon een compliment, tenzij je hem helemaal niks vindt?
Mijn vader heeft bruine ogen en moeder had blauwe. Ik heb groene.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bruin, dominante gen.
Misschien moeten jij en lanterfant maar eens daten dan?
In principe heb je dan je oogkleur van je vader gekregen.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mijn vader heeft bruine ogen en moeder had blauwe. Ik heb groene.
Dat idee heb ik ook wel ja. Alhoewel ik niet zo snel zou gaan daten met een klein iemand dus is de kans wat kleiner dat ik daar verliefd op zou worden. Maar het zou ook niet voor het eerst zijn dat het juist wel gebeurt dus een 100% dealbreaker is het zeker niet ondanks mijn voorkeur voor lange mannen.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:14 schreef Hinke25 het volgende:
Wensenlijstje. Ja ik heb het wel maar ik heb zo'n idee dat er weinig van overblijft als ik iemand tegenkom en verliefd op hem word. Dansen deed ik heel erg graag dus daar was lengte wel een punt maar nu ik erover nadenk. Heb het al een hele tijd niet meer gedaan en kan me met andere hobbies ook uitstekend vermaken. Hoera! mijn lijstje wordt korter.
Volgensmij heb jij een mix tussen dominant en recessief.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mijn vader heeft bruine ogen en moeder had blauwe. Ik heb groene.
Als ik voor het slapen een dikke actiefilm heb gezien dan gaat dat in mijn droom verder. Dus ja, voor mij is dat redelijk normaal.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heterochromie ?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgensmij heb jij een mix tussen dominant en recessief.
Ook een naam voor, ben het alleen even kwijt. En is off-topic.
volgensmij kan je ook zonder te weten wat heterochromie is versieren.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heterochromie ?
Goed bezig! En als die piercing (op het moment) het enige minpuntje is heb je eigenlijk niets te klagen natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef Arolsen het volgende:
Als aanstichter van dit topic wil ik even melden dat ik een belangrijke stap heb gezet
Gisteren had ik een blind date met een meisje. Heb haar via inet leren kennen. En we hebben gezoend!![]()
![]()
![]()
Leuke meid. Een geadopteerde koreaanse. Bijdehand type. Houd van gamen en films. Heeft mooie lange zwarte haren en een leuk brilletje. Enige minpuntje is dat ze een traguspiercing heeft. Dat vind ik lelijk maar ze is veel te leuk om daarop af te knappen.
Volgend weekend zien we elkaar weer. Hopelijk kan ik er een mooi vervolg aan geven.![]()
Deze gast vroeg er omquote:Op maandag 2 mei 2011 00:27 schreef benzin het volgende:
Dat kan je toch niet maken? Dat soort opmerkingen (en zelfs veel minder kwetsende opmerkingen) zijn nou precies de reden dat ik bang ben voor vrouwen
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat meiden graag bepoteld worden door kerels die ze niet kennen, maargoed. Nooit zo'n cursus gedaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:10 schreef Hinke25 het volgende:
Alternatief voor de salsa - massagecursus? Ik weet niet wat er zoal te beleven valt maar op mijn cursus oefenden we op elkaar.
Ach van mij mag ze hem wel houden. Ik wil haar geen uiterlijke veranderingen gaan opleggenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:27 schreef Hoogheid het volgende:
Dat is inderdaad 2 seconden werk om die er even uit te krijgen. Zal ze vast wel voor je over hebben als jullie elkaar wat beter leren kennen
Gewoon even hard trekkenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:27 schreef Hoogheid het volgende:
Dat is inderdaad 2 seconden werk om die er even uit te krijgen. Zal ze vast wel voor je over hebben als jullie elkaar wat beter leren kennen
Oh dat lijkt me iets heel bijzonders zeg, met die temperatuur ook zo. En bedoelen jullie met "Stijf" dat hij echt omhoog staat? Maar dat kan toch helemaal niet door een spijkerbroek heen, de zware stof houdt zoiets toch tegen?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:10 schreef Hinke25 het volgende:
[..]
Oh ja nog over die discussie over die mobieltjes. Schatten, jullie stijve is echt fiks hoger in temperatuur en jouw mobieltje ga ik daar dus nooit voor aanzien.
Beetje kerel heeft z'n lusten wel onder controle.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh dat lijkt me iets heel bijzonders zeg, met die temperatuur ook zo. En bedoelen jullie met "Stijf" dat hij echt omhoog staat? Maar dat kan toch helemaal niet door een spijkerbroek heen, de zware stof houdt zoiets toch tegen?
Dit inderdaad. Als ik zoiets ooit voel zonder dat het gewenst is ben ik weg.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beetje kerel heeft z'n lusten wel onder controle.
Ja, als je dansles hebt ofzo en je voelt dat opkomen moet je maar ff wat water gaan drinken ofzo, want als meiden dat eenmaal weten gaan ze je waarschijnlijk overslaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dit inderdaad. Als ik zoiets ooit voel zonder dat het gewenst is ben ik weg.
Volgende week komt ze naar mij toe. Ik ga voor haar koken en we gaan film kijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gewoon even hard trekken
Maar leuk!
Heb je d'r via een datingsite ontmoet?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:21 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Volgende week komt ze naar mij toe. Ik ga voor haar koken en we gaan film kijken.
Tering, wat zal deze werkweek lang gaan duren.
"Film kijken" dus. Veel plezier alvast.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:21 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Volgende week komt ze naar mij toe. Ik ga voor haar koken en we gaan film kijken.
Tering, wat zal deze werkweek lang gaan duren.
Soms kan je het wel ruiken.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vrouwen kunnen ook vochtig worden, maar dat ziet en voelt niemand natuurlijk.
Oh ja joh?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vrouwen kunnen ook vochtig worden, maar dat ziet en voelt niemand natuurlijk.
Als ze zich niet gewassen heeft misschien.quote:
1. Jaquote:Op maandag 2 mei 2011 11:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je d'r via een datingsite ontmoet?
Wat is een traguspiercing
Bahquote:Op maandag 2 mei 2011 11:30 schreef DeHovenier het volgende:
Straks gaan ze 'film kijken', doet ze haar truitje uit en komt 'ie dit tegen
Het is grappig dat de "oervader" van dit topic al bijna sinds het begin een van de meest succesvolle mannen is hier.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef Arolsen het volgende:
Als aanstichter van dit topic wil ik even melden dat ik een belangrijke stap heb gezet
Gisteren had ik een blind date met een meisje. Heb haar via inet leren kennen. En we hebben gezoend!![]()
![]()
![]()
Volgend weekend zien we elkaar weer. Hopelijk kan ik er een mooi vervolg aan geven.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij niet tegen hem staat, kan hij ook niet met z'n stijve paal tegen jou aanschuren.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef missyB het volgende:
mm ben net een beetje bijgelezen en het stijve tampeloeres verhaal laat me even niet los.
Ik moet er niet aan denken als iemand ongevraagd met zijn ding tegen me aan zit te schuren!
Ook niet als ik hem zie zitten,
dat komt later wel.
Ik zou dat dus ook echt niet waarderen, ik hou meer van het spel vooraf, hoef niet zo nodig die penis gelijk tegen mij aan te voelen.
Zou me hoogst ongemakkelijk voelen daardoor, en dat zou voor mij dus een duidelijke afknapper zijn.
Ik stuur niet aan op conflicten, maar ik mijd ze ook niet per definitie. Hoezo?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Axel1988 het volgende:
Zijn er trouwens ook mensen hier die zich zeer conflict-mijdend opstellen? (ofwel, alles aan doen om conflicten te mijden?)
Z.s.m. daten. Tenminste, dat zou ik doen. Een uurtje daten zegt meer dan 300 berichtjes via internet. Iemand leer je toch pas echt kennen als je haar "in het echt" ziet. Zonde om uren online te besteden aan iemand die achteraf niet de moeite waard blijkt te zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb nu dus contact met iemand op zo'n dating site. Heb op beide berichtjes wel leuk antwoord gehad en niet teveel over mezelf getypt. Nu zit het zo dat in haar antwoord niet echt blijkt dat ze meer over mij wilt weten, tenminste: ze stelt geen vragen ofzo waardoor ik geen goeie handvaten voor een volgend bericht heb.
Is het nou de bedoeling dat ik nog enkele (korte) mailtjes stuur (hooguit 1 per dag, heb andere dingen te doen dan 24/7 op die site te zitten) en eigenlijk zo snel mogelijk toch haar 06 moet vragen om zo een date te regelen?
Vind het allemaal leuk en aardig die websites, maar ik wil zo min mogelijk tijd besteden aan het onderhouden van online contact omdat je toch een (ander) beeld van diegene gaat vormen.
Na, ik zat de afgelopen maanden behoorlijk in een dip en daardoor zijn er bij mijn opleiding nogal wat zaken blijven liggen. Ik heb daar heel weinig over gecommuniceerd met groepsgenoten en nu moet ik alles weer aan het oppakken ben, moet ik bepaalde mensen toch weer onder ogen gaan komen en waarschijnlijk een heleboel uitleggen... maar zie hier heel erg tegenop. Sowieso heb ik er al een hekel aan om allerlei mensen te moeten vertellen dat ik depressief was/ben.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik stuur niet aan op conflicten, maar ik mijd ze ook niet per definitie. Hoezo?
Ik zou ook proberen een date te regelen; je weet vanuit achter een computerscherm nooit of iemand wel je type is, ook al heb je foto's gezien. Wil ze niet; gemiste kans voor haar zou ik zeggen...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb nu dus contact met iemand op zo'n dating site. Heb op beide berichtjes wel leuk antwoord gehad en niet teveel over mezelf getypt. Nu zit het zo dat in haar antwoord niet echt blijkt dat ze meer over mij wilt weten, tenminste: ze stelt geen vragen ofzo waardoor ik geen goeie handvaten voor een volgend bericht heb.
Is het nou de bedoeling dat ik nog enkele (korte) mailtjes stuur (hooguit 1 per dag, heb andere dingen te doen dan 24/7 op die site te zitten) en eigenlijk zo snel mogelijk toch haar 06 moet vragen om zo een date te regelen?
Vind het allemaal leuk en aardig die websites, maar ik wil zo min mogelijk tijd besteden aan het onderhouden van online contact omdat je toch een (ander) beeld van diegene gaat vormen. Hoe onervaren ik ook ben, ik leer liever iemand in het echt kennen.
Da's lastig. Die mensen verwachten toch wat van je. Ik zou het eerlijk uitleggen en samen met hen even inventariseren wat er nog moet gebeuren, daar een planning voor maken en je ook echt een die planning houden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Na, ik zat de afgelopen maanden behoorlijk in een dip en daardoor zijn er bij mijn opleiding nogal wat zaken blijven liggen. Ik heb daar heel weinig over gecommuniceerd met groepsgenoten en nu moet ik alles weer aan het oppakken ben, moet ik bepaalde mensen toch weer onder ogen gaan komen en waarschijnlijk een heleboel uitleggen... maar zie hier heel erg tegenop. Sowieso heb ik er al een hekel aan om allerlei mensen te moeten vertellen dat ik depressief was/ben.
Maar heb dit altijd wel gehad; hekel aan conflict. Ik kan best discussieren op inhoud over eigenlijk alles; maar als het persoonlijk gaat worden, dan trek ik me snel terug.
als zij geen vragen over mij stelt zou ik haar vragen:zijn er nog dingen die je over mij wil weten misschien?ik sta open je vragen te beantwoorden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zou ook proberen een date te regelen; je weet vanuit achter een computerscherm nooit of iemand wel je type is, ook al heb je foto's gezien. Wil ze niet; gemiste kans voor haar zou ik zeggen...
Lijkt me gewoon een helder standpunt wat je gewoon kunt noemen: "Ik leer mensen liever in het echt kennen; vandaar dat ik je graag wil uitnodigen om binnenkort samen wat te drinken... etc...". Needy/Stalkerig is wanneer ze je afwijst/geen interesse meer toont, en je toch door blijft zeuren.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Catch_me het volgende:
Ok maar het komt dus niet stalkerig/needy over? Ik heb pas contact met haar sinds vrijdagavond ofzo. Andere sites zeggen 2 weken maar dat vind ik vrij lang, dan heb je toch niks meer te melden op zo'n eerste date, er van uit gaande dat je elke dag 1 bericht stuurt?
Precies. Lang online met elkaar praten levert vaak ook op dat je elkaar gaat idealiseren. JE weet al veel van elkaar, hebt je allebei prima kunnen profileren en je hebt dus niet veel meer aan elkaar te melden en het kan dan eigenlijk alleen nog maar tegenvallen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Catch_me het volgende:
Ok maar het komt dus niet stalkerig/needy over? Ik heb pas contact met haar sinds vrijdagavond ofzo. Andere sites zeggen 2 weken maar dat vind ik vrij lang, dan heb je toch niks meer te melden op zo'n eerste date, er van uit gaande dat je elke dag 1 bericht stuurt?
Precies. Weleens, zonder date-intenties, een tijd gechat met 'n dame. Ontmoeten ging toen niet (behoefte had ik ook niet), omdat ze op een paar uur vliegen woont. Date-intenties hadden we ook niet, gewoon gezellig babbelen. Toen we 'n keer allebei toevallig in de VS waren en niet ver van elkaar hebben we elkaar eens ontmoet. Viel zwaar tegen toen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zou ook proberen een date te regelen; je weet vanuit achter een computerscherm nooit of iemand wel je type is, ook al heb je foto's gezien. Wil ze niet; gemiste kans voor haar zou ik zeggen...
Het ziet er wel grappig uit idd, maar je hebt wel een verhoogde kans op infecties, en zonder lintje vind ik het niet zo leukquote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef Axel1988 het volgende:
@ DeHovenier; ik zou het leuk vinden als mijn toekomstige vriendin zo'n ringetjes met een lint erdoor op haar rug heeft; apart maar cool. Zo'n traguspiercing heb ik echter weer helemaal niets mee, al zou ik daar niet meteen op afknappen.
En man (hoop ik voor Simon, of was het nou Nick?)!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef missyB het volgende:
joooh een 2,5 dat is al meer dan je durfde te hopen richard!
En nogmaals, je hebt echt gewoon een lekker bekkie, niks mis mee.
ik moest gister even denken aan wie je mee deed denken maar ik weet het weer!
Die ene van nick en simon, weet alleen nooit wie nick en wie simon is!
Niet dat je er nu super op lijkt maar je doet me aan hem denken. en beide heren worden als aantrekkelijk gezien door menige vrouw.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef richard_prf het volgende:
Vandaag mijn huid laten testen in een zonnestudio. Een hele mooie aardige dame die me ging laten testen (gelukkig heb ik geen sociale fobie meer dus durfde ik gewoon alles te zeggen en af en toe wat grapjes te maken met zelfspot en over de zonnebank zelf).
Ik moest een vragenlijst invullen over mijn uiterlijke kenmerken en zonnebad verleden.Volgens haar zijn mijn haar en ogen te donker om van huid type 1 te spreken en vermoed ze dat ik huidtype 2,5 heb ondanks mijn spierwitte huid.
Ik ben dus meteen wezen zonnen en ben nu direct al verkleurd beetje rood/bruinig. Ik ga 3 x in de week + dat ik 3 x in de week ga krachttrainen.
Vandaag is dus een goede stap in de richting in mijn programma dat ik zelf heb opgesteld. Tijd zat na mijn ontslag.
Ja ik weet; is de enige oplossing. Ga straks maar eens beginnen met rondbellen. *Maakt een schietgebedje*quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's lastig. Die mensen verwachten toch wat van je. Ik zou het eerlijk uitleggen en samen met hen even inventariseren wat er nog moet gebeuren, daar een planning voor maken en je ook echt een die planning houden.
Bij een eventuele discussie kun je ook aangeven dat je hun gevoel begrijpt, maar dat je het graag op wilt lossen en dat op de persoon spelen in elk geval geen bijdrage levert aan het alsnog oppakken van de openstaande zaken.
Doe dat gewoon zo snel mogelijk. Hoe langer je wacht, hoe kritieker evt. deadlines worden en hoe moeilijker het voor je wordt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja ik weet; is de enige oplossing. Ga straks maar eens beginnen met rondbellen. *Maakt een schietgebedje*
Die hebben toch allebei een vriendin?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En man (hoop ik voor Simon, of was het nou Nick?)!
Komt volgens mij niet needy over hoor, en dan nog is het graag of niet toch.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Catch_me het volgende:
Simon, die ziet er écht wel anders uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef missyB het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die hebben toch allebei een vriendin?
Dat maakt toch niet uit?
beide heren worden als aantrekkelijk gezien met of zonder vriendin en richard lijkt op 1 van hen, ben eruit tis simon hahahaha
Dat maakt ook niet uit, ik ging alleen in op een suggestie dat een van de twee homo zou zijn. Wat mij sterk leek aangezien ze allebei een vriendin hebben volgens mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef missyB het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die hebben toch allebei een vriendin?
Dat maakt toch niet uit?
beide heren worden als aantrekkelijk gezien met of zonder vriendin en richard lijkt op 1 van hen, ben eruit tis simon hahahaha
Ik dacht het echt. Iemand is er flink in geslaagd om me dat wijs te maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit, ik ging alleen in op een suggestie dat een van de twee homo zou zijn. Wat mij sterk leek aangezien ze allebei een vriendin hebben volgens mij.
En ik vind hem op geen van beide lijken eigenlijk.
Ik twijfelde wel even hoor toen ik je post las.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht het echt. Iemand is er flink in geslaagd om me dat wijs te maken.
Doe nou maar rustig.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:34 schreef missyB het volgende:
homo of niet, ik vind dat richard iets weg heeft van simon,punt.
maar je hebt toch gaydar enzo, en eigenlijk geslacht aanspreken en ermee omgaan is veel makkelijker.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:36 schreef missyB het volgende:
en nu heb ik genoeg gezegd over d elooks van richard.
Waarom zou versieren moeilijker zijn als je homo of lesbienne bent?
oke de meesten zijn hetero maar als je bijv naar een coc gaat weet je van te voren al dat iedereen die daar is homo of lesbienne is toch?
dus je bent wel gelijk onder gelijk gestemden.
in de kroeg etc weet je dat maar nooit.
Nou toen die chick me hielp uit die zonnestudio , dacht ik bijmezelf als ik haar ooit mee zou uitvragen dan zou ik keihard in mijn gezicht uit gelachen worden. Daarom ben ik denk ik ook van mijn sociale fobie af, ik weet dat ze me altijd uit beleefdheid zullen antwoorden maar hopen op meer heb ik al lang opgegeven. Ik kan dus normaal met ze omgaan alleen heb ik wel meteen het gevoel dat ik ben afgeschreven als het gaat om relatiemateriaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar je hebt toch gaydar enzo, en eigenlijk geslacht aanspreken en ermee omgaan is veel makkelijker.
en als je lang genoeg met iemand omgaat merk je vanzelf wel hoe hij is
vrouwen hebben meteen na 10 seconde het gevoel dat ze niet met je om willen gaan, en andere dingen..... weet ik veel
ik heb uit desperation mannen gezoend, omdat ik het miste, en omdat ik er nooit aan had gedacht dat te proberen bij prostituees.
dat was veel makkelijker te regelen dan een meisje zoenen
zoiets dacht ik toen:
meisje zoenen = onmogelijk
hoer zoenen = nooit over nagedacht, nooit geprobeerd, volgensmij doen ze dat niet
mannen zoenen = mogelijk je kan ze vinden, het is triest, gebrek aan beter weeetjewel
lekker belangrijkquote:Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard lijkt gewoon niet op Simon. Simon heeft een heel andere bouw van gezicht, dat al ten eerste. Veel breder. PUNT.
Idd. Grappig ga je ook onder de zonnebank binnenkort? Ik ga vana fmorgen ook keihard trainen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
lekker belangrijkik heb nu in elk geval een doel he
wel relaxt zoveel tijd eigenlijk.
Yep ben vandaag geweest en meteen al een beetje verkleurd. En ben ook begonnen met keihard trainen inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Idd. Grappig ga je ook onder de zonnebank binnenkort? Ik ga vana fmorgen ook keihard trainen.
als ik dat nu vind? kan ik het helpen hij doet mij er aan denken en jou dus niet simple as that,quote:Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Richard lijkt gewoon niet op Simon. Simon heeft een heel andere bouw van gezicht, dat al ten eerste. Veel breder. PUNT.
Ligt er aan wat je doel is..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef missyB het volgende:
[..]
als ik dat nu vind? kan ik het helpen hij doet mij er aan denken en jou dus niet simple as that,
loop niet zo te zagen.
hoevaak moet je trouwens onder de zonnebank om iets een leuk kleurtje te krijgen?
Jij klaagt hoor. Al de hele tijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef missyB het volgende:
[..]
als ik dat nu vind? kan ik het helpen hij doet mij er aan denken en jou dus niet simple as that,
loop niet zo te zagen.
hoevaak moet je trouwens onder de zonnebank om iets een leuk kleurtje te krijgen?
Loop je niet zo op te winden met je PUNT.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef iwannabehigh het volgende:
hahahahhahahaa die is wel heel sterk dat jij zegt dat ik de hele tijd klaagquote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij klaagt hoor. Al de hele tijd.
Weet niet, wij hebben een zonnebank thuis en áls ik eronder ga (halfuurtje), ben ik wel meteen een stuk bruiner. Maar ik weet niet, denk voor iedereen verschillend.. Alleen ik ga er nooit meer onder. Is slecht voor je en ik ga naar 3 verschillende verre landen op vakantie dus bruin word ik sowieso.
Wat is het kleurtje nu?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef missyB het volgende:
[..]
hahahahhahahaa die is wel heel sterk dat jij zegt dat ik de hele tijd klaag
ik moet voor 2 juni iets een kleurtje op d ebenen hebben zodat ik geen panty hoef te dragen naar een bruiloft
Huidtype I:quote:
Dat niemand dit serieus neemt hoop ik hier? Bij voorbaat dankquote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je doel is..
[ afbeelding ]
Ik wind me niet op. PUNT UIT.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Loop je niet zo op te winden met je PUNT.
Lukt wel joh, gewoon 1x/2x in de week onder de zonnebank denk ik. Alleen het is wel duur of niet..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef missyB het volgende:
[..]
hahahahhahahaa die is wel heel sterk dat jij zegt dat ik de hele tijd klaag
ik moet voor 2 juni iets een kleurtje op d ebenen hebben zodat ik geen panty hoef te dragen naar een bruiloft
geen idee eigenlijk hoeveel het kost.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik wind me niet op. PUNT UIT.
[..]
Lukt wel joh, gewoon 1x/2x in de week onder de zonnebank denk ik. Alleen het is wel duur of niet..
Ik was 25 euro kwijt voor 30 sessies. Ik kreeg als advies 3 x per week.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik wind me niet op. PUNT UIT.
[..]
Lukt wel joh, gewoon 1x/2x in de week onder de zonnebank denk ik. Alleen het is wel duur of niet..
Snap niet waarom jullie niet bruin zijn, ik ben nu al heel erg verkleurd aangezien we echt hele zonnige dagen hebben gehad. Komen jullie niet buiten ofzo of geen tijd?
Dat is wel goedkoop volgens mijquote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik was 25 euro kwijt voor 30 sessies. Ik kreeg als advies 3 x per week.
prijs valt me mee bij jou, maar de hoeveelheid valt me weer tegen, heb daar gewoon geen rust voor in mn kont he, 3 maal per week doelloos onder zo n ding liggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
daar kan je je toch tegen beschermen?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef Hoogheid het volgende:
Ga gewoon lekker buiten in de zon zitten met wat zonnebrand in plaats van zo'n huidkankerfabriek. Echt geen aanrader.
Ik snap niet waarom jij zelden iets kan begrijpen van anderen als het niet gelijk is aan jouw ervaring enzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Snap niet waarom jullie niet bruin zijn, ik ben nu al heel erg verkleurd aangezien we echt hele zonnige dagen hebben gehad. Komen jullie niet buiten ofzo of geen tijd?
Je kan ook nog aan de selftanner spullen. Tegenwoordig heb je daar best goede van dus hoef je ook niet bang te zijn voor een wortelkleur.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:46 schreef missyB het volgende:
[..]
prijs valt me mee bij jou, maar de hoeveelheid valt me weer tegen, heb daar gewoon geen rust voor in mn kont he, 3 maal per week doelloos onder zo n ding liggen.
In de zon zitten net zo min, kan erg slecht tegen de warmte en het zomaar zitten om te zitten .
De eerste 3 weken is het 3 maal per week. Daarna nog maar 1 of 2 keer. Bovendien vond ik het wel relaxt, lekker warm en een windje en om de minuut een soort nevel regen over je hele lichaam en daarna weer harde wind. Ik kreeg echt het gevoel alsof ik aan een Zuid-Europees strand lag te zonnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:46 schreef missyB het volgende:
[..]
prijs valt me mee bij jou, maar de hoeveelheid valt me weer tegen, heb daar gewoon geen rust voor in mn kont he, 3 maal per week doelloos onder zo n ding liggen.
In de zon zitten net zo min, kan erg slecht tegen de warmte en het zomaar zitten om te zitten .
Omdat hij geen inlevingsvermogen/empathie heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij zelden iets kan begrijpen van anderen als het niet gelijk is aan jouw ervaring enzo.
ik fles van dove staan maar nooit durven proberen, toch maar eens doen dan morgen, als het niks is is het er 2 juni vast weer af .quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij zelden iets kan begrijpen van anderen als het niet gelijk is aan jouw ervaring enzo.
[..]
Je kan ook nog aan de selftanner spullen. Tegenwoordig heb je daar best goede van dus hoef je ook niet bang te zijn voor een wortelkleur.
Oh dat is zeker goedkoop. Hoe lang zijn die sessies?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Want van de zon kun je geen huidkanker krijgen?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef Hoogheid het volgende:
Ga gewoon lekker buiten in de zon zitten met wat zonnebrand in plaats van zo'n huidkankerfabriek. Echt geen aanrader.
Je denkt ook echt dat je alles weet van mensen terwijl je ze niet kent eh. Ik lach me hier dood ook nog, wat hap jij sowieso de hele tijd op mij of over mij. Stop it a.u.b.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij geen inlevingsvermogen/empathie heeft.
Dat is mijn indruk, die al meerdere malen is bevestigd. Nu ook weer.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je denkt ook echt dat je alles weet van mensen terwijl je ze niet kent eh. Ik lach me hier dood ook nog, wat hap jij sowieso de hele tijd op mij of over mij. Stop it a.u.b.
12 minquote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat is zeker goedkoop. Hoe lang zijn die sessies?
[..]
Want van de zon kun je geen huidkanker krijgen?
Weet niet ik verbrand alleen maar in de zon, maar ik smeer me ook niet in thoquote:Op maandag 2 mei 2011 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik lig trouwens ook liever buiten dan onder een zonnebank. Waarom doe je dat niet gewoon Rich? Zonnebankkleurtje is vaak ook wat minder 'echt' bruin dacht ik.
ligt eraan hoe ver je gaat denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik lig trouwens ook liever buiten dan onder een zonnebank. Waarom doe je dat niet gewoon Rich? Zonnebankkleurtje is vaak ook wat minder 'echt' bruin dacht ik.
Als je die fles al erg lang heb staan weet ik niet of hij nog goed werkzaam is. Maar als je van tevoren je benen scrubt pakt de zelfbruiner ook mooier. Dus dat is in ieder geval een aanrader als je het gaat proberen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef missyB het volgende:
[..]
ik fles van dove staan maar nooit durven proberen, toch maar eens doen dan morgen, als het niks is is het er 2 juni vast weer af .
Nu nog bedenken wat ik aan moet doen en wat er leuk staat.
Ik kan werkelijk nooit kiezen en zien wat staat.
Ja maar het punt is dus dat je wel vaak alles raar vindt als het niet strookt met je eigen ervaringen. Maar je hebt op zich wel een punt natuurlijk wat dit betreft. Ikzelf ben ook al erg bruin na het mooie weer, maarja niet iedereen heeft de kans er lang genoeg van te kunnen genieten om al echt bruin te zijn. Vooral mensen die niet zo makkelijk bruin worden en overdag gewoon aan het werk geweest zijn zullen nog niet zo snel een mooie kleur hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Moneymeid, omdat ik het raar vind; we hebben alle dagen lekker weer. Al een poos. De meeste mensen gaan sowieso wel even in de tuin zitten in het weekend, desnoods in de schaduw, daar verkleur je op den duur ook van. Vandaar.
Insmeren. Maar je gaat naar Turkije eh? Daar word je sowieso héél bruin en verbrand je ook wel denk ik. Het is daar gewoon te heet, te zonnig enzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weet niet ik verbrand alleen maar in de zon, maar ik smeer me ook niet in tho
Als je 12 minuten in de zon zit vast niet. En als je ingesmeerd bent kan je nog wel bruin worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weet niet ik verbrand alleen maar in de zon, maar ik smeer me ook niet in tho
Maar daarom is het toch ook een vraag?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je die fles al erg lang heb staan weet ik niet of hij nog goed werkzaam is. Maar als je van tevoren je benen scrubt pakt de zelfbruiner ook mooier. Dus dat is in ieder geval een aanrader als je het gaat proberen.
[..]
Ja maar het punt is dus dat je wel vaak alles raar vindt als het niet strookt met je eigen ervaringen. Maar je hebt op zich wel een punt natuurlijk wat dit betreft. Ikzelf ben ook al erg bruin na het mooie weer, maarja niet iedereen heeft de kans er lang genoeg van te kunnen genieten om al echt bruin te zijn. Vooral mensen die niet zo makkelijk bruin worden en overdag gewoon aan het werk geweest zijn zullen nog niet zo snel een mooie kleur hebben.
Omdat ik troll af en toe, dat is toch duidelijk? Wie doet dat niet hier. Maar ook omdat je mij sowieso irriteert als je weer in een zielige bui bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waarom wel die mening over mij de hele tijd? En mijn naam overal bij betrekken?
oeh absoluut insmeren, ook ingesmeerd word je bruin je verbrand alleen echter niet, mits je vaak genoeg smeert.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Insmeren. Maar je gaat naar Turkije eh? Daar word je sowieso héél bruin en verbrand je ook wel denk ik. Het is daar gewoon te heet, te zonnig enzo.
Eerst zien dan geloven. Ik ben nog nooit bruin geworden van de zon, enkel verbranden. Maar ja ik zie het nog positief inquote:Op maandag 2 mei 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je 12 minuten in de zon zit vast niet. En als je ingesmeerd bent kan je nog wel bruin worden.
Met een frisse tint achter de chickies aan!
Het is een openbaar topic hoor, waar iedereen zijn/haar mening kan geven. En ik denk echt dat het zo is.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wel een aanval want jij beantwoordt een vraag die helemaal niet voor jou is bedoeld en waar je niks mee te maken hebt.
Tegenspraak?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Ik ben nog nooit bruin geworden van de zon, enkel verbranden. Maar ja ik zie het nog positief inik volg het advies wat ze me daar gaven. Ik ben wel verkleurd dat is zeker.
Net zoals dat ik denk dat jij een oude man bent Scanman. Ik begrijp je punt welquote:Op maandag 2 mei 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is een openbaar topic hoor, waar iedereen zijn/haar mening kan geven. En ik denk echt dat het zo is.
Het was ook een vraag, maar het viel me op dat je toch nog even moest benadrukken dat je er niets van snapt. Snap je?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar daarom is het toch ook een vraag?Ik vind dat persoonlijk doodnormaal.
[..]
Omdat ik troll af en toe, dat is toch duidelijk? Wie doet dat niet hier. Maar ook omdat je mij sowieso irriteert als je weer in een zielige bui bent.
Nee ik heb toch een keer met Straw gebeldquote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Net zoals dat ik denk dat jij een oude man bent Scanman. Ik begrijp je punt wel
Moet je vooral blijven denken, vind het alleen een beetje dom.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Net zoals dat ik denk dat jij een oude man bent Scanman. Ik begrijp je punt wel
Eh, ja. Wel handig als je:quote:Op maandag 2 mei 2011 18:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Moneymeid, omdat ik het raar vind; we hebben alle dagen lekker weer. Al een poos. De meeste mensen gaan sowieso wel even in de tuin zitten in het weekend, desnoods in de schaduw, daar verkleur je op den duur ook van. Vandaar.
Ja, ziet er vaak een beetje nep uit m.i. Lig ook liever buiten in de zon dan onder de zonnebank.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Jaja, dat durf ik niet hoor. Ik heb het één dag geprobeerd en toen heb ik alsnog mijn hemdje aangehouden.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vooral het lef hebben om in je eentje tussen allemaal blootvolk te gaan liggen is best een drempel.
man, doe eens normaal, wat wil jij nu eigenlijk? Je zit alleen maar ruzie te zoeken. Iksnap werkelijk niet wat jij a. In dit topic te zoeken hebt b. met de meet wil.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar daarom is het toch ook een vraag?Ik vind dat persoonlijk doodnormaal.
[..]
Omdat ik troll af en toe, dat is toch duidelijk? Wie doet dat niet hier. Maar ook omdat je mij sowieso irriteert als je weer in een zielige bui bent.
Oké mevrouw.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh, ja. Wel handig als je:
- een tuin hebt met een beetje privacy. Of überhaupt een tuin.
- geen fulltime kantoorbaan hebt overdag.
- iemand hebt om je in te smeren.
- je het kunt veroorloven iedere dag op het terras van de kroeg kunt gaan zitten.
- überhaupt motivatie hebt om dag in dag uit in je eentje op zoek te gaan naar een stukje strand of gras om op te liggen.
- niet allergisch bent voor dat gras.
Dus daarom is het niet raar als mensen nog wit zijn. Snapt u?![]()
Niet iedereen is gezegend met een talrijke groep vrienden die je continu op sleeptouw neemt naar het terras, of een koninklijke tuin waar je even plat kunt.
Vooral het lef hebben om in je eentje tussen allemaal blootvolk te gaan liggen is best een drempel.
Ik vraag me echt af hoe jij dat geflikt hebt om nu al gebronsd door het leven te gaan.
En had hij alleen een goede opening; of wat komt daarna dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef MaryJuanna het volgende:
Nou, als meisje zijnde kreeg ik laatst de beste versierzin die ik ooit gehoord heb, zeker een aanrader, heb me ziek gelachen!![]()
Hij: Zeg meisje, als ik een piraat was he..
Ik: Ja, dan?
Hij: Dan heb ik een papagaai, toch?
Ik: Ehh.. Ja
Hij: Op welke schouder zou die papegaai dan zitten? Op deze schouder *tikt mijn ene schouder aan* offff deeeze schouder *slaat een arm om me heen en legt zijn hand op de andere schouder*?
En wat gebeurde er toen? Een (flauwe) openingszin instuderen kan elke halve zool wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef MaryJuanna het volgende:
Nou, als meisje zijnde kreeg ik laatst de beste versierzin die ik ooit gehoord heb, zeker een aanrader, heb me ziek gelachen!![]()
Hij: Op welke schouder zou die papegaai dan zitten? Op deze schouder *tikt mijn ene schouder aan* offff deeeze schouder *slaat een arm om me heen en legt zijn hand op de andere schouder*?
Ja, en dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef MaryJuanna het volgende:
Ben je zo makkelijk te hosselen?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef MaryJuanna het volgende:
Als ik vrijgezel was geweest was ik erop ingegaan
Wat daarna komt is zoniet nog belangrijker.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef MaryJuanna het volgende:
Lijkt me ook. Een aparte openingszin kan iedereen verzinnen c.q. op internet vinden.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat daarna komt is zoniet nog belangrijker.
Je kan goed opschieten met mensen die al kent (je collega's op het werk), maar thuis zit je alleen en krijg je last van angstaanvallen? Je huisgenoten leven ieder hun eigen leven en zijn niet open naar elkaar? Ik zou voor de avonden een activiteit buitenshuis zoeken.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:15 schreef Daalder82 het volgende:
Zucht, dit wordt een beetje een klaagzang. Ik heb het probleem dat ik te veel denk, mijn verstand zich ermee bemoeit, en het mijn primitieve deel van mijn hersenen activeert (onredelijke angst) waardoor ik passief op de kamer zit. Ik kan binnen één seconde omslaan als het ware.
Ik zou niet weten hoe met vrouwen om te gaan (in relatiesfeer), nooit geprobeerd eigenlijk, ik heb sociaal voor mijn gevoel een grote achterstand (valt wel mee, joh), maar toch, als ik probeer het gevoel te onderdrukken dan krijg ik de neiging om "aan te klooien".
Op het werk gaat het nog steeds hetzelfde, collega's zijn aardig en ik kan er op zich mee opschieten, maar na het werk wordt het een drama op de kamer ... Huisgenoten die ieders een andere weg gaan. Ik kan ermee praten maar ik weet dat er geen vriendschappen uit kunnen ontstaan, denk ik.. Waarom is huren hier zo duur ...
Ik weet het even niet meer, ik word gek van de kamer maar durf er niet af te komen (dit voelt een beetje aan als mijn universiteits-studieperiode toen ik nog bij mijn ouders woonde).
Is er iets om "te oefenen" (), ik voel energie opkomen als ik relativeer, maar ik ben bang (voor niets ..).
Ik weet het , ik ben al 2 keer eerder naar Turkije geweest, 1 keer in Marmaris en 1 keer in Alanya Het was daar verdomme bijna 50 graden in de bergen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Insmeren. Maar je gaat naar Turkije eh? Daar word je sowieso héél bruin en verbrand je ook wel denk ik. Het is daar gewoon te heet, te zonnig enzo.
Weleens in Tunesië geweest. Daar was het ook behoorlijk warm. Kreeg van mijn toenmalige vriendin een of ander middeltje om op te smeren tijdens het zonnen en 'n middeltje na het zonnen. Geen idee wat het was, maar ik zag na 'n weekje een stuk zwarter dan de meeste Tunesiërs.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het , ik ben al 2 keer eerder naar Turkije geweest, 1 keer in Marmaris en 1 keer in Alanya Het was daar verdomme bijna 50 graden in de bergen.
Dit is wel nice, om zeg maar gratis een mooie onbereikbare chick aan te raken.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef MaryJuanna het volgende:
Morgen vroeg opstaan en neem van 6 tot 9 'n aantal bussen c.q. treinen en ga dan jezelf lekker tegen chicks aandrukken ofzo....quote:Op maandag 2 mei 2011 21:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit is wel nice, om zeg maar gratis een mooie onbereikbare chick aan te raken.
Dat deed ik vroeger altijd, van die treinen die 's morgens bomvol zaten, ik probeerde dan altijd een beetje in de buurt te gaan staan bij een chick en 2 weken geleden in een kroeg toen het mega druk was. Hoogtepunt van de avond voor mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Morgen vroeg opstaan en neem van 6 tot 9 'n aantal bussen c.q. treinen en ga dan jezelf lekker tegen chicks aandrukken ofzo....
Oh dat vind ik wel knap dat je het voor elkaar krijgt een stijve te krijgen eerlijk gezegd. Dat zal me niet zo snel lukken.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef Hoogheid het volgende:
Of gewoon je stijve piemel tegen meiden aandrukken, schijnen ze ook niet zo heel vreemd te vrienden heb ik van horen zeggen.
Er een beetje tegenaan wiebelen. Dan gaat er vanzelf wat steigeren. Tenminste, als alles werkt zoals het zou moeten werken.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel knap dat je het voor elkaar krijgt een stijve te krijgen eerlijk gezegd. Dat zal me niet zo snel lukken.
Tja dat is het probleem ook bij mij, bij mij staat de handrem op alle emoties momenteel waarschijnlijk geregeld door mijn lichaam uit zelfbescherming. Ik moet mijn lusten in bedwang houden want die lusten zou ik nooit kunnen uitenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er een beetje tegenaan wiebelen. Dan gaat er vanzelf wat steigeren. Tenminste, als alles werkt zoals het zou moeten werken.
Gewoon een beetje met een stijve plasser tegen wijven aan roeren in de bus. Niets mis mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Tja dat is het probleem ook bij mij, bij mij staat de handrem op alle emoties momenteel waarschijnlijk geregeld door mijn lichaam uit zelfbescherming. Ik moet mijn lusten in bedwang houden want die lusten zou ik nooit kunnen uiten
Ga 3 weekjes naar Pattaya op vakantie en je hebt de mooiste vrouwen voor maar 20 euro per dag.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef richard_prf het volgende:
Tja dat is het probleem ook bij mij, bij mij staat de handrem op alle emoties momenteel waarschijnlijk geregeld door mijn lichaam uit zelfbescherming. Ik moet mijn lusten in bedwang houden want die lusten zou ik nooit kunnen uiten
waarom lachte je?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef MaryJuanna het volgende:
Gastquote:Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarom lachte je?
deed hij het niet smooth ofzo? of was het ongepast?
of bedacht je toen later pas dat het taktiek was en lachde je erom?
Zo werkt het bij mij niet in mijn belevenis. Nooit maar dan ook nooit ga ik aan betaalde sex doen. Dan blijf ik liever op deze manier doorgaan alhoewel het niet bepaald gezond is denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga 3 weekjes naar Pattaya op vakantie en je hebt de mooiste vrouwen voor maar 20 euro per dag.
maar je had ook weleens dat je heel verlegen en juist bang voor ze was toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger altijd, van die treinen die 's morgens bomvol zaten, ik probeerde dan altijd een beetje in de buurt te gaan staan bij een chick en 2 weken geleden in een kroeg toen het mega druk was. Hoogtepunt van de avond voor mij.
wat is er? het was overduidelijk een versierpoging ofzoiets? en dat hoort niet?quote:
Betalen doe je in feite altijd wel hoor, al was het maar het etentje waarop je haar trakteerde.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef richard_prf het volgende:
Zo werkt het bij mij niet in mijn belevenis. Nooit maar dan ook nooit ga ik aan betaalde sex doen. Dan blijf ik liever op deze manier doorgaan alhoewel het niet bepaald gezond is denk ik.
Moet je nu over elke post, waarin sprake is van communicatie tussen een man en een vrouw, domme vragen stellen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is er? het was overduidelijk een versierpoging ofzoiets? en dat hoort niet?
leg uit dan, echt wat heb ik hieraan
Jawel maar ze stonden met de rug naar me toegekeerd. En dus ging ik expres een beetje duwen af en toe als de trein iets begon te schudden zodat het lijkt alsof ik het niet expres doequote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar je had ook weleens dat je heel verlegen en juist bang voor ze was toch?
dus niet altijd hetzelfde dan
Jij gooit er nooit een paar drankjes in om ze los te krijgen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo werkt het bij mij niet in mijn belevenis. Nooit maar dan ook nooit ga ik aan betaalde sex doen. Dan blijf ik liever op deze manier doorgaan alhoewel het niet bepaald gezond is denk ik.
ja dat lijkt mij wel slimquote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga 3 weekjes naar Pattaya op vakantie en je hebt de mooiste vrouwen voor maar 20 euro per dag.
Er is wel een halve fles sterke drank voor nodig voordat een meisje sex met mij zou willen. Dat wordt me toch net iets te duur.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij gooit er nooit een paar drankjes in om ze los te krijgen?
Wat kost een halve fles pauperwodka nou?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Er is wel een halve fles sterke drank voor nodig voordat een meisje sex met mij zou willen. Dat wordt me toch net iets te duur.
Bij de Gall & Gall heb je een liter vodka voor een tientje. Hoezo duur?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef richard_prf het volgende:
Er is wel een halve fles sterke drank voor nodig voordat een meisje sex met mij zou willen. Dat wordt me toch net iets te duur.
Ze moet het wel binnen houden hequote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat kost een halve fles pauperwodka nou?
op pattaya (dat is indonesie toch? ) kost drank juist ietsjes duurder dan in nederlandquote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij de Gall & Gall heb je een liter vodka voor een tientje. Hoezo duur?
Het mooie van vodka is dat je het werkelijk overal mee kan mixen. Red bull, cola, sinas, you name it.quote:
Pattaya ligt in Thailand en nee, je betaalt die chicks daar niet met drank. Misschien moet je daar eens naar toe gaan. Voor 8k kun je daar heel gek doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
op pattaya (dat is indonesie toch? ) kost drank juist ietsjes duurder dan in nederland
dus als je chicks gaat omkopen met alcohol, kan je beter in nederland blivjen als het om kosten gaat dan naar pattaya gaan
of wacht, was pattaya zon ander land. nou ik weet niet eens ,i kga nooit op vakantie
Ik ben ook al ruim jaar negen jaar niet meer tot een hoogtepunt gekomenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het enige wat ze binnen moet houden is jouw zaad....
Nee, dat is in Thailand.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
op pattaya (dat is indonesie toch? ) kost drank juist ietsjes duurder dan in nederland
dus als je chicks gaat omkopen met alcohol, kan je beter in nederland blivjen als het om kosten gaat dan naar pattaya gaan
of wacht, was pattaya zon ander land. nou ik weet niet eens ,i kga nooit op vakantie
Wat lukt er niet: haar met haar benen wijd krijgen of klaarkomen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben ook al ruim jaar negen jaar niet meer tot een hoogtepunt gekomenZelfs tijdens de ONS lukte het niet toen we beide een halve fles Goldstrike hadden leeggedronken.
Klaarkomen, ik heb al moeite om hem omhoog te houdenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat lukt er niet: haar met haar benen wijd krijgen of klaarkomen?
ja nou, ik had dit soort advies beter kunnen krijgen meer dan een jaar terug. nu heb ik er niets meer aanquote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pattaya ligt in Thailand en nee, je betaalt die chicks daar niet met drank. Misschien moet je daar eens naar toe gaan. Voor 8k kun je daar heel gek doen.
Misschien daar eerst eens iets aan doen voor je gaat versieren? Zou lullig zijn als je 'n lekkere meid hosselt en je pistool dan dienst weigert.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Klaarkomen, ik heb al moeite om hem omhoog te houdenEn dat lag niet aan haar kan ik zeggen.
Tja ik heb mezelf ingepraat dat ik niemand kan krijgen (en ik heb gelijk zo lijkt het) Totdat ik een keer geluk had. En deze chick er wel zin in had.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien daar eerst eens iets aan doen voor je gaat versieren? Zou lullig zijn als je 'n lekkere meid hosselt en je pistool dan dienst weigert.
De eerste keren wellicht... denk dat het vooral wennen en omschakelen is. Zo niet; dan kun je nog altijd porno-acteur worden: hoef je niet te betalen voor seks maar krijg je er geld voor.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef richard_prf het volgende:
Aan de andere kant ik kan op die manier wel uren doorgaan zonder te komen, lijkt me ook niet vervelend toch?
Tja, dan moet je inderdaad vooral niet teveel gaan zuipen... want dat werkt alleen maar averechts.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:22 schreef richard_prf het volgende:
Klaarkomen, ik heb al moeite om hem omhoog te houdenEn dat lag niet aan haar kan ik zeggen.
Denk het ook hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De eerste keren wellicht... denk dat het vooral wennen en omschakelen is.
Kun je dat wat meer in detail uitleggen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dan moet je inderdaad vooral niet teveel gaan zuipen... want dat werkt alleen maar averechts.
Je klinkt vaak erg gefrustreerd en zeer negatief over jezelf hier op het forum; een gevoel wat ik wel herken (hetzij wellicht in minder extreme mate en misschien minder vaak). Mij lukt het echter om deze gevoelens te beperken tot op de momenten dat ik alleen ben, vooral binnen de muren van mijn eigen huis. Wanneer ik naar buiten ga en aan mijn studie bezig ben, en al helemaal wanneer ik uit ga, verdwijnen deze gevoelens bij mij naar de achtergrond. Is dat bij jou ook zo; of is het eigenlijk bijna permanent negatief en gefrustreerd?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef richard_prf het volgende:
En vooralsnog is dat nooit gebeurd. Daarom werk ik ook aan mijn fysieke verschijning.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit is wel nice, om zeg maar gratis een mooie onbereikbare chick aan te raken.
Ja hoor, wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kun je dat wat meer in detail uitleggen?
Ja wat , je moet toch wat? Toen ik 20 was en wel lusten had en nog niet de handrem op mijn emoties ging ik ze uit pure ellende aanrakenquote:
Vroeger noemde men dat weleens aanranding, toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja wat , je moet toch wat? Toen ik 20 was en wel lusten had en nog niet de handrem op mijn emoties ging ik ze uit pure ellende aanrakenTrue story.
Tijden veranderenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vroeger noemde men dat weleens aanranding, toch?
Hoe raakte je haar aan?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Tijden veranderenMaar het voelde in elk geval best goed. Wetend dat je nooit iemand gaat krijgen maar toch zo dichtbij bent op hetzelfde moment
Gewoon uit frustratie ga je er dan eentje aanraken.
Met mijn arm en schouder stond ik er tegen aan , zij meestal met haar rug of zijkant naar mij toe. Ik deed heel onopvallend alsof ik zelf niet in de gaten had dat ik haar stond aan te randen. Telkens als de trein over een hobbel ofzo reed en een beetje begon te schudden duwde ik iets harder, maar niet hard genoeg dat je van opzet kan sprekenquote:
Zo'n slecht idee nog nietquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Waaghals het volgende:
gvd ik zie dat er weer iemand op zijn zelfmeelij egotrip zit hoor
zielig figuur, zoek toch een vrouwtje met een blindegeleidehondje
dan kan er niet veel misgaan
blind dates... bestaan al langer dan vandaag idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:52 schreef Waaghals het volgende:
nee maar had je zelf ook wel kunnen bedenken he
als je zo lelijk bent, moet je het maar bij blinde vrouwen proberen
Doet me denken aan deze film, wel een aanraderquote:Op maandag 2 mei 2011 22:52 schreef Waaghals het volgende:
nee maar had je zelf ook wel kunnen bedenken he
als je zo lelijk bent, moet je het maar bij blinde vrouwen proberen
Prima vraag, jij valt toch op typetjes als Yoran van de Sloot zei je laatstquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb laatst trouwens nog iets gevraagd, naast dat van de studie. Namelijk of hij weleens in de gevangenis had gezeten. Wat vinden jullie van deze vraag? ( Ik wist trouwens nog niet wat hij van plan was hoor, maarja dat is later natuurlijk gebleken).
volgensmij kan je beter een jongen op allerlei vlakken beter leren kennen, en is de eisenlijst als:quote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb laatst trouwens nog iets gevraagd, naast dat van de studie. Namelijk of hij weleens in de gevangenis had gezeten. Wat vinden jullie van deze vraag? ( Ik wist trouwens nog niet wat hij van plan was hoor, maarja dat is later natuurlijk gebleken).
normale meisjes met ervaring kunnen genoeg kusjes krijgen, dus dan is het vreemd dat ze daarvoor naar een 40 jarige gaan, omdat jonge vrouwen jonge mannen meestal aantrekkelijker vindenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh en is het heel vreemd als een meid van 18 een Kus gaat vragen aan een vieze vent van in de 40? Of is ze dan ook weer Gewoon dronken?
Alsof dat soort figuren daar eerlijk op gaan antwoorden.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Prima vraag, jij valt toch op typetjes als Yoran van de Sloot zei je laatst?
ja best wel vaaaag is dat.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Prima vraag, jij valt toch op typetjes als Yoran van de Sloot zei je laatst?
Wat gebeurde er in het Rustige Gedeelte?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ach niet te zwaar opvatten van Joran, kijk gewoon naar zijn ogen.
Maar kijk, het punt van afgelopen weekend was dat ik niet eens Op Zoek was of zo. Ik was best wel onder de indruk geraakt van de mensen om me heen, ik had nog nooit tussen zulke heftige dingen gestaan. Het ging er Echt ruig aan toe allemaal. En op een gegeven moment stond ik Alleen. Dat bleef zo, niemand kwam terug. Ik bleef maar wachten, ik werd heel moe zo 's nachts en ik wilde eigenlijk gaan zitten, maar overal waren mensen zo druk en blij.
Toen kwam een persoon voorstellen om naar een Rustig Gedeelte te gaan.
En zo geschiedde.
nee, niet bij allesquote:Op maandag 2 mei 2011 22:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Moet je nu over elke post, waarin sprake is van communicatie tussen een man en een vrouw, domme vragen stellen?
nee volgensmij denkt ze dat ervaren mensen (jullie) dat wel weten ofzoiets.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ach niet te zwaar opvatten van Joran, kijk gewoon naar zijn ogen.
Maar kijk, het punt van afgelopen weekend was dat ik niet eens Op Zoek was of zo. Ik was best wel onder de indruk geraakt van de mensen om me heen, ik had nog nooit tussen zulke heftige dingen gestaan. Het ging er Echt ruig aan toe allemaal. En op een gegeven moment stond ik Alleen. Dat bleef zo, niemand kwam terug. Ik bleef maar wachten, ik werd heel moe zo 's nachts en ik wilde eigenlijk gaan zitten, maar overal waren mensen zo druk en blij.
Toen kwam een persoon voorstellen om naar een Rustig Gedeelte te gaan.
En zo geschiedde.
Techno's eeuwige Hamvraag: "hoi wanneer?"quote:Op maandag 2 mei 2011 23:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hamvragen ontwijkt ze altijd. Is ook wel een beetje het kenmerk van een troll.
Precies, geen woorden maar daden. Oftewel put your money where your mouth is.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Techno's eeuwige Hamvraag: "hoi wanneer?"
...
Jij wilde toch zo graag 'n keertje beestachtig uitgewoond worden?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Techno's eeuwige Hamvraag: "hoi wanneer?"
...
Ik heb geen idee waar het over gaat op het moment; maar welkom; join the circus!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Hoest hier? Wat positieve ontwikkelingen zie ik?
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat op het moment; maar welkom; join the circus!
Mja in elk geval hoop voor de toekomst. Ik heb nu tenminste een doel.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Hoest hier? Wat positieve ontwikkelingen zie ik?
Alsof R&P maanvis niet kentquote:Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat niemand dit serieus neemt hoop ik hier? Bij voorbaat dank
In dit topic zitten wat teveel mensen die iedere garp serieus nemen.quote:
Je gaat voor het "Oh oh Cherso" type begrijp ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2011 23:58:02 ]
Dat is wat overdreven, zo bruin kan ik niet worden. Maar wel een beetje in die richting ja. Ik wil van het nerderige mietjes look afquote:Op maandag 2 mei 2011 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Je gaat voor het "Oh oh Cherso" type begrijp ik?
Zeg je nu dat hij er als een mietje uitziet?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef richard_prf het volgende:
Dat is wat overdreven, zo bruin kan ik niet worden. Maar wel een beetje in die richting ja. Ik wil van het nerderige mietjes look af
Oeee succes! Ik heb vandaag nog een tijd in de omgeving hier rondgereden, lekker uitgewaaid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef Crutch het volgende:
Over stoere ingrijpende veranderingen aan je leven gesproken; ik heb morgen motorrijexamen.
Tof! Veel succes man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef Crutch het volgende:
Over stoere ingrijpende veranderingen aan je leven gesproken; ik heb morgen motorrijexamen.
Cool, hier ging het flink tekeer wat waaien betreft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oeee succes! Ik heb vandaag nog een tijd in de omgeving hier rondgereden, lekker uitgewaaid.
Richard, ik zag een foto van je in een paars t-shirt, dat trekt alle kleur uit je huid.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, zo bruin kan ik niet worden. Maar wel een beetje in die richting ja. Ik wil van het nerderige mietjes look af
Haha ja ik was haast bang dat mijn hoofd eraf zou vliegen toen ik mijn dode hoek checkte op de snelweg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Cool, hier ging het flink tekeer wat waaien betreft.
[..]
Richard, ik zag een foto van je in een paars t-shirt, dat trekt alle kleur uit je huid.
quote:
quote:
Wel leuk dat jullie zo grappig proberen te doen enzo, maar je helpt het topic er niet echt mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:15 schreef Waaghals het volgende:
ik neem meisjes sowieso het liefst achterop
Zou 't? Nog steeds?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha ja ik was haast bang dat mijn hoofd eraf zou vliegen toen ik mijn dode hoek checkte op de snelweg.
Meisjes achterop meenemen is ook wel een goeie versier actie imo.
woei, ohja de wind natuurlijkquote:Haha ja ik was haast bang dat mijn hoofd eraf zou vliegen toen ik mijn dode hoek checkte op de snelweg.
moet je ze wel eerst vinden.quote:Meisjes achterop meenemen is ook wel een goeie versier actie imo.
ik heb nog geen antwoord op me vraag waarom de papagaai-truuk niet werktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel leuk dat jullie zo grappig proberen te doen enzo, maar je helpt het topic er niet echt mee.
Af en toe een droge opmerking kan, maar ga nou niet lopen uitdagen.
Werkte bij mij iig.quote:
You're doing it wrong. Stel je hebt een motor en je kent een meisje en als "date" ga je een stukje toeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
woei, ohja de wint natuurlijk
dat dat zo erg is , jeetje zeg
[..]
moet je ze wel eerst vinden.
ik bedoel, stel je hebt een motor, en dan stap je erop, en dan ga je rijden.
en dan op je bestemming stap je af. hoe kan je dan meisjes vinden?
De vriendin van mijn vriend wordt altijd melig als ik met mijn sportwagen als een achterlijke optrek.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha ja ik was haast bang dat mijn hoofd eraf zou vliegen toen ik mijn dode hoek checkte op de snelweg.
Meisjes achterop meenemen is ook wel een goeie versier actie imo.
Volgens mij gaat het wel goed met je tegenwoordig he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
De vriendin van mijn vriend wordt altijd melig als ik met mijn sportwagen als een achterlijke optrek.
Tot voor kort vond ze me een kneus, maar afgelopen keer zaten we met 5 man in mijn auto.
Nu is het zo dat zij altijd haar motor laat afslaan als we bij een een stoplicht staan als zij rijdt. En geeft ze de auto de schuld en ze durft niet op de snelweg te rijden etc.
Ik lig nogal goed in de groep bij de mannelijke vrienden dus toen we die dag met 5 man in de auto zaten op weg naar de stad , ging ik haar na doen. Ik ging expres elke keer de motor laten afslaan als we voor een stoplicht stonden, iedereen kreeg te slappe lach maar zij werd nogal kwaad en ik maakte haar belachelijk.
Nu vindt ze me geen kneus meer en praat ze opeens met mij. Ik had haar een kutgevoel bezorgd en blijkbaar helpt dat bij de vrouwen als je ze tegen je hebt om dan dit soort moves te maken.
nee! voorzichtig zijn op je auto man! dat is het enige, je moet niet je mooie waardevolle spullen gaan opgeven voor dat soort domme acties.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
De vriendin van mijn vriend wordt altijd melig als ik met mijn sportwagen als een achterlijke optrek.
Tot voor kort vond ze me een kneus, maar afgelopen keer zaten we met 5 man in mijn auto.
Nu is het zo dat zij altijd haar motor laat afslaan als we bij een een stoplicht staan als zij rijdt. En geeft ze de auto de schuld en ze durft niet op de snelweg te rijden etc.
Ik lig nogal goed in de groep bij de mannelijke vrienden dus toen we die dag met 5 man in de auto zaten op weg naar de stad , ging ik haar na doen. Ik ging expres elke keer de motor laten afslaan als we voor een stoplicht stonden, iedereen kreeg te slappe lach maar zij werd nogal kwaad en ik maakte haar belachelijk.
wat voor auto heb je dan?quote:Nu vindt ze me geen kneus meer en praat ze opeens met mij. Ik had haar een kutgevoel bezorgd en blijkbaar helpt dat bij de vrouwen als je ze tegen je hebt om dan dit soort moves te maken.
Ik leen de Audi van mijn vader af en toe. Zelf heb ik een Citroën saxo 1.6 ook wel een geinig auto'tje maar ik ga binnenkort een Audi of BMW aanschaffen. Ik weet nog niet welk type maar ik heb de financiële middelen om een mooie aan te schaffenquote:
Zoiets komt ter sprake als je eenmaal met een meisje aan het praten bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
moet je ze wel eerst vinden.
ik bedoel, stel je hebt een motor, en dan stap je erop, en dan ga je rijden.
en dan op je bestemming stap je af. hoe kan je dan meisjes vinden?
of je moet natuurlijk een pak hebben met racemotief, en heel stoer afstappen, en dan je helm afdoen(verplicht in nederland). en dan dat ze op je afkomen ofzo. of dat je sneller attractie hebt
doe cabrio als je van plan bent om erbij te nemen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik leen de Audi van mijn vader af en toe. Zelf heb ik een Citroën saxo 1.6 ook wel een geinig auto'tje maar ik ga binnenkort een Audi of BMW aanschaffen. Ik weet nog niet welk type maar ik heb de financiële middelen om een mooie aan te schaffen
ja ik snap het, maar in deze fase zou ik dus helemaal niets aan een motor hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zoiets komt ter sprake als je eenmaal met een meisje aan het praten bent.
Dan kun je voorstellen om haar eens mee te nemen.
Ja best raar, sinds ik af en toe expres lichtelijk gemeen doe tegen de meisjes in mijn omgeving ben ik veel populairder en vinden ze me blijkbaar leuker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:20 schreef richard_prf het volgende:
Ik had haar een kutgevoel bezorgd en blijkbaar helpt dat bij de vrouwen als je ze tegen je hebt om dan dit soort moves te maken.
Dat is dan toch wel het mooie he. Als je nooit chicks hebt en 60 uur per week werkt + bonussen/winstuitkeringen en vakantie geld en nooit op vakantie gaat en een hobby (world of warcraft dat enkel tijd kost) En elk jaar een mooie rentebedrag over je spaargeld dat je dit soort bezittingen kan aanschaffen omdat je werkelijk alleen je vaste lasten hoeft te betalen en de rest gewoon opspaart.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
doe cabrio als je van plan bent om erbij te nemen!
autos zijn trouwens wel erg verslavend. voordat je het weet heb je een hele verzameling dus pas op.
ik moet mezelf ook altijd inhouden
Gvd, dan leg ik het maar uit... Dat dat meisje op wie de truc werd toegepast moest lachen was niet negatief maar positief, ze vond het een humoristische zin. Dat ze er niet op in ging was omdat ze een relatie had, niet omdat de zin niet werkte.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en ik had nog een vraag, wat is er mis met de piratenpapagaai.
wat is nou iegenlijk de bedoeling van dat soort acties, dat de vrouw het helemaal niet doorheeft? of mag ze het best doorhebben?
dat eerste toch?
Het gaat niet in eerste instantie om 'kino'quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik snap het, maar in deze fase zou ik dus helemaal niets aan een motor hebben
en ik had nog een vraag, wat is er mis met de piratenpapagaai.
wat is nou iegenlijk de bedoeling van dat soort acties, dat de vrouw het helemaal niet doorheeft? of mag ze het best doorhebben?
dat eerste toch?
Ik ken het, mijn enige vriendin verteld me ook altijd wanneer ze ongesteld is, maar dat betekent dus dat ik zit vastgeroest in de friendzone helaasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja best raar, sinds ik af en toe expres lichtelijk gemeen doe tegen de meisjes in mijn omgeving ben ik veel populairder en vinden ze me blijkbaar leuker.
Ik vind het best vermoeiend om steeds kleine pesterijtjes te verzinnen of afstandelijkheid te veinzen, maar uit ervaring heb ik geleerd dat als je alleen maar aardig en begripvol bent ze na een tijdje beginnen te vermelden wanneer ze ongesteld zijn: de friendzone.
volgensmij is het niet de factor gemeen doen, maar de factor "macht" die bij de gemeenheid komt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja best raar, sinds ik af en toe expres lichtelijk gemeen doe tegen de meisjes in mijn omgeving ben ik veel populairder en vinden ze me blijkbaar leuker.
Ik vind het best vermoeiend om steeds kleine pesterijtjes te verzinnen of afstandelijkheid te veinzen, maar uit ervaring heb ik geleerd dat als je alleen maar aardig en begripvol bent ze na een tijdje beginnen te vermelden wanneer ze ongesteld zijn: de friendzone.
Precies daar ben ik nu dus achtergekomen dat vrouwen het verschil niet zien tussen arrogantie en zelfverzekerdheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij is het niet de factor gemeen doen, maar de factor "macht" die bij de gemeenheid komt.
vrouwen noemen het zelfverzekerdheid en uitstraling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |