Dit is wel ff een ander kleur maar, er staat zeker op de sticker welke soort kleur het is (AlpinWeiss I, II of III)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke maar hoe herken ik het? Staat er echt Alpinweisss 1 op het stickertje?
Bij mijn auto is mijn koppelling ook bijna op maar als ik schakel dan klapt hij wel eens. Kan dit ook door de koppelling komen?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo, de koppeling van m'n E46 is eindelijk vervangen... alsof ik in een andere auto rijd nu! Werd ook wel tijd, bij het intrappen hoorde je al gepiep en gekraak en als je ging optrekken in z'n 3 dan slipte hij zo vaak dat je niet eens vooruit kwam.
Iemand?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:21 schreef Catch22- het volgende:
Bij een vriend van mij met een e36 316i uit 96 houdt zijn motor tussen de 3000 en 4000 toeren erg in. Daarna pakt hij hem weer op.
Als hij veel gas geeft is het iets minder. Mijn gok is LMM. Iemand een beter idee?
mijn tourding was "alpinewijs II" .quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke maar hoe herken ik het? Staat er echt Alpinweisss 1 op het stickertje?
Het kleurnummer staat toch ook in je chassisnummer?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke maar hoe herken ik het? Staat er echt Alpinweisss 1 op het stickertje?
Mijn gok is dat het komt omdat het een 316i is..quote:
Bak en dif.olie moet je niet controleren, maar gewoon preventief vervangen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef Gokhan03 het volgende:
Mijn 323ti'tje zit ook in de garage(van mn neef) nu voor apk en onderhoud
Dingen die gefixt moeten worden:
-Koppelingsplaat vervangen
-Bakolie en diff-olie controleren
Voor de rest olie vervangen, filters, bougies etc. Ik heb deze auto dus sinds december en oliepijl is na 6000 km nog steeds op de max. Mn ex-e39 zou nu allang droog hebben gelegen.
Hij zal weer gaan rijden als nieuw
Ja vervangen danquote:Op maandag 9 mei 2011 18:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Bak en dif.olie moet je niet controleren, maar gewoon preventief vervangen.
Je ziet ze wel eens rondrijden van dit type:quote:Op maandag 9 mei 2011 20:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Japanse troepgeluid hoor je sowieso niet in een BMW man
Beide niet mooiquote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef FalleNk810i het volgende:
Zoiets?
[ afbeelding ]
Of natuurlijk gewoon de BBS LM, das altijd een win voor een e46 vind ik.
[ afbeelding ]
Die vind ik wel aardig, alleen zijn ze wat te groot volgens mijquote:
lekker bezigquote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef Herr.Flick het volgende:
Nog 1 voor het slapen gaan..
[ afbeelding ]
Plaat zit er nu al ingelast (op de foto nog niet), morgen met een lamellenschijf de lasrupsen vlak slijpen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:22 schreef ToerkCep het volgende:
De CLS velgen vind ik echtiemand een idee waar ik goed kwaliteit replica's kan halen? (neem aan dat de echte te duur zijn
)
Oeps sorryquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]. Barbaar.
CLS:
[ afbeelding ]
CSL:
[ afbeelding ]
Veel oefenen, veel geduld, veel paswerk en niet te lui zijn om gewoon een paar cm verder weg te slijpen zodat je wel mooi en hard materiaal hebt. En in het aller ergste geval kan ik nog mijn autogeen lasapparaat pakken, en dan met de vlam gaan lassen, maar dan zal ook ik eerst weer effe moeten oefenen aangezien dat wel lang geleden is dat ik dat voor het laatst gedaan heb!quote:
Velocity Motoring VB3, de dollar staat weer laag dus reken afhankelijk van de grootte tussen de ¤900 en de ¤1100 incl verscheping. De goedkopere replica's op marktplaats zijn erg "plat" en gewoon lelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:22 schreef ToerkCep het volgende:
De CLS CSL velgen vind ik echtiemand een idee waar ik goed kwaliteit replica's kan halen? (neem aan dat de echte te duur zijn
)
Is dat zo'n goude van de postcodeloterij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:27 schreef RPG het volgende:
[Centraal] BMW Fantopic, deel 33: luie kut turk
Maarja toen kwam mijn naam ook al niet in de OPwant ik mag niet mee doen want ik heb maar een compact
Oooh haha 18 topics geledenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:27 schreef RPG het volgende:
[Centraal] BMW Fantopic, deel 33: luie kut turk
Maarja toen kwam mijn naam ook al niet in de OPwant ik mag niet mee doen want ik heb maar een compact
Dude... ik ben echt verbaasd over hoeveel kleine mankementjes jouw auto heeftquote:
me2quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude... ik ben echt verbaasd over hoeveel kleine mankementjes jouw auto heeft
Zojuist gaf het alarm weer een storing. Ik heb daaropvolgend maar even de motorkap open gedaan en de pin van de alarmsensor handmatig ingedrukt. Na het locken van de auto bleek de storing echter niet verholpen te zijn (meerdere malen herhaald).quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:21 schreef Mikkie het volgende:
Nouja, als ik dat verhaal over je alarmsensor zo lees
'99 318i hequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude... ik ben echt verbaasd over hoeveel kleine mankementjes jouw auto heeft
Precies, waarschijnlijk heeft de auto lang stil gestaan en heeft de vorige eigenaar alleen het echt vereiste onderhoud (lees: de beurten) uitgevoerd. Maar goed, dat wil zeggen ik binnenkort wel kan gaan genieten van de auto (thans, dat mag ik hopen). M'n subframe is in orde, wat ik had gelezen komt dat inderdaad voornamelijk voor bij de zwaardere motoren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Komt meer omdat mensen die dingen verkopen als ze veel problemen zien opkomen. Een normaal onderhouden E46 hoeft helemaal niet zo'n schijtbak te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |