Ohja.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
slaap lekker manis wel nodig zie ik met die kleine telfoutjes die je maakt nu
![]()
Oeps hehequote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
slaap lekker manis wel nodig zie ik met die kleine telfoutjes die je maakt nu
![]()
Wordt ie nat.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weetje wat ik me afvraag? Wat gebeurt er als je een tuinslang in je vagina stopt?;;
waterkutquote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weetje wat ik me afvraag? Wat gebeurt er als je een tuinslang in je vagina stopt?;;
Zo te lezen moet jij ook gaan slapenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
grquote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo te lezen moet jij ook gaan slapen
doei iedereen
Denk het niet.quote:
ik denk dat je zwanger raakt en water baby's krijgtquote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik was aan het douchen en vroeg het me opeens af.
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel even langs met mn tuinslang toch![]()
hoge druk spuitquote:Op zondag 1 mei 2011 22:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verwachte reactie in 3.. 2... 1...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:
Klopt lang afwezig geweest. Bezig geweest met andere dingenquote:
Door dit reacties krijg ik weer de neiging om weg te blijvenquote:
Gelukkig heb je dat zelf ook totaal niet in de hand gewerkt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Door dit reacties krijg ik weer de neiging om weg te blijven
Ligt eraan voor hoelang.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar volgens mij ga je inderdaad gewoon dood als je een tuinslang die aanstaat in je vagina te stoppen...
Wall o' text, did not read.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef K-Cash het volgende:
luister kopen is vet downloaden is smet, je gaat er dood aan geloof me. ik heb nooit gelogen in tracks dus kop mijn album, mijn album is volkomen perfect en ik heb op mijn album wat dingen over joden gezegd, och jeetje weer een mongooltje die rapt, wat is het toch met die slome rappertjes roken ze crack? soms. het maakt niet uit wat ik zeg ik blijf toch de beste, ik ben een slaafje en kees de koning schrijft mijn teksten zelfs dit heeft hij voor mij geschreven ook die brief die ik naar hem schreef heeft hij voor mij geschreven toen heeft ie mij getekend om cd's te verkopen om te betalen voor de vergroting van kees zijn kleine penis. nu is zijn penis groter en ben ik hier heen gekomen om indruk te maken op jullie, ik wil cd's te verkopen. dus ik zit hier voor mijn album debuut maar kan geen indruk op jullie maken in een fucking minuut
ik denk dat je onploftquote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar volgens mij ga je inderdaad gewoon dood als je een tuinslang die aanstaat in je vagina te stoppen...
Iets met niet nadenken terwijl ik dat deedquote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat zelf ook totaal niet in de hand gewerkt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Iets met niet nadenken terwijl ik dat deed
quote:
Zo weinig.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef Dalando het volgende:
http://nyan.cat/
You've NYANED for
200.4 seconds
ik ben niet gay maar wil jamai en dansen met jamiroquaiquote:
Nee! Ik deed niks met die douchekop jaquote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef Furdinand het volgende:
maar klinkie jij stond dus net in de douche met de douchekop in je hand en je keek naar je vagina en dacht... 1+1=2 maar eerst even navragen of het wel veilig is
die douchekop deed iets met jouquote:Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee! Ik deed niks met die douchekop ja![]()
Alleen als er water uit komt hoop ik?quote:
Bier zal er niet veel uit komen, ben ik bang.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Alleen als er water uit komt hoop ik?
Bier hoort niet op maar in je lichaam te komenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bier zal er niet veel uit komen, ben ik bang.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Bier hoort niet op maar in je lichaam te komen
quote:
Ik heb er 300 nu.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
Ik zit al tegen de 600 sec van [ afbeelding ] aan.
413.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
Ik zit al tegen de 600 sec van [ afbeelding ] aan.
Waarom?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
echt serieus als ik nog een keer die kat zie ga ik een TR plegen.
Oké. Voor alsnog succes hé!quote:
Sorryquote:Op zondag 1 mei 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
echt serieus als ik nog een keer die kat zie ga ik een TR plegen.
haha skklquote:Op zondag 1 mei 2011 23:16 schreef Henkie94 het volgende:
FUCK
Ik had per ongeluk op Cmd+R gedrukt in plaats van Cmd+T.Nu refreshte ie de nyancat.
Ja, ik heb die barret nu ookquote:
Ah tofquote:Op zondag 1 mei 2011 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vermoeiend, maar gezellig. Uitgaansverhalen uitwisselen whehehehehe.
Nummertje 169 > 168.quote:
Klopt. De mods die hier normaal rondhangen snappen dat wél.quote:
Aww, zal ik maar beginnnennnnn?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn weer overTot je weer met je pic dump begint. Zomer in mn bol dan
Ja jaquote:Op zondag 1 mei 2011 23:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. De mods die hier normaal rondhangen snappen dat wél.
Ik juist niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, want dan ga ik grijnzen.
Ik heb al geedit hoor sgatquote:Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
FLIKKER OP MET JE FUCKING NYAN CAT ECHT SERIEUS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlands gaarne.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Renesite het volgende:
Ik heb toennet Zeroknul gepwnd wie unne noob
Okee mijn Frans is niet zo geweldig maar als ik denk wat ik denk dat er hier staatquote:Op zondag 1 mei 2011 23:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ok alors je vais bientôt venir à vous. Je vais prendre avec strapons?
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ok ok in een spoiler danahw ik hou ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hendig sjiek jongquote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Renesite het volgende:
fnie jong, gek.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Renesite het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ok ok in een spoiler danDie hangmatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: nyanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef Dalando het volgende:
1200 hier.SPOILER: nyanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
iets met een voorbinddildoquote:Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee mijn Frans is niet zo geweldig maar als ik denk wat ik denk dat er hier staat
Kom op meid! Laat het los! Dieeep inademen, en dan hard uitademenquote:
Liefde?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kom op meid! Laat het los! Dieeep inademen, en dan hard uitademen
LIEFDEquote:
Komop! Zuchten! Hard, luidruchtig zuchten!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kom op meid! Laat het los! Dieeep inademen, en dan hard uitademen
Ben je soms een huisartsquote:Op zondag 1 mei 2011 23:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Komop! Zuchten! Hard, luidruchtig zuchten!
quote:
Luister nyan kat, dat helpt. Ook goedenavond broeder.quote:
Heb je niet veel aan gemistquote:
Delen.quote:
Ik wil je voelen, ruiken, alles. Dit is zo platonisch ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:30 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat voor liefde wil jij dan? met seks enzoo?
quote:
Wijze uitspraak.quote:
je maakt me wel opgewonden met je moeilijke woordjesquote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je voelen, ruiken, alles. Dit is zo platonisch ofzo.
Klinker, pakken deze man, makkelijk in te palmen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je maakt me wel opgewonden met je moeilijke woordjes
SPOILER: nyanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je maakt me wel opgewonden met je moeilijke woordjes
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinker, pakken deze man, makkelijk in te palmen.
DM.quote:
Week vrij gehad, toen 3 dagen korte dagen school (elke dag 3 uurtjes) en 1 lange dag. Nu weer een week vrij.quote:
Ik was in het bos toen waarschijnlijk op zoek naar lege flessen voor statiegeld sorry man wist niet precies meer hoelaat je aankwam maar van 9 tot 14 stond ik in het bosquote:Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef Ragboer het volgende:
Jan ik was vandaag op Tol West en Tol Oost maar je was er niet. Wat doe je? Mijn beeld van je is nu ernstig verstoord. Ik verwachtte je met een halve liter AH pils in een bushokje aan te treffen.
examens?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Week vrij gehad, toen 3 dagen korte dagen school (elke dag 3 uurtjes) en 1 lange dag. Nu weer een week vrij.
Sloeber Jan.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik was in het bos toen waarschijnlijk op zoek naar lege flessen voor statiegeld sorry man wist niet precies meer hoelaat je aankwam maar van 9 tot 14 stond ik in het bos
SPOILER: nyan catOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
sorryquote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was niet de enige die hier ooit zo over dacht hoor
[..]
Zij heeft het met eigen ogen moeten en kunnen aanschouwen mijn struggle met the money en mag dit dus allemaal zeggenquote:
Gemeen dat. Kom maar bij mij gaan we lief knuffelen enzoquote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zij heeft het met eigen ogen moeten en kunnen aanschouwen mijn struggle met the money en mag dit dus allemaal zeggen
KIJK EENS CASH KIJK DAN HIER HET BEWIJS VRIEND.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zij heeft het met eigen ogen moeten en kunnen aanschouwen mijn struggle met the money en mag dit dus allemaal zeggen
nu moet ik aan de mac in venlo denkenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KIJK EENS CASH KIJK DAN HIER HET BEWIJS VRIEND.
ja ok sorryquote:Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou als je zulke woordjes al spannend vind, moet je nagaan als ze er echt werk van maakt
11 uur heenweg, 18 uur terugweg.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik was in het bos toen waarschijnlijk op zoek naar lege flessen voor statiegeld sorry man wist niet precies meer hoelaat je aankwam maar van 9 tot 14 stond ik in het bos
En toen zat ik tegenover jequote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaaa dat was gewoon mijn kleine maag toen
Hihi nu getraind enzo? !quote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaaa dat was gewoon mijn kleine maag toen
ok ik stap op de fiets dan ben ik er over een dag denk ik helemaal daarheenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gemeen dat. Kom maar bij mij gaan we lief knuffelen enzo
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ok ik stap op de fiets dan ben ik er over een dag denk ik helemaal daarheen
1 kb picquote:Op zondag 1 mei 2011 23:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik stuur wel een foto van mijn ballen. ff wachten
PAK JE LUL EN TREK ER AAN, DENK NIET AAN HET ZIEK ZIJN.quote:
Ja ik had vandaag mijn bordje helemaal leeggegeten en nog een stuk taart erachteraan :$ en zo nog een tosti misschien hmmm oownee kut geen kaasquote:
Heb net al 2x gerukt.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
PAK JE LUL EN TREK ER AAN, DENK NIET AAN HET ZIEK ZIJN.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HELA wat zijn deze hartjes steeds tussen cash en flippie, niet gewend enzo dit
Ja, maar ik kan zo moeilijk slapen de laatste tijd.quote:
ik at mijn bord opquote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik had vandaag mijn bordje helemaal leeggegeten en nog een stuk taart erachteraan :$ en zo nog een tosti misschien hmmm oownee kut geen kaas
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik had vandaag mijn bordje helemaal leeggegeten en nog een stuk taart erachteraan :$ en zo nog een tosti misschien hmmm oownee kut geen kaas
Ja denk je?quote:
quote:
Kan gebeuren.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok genoeg, dit was de druppel die de emmer water over liet lopen.
grote druppelquote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of kleine emmer.quote:
Houd je een logboek over me bij ?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]omg ok ok ik noteer dit allemaal.
[..]
Ja denk je?
Jan.. zou je mijn keel willen kussen?quote:
Je moest eens weten, je moest eens weten.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Houd je een logboek over me bij ? [ afbeelding ]
SPOILER: NYAN NIET KIJKEn ALS JE ER NIET TEGEN KAN maar het is wel 2500+ *O*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Moet je een tissue meisjequote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mysterieus dit.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moest eens weten, je moest eens weten.
Dit wordt me iets te intens allemaalquote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jan.. zou je mijn keel willen kussen?
Het voelt alsof er iemadn met een kaasschaaf mijn keel heeeft lopen bewerken...
seksdate dan maar?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |