Een kampioenschap nu kan alles in een stroomversnelling gooien. Niet dat we nu zo ontzettend sterk zijn maar dat is de rest ook niet, plus grootste achterban en de meeste financiele potentie. Als we echt fatsoenlijk beleid hadden gehad waren we de vorige 7 jaar 5x kampioen geworden.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik denk zelf dat je er een paar jaar voor nodig hebt om alles goed op de rit te krijgen, dat zegt niet dat je in die tijd geen kampioen kan worden
Bekerquote:Op zondag 1 mei 2011 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Ga je naar de bekerfinale of dé Finale? Ik ga naar dé finale.
Aah, je moet met je vriend naar het Leidse gaan op 15 meiquote:
Hehe ik ga sowieso niet naar Enschede, ook geen Amsterdam voor mij helaas. 15 mei is onze laatste competitiewedstrijd.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, je moet met je vriend naar het Leidse gaan op 15 meiOf dwingt je vriend je om mee te gaan naar de oude markt of hoe het ook heet in enschede
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hehe ik ga sowieso niet naar Enschede, ook geen Amsterdam voor mij helaas. 15 mei is onze laatste competitiewedstrijd.
Sowieso wil niemand met me meequote:Op zondag 1 mei 2011 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Experience of a lifetime op het leidse als Ajax kampioen wordt.
Wat een praatjes alweer voor een ploeg die met geluk de 3 punten meeneemt uit Heereveen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Twente werd toch zo geroemd om haar kwalitatief sterke en stabiele selectie en PSV om haar sterke bank?
Toch leuk dat een groepje broekies met weinig mentaliteit, een trainerswisseling, bestuurlijk gezeik en allerlei non-voetballer om zich heen op de training (Atouba, Sno, Mido, Tainio) kampioen kunnen worden, en gaan worden
En volgend jaar gaan we dan helemaal los met een sterkere selectie terwijl PSVau in een financiele crisis zit en Twente Ruiz, Douglas en Janssen kwijtraakt en het niet kunnen opvangen
Iets voor in je dagboek. Miss met A4l ? Of jordii (quote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met een onbekende fokker op stap in Amsterdam
Moet je wel een extra ajax shirt fixen anders staat hij daar in zijn wolvenshirt.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga naar allebeiquote:Op zondag 1 mei 2011 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Ga je naar de bekerfinale of dé Finale? Ik ga naar dé finale.
Ik al sinds de baarmoederquote:Op zondag 1 mei 2011 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mijn geboorte in Amsterdam
Papa de Jong zei het alquote:Op zondag 1 mei 2011 20:07 schreef IDisposable het volgende:
Ajax gaat dus gewoon winnen in Amsterdam. Twente wint de beker.
Maar ik ben allochtoonquote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Wel laag hoor, de autochtonenkaart spelen!
T'is een Duitser.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Jouw groep behoort niet tot de allochtonen maar je bent niet donker. I give up
Heeft er iemand zin in een Pindaquote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Jouw groep behoort niet tot de allochtonen maar je bent niet donker. I give up
Ik hoor wat je zegt: gewoon starten met El Ham dus.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zie ons wel winnen van Twente. Maar vorm / houding en dergelijke zijn doorslaggevend.
Ik hoop juist op Wegereef voor wat extra spanningquote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
Als een scheidsrechterlijke dwaling maar niet de doorslag geeft voor beide partijen.
Wie had hier ook alweer Heini Otto als oom? Als dat geen Duitser is dan weet ik het niet meer.quote:
Ik wil wel mee als bekende Ajacied in dit topic.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor jou maakt het niet uit, één van je clubs wordt kampioen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
Als een scheidsrechterlijke dwaling maar niet de doorslag geeft voor beide partijen.
Geen zin om mijn wachtwoord op te zoekenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef Smoofie het volgende:
Rabbit, ga op je 0 account posten, seriously.![]()
Dat is het Barcelona vuurvosje toch, of was dat weer Reiziger?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie had hier ook alweer Heini Otto als oom? Als dat geen Duitser is dan weet ik het niet meer.
Oh nee kut, ik kan niet 15 mei. kut verstandskiezenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik wil wel mee als bekende Ajacied in dit topic.Zelfs al gebanned geweest!
Je mag mij meenemenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik wil wel mee als bekende Ajacied in dit topic.Zelfs al gebanned geweest!
Haha lekker voor je.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh nee kut, ik kan niet 15 mei. kut verstandskiezen
Nee dat was smoofie.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Geen zin om mijn wachtwoord op te zoeken
[..]
Dat is het Barcelona vuurvosje toch, of was dat weer Reiziger?
Ja ik ben echt blijquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor jou maakt het niet uit, één van je clubs wordt kampioen.
Indo manquote:
Echte ajacied is maar voor één clubquote:
"Da was ik nie, da was iemand anders. Da was een neger!"quote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indo man. Molukkers zijn veeel donkerder
Al word ik in de zomer wel heel bruin
Negah.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indo man. Molukkers zijn veeel donkerder
Al word ik in de zomer wel heel bruin
Heb ik wat gemist vandaag? Of zeg je dat gewoon in zijn algemeen?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:24 schreef voice-over het volgende:
El Ham, wat een schande voor Ajax is dat zeg.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"Da was ik nie, da was iemand anders. Da was een neger!"
Toch Smoofie?
In het algemeen me dunkt. Niks gezien vandaag.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:25 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist vandaag? Of zeg je dat gewoon in zijn algemeen?
Whats Happened?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:24 schreef voice-over het volgende:
El Ham, wat een schande voor Ajax is dat zeg.
Je moet maar denken; ze is een meisjequote:Op zondag 1 mei 2011 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet kunnen, twee clubs...
Dan ben je gewoon geen Ajacied hoe je het ook wendt of keert. Niet dat het wat uit maakt voor de rest, maar kom nou.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je tevreden bent als FCT wint ben je gewoon geen ras Ajacied
Kan wel, maar geen rivaliserende clubs. B.v. Ajax en de Graafschap mag wel. of Tottenham. De rest is kut.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet kunnen, twee clubs...
Vast wel, maar Ebecilio toont al een jaar aan totaal niet te kunnen schieten. Gelukkig durven tegenstanders de laatste weken ook niet te scorenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:31 schreef tralalala het volgende:
Trainen ze bij Ajax eigenlijk wel eens op afwerken op doel?![]()
Wat een drama...
Hij speelt pas een half jaarquote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Vast wel, maar Ebecilio toont al een jaar aan totaal niet te kunnen schieten. Gelukkig durven tegenstanders de laatste weken ook niet te scoren
Ze trainen niet bij Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:31 schreef tralalala het volgende:
Wat een drama...
De eerste werd nog aangeraakt en de tweede was inderdaad een hoogtepuntje voor zijn doen, maar het is al heel wat dat hij het lef heeft om te schieten. Al had ik liever iemand anders met die durf gezienquote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij speelt pas een half jaar. Vorige week deed ie het wel goed trouwens.
Ze waren te druk bezig met het trainen op aftrappen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:31 schreef tralalala het volgende:
Wat een drama...
+ Eriksenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Vast wel, maar Ebecilio toont al een jaar aan totaal niet te kunnen schieten. Gelukkig durven tegenstanders de laatste weken ook niet te scoren
Neequote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef Morendo het volgende:
We moeten gewoon Boelykin overnemen. Die trapt er in een middelmatig team meer dan 20 in.
Moet je Verhoek ook halen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef Morendo het volgende:
We moeten gewoon Boelykin overnemen. Die trapt er in een middelmatig team meer dan 20 in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |