In uw familie worden nichten uitgehuwelijkt?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef Reya het volgende:
Ik zou overigens nimmer willen impliceren, daar boven te staan. Ik vertoef graag op tuinfeestjes, babbelende over een nieuwe lijn poloshirts, zakelijke auto's of het huwelijk van een verre neef.
Dat zou een reden kunnen zijn dat velen dit verwerpelijk goed aanschouwen. Ik bezoek dan nog liever een dierentuin. Daar zie je ook apen.quote:
Die ervaring deel ik niet, het is mij dan ook een raadsel waar de oorzaak van deze onaangename zaak kan liggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Tem het volgende:
Ik heb in Rotterdam louter last van brallende studenten die niet tegen drank kunnen.
Maar geen apen die onder invloed buitengewoon domme handelingen uitvoeren.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou een reden kunnen zijn dat velen dit verwerpelijk goed aanschouwen. Ik bezoek dan nog liever een dierentuin. Daar zie je ook apen.
't is maar waar je voorkeur ligt.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou een reden kunnen zijn dat velen dit verwerpelijk goed aanschouwen. Ik bezoek dan nog liever een dierentuin. Daar zie je ook apen.
Daar ben ik op generlei wijze getuige van geweest.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In uw familie worden nichten uitgehuwelijkt?
Jammer, dan zoek ik nog even verder.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar ben ik op generlei wijze getuige van geweest.
Ik zou graag willen dat ik op iedere vraag - van welk intellectueel gehalte dan ook- een antwoord had. Maar ik had eerder reeds vastgesteld dat ik hooguit veelwetend ben.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Twente, de op dat moment 1e of 3e van Nederland?
Domicilie in de buurt van het L-gebouw is dan ook ongelukkig gekozen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Tem het volgende:
Ik heb in Rotterdam louter last van brallende studenten die niet tegen drank kunnen.
Moet je verhuizen naar Rotterdam-Zuid. Gezellie!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Tem het volgende:
De deugden des vrije markts.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Over arbeidsmarkt gesproken. Ik las pas dat er in 2015 (al) zo'n 40.000 mensen tekort zijn voor hoogopgeleidde IT-functies. Oh, happy day.
O, dat soort jongens ken ik niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Tem het volgende:
Het kan ook andersom:quote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was voor mij een vreemde gewaarwording, komende vanuit het dorp had ik gehoopt eindelijk meer intellect aan te treffen op universiteit. Op een enkeling na ben ik zeer bedrogen uitgekomen.
Ik zou mij zelf kunnen voorstellen dat je in deze Mike de Boer kan zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef Reya het volgende:
Ik vertoef graag op tuinfeestjes, babbelende over een nieuwe lijn poloshirts, zakelijke auto's of het huwelijk van een verre neef.
Het doet me deugd om te horen dat ik intellectuele vreugde niet alleen op de universiteit hoef te zoeken.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het kan ook andersom:
Ik heb middelbaar opgeleide vrienden met verstand. (los van politieke voorkeuren, die duidelijk verschillen)
U onderschat mijn morsigheid.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou mij zelf kunnen voorstellen dat je in deze Mike de Boer kan zijn.
U moet 2 dagen voor de meet vertrekken om per koets en trekschuit op tijd in Utrecht te zijn?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet inderdaad ook nog maar even zien wie er echt op de meet komt
Goedkoop scoren noem ik dit, ik vertel gewoon waar ik woon en krijg ik dit soort recalcitrante opmerkingen naar mijn oren gesmeten. Matig, zeer matig.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U moet 2 dagen voor de meet vertrekken om per koets en trekschuit op tijd in Utrecht te zijn?
Edoch waarheidsgetrouw.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goedkoop scoren noem ik dit, ik vertel gewoon waar ik woon en krijg ik dit soort recalcitrante opmerkingen naar mijn oren gesmeten. Matig, zeer matig.
Recalcitrant zou ik die opmerking niet willen noemen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goedkoop scoren noem ik dit, ik vertel gewoon waar ik woon en krijg ik dit soort recalcitrante opmerkingen naar mijn oren gesmeten. Matig, zeer matig.
Daarom vergadert de Tweede Kamer nooit op maandag.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U moet 2 dagen voor de meet vertrekken om per koets en trekschuit op tijd in Utrecht te zijn?
En dan zeur je dat wij niet begrijpen wanneer jij serieus bent of nietquote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een licht eigenaardige woordkeuze, inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Recalcitrant zou ik die opmerking niet willen noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |