Dat zou die toch gaan doen als ze doorging? Nu zegt ze ook steeds 'ex-vriend' en geen Dennis dus dat zal ze wel als verdediging zien.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dennis dit leest en dat mens aanklaagt voor laster.
[..]
Dit dus.
Ah, mams heeft door gekregen dat het abortus verhaal bij de streamers bekend is, en probeert de vuile was te verschonen...quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Iedereen die Joan buiten het huis kent weet dat ze heeeeel graag moeder wilde worden maar ook heel veel van haar ex vriend heeft gehouden
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
op het moment dat ze het haar vriend vertelde was zijn antwoord als je het laat zitten ben ik weg!
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Ik ben blij dat Joan en flip weer met elkaar praten Joan is het vertrouwen in mensen soms kwijt na 3 jaar samen wonen was Joan zwanger
3 minutes ago
Alleen kijken er minder mensen naar de streams dan mensen die twitter gebruiken. Iedereen kan dat lezenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, mams heeft door gekregen dat het abortus verhaal bij de streamers bekend is, en probeert de vuile was te verschonen...
geen enkele stomerij trapt daarin!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, mams heeft door gekregen dat het abortus verhaal bij de streamers bekend is, en probeert de vuile was te verschonen...
Daar is ze inderdaad al mee bezig..quote:Op zondag 1 mei 2011 16:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zou die toch gaan doen als ze doorging? Nu zegt ze ook steeds 'ex-vriend' en geen Dennis dus dat zal ze wel als verdediging zien.
Echt, ik krijg niet gauw een hekel aan iemand en zelfs in Mo zie ik goede kanten... Maar wat is die moeder van Joanne een gruwelijke, geldbeluste heks. Die zou haar eigen dochter nog verkópen. Met het leven van d'r dochter is ze al bezig.
Als ze Dennis niet bij naam noemt kan dit wellicht ook een andere ex zijn though.. oppassen met te voorbarig zijn hoewel we de link wss wel goed leggen maar toch.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zou die toch gaan doen als ze doorging? Nu zegt ze ook steeds 'ex-vriend' en geen Dennis dus dat zal ze wel als verdediging zien.
Echt, ik krijg niet gauw een hekel aan iemand en zelfs in Mo zie ik goede kanten... Maar wat is die moeder van Joanne een gruwelijke, geldbeluste heks. Die zou haar eigen dochter nog verkópen. Met het leven van d'r dochter is ze al bezig.
Joanna heeft het zelf een tijdje terug al verteld en het ging over Dennis.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Als ze Dennis niet bij naam noemt kan dit wellicht ook een andere ex zijn though.. oppassen met te voorbarig zijn hoewel we de link wss wel goed leggen maar toch.
Het verhaal rammelt sowieso aan alle kanten, want als ik die mama Djoon moet geloven is Dennis de belichaming van het kwaad. Jo mishandelen, Jo abortus aanpraten, Jo dit, Jo dat. Maar die belichaming van het kwaad is ze toch echt zelf, wat is dat mens doortrapt.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Als ze Dennis niet bij naam noemt kan dit wellicht ook een andere ex zijn though.. oppassen met te voorbarig zijn hoewel we de link wss wel goed leggen maar toch.
Ja.. Ziek, ziek , ziek!!!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Alleen kijken er minder mensen naar de streams dan mensen die twitter gebruiken. Iedereen kan dat lezen
Bij een andere ex ook al een abortus?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:56 schreef Urb het volgende:
[..]
En ze is ook nog eens een vuile oplichtsterquote:Op zondag 1 mei 2011 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het verhaal rammelt sowieso aan alle kanten, want als ik die mama Djoon moet geloven is Dennis de belichaming van het kwaad. Jo mishandelen, Jo abortus aanpraten, Jo dit, Jo dat. Maar die belichaming van het kwaad is ze toch echt zelf, wat is dat mens doortrapt.
quote:SST_Joanna SST Joanna
Sommige mensen mopperen dat Joan poetst ik ben daar trots op zie ik een stukje opvoeding x Ze kan heelijk koken veel beter dan Moeders
2 minutes ago Favorite Retweet Reply ť
SST_Joanna SST Joanna
Gelukkig zijn Flip, Karim, en Apie gezellig aan het koken zo ken ik mijn dochter weer ,gezellig,schoon, lekker eten
3 minutes ago Favorite Retweet Reply ť
SST_Joanna SST Joanna
Joan vind het fijn is een schoonhuis te leven.
En het krijgt wekelijks zendtijd op Net5...quote:Op zondag 1 mei 2011 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het verhaal rammelt sowieso aan alle kanten, want als ik die mama Djoon moet geloven is Dennis de belichaming van het kwaad. Jo mishandelen, Jo abortus aanpraten, Jo dit, Jo dat. Maar die belichaming van het kwaad is ze toch echt zelf, wat is dat mens doortrapt.
Schoon voor het oog ja, zoals alles in die familie voor het oog lijkt te zijn.quote:
Ik heb mijn twitteraccount speciaal opgezocht om even te zeggen dat ik het een trieste actie vind.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
Is dat mens bezopen of dyslectisch en blind. Ze is helemaal niet aan het koken.
[..]
Was me al eerder opgevallen dat de schrijfstijl van Majo niet je dat is.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Show me your Tweet please. Btw, ze reageert niet hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn twitteraccount speciaal opgezocht om even te zeggen dat ik het een trieste actie vind.
tijdje geleden vertelde Jo dat dat nog wel kan, dus dat is geen probleem voor haar 4 kinderenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef Lutte het volgende:
Kun je na een borstvergroting nog borstvoeding geven? Want als Jo al haar hele leven zo graag kinderen wilde had ze daar anders wel eerder aan mogen denken.
als je die rits achter open doet valt dan alles uit elkaar?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]Dianna komt ook ff om het hoekje kijken.
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef Lutte het volgende:
Kun je na een borstvergroting nog borstvoeding geven? Want als Jo al haar hele leven zo graag kinderen wilde had ze daar anders wel eerder aan mogen denken.
bronquote:Zoals bij elke operatie (en verwonding) aan borsten, valt er helaas geen eenduidig antwoord te geven op de vraag of je dan nog borstvoeding kunt geven. Voor een borstvergroting of -verkleining geldt in ieder geval dat je gewoon kunt starten en kunt kijken wat ervan komt. Vanzelfsprekend moet je dan wel goed volgen hoe het zich ontwikkelt, zodat de baby niets te kort komt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:08 schreef MargrietV het volgende:
tja en de vuilniszakken van Jo staan nog in de woonkamer, Majo is dus niet zo proper en opruimerig.
Ik dacht eerst dat dat de voorkant was en dat ze dr hoof meer dan 180 graden had gedraaidquote:Op zondag 1 mei 2011 17:08 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
als je die rits achter open doet valt dan alles uit elkaar?![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat de voorkant was en dat ze dr hoof meer dan 180 graden had gedraaid
[..]
Ik dacht eerst dat dat de voorkant was en dat ze dr hoof meer dan 180 graden had gedraaid
Ze kan niet eens koken had ik begrepenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
lettend op die tweets dus niet alleen aan dat lichaamquote:Op zondag 1 mei 2011 17:11 schreef Kiqy het volgende:
[..]
er lijkt inderdaad iets niet te kloppen aan dat lichaam
mijn moeder zei altijd: nooit met je handen in je zij of zakken staan dan lijk je wel een boer op klompen. Heb meer respect voor een boer, dan deze totaal gestoorde moeder.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]Dianna komt ook ff om het hoekje kijken.
Dan zal moeders er wel helemaal niets van bakken.quote:
quote:Ze kan heelijk koken veel beter dan Moeders
lichaam, karakter, iq.... uhhhh wie biedt meer?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:12 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
lettend op die tweets dus niet alleen aan dat lichaam
[..]
beidenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:12 schreef Lutte het volgende:
Mo moet meer prikkels hebben. In d'r hoofd of in d'r kut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |