SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er wel weer zin in.
Stok.quote:
Als het een reeks is wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Krijg je op FOK! tegenwoordig automatisch een nieuwe deel van een topic bij je MyAT dat je bij je MyAT hebt staan?
Ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Krijg je op FOK! tegenwoordig automatisch een nieuwe deel van een topic bij je MyAT dat je bij je MyAT hebt staan?
Da's goed nieuws voor mensen die mijn slechtezelfbedachtegrappentopics bij hun MyAT hebben staan.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's geen goed nieuws voor mensen die mijn slechtezelfbedachtegrappentopics bij hun MyAT hebben staan.
Bedankt voor de correctie. Ik typte te snel.quote:
Mwa het is ook Higgins natuurlijk, je kan wel zogoed spelen tegen die man, ook al sta je met 5 frames voor hij komt altijd vlak voor het einde weer gelijk op de 1 of andere manier..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef Szura het volgende:
Puur geluk waarmee Higgins dit frame binnenhaalt...
Weinig sporten die ik niet volgquote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef luckass het volgende:
Hoop tennissers die ook snooker volgen trouwens.
Doet hij de laatste wedstrijden steeds. Geeft niet snel op.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
En toch nog maar met 7-6 achterstaan, dat is ook een kwaliteit.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef luckass het volgende:
Hoop tennissers die ook snooker volgen trouwens.
Alsjeblieft niet, vers bloed is goed voor de sport. Higgins is een prima kerel, maar hij heeft er al genoeg gewonnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's goed nieuws voor mensen die mijn slechtezelfbedachtegrappentopics bij hun MyAT hebben staan.
Hoop wel dat Higgings dit wint. Het verbaasde me dat ze bij de bookmakers ongeveer 50/50 waren, omdat Higgins er al drie heeft gewonnen.
Ik vind het zelf het leukst om sporters records te zien verbreken. Maar goed, dat zal Higgings neem ik aan niet meer gaan doen. Jammer alleen dat White dit nooit heeft gewonnen (hij heeft dit toch nooit gewonnen en wel zes keer ofzo de finale van Hendry verloren?)quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, vers bloed is goed voor de sport. Higgins is een prima kerel, maar hij heeft er al genoeg gewonnen.
Als die Trump zo blijft spelen zul je dit binnen niet al te lange tijd ook over hem kunnen zeggen waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, vers bloed is goed voor de sport. Higgins is een prima kerel, maar hij heeft er al genoeg gewonnen.
Higgins zal nooit snel opgeven. Dat heeft hij de laatste 15 jaar wel bewezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet hij de laatste wedstrijden steeds. Geeft niet snel op.
6 finales klopt, maar niet allemaal tegen Hendryquote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het zelf het leukst om sporters records te zien verbreken. Maar goed, dat zal Higgings neem ik aan niet meer gaan doen. Jammer alleen dat White dit nooit heeft gewonnen (hij heeft dit toch nooit gewonnen en wel zes keer ofzo de finale van Hendry verloren?)
Bedankt, wat een drama lijkt me dat zeg, zes finales verliezen en nooit een keer winnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
6 finales klopt, maar niet allemaal tegen Hendry
Dan dan hopelijk 9-8. Hoop dat het close blijft tot en met het laatste frame.quote:
Nee daarom krijgt ie een boete van 250 pondquote:Op zondag 1 mei 2011 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Mocht Higgins deze wel weggeven? Hij had geen snookers nodig toch?
Serieus? Da's een behoorlijke domper voor 'm dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee daarom krijgt ie een boete van 250 pond
Ongecontroleerde beweging van arm of hand.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sowieso een spannende finale in de maak, want ik weet wel zeker dat Higgins nog terug gaat komen.
Zet m'n geld nog steeds op Higgins.
Wie is ie?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef tja77 het volgende:
Knap ook dat ie zegt dat ie zeker weet dat Higgins terug gaat komen.
[...]
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef tja77 het volgende:
Higgins speelde beter als in de voorgaande wedstrijden
Bedankt.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
niouja zolang het lekker gelijk op gaat wordt het iig spannend
Dank jequote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef tja77 het volgende:
Higgins heeft 2 frames zelf verkloot en Trump heeft er zelf 3 verkloot.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef tja77 het volgende:
Higgins speelde beter als in de voorgaande wedstrijden, en Trump liet Higgins leven. Want Trump had zomaar 2 frames meer kunnen hebben.
Als hij die kansen vandaag wel gewoon pakt, staat het na sessie 3 ik gok 15-10.
Ik was te vroeg met mijn oordeel.quote:
eens! en inderdaad Higgins heeft nog geen frame in 1x beslist. Had zelfs geregeld een snooker nodig om Trump van de tafel te houden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:40 schreef tja77 het volgende:
Pots van Trump vind ik sowieso beter, of het nou longpots zijn, of de kortere.
Misschien is het positiespel van Trump wel minder goed dan dat van Higgins, maar volgens mij heeft Higgins in de hele wedstrijd nog niet 1 keer een frame in zijn voordeel beslecht in 1 beurt. Maar daar kan ik me in vergissen.
Als Higgins een bal snooker wilt leggen, lukt hem dat veel makkelijker en vaker dan Trump.
Maar als je de wedstrijd en het hele toernooi bekijkt, puur hoe de mannen spelen, dan zou Trump favoriet moeten zijn en niet Higgins. Ik heb me bij een aantal sessies echt zitten verbijten om het spel van Higgins.
Ze zijn al een uur bezig en het staat 12-9 voor Trumpquote:
Ja, maar er is nu toch een mid-session interval?quote:
Oh die duurt een kwartier.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar er is nu toch een mid-session interval?
Weet je ook hoe ik me voelde toen dat net uit kwamquote:Op maandag 2 mei 2011 16:06 schreef aswesleep het volgende:
Dat Snooker Loopy gaat dus heel de avond in m'n hoofd zitten.
Bij mij ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:06 schreef aswesleep het volgende:
Dat Snooker Loopy gaat dus heel de avond in m'n hoofd zitten.
Bedankt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh die duurt een kwartier.
(ik heb hier geen tv)
Ow.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Nee ben er bang voor dat dat niet meer gaat gebeuren.
Dat klinkt beter.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef tja77 het volgende:
Als je puur naar het spel kijkt, en hoe het de afgelopen weken is gelopen, dan zou Trump zijn voorsprong moeten kunnen behouden...MAAR....
Het is een finale, en Higgins begint steeds beter te spelen.
Dus het zal nog wel eens heel spannend kunnen worden.
Frame voor Higgins.quote:
Die kinderen zien er inderdaad niet uit.quote:
Gelukkig, blijft het tenminste spannend.quote:Higgins met geluk toch nog de frame.
12-10 Trump.quote:
Ja net de meest slechte die ik ooit van hem gezien heb.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef Felagund het volgende:
Wat is het toch met Higgins en zijn longpots.
En nu heb ik alweer (bijna) ongelijk gekregen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Nee ben er bang voor dat dat niet meer gaat gebeuren.
Nog maar 1 verschil.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja net de meest slechte die ik ooit van hem gezien heb.
Nee, ondertussen zelfs 13-12 voor John Higginsquote:Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef Marcoss het volgende:
Is het al 12-12?
Oh, die PI was niet de bedoeling![]()
Jij wilde toch een spannende wedstrijd?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
13-12 Higgins.Ik hoop dat Higgins dit vanavond weer oppakt.
Ja, omdat Higgins toen achter stond.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij wilde toch een spannende wedstrijd?
De enige Nederlander ooit op het WK snooker is Jan Verhaas denk ikquote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef Biertjuhhhh het volgende:
misschien stomme vraag, maar hebben er wel eens Nederlanders meegedaan aan dit toernooi? of zit dat er in de toekomst aan te komen?
Hij staat hier http://en.wikipedia.org/wiki/1997_World_Snooker_Championship wel als Nederlander. Maar dat hoeft niet te kloppen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef wdn het volgende:
Career Highlights: 1996 Asian Classic Quarter Final, 1997 World Championship last 16, 2008 EBSA European Play-Off Winner
Ik zie hier geen 2009 tussenen hij was engels in 1997
Nu wachten op Steve Davis of John Virgoquote:The following email message was sent.
From:
To: sportstalk@bbc.co.uk
Subject: Snooker
COMMENTS:
Who holds the most 147 breaks in 1 day? Acc to a wiki Stefan Mazrocis has recorded three maximum breaks in a single day.
Wim
Roermond, Netherlands
Angledquote:Op maandag 2 mei 2011 19:08 schreef wdn het volgende:
Nu net bij eggheads: wat is de term als een snookerspeler moet spelen terwijl de pocket rand in de weg zit om een bal te raken.
Laat Steve Davis dit nou gisteren gezegd hebben
10 punten!quote:
Als er niks meer valt te halen laten sommigen de zwarte liggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom potten ze de zwarte bal de ene keer wel en de andere keer niet als het de laatste bal op de tafel is (behalve de witte natuurlijk)? Is dat omdat ze dan geen 50-break of century meer kunnen maken?
Dat is gewoon trump die aan het twitteren is naar zn vriendenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef wdn het volgende:
[..]
WTF weer een telefoon. Is zeker al de 3de keer al bij Higgins.
Wow, drie maximums op 1 dag.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef wdn het volgende:
Vanuit die link:
Stefan Mazrocis (born 18 April 1967, Kerkdriel) is an international standard Dutch amateur snooker player. He was born of Latvian/English parentage, spent his early snooker years of snooker in Leicester, England honing his snooker skills. He has recorded three maximum breaks in a single day. He beat Peter Ebdon in the 1st Round of the 1997 World Snooker Championship. Mazrocis reached the round of 32 at the 2006 IBSF World Championships in Amman, Jordan, where he was eliminated by Rafal Jewtuch 5–2.
Mazrocis is back on the main tour for the 08/09 season following his success at the 2008 EBSA European Play-Off.
CoolNederlanders op het WK
Gedeelte in bold: wtf
Higgins is een valsspelerquote:
Waarom dan?quote:
Da's waar ja. Was dat niet in China/Japan ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij werd ervan verdacht wedstrijden te hebben verkocht.
Is vandaag precies 1 jaar geleden dat het naar buiten kwam....quote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij werd ervan verdacht wedstrijden te hebben verkocht.
CJ van eggheads zit nu tussen het publiekquote:Op maandag 2 mei 2011 19:08 schreef wdn het volgende:
Nu net bij eggheads: wat is de term als een snookerspeler moet spelen terwijl de pocket rand in de weg zit om een bal te raken.
Laat Steve Davis dit nou gisteren gezegd hebben
CJ is echt geweldigquote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
CJ van eggheads zit nu tussen het publiek
quote:
dat gaan ze sowieso doen me dunktquote:
finale eindigt sowieso op maandag, dus weinig keusquote:Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owh ik dacht dat ze vanavond maximaal 10 frames zouden spelen oid..
Klopt ja, precies genoeg voor een 18-17.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Klopt, meer kan ook niet. Dan is het 18-17.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Geef hem ongelijk.quote:
Opgeven en naar huis gaanquote:
Dat klinkt zwak.quote:
Ja of tot iemand opgeeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat klinkt zwak.
Ik kijk dit niet echt vaak trouwens, dus ik vraag mij af hoelang het spel door blijft gaan als Higgins op de snooker blijft spelen? Gewoon tot de ballen weg zijn?
OK, maar komt het zovaak voor dan dat iemand opgeeft? (op dit niveau)quote:
Het is gebruikelijk dat je opgeeft bij een roze+zwarte op de tafel en met een achterstand van 20+ punten. Maar dat is een ere-code en geen snookerwet.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK, maar komt het zovaak voor dan dat iemand opgeeft? (op dit niveau)
Lijkt mij een teken van zwakte.
gewoon bij 1 à 3 snookersquote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk dat je opgeeft bij een roze+zwarte op de tafel en met een achterstand van 20+ punten. Maar dat is een ere-code en geen snookerwet.
Gebeurd ook bij wat meer punten met 1 rode op tafel en de kleuren op de eigen plek. Meestal spelen ze wel door als er kleuren ergens langs de kant liggen.
Maar het is allemaal ere-code.
Of 19 snookers als je Ebdon heet.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef Beregd het volgende:
[..]
gewoon bij 1 à 3 snookers
Of 5, als je murphy heet.
OK, ik snap hem, bedankt.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk dat je opgeeft bij een roze+zwarte op de tafel en met een achterstand van 20+ punten. Maar dat is een ere-code en geen snookerwet.
Gebeurd ook bij wat meer punten met 1 rode op tafel en de kleuren op de eigen plek. Meestal spelen ze wel door als er kleuren ergens langs de kant liggen.
Maar het is allemaal ere-code.
meer een teken van realisme. Als je zoveel punten achterstaat dat het bijna onmogelijk is om nog genoeg snookers te maken om terug te komen dan geef je op. In de praktijk is dat 2 snookers, oplopend tot 4 snookers op hele belangrijke momenten (bv een wk finale) Hoe de gekleurde ballen liggen maakt ook uit. Als die ideaal voor snookers liggen kun je doorspelen. In andere gevallen wordt het als onfatsoenlijk beschouwd om bij uitzichtloze situaties door te spelen. (Zeg maar een belediging voor je tegenstander en het publiek)quote:Op maandag 2 mei 2011 22:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK, maar komt het zovaak voor dan dat iemand opgeeft? (op dit niveau)
Lijkt mij een teken van zwakte.
Ook bedankt.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
meer een teken van realisme. Als je zoveel punten achterstaat dat het bijna onmogelijk is om nog genoeg snookers te maken om terug te komen dan geef je op. In de praktijk is dat 2 snookers, oplopend tot 4 snookers op hele belangrijke momenten (bv een wk finale) Hoe de gekleurde ballen liggen maakt ook uit. Als die ideaal voor snookers liggen kun je doorspelen. In andere gevallen wordt het als onfatsoenlijk beschouwd om bij uitzichtloze situaties door te spelen. (Zeg maar een belediging voor je tegenstander en het publiek)
Alweer.:Dquote:
volgens de stats juddquote:
Ze maken het sowieso af, hoe laat het ook wordt.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:41 schreef Bonzoo het volgende:
Gaan ze vanavond door tot het eind, ook als judd dus nog de andere frames pakt? Of anders nog morgen?
maximaal 4 frames nog, dus ja gaan door tot het eindquote:Op maandag 2 mei 2011 22:41 schreef Bonzoo het volgende:
Gaan ze vanavond door tot het eind, ook als judd dus nog de andere frames pakt? Of anders nog morgen?
Maximaal 3.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:41 schreef franklop het volgende:
[..]
maximaal 4 frames nog, dus ja gaan door tot het eind
Ja. Ze gaan altijd door tot het einde.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:41 schreef Bonzoo het volgende:
Nu wel een mooie kan voor Trump.quote:
dat is alleen maar goed voor Trump, want die hoeft hij niet te makenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef wdn het volgende:
Lastige ballen liggen er anders toch nog wel. 4 rode aan de kant.
Hij is wel koning van zo'n tafel leegspelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef vaarsuvius het volgende:
Nu een moeilijke klus voor Higgins, als het het nu cleared dan verdient hij het gewoon ook
13-12 voor Higginsquote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Met welke score kwamen ze deze sessie binnen?
Tactisch sterk gespeeld ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef franklop het volgende:
goed gespeeld van Higgins zeg, ik zeg nieuwe titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |