quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Passend vervoer?
Ge wilt als taxi fungeren of huurt ge een helikopter?
Momenteel nog in de regio Deventer, per september begeeft dit heerschap zich weer richting de randstad.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker passend, maar waar woon je, anders is 't nogal omrijden naar deze uithoek der samenleving.
Ik ben altijd blij als ik bij kan dragen om je schuimbekkend in een FB-topic te laten posten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je baggerreacties in het betreffende topic.
Ik zal den voorste passagiersstoel veredelen met mijn zitvlak dan, om niet tot eenzelfde lage niveau als het gepeupel neder te dalen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Momenteel nog in de regio Deventer, per september begeeft dit heerschap zich weer richting de randstad.
Overigens is de foto genomen op de terugweg van Düsseldorf naar de voorgestelde meetlocatie, Nijmegen. Uiteraard was de auto voorzien van schermen om mij achterin van het gepeupel te scheiden.
Dan zal je toch echt beter je best moeten doenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als ik bij kan dragen om je schuimbekkend in een FB-topic te laten posten.
Ik doe niet eens mijn best (en ik heb in dat topic amper wat gezegd).quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan zal je toch echt beter je best moeten doen
Als een zijderups die zich ontpopt tot een strontvlieg inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef GSbrder het volgende:
Laten we eerst de aanstaande meet maar afwachten.
Wie weet ontpopt half elitair Fok! zich als sportsokkendragende pseudoklassebak.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef GSbrder het volgende:
Wie weet ontpopt half elitair Fok! zich als sportsokkendragende pseudoklassebak.
Wanneer was de algemene meet ook alweer, ik heb het topic wel gezien maar het lijkt momenteel net zo verscholen te zijn als een vergeten Japanse soldaat op een Pacifisch eiland.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als een zijderups die zich ontpopt tot een strontvlieg inderdaad.
Maar ik ben daar niet bang voor, nog 4 week tot judgement day.
Nou dan overschat mij toch echt in dit opzicht.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik doe niet eens mijn best (en ik heb in dat topic amper wat gezegd).
Er is gewoon niet zoveel nodig om je op de kast te krijgen, als iemand iets in de verste verte van iets liberaals zegt begin als je nerveus te trillen.
Ik zie gewoon du_ke bij de misschieners staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef GSbrder het volgende:
Pseudosportsokkendragend zou een betere klassificatie zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou Reya niet als sportsokkendragende pseudoklassebak willen typeren.
Daar weet u niets van.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Pseudosportsokkendragend zou een betere klassificatie zijn.
28 Mei te Utrecht.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wanneer was de algemene meet ook alweer, ik heb het topic wel gezien maar het lijkt momenteel net zo verscholen te zijn als een vergeten Japanse soldaat op een Pacifisch eiland.
Universiteit is geen garantie voor verstand, heb daar ooit discussie gehad (met PvdA'er) die zichzelf na drie zinnen al tegen sprak.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef von_Preussen het volgende:
Zijn PVV'ers niet per definitie mongolen?
Als ik aan een clubgenoot van mij denk (eigenaar IT-bedrijfje, type afwijkend) die op de PVV stemt omdat, op navraag van wat hem nu precies aanspreekt, hij "alles wat Wilders zegt wel goed vind" maar niet precies weet welke uitspraken / standpunten van Wilders nu goed zijn.
En dat studeert dan aan de universiteit.
hij onthoudt vooral dat Wilders tegen buitenlanders is... en daar is ie aanhanger van ?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef von_Preussen het volgende:
Zijn PVV'ers niet per definitie mongolen?
Als ik aan een clubgenoot van mij denk (eigenaar IT-bedrijfje, type afwijkend) die op de PVV stemt omdat, op navraag van wat hem nu precies aanspreekt, hij "alles wat Wilders zegt wel goed vind" maar niet precies weet welke uitspraken / standpunten van Wilders nu goed zijn.
En dat studeert dan aan de universiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |