Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Iedereen die Joan buiten het huis kent weet dat ze heeeeel graag moeder wilde worden maar ook heel veel van haar ex vriend heeft gehouden
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
op het moment dat ze het haar vriend vertelde was zijn antwoord als je het laat zitten ben ik weg!
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Ik ben blij dat Joan en flip weer met elkaar praten Joan is het vertrouwen in mensen soms kwijt na 3 jaar samen wonen was Joan zwanger
3 minutes ago
En dat gooit dat wijf zo op Twitter. Je zal toch zo'n moeder hebben zeg.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Iedereen die Joan buiten het huis kent weet dat ze heeeeel graag moeder wilde worden maar ook heel veel van haar ex vriend heeft gehouden
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
op het moment dat ze het haar vriend vertelde was zijn antwoord als je het laat zitten ben ik weg!
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Ik ben blij dat Joan en flip weer met elkaar praten Joan is het vertrouwen in mensen soms kwijt na 3 jaar samen wonen was Joan zwanger
3 minutes ago
Verbied svp die tweets van Majo! Dit is misselijke spel beinvloeding, wat hebben wij met een abortus en een ex te maken,. Krijg het heen en weer vies wijf!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Dat mens is ziekquote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Welja, gooi het laatste beetje privé van je dochter ook maar op straat.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Zelf heeft ze het ook nog gezegd hè, tegen Mo en Sharon. Gaat echt te ver..quote:Op zondag 1 mei 2011 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welja, gooi het laatste beetje privé van je dochter ook maar op straat.
Wat dat wijf spoort echt niet hoor, om dat op twitter te zettenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Zwanger? Dus Ian is idd haar kind?!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Laten we daar nou maar niet over oordelen, of we haar nu mogen of niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef MargrietV het volgende:
Als Jo zo graag een kind had gewild en karakter had, had ze het nooit laten weghalen!
Ian is tien, dan zou ze het al vanaf haar 14e met Dennix moeten hebben gehad. Of is die vriend waar majo het over heeft niet Dennis?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
Brrr... Ik zit hier echt met een '' op mijn gezicht.. En het ergste is, het zal nog wel gaan werken ook bij de bakvissenclub die keigraag kinderen wil. een man aan zich bindt door een kindje te laten planten.
![]()
![]()
x1000000
Wat is dat voor een moeder die zulke dingen op twitter zet?quote:
Echt? Ik dacht dat Ian een stuk jonger wasquote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ian is tien, dan zou ze het al vanaf haar 14e met Dennix moeten hebben gehad. Of is die vriend waar majo het over heeft niet Dennis?
Helaas heb je nog gelijk ook blijkbaar.....quote:Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
Brrr... Ik zit hier echt met een '' op mijn gezicht.. En het ergste is, het zal nog wel gaan werken ook bij de bakvissenclub die keigraag kinderen wil.
![]()
![]()
x1000000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |