SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er wel weer zin in.
Stok.quote:
Als het een reeks is wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Krijg je op FOK! tegenwoordig automatisch een nieuwe deel van een topic bij je MyAT dat je bij je MyAT hebt staan?
Ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Krijg je op FOK! tegenwoordig automatisch een nieuwe deel van een topic bij je MyAT dat je bij je MyAT hebt staan?
Da's goed nieuws voor mensen die mijn slechtezelfbedachtegrappentopics bij hun MyAT hebben staan.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's geen goed nieuws voor mensen die mijn slechtezelfbedachtegrappentopics bij hun MyAT hebben staan.
Bedankt voor de correctie. Ik typte te snel.quote:
Mwa het is ook Higgins natuurlijk, je kan wel zogoed spelen tegen die man, ook al sta je met 5 frames voor hij komt altijd vlak voor het einde weer gelijk op de 1 of andere manier..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef Szura het volgende:
Puur geluk waarmee Higgins dit frame binnenhaalt...
Weinig sporten die ik niet volgquote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef luckass het volgende:
Hoop tennissers die ook snooker volgen trouwens.
Doet hij de laatste wedstrijden steeds. Geeft niet snel op.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
En toch nog maar met 7-6 achterstaan, dat is ook een kwaliteit.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef luckass het volgende:
Hoop tennissers die ook snooker volgen trouwens.
Alsjeblieft niet, vers bloed is goed voor de sport. Higgins is een prima kerel, maar hij heeft er al genoeg gewonnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's goed nieuws voor mensen die mijn slechtezelfbedachtegrappentopics bij hun MyAT hebben staan.
Hoop wel dat Higgings dit wint. Het verbaasde me dat ze bij de bookmakers ongeveer 50/50 waren, omdat Higgins er al drie heeft gewonnen.
Ik vind het zelf het leukst om sporters records te zien verbreken. Maar goed, dat zal Higgings neem ik aan niet meer gaan doen. Jammer alleen dat White dit nooit heeft gewonnen (hij heeft dit toch nooit gewonnen en wel zes keer ofzo de finale van Hendry verloren?)quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, vers bloed is goed voor de sport. Higgins is een prima kerel, maar hij heeft er al genoeg gewonnen.
Als die Trump zo blijft spelen zul je dit binnen niet al te lange tijd ook over hem kunnen zeggen waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, vers bloed is goed voor de sport. Higgins is een prima kerel, maar hij heeft er al genoeg gewonnen.
Higgins zal nooit snel opgeven. Dat heeft hij de laatste 15 jaar wel bewezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet hij de laatste wedstrijden steeds. Geeft niet snel op.
6 finales klopt, maar niet allemaal tegen Hendryquote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het zelf het leukst om sporters records te zien verbreken. Maar goed, dat zal Higgings neem ik aan niet meer gaan doen. Jammer alleen dat White dit nooit heeft gewonnen (hij heeft dit toch nooit gewonnen en wel zes keer ofzo de finale van Hendry verloren?)
Bedankt, wat een drama lijkt me dat zeg, zes finales verliezen en nooit een keer winnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
6 finales klopt, maar niet allemaal tegen Hendry
Dan dan hopelijk 9-8. Hoop dat het close blijft tot en met het laatste frame.quote:
Nee daarom krijgt ie een boete van 250 pondquote:Op zondag 1 mei 2011 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Mocht Higgins deze wel weggeven? Hij had geen snookers nodig toch?
Serieus? Da's een behoorlijke domper voor 'm dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee daarom krijgt ie een boete van 250 pond
Ongecontroleerde beweging van arm of hand.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sowieso een spannende finale in de maak, want ik weet wel zeker dat Higgins nog terug gaat komen.
Zet m'n geld nog steeds op Higgins.
Wie is ie?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef tja77 het volgende:
Knap ook dat ie zegt dat ie zeker weet dat Higgins terug gaat komen.
[...]
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef tja77 het volgende:
Higgins speelde beter als in de voorgaande wedstrijden
Bedankt.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Bosbeetle het volgende:
niouja zolang het lekker gelijk op gaat wordt het iig spannend
Dank jequote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef tja77 het volgende:
Knap ook dat ie zegt dat ie zeker weet dat Higgins terug gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |