quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
allang gezien op geenstijlquote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Brand in Bergen is niet echt onder controle te krijgen.
Das kutquote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Brand in Bergen is niet echt onder controle te krijgen.
En voor de kijkcijfers Fok!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu heeft Peter 2 sponsors: BMW en Microsoft.
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu heeft Peter 2 sponsors: BMW en Microsoft.
minimaal!quote:
maar het geld is al wegquote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef ouderejongere het volgende:
bekijk het van de positieve kant: nu ben jij de enige erfgenaam
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef ouderejongere het volgende:
bekijk het van de positieve kant: nu ben jij de enige erfgenaam
Wel op Fok! he, het op tv is veelste eng...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan gaan we de Fok!Talkshow maken/
nee, meestal achter de vaatwasserquote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef WcPot het volgende:
De bediening zit toch meestal bij het raam waar je het naar beneden doet toch
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef missU het volgende:
[..]
Wel op Fok! he, het op tv is veelste eng...
Ja ik zie het aan de stoelen, waar de lijken in lagenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef missU het volgende:
http://www.funda.nl/koop/vollenhove/huis-47963534-de-weyert-28/ is dit het huis???
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef missU het volgende:
http://www.funda.nl/koop/vollenhove/huis-47963534-de-weyert-28/ is dit het huis???
Ja de rolluiken zitten dichtquote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef missU het volgende:
drugs en sex zijn duur!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
3000 euro aan uitgaan, hoe krijg je dat voor mekaar
jaaa buttfuck!!!quote:
Gevoelsmatig misschien maar in het echt niet denk ikquote:
we hebben dankzij MissU een spookhuis gevonden, hoe kewl!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niet zo spannend als de vorige maar wel oké
Wat wil je ook als je een aflevering over Joran hebt gemaakt. Daar kom je niet meer overheenquote:
Ga naar de Mediamarktquote:Op zondag 1 mei 2011 22:12 schreef ouderejongere het volgende:
mijn poes heeft bijna mijn laptop gesloopt
KIJK DIT DAN!quote:
de 40 inch iPadquote:
Naar de chinees met dat beest!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:12 schreef ouderejongere het volgende:
mijn poes heeft bijna mijn laptop gesloopt
nee, koekhappen is inderdaad de overweging om het niet te kijkenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
@sinterklaaskapoentje: had je dat nou al gekeken, mijn man kan alles?
Nee, meer iets voor kinderenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, koekhappen is inderdaad de overweging om het niet te kijken
told you soquote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, koekhappen is inderdaad de overweging om het niet te kijken
en de koningklijke familiequote:
quote:
het is gewoon niet leuk meerquote:
afschietrnquote:
Peter wordt in dat filmpje bijna vermoord en hier is een of andere pauper bejaarde stel vermoordquote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
jawel, maar ik kan niet tegelijk naar tv en youtube kijken
OF we zien hun posts niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zijn wel een hele hoop mensen afgevallen hier zeg..
iddqd toevallig?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kogelwerend... je moet de code weten
124quote:Op zondag 1 mei 2011 22:21 schreef ouderejongere het volgende:
awwww die poes![]()
(dit is post #111)
(en na refresh #126)
ik mis idd posts
omgwtfbbq!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DisFunCt10nN1CkS1m0N99112 zo uit mijn hoofd
Klus, iemand onder de grond stoppen dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar halen ze die turk vandaan?
landvoorkeurquote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij de figurantenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij wegmisbruikers had te veel gedronken en mocht toch niet rijden dan maar even naar Peterquote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die ruikt ook geld en komt met dit verhaalquote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
klopt was idd 126quote:Op zondag 1 mei 2011 22:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
druk op f5 en ga naar de laatste pagina
een turk houdt je liedje schoon!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
die ruikt ook geld en komt met dit verhaal
goedkope afleveringquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
dus mis je 2 posts, ik mis er meer
genoegquote:
browningquote:
De wiet?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Nu snap ik het ook niet meer helemaal, hoe kwam die Pieter nou bij die Turken terecht?
Hij vroeg een pistool aan die ene turk. Kon er niet aan komen. Die Turk werd ingeschakeld en die turk nodigde Pieter uit.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Nu snap ik het ook niet meer helemaal, hoe kwam die Pieter nou bij die Turken terecht?
hij heeft voor de turken hun wietplantage bewaakt??quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef donald_dick het volgende:
maar de turken hadden wel een klusje voor hem, met wietplanten, en hij kreeg eenwapen, dat wapen heeft hij kennelijk gebruikte om ze ouders om te leggen
nee dat was appo, en pieter moest de waarheid oer de gestolen wietplaten uit appo weten te krijgenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij heeft voor de turken hun wietplantage bewaakt??
Dan MOET hij het wel gedaan hebben!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HIJ LEEST EEN BOEK OVER EEN MOORDZAAK!!
de vaatwasser had hem opgegeten!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat kan, dat hadden wij ook op een gegeven moment. Gewoon een mes weg
alles wegquote:Op zondag 1 mei 2011 22:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Of dat een mes bot is dan denk je ook van weg ermee ga je toch niet bewaren om dat blok compleet te houdenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
nee dezelfdequote:
Trekt vast wel een bepaald soort mensen aanquote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lekkere promotie om dat huis te verkopen
ja, maar daar is geen moord in gepleegdquote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
dat ligt aan de regio, hier heb je er net een rijtjeshuis voor
Necrofielenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Trekt vast wel een bepaald soort mensen aan
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef carboni het volgende:
Tis wel een huis met het Peter R de Vries keurmerk
dat weet je nooit zekerquote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, maar daar is geen moord in gepleegd
Zoekt nog goedkoop onderdeel voor zijn BMWquote:
Kut muggenquote:
Is er nog wat te winnen anders doe ik niet meequote:
een appel!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is er nog wat te winnen anders doe ik niet mee
ook dit keer geen strakke shirtjes meer, alleen tijdens andere landenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
Peter heeft weer een hippe spijkerbroek aangedaan.
Poffertjesquote:Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is er nog wat te winnen anders doe ik niet mee
Ach ja is hetzelfde in de joodse gemeenschap, weet 1 ervan weten ze het allemaalquote:
gelovige turk, uiteraardquote:
trrr*quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef carboni het volgende:
Peter is nog nooit zo makkelijk binnengekomen zeg!
hij is niet de dader, of hij is wel heel erg domquote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef carboni het volgende:
Peter is nog nooit zo makkelijk binnengekomen zeg!
Zit vast zo'n camera'tje dat je kan zien wie er staatquote:
Of beidequote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
hij is niet de dader, of hij is wel heel erg dom
Is zeker zo'n wit pak wat je bij de schilder ook kan halen dat je kleren niet vies wordenquote:
zo'n pak heeft geen harenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sinds wanneer laten die geen haren en dna los?
Zit toch helemaal over je kleren heen?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sinds wanneer laten die geen haren en dna los?
en over je schoenen en je hoofdquote:
die kent peter nietquote:Op zondag 1 mei 2011 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is serdar niet bang voor pieter nu?
en bij CSI !quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je ook, wat ze in een laboratorium dragen.
Hij wil beroemd worden!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zit die advocaat populair te praten
goedkope advocaat, duidelijk geen Moscoviczquote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zit die advocaat populair te praten
Ik heb ook altijd een foto van mijzelf achter mij staanquote:
mistresse klinkt ook zo foutquote:
bordenga is boring!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |