abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96227159
Ik ben nu 2 jaar samen met mijn vriend.
We houden veel van elkaar alleen ben ik meestal de gene die contact zoekt via msn/ bellen
Voor mijn gevoel loop ik dan teveel achter hem aan
Ik doe ook meer moeite voor de relatie
Hoe laat ik hem een beetje zijn best doen en meer naar mij toe komen
we wonen 50 km van elkaar af en ik ga altijd naar hem toe omdat hij het hier verschrikkelijk vind waar ik woon en hier hebben we minder te doen als bij hem
En als ik bij hem ben is hij degene die na een paar dagen zegt ik heb tijd voor mezelf nodig en als ik weer thuis ben zegt dat ik naar hem toe moet komen
Hij heeft dus de touwtjes helemaal in handen besef ik nu
Wat vinden jullie ?
pi_96227247
Ik vind dat je er over moet praten met hem.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:44:37 #3
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_96227266
Wat valt hiervan te vinden?
Als jouw gevoel is dat hij teveel de regie heeft in jullie relatie moet je er eens met hem over praten, hoe hij het ziet etc. Of je bijt gewoon meer van je af en zegt vaker nee.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 1 mei 2011 @ 22:48:01 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96227428
Als het je niet zint, wijzig dat dan.

Dan bel sms / msn je hem een tijdje niet en dan wacht je tot hij eens contact zoekt.

En hetzelfde is met langskomen, dan zorg je dat je de komende tijd wat bij jou te doen hebt zodat hij langs moet komen.

Dan merk je vanzelf wat je aan hem hebt.
pi_96228138
Ja dat probeer ik ook wel, als ik niks van hem hoor ga ik gwn slapen ipv op msn of bellen
Eerder wou ik het liefst elke dag even kletsen hoe zijn dag was etc.
Maarja voor mijn gevoel loop ik teveel achter hem aan ik wil graag bij hem zijn en dat weet ie
Hij zegt als ik bij hem ben na een paar dagen dat ie tijd voor zichzelf wil en dat is prima
Maar als ik thuis ben vraagt hij ook wnr ik weer kom
Voel me beetje een jojo
Maar wil me ook niet opdringen door ongevraagt naar hem toe te gaan als hij tijd voor zichzelf wil
En zelf bepalen wnr ik naar huis ga als ik het zo leuk bij hem heb vind ik ook lastig
Beetje dilemma
Hopelijk heb ik snel een huisje daar is dit ge jojo ook voorbij haha
  zondag 1 mei 2011 @ 23:08:30 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96228485
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef deluxe- het volgende:
Ja dat probeer ik ook wel, als ik niks van hem hoor ga ik gwn slapen ipv op msn of bellen
Eerder wou ik het liefst elke dag even kletsen hoe zijn dag was etc.
Maarja voor mijn gevoel loop ik teveel achter hem aan ik wil graag bij hem zijn en dat weet ie
Hij zegt als ik bij hem ben na een paar dagen dat ie tijd voor zichzelf wil en dat is prima
Maar als ik thuis ben vraagt hij ook wnr ik weer kom
Voel me beetje een jojo
Maar wil me ook niet opdringen door ongevraagt naar hem toe te gaan als hij tijd voor zichzelf wil
En zelf bepalen wnr ik naar huis ga als ik het zo leuk bij hem heb vind ik ook lastig
Beetje dilemma
Hopelijk heb ik snel een huisje daar is dit ge jojo ook voorbij haha
Het is volgens mij vrij simpel, aan de ene kant kun je je afvragen of hij wel genoeg om je geeft omdat jij vindt dat hij zo weinig voor je over heeft, aan de andere kant kun je je ook afvragen of je hem ooit wel tijd en gelegenheid hebt gegeven iets voor je te doen aangezien jij toch altijd eerst al contact zoekt.
pi_96228502
Zo werkt dat
pi_96229274
Ik weet dat hij veel om mij geeft daar twijfel ik ook niet aan

Hij is gwn heel duidelijk dat hij het hier niet naar zijn zin heeft en dat het niks te maken heeft met mij maar dat ie het leuker vind bij hem daar hebben wij samen ook meer te doen
Ik ben zelf ook liever bij hem dan bij mij thuis vandaar dat ik nu standaard naar hem toe kom

Alleen dat gejojo van naar huis gaan en weer langs komen vind ik lastig
Omdat ik het liefste blijf heeft hij de touwtjes in handen..
door aan te geven wnr ik moet komen en wnr ik weg (moet) omdat hij tijd wil voor zichzelf

Hoe kom ik van dat jojo gevoel af?
En qua contact zoeken geef ik hem wel ruimte
pi_96229651
Het antwoord is simpel, hij gaat niet verhuizen.
pi_96229780
volgens mij snappen jullie me punt niet

[ Bericht 100% gewijzigd door deluxe- op 01-05-2011 23:55:11 ]
pi_96231351
quote:
3s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef deluxe- het volgende:
volgens mij snappen jullie me punt niet
Jawel hoor, hij heeft zijn zaakjes voor elkaar en jij loopt achter 'm aan.
pi_96231896
Hoe draai je zoiets om volgens jou
pi_96232020
quote:
13s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:14 schreef deluxe- het volgende:
Niet.
pi_96232224
hmmm
pi_96232807
@ Deluxe,

Wat meerdere mensen al aan hebben gegeven, zorg dat je zelf meer te doen hebt, zodat je ook een keer nee kan zeggen tegen hem. Hij weet dat hij jou naar hem toe kan trekken wanneer hij dat maar wil, omdat jij zo graag bij hem wilt zijn. Dat is dus ook precies de kern van het "probleem" en dat moet aangepakt worden.

Het is heel simpel eigenlijk, ga een beetje kortaf tegen hem doen op msn of via de sms. Wacht wat langer voordat je antwoord geeft, en hou het lekker kort ;). Dat zal zijn aandacht al gaan trekken. Het is misschien moeilijk voor jou, en het liefst wil je dikke gesprekken met hem voeren, maar biedt hier een keer weerstand tegen. Ik zeg niet dat je ALTIJD zo moet doen, maar soms kan dit geen kwaad, en trek je hem naar je toe, inplaats van hij jou. Zeg ook een keertje dat je al andere plannen hebt als hij vraagt of je langskomt. Ook al baal je dan even omdat je hem een keer niet ziet, bedenk je dat je dit doet voor de langere termijn. Als hij hoort dat jij andere plannen hebt, zal hij zich gaan afvragen wat precies ;), en dan vind ie je boeiend. En dan heb je hem precies waar je hem hebben wil.

Misschien een kinderachtige en sneaky tactiek, maar geloof me ik heb een ex gehad die ook deed wat jij hier allemaal vertelt (alleen was dat uiteraard en vrouw), en altijd als ze zelf zo deed ging ik de dag erop acteren zoals zij tegen mij deed ;). 10 minuten laten wachten voordat je reageert op msn, ondertussen lekker je eigen ding doen, en op een gegeven moment krijg je vragen zoals: "wat ben je aan het doen? :@ ". Het doet wonderen kan ik je vertellen. Maakt je blijkbaar interessanter.
pi_96232918
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:40 schreef DerptieDurp het volgende:
Dat is dus ook precies de kern van het "probleem" en dat moet aangepakt worden.

Er is helemaal geen probleem. :N
pi_96232938
quote:
13s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Er is helemaal geen probleem. :N
Daarom heb ik het ook tussen aanhalingstekens geplaatst ;)
pi_96233043
quote:
13s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:14 schreef deluxe- het volgende:
Niet. Het laatste wat een man wil is dat je ze probeert te veranderen.

Gewoon het onderwerp bespreekbaar maken, en zeggen hoe je je bij de huidige situatie voelt..
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96233063
Thanxx DerptieDurp!
Hier heb ik wel wat aan
pi_96233162
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Daarom heb ik het ook tussen aanhalingstekens geplaatst ;)
Ok, dan is de rest van je post dus overbodig min of meer. ;)
pi_96233334
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ok, dan is de rest van je post dus overbodig min of meer. ;)
Haha nee, dan mis jij het punt min of meer :P
pi_96233490
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:57 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Haha nee, dan mis jij het punt min of meer :P
Welk punt? Dat vrouwen problemen maken die er niet zijn?
pi_96234113
quote:
5s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Welk punt? Dat vrouwen problemen maken die er niet zijn?
Obvious troll...
pi_96234248
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Obvious troll...
Je bent nog naief. :*
pi_96236948
quote:
@ Deluxe,

Wat meerdere mensen al aan hebben gegeven, zorg dat je zelf meer te doen hebt, zodat je ook een keer nee kan zeggen tegen hem. Hij weet dat hij jou naar hem toe kan trekken wanneer hij dat maar wil, omdat jij zo graag bij hem wilt zijn. Dat is dus ook precies de kern van het "probleem" en dat moet aangepakt worden.
Er worden in deze situatie duidelijk macht spelletjes gespeeld en dat is iets wat mensen doen uit angst en onzekerheid, dat is de kern van het probleem.

quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:48 schreef deluxe- het volgende:
Thanxx DerptieDurp!
Hier heb ik wel wat aan
Jij krijgt het advies kinderachtige en sneaky macht spelletjes te gaan spelen en je vind dat goed advies? Meen je dat serieus?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_96237019
quote:
@ Deluxe,

Het is heel simpel eigenlijk, ga een beetje kortaf tegen hem doen op msn of via de sms. Wacht wat langer voordat je antwoord geeft, en hou het lekker kort ;). Dat zal zijn aandacht al gaan trekken. Het is misschien moeilijk voor jou, en het liefst wil je dikke gesprekken met hem voeren, maar biedt hier een keer weerstand tegen. Ik zeg niet dat je ALTIJD zo moet doen, maar soms kan dit geen kwaad, en trek je hem naar je toe, inplaats van hij jou. Zeg ook een keertje dat je al andere plannen hebt als hij vraagt of je langskomt. Ook al baal je dan even omdat je hem een keer niet ziet, bedenk je dat je dit doet voor de langere termijn. Als hij hoort dat jij andere plannen hebt, zal hij zich gaan afvragen wat precies ;), en dan vind ie je boeiend. En dan heb je hem precies waar je hem hebben wil.

Misschien een kinderachtige en sneaky tactiek, maar geloof me ik heb een ex gehad die ook deed wat jij hier allemaal vertelt (alleen was dat uiteraard en vrouw), en altijd als ze zelf zo deed ging ik de dag erop acteren zoals zij tegen mij deed ;). 10 minuten laten wachten voordat je reageert op msn, ondertussen lekker je eigen ding doen, en op een gegeven moment krijg je vragen zoals: "wat ben je aan het doen? :@ ". Het doet wonderen kan ik je vertellen. Maakt je blijkbaar interessanter.
Bah, spelletjes.. :N
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_96237153
Dus je bent zelf ook liever bij hem?
Het enige wat je hoeft te doen is aangeven wanneer het je uitkomt om te komen en te gaan. Een beetje initiatief doet wonderen. :Y
pi_96237307
quote:
@ Deluxe,

Wat meerdere mensen al aan hebben gegeven, zorg dat je zelf meer te doen hebt, zodat je ook een keer nee kan zeggen tegen hem. Hij weet dat hij jou naar hem toe kan trekken wanneer hij dat maar wil, omdat jij zo graag bij hem wilt zijn.
Dat vond ik goed advies!

quote:
Jij krijgt het advies kinderachtige en sneaky macht spelletjes te gaan spelen en je vind dat goed advies? Meen je dat serieus?
Nee lijkt me gwn goed om zelf meer om handen te hebben zodat hij niet ALTIJD ja schat te horen krijgt het is nu namelijk vanzelfsprekend dat ik direct kom wnr hij wil en daar wil ik beetje vanaf op een goede manier
pi_96237464
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:39 schreef deluxe- het volgende:
Dat vond ik goed advies!
Oké dan begrijp ik het :)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_96238149
Helemaal eens met wat er gezegd wordt over initiatief nemen. Ook al gaat het even tegen je gevoel in, zeg af en toe nee als hij vraagt of je langs komt, en wanneer je dan wel naar hem toe gaat zorg dan dat jij bepaalt wanneer je weer weg gaat. Dus laat dat weten zodra je er bent ("Ik moet dan en dan zus en zo doen, dus ik kan maar tot dag "x" blijven) of zorg dat hij de kans niet krijgt om te zeggen dat hij ruimte nodig heeft en vertrek dus op eigen initiatief.

Ik hou ook absoluut niet van spelletjes, maar er moet wel balans zijn in een relatie, en die is nu ver te zoeken. Die balans herstel je door gas terug te nemen, en te laten merken dat niet je hele wereld om hem draait. Als hij daar niet op reageert in de loop van de tijd dan zou ik gaan nadenken over of je wel door wilt met hem.
pi_96238331
Bedankt!,
Het initiatief nemen is een hele goede
Normaal laat ik alles aan hem over en merk dat de balans idd weg raakt zo
Het zal wel tegen mijn gevoel ingaan door op eigen initiatief te vertrekken omdat ik het liefste blijf
Maar denk dat het wel slim is om gas terug te nemen
pi_96242997
Wat betreft het continue willen smsen/msnen/bellen: Stoppen! Dat hij niet reageert betekent niet automatisch dat hij geen interesse heeft, waaschijnlijk is hij gewoon druk met andere dingen! Mijn vriend is niet zo van het smsen e.d en ik krijg gemiddeld 1 of 2 smsjes per dag, nou prima als ik hem nodig heb dan bel ik hem wel!

Dan het punt dat hij niet naar jou toe wil komen omdat hij zich in jouw omgeving niet prettig voelt? Daar zou ik toch eens over praten, naar mijn idee komt hij naar jou toe voor jou en niet voor de hoeveelheid bomen in de buurt! Beetje afwisseling kan geen kwaad!

En als laatste BOUW EEN EIGEN LEVEN OP!!! Het is wel makkelijk als hij aangeeft wanneer je wel en niet kan komen, maar dat werkt natuurlijk niet, volgens mij ben je geen gebruiksvoorwerp dat hij naar behoefte uit de hoek kan halen, en terug gooien als hij er klaar mee is!
Maak duidelijke afspraken zodat jullie beiden weten waar je aan toe bent, Mijn vriend heeft ook regelmatig tijd voor zichzelf nodig, maar ik net zo goed! Wij zien elkaar sowieso in het weekend en als het uitkomt ook door de weeks, maar als hij of ik andere afspraken heeft gemaakt, ja jammer dan! Wij weten dat we op zaterdag en zondag samen zijn en dan maken we bewust geen andere afspraken, maar doordeweeks is dat anders! En als wij in de vakanties langer bij elkaar zijn en 1 van ons merkt dat we ruimte nodig hebben, dan gaan we ieder onze eigen weg!

Heb jij ook iets te doen als je bij hem bent of ben je voor vermaak volledig afhankelijk van hem?
S. 2014
J. 2016
pi_96244061
Het is allemaal beetje lastig omdat ik in een voor mij ook vreemde stad woon tijdelijk
Ben in afwachting voor huisje daar en heb daar vandaag gesprek over
Heb wel geprobeerd er hier het beste van te maken maar na 5 maand ben ik niet gelukkig hier
Moest noodgedwongen een kamer zoeken en die was toen niet bij hem in de buurt
In het begin kwam mijn vriend hier heen en verkenden we samen de boel
Gingen we lekker wandelen of in de omgeving fietsen
Maar daarna werd het al gauw saai en keken we een heel weekend tv op mijn kamertje
Als we bij hem zijn gaan we hele dag gezellig langs vrienden en bij anderen eten
Zitten we amper bij zijn plekje en vermaken we ons prima
Het zijn idd wel allemaal gezamenlijke vrienden, heb daar nog niet egt me eigen kringetje
Dus als ik daar weer woon kan ik me eigen leven weer in gaan richten :)
pi_96245445
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef deluxe- het volgende:
Het is allemaal beetje lastig omdat ik in een voor mij ook vreemde stad woon tijdelijk
Ben in afwachting voor huisje daar en heb daar vandaag gesprek over
Heb wel geprobeerd er hier het beste van te maken maar na 5 maand ben ik niet gelukkig hier
Moest noodgedwongen een kamer zoeken en die was toen niet bij hem in de buurt
In het begin kwam mijn vriend hier heen en verkenden we samen de boel
Gingen we lekker wandelen of in de omgeving fietsen
Maar daarna werd het al gauw saai en keken we een heel weekend tv op mijn kamertje
Als we bij hem zijn gaan we hele dag gezellig langs vrienden en bij anderen eten
Zitten we amper bij zijn plekje en vermaken we ons prima
Het zijn idd wel allemaal gezamenlijke vrienden, heb daar nog niet egt me eigen kringetje
Dus als ik daar weer woon kan ik me eigen leven weer in gaan richten :)
Ja maar ik doelde niet persé op vriendenbezoek e.d! Maar gewoon echt dingen voor jou, Zo ben ik erg van het scrappen en andere creatieve dingen, en ik baalde ervan dat als ik een weekend bij mijn vriend was, ik daar niks mee kon doen, vooral als hij bijv aan het gamen was oid, Dus toen zijn we naar de stad gegaan en heb ik allemaal spulletjes gekocht en nu kan ik ook als ik daar ben, mezelf bezighouden!

En wandelen kan toch altijd? of een stuk fietsen en anders naar een andere stad of naast gelegen dorp? Er is altijd wel iets te verzinnen denk ik.

En wat nu als je geen kamer krijgt bij hem in de stad? Settel je dan voor de huidige situatie waarin hij bepaalt wanneer en hoelang jullie elkaar zien?
S. 2014
J. 2016
  maandag 2 mei 2011 @ 13:32:31 #35
33189 RM-rf
1/998001
pi_96246352
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef deluxe- het volgende:

het komt een beetje over dat dit misschien een groter deel van je probleem is, dat je overall met je persoonlijke leven niet gelukkig bent, niet met je eigen woning en plek waar je woont, je sociale omgeving daar en misschien ook een gebrek aan vrienden.

Ik zou me afvragen of je nu misschien niet teveel hangt aan je relatie, terwijl hij misschien niet iemand wil die volledig aan 'hem' hangt (en hij je dus ook terugstuurt als je weer enige tijd bij hem bent).

In dat geval zou je probleem ook niet veranderen als je opens wél bij hem in de buurt woont, sterker nog, ik vraag me of dan die relatie niet erg snel kan uitgaan, omdat er misschien dan geen gezamelijke toekomst is, zolang jij je zo sterk op hem en zijn sociale omgeving richt, terwijl hij kennelijk ook niet compleet zn leven met je wil delen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_96248427
Me vriend geeft zelf aan dat toen ik vlakbij woonde konden we elkaar zien wnr we zin hadden en dat was best vaak. Dan stond hij bij mij aan de deur met boodschappen en gingen we gezellig samen eten. Als hij daarna naar vrienden wou ging hij weg.
Nu moet ik ver reizen en ik heb weing geld daarvoor dus blijf ik ook gelijk een paar dagen bij hem
Dat is natuurlijk een hele andere situatie gelijk
Doe dan wel dingen zonder hem en hij kan dan ook gwn weg naar vrienden
Maar dat is toch anders, dus zegt hij na een paar dagen dat ie tijd voor zichzelf wil zodat hij zonder zich opgejut te voelen bij zijn vrienden kan zitten

Toen ik vlabij hem woonde was er goede balans en ik denk dat we gwn alle 2 erg moeilijk mee hebben dat ik zo ver weg woon nu. Hij wil juist dat ik terugkom. Hij mist me ook erg als ik weg ben en vind het elke x moeilijk om me uit te zwaaien. Onze band is heel hecht.

Door mijn verhuizing ben ik inderdaad vrienden kwijtgeraakt gelukkig niet allemaal
Maarja dat is een punt waar ik aan kan werken als ik daar weer woon
Wil ook niet dat mijn hele leven om hem draait en wil al helemaal niet teveel aan hem hangen
pi_96248527
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:16 schreef seasushi het volgende:

[..]

Bah, spelletjes.. :N
Tjah, het is niet mijn schuld dat sommige mensen zoiets blijkbaar nodig hebben voordat ze zich echt voor je gaan interesseren. Dat is gewoon de aard van het beestje. Mijn ex-vriendin had het blijkbaar constant nodig om op deze manier "geprikkeld" te worden. Het is ook niet erg, het is gewoon een kwestie van concessies doen. Natuurlijk wil je dat je vriend/vriendin jou net zo interessant en boeiend vind als jij hen. En als dit een manier is om dat voor elkaar te krijgen, waarom dan niet? Onbereikbare en mysterieuze dingen trekken mensen aan. Dat is gewoon een feit.
pi_96254578
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:23 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Tjah, het is niet mijn schuld dat sommige mensen zoiets blijkbaar nodig hebben voordat ze zich echt voor je gaan interesseren. Dat is gewoon de aard van het beestje. Mijn ex-vriendin had het blijkbaar constant nodig om op deze manier "geprikkeld" te worden. Het is ook niet erg, het is gewoon een kwestie van concessies doen. Natuurlijk wil je dat je vriend/vriendin jou net zo interessant en boeiend vind als jij hen. En als dit een manier is om dat voor elkaar te krijgen, waarom dan niet? Onbereikbare en mysterieuze dingen trekken mensen aan. Dat is gewoon een feit.
Het is voor jou een feit, omdat jij daarnaar leeft, en als dat jouw keuze is is dat prima, maar je kan onmogelijk zeggen dat dat voor iedereen dan zo is. Je zou je af kunnen vragen waarom je zou overgaan spelletjes te gaan spelen om iemands aandacht te trekken, alsof gewoon jezelf zijn niet genoeg is, en als iemand je dan niet interessant vind dan is dat diegene zijn mening, prima, maar niet echt een reden om jouw gedrag daaraan aan te passen, vooral als het aanzet tot dit soort macht spelletjes spelen.
pi_96269713
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Canillas het volgende:

[..]

Het is voor jou een feit, omdat jij daarnaar leeft, en als dat jouw keuze is is dat prima, maar je kan onmogelijk zeggen dat dat voor iedereen dan zo is. Je zou je af kunnen vragen waarom je zou overgaan spelletjes te gaan spelen om iemands aandacht te trekken, alsof gewoon jezelf zijn niet genoeg is, en als iemand je dan niet interessant vind dan is dat diegene zijn mening, prima, maar niet echt een reden om jouw gedrag daaraan aan te passen, vooral als het aanzet tot dit soort macht spelletjes spelen.
Hallo, zij komt hier met de vraag hoe zij de machtsbalans in haar voordeel kan trekken. En daar geef ik antwoord op. Dat heeft verder vrij weinig te maken met de vraag of het goed is of niet, of dat het misschien niet goed is dat zij haar gedrag verandert. Als mensen niet bij elkaar passen omdat ze het over zaken als deze niet met elkaar eens kunnen worden kan niemand daar iets aan doen, je kunt er echter wel voor kiezen om bepaalde zaken op een bepaalde manier aan te pakken, en daarover geef ik dus advies. Als zij zich niet comfortabel voelt hierbij dan doet ze het lekker niet.
pi_96283941
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Hallo, zij komt hier met de vraag hoe zij de machtsbalans in haar voordeel kan trekken. En daar geef ik antwoord op. Dat heeft verder vrij weinig te maken met de vraag of het goed is of niet, of dat het misschien niet goed is dat zij haar gedrag verandert. Als mensen niet bij elkaar passen omdat ze het over zaken als deze niet met elkaar eens kunnen worden kan niemand daar iets aan doen, je kunt er echter wel voor kiezen om bepaalde zaken op een bepaalde manier aan te pakken, en daarover geef ik dus advies. Als zij zich niet comfortabel voelt hierbij dan doet ze het lekker niet.
Je geeft advies om ''de macht balans in haar voordeel te trekken'' maw er moet een bepaalde machtsstrijd plaats gaan vinden, als er iets een relatie ongezond maakt is dat het wel, je gebruik in je post zelf de woorden sneaky en kinderachtig, dan kan je zeggen dat dat het soort advies is waar zij om vraagt maar het blijft slecht advies, omdat het zoals eerder gezegd sneaky en kinderachtig is, het is iets voor onzekere en bange mensen die je in hun gedrag alleen maar bevestigt maar dit soort 'adviezen'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')