abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 16:28:00 #141
343455 bull-sjitt
THE MORE U DRINK.THE MORE W.C.
pi_96211240
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:25 schreef Urb het volgende:

[..]

Wat mij nog het meest tegen de borst stuit is hoe alles toch weer in het voordeel van Joanna geknipt en geplakt word, en dat met name Mo als negatief neergezet word. Reken maar dat als ze maandag dat zwemmen laten zien dat ze dan toch ook zeker Joanna erbij laten zien bv.
Of die failed opdracht van Jo, maar waarna ze spontaan een sticker aan Flip mag geven, of dat ze hem het gouden ei en haar kluis "gunt" Ze wrijft het er nu zelfs openlijk zelf in voor het geval iemand het gemist heeft. |:(

Zoals BQ al zei, privecam voor Joanna hoewel dat nu niet meer zo erg opvalt omdat nog maar 5 bewoners, en we helaas dus ook nog minder keuze hebben. Daarom probeer ik ook niet meer te kijken want zo masochistisch ben ik ook weer niet. :')
join the club
IT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:30:25 #142
184769 crew  Deisyy
pi_96211342
quote:
OMG _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 1 mei 2011 @ 16:31:47 #143
343455 bull-sjitt
pi_96211385
als die regie nou wat minder op die JoJo zouden geilen kregen we ook eens wat andere mensen te zien
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:32:12 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_96211407
quote:
Holy shit. :r
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96211425
quote:
Omg, en het ergste is nog dat dit wss ook nog gaat werken voor meelij-stemmers. 8)7 8)7

:r
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:32:51 #146
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96211431
quote:
_O- _O- _O-
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zondag 1 mei 2011 @ 16:33:13 #147
343455 bull-sjitt
pi_96211445
quote:
9s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Holy shit. _O-
dat ze nog geen film ala "JoJo star superstar"gemaakt hebben
pi_96211453
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Iedereen die Joan buiten het huis kent weet dat ze heeeeel graag moeder wilde worden maar ook heel veel van haar ex vriend heeft gehouden
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
op het moment dat ze het haar vriend vertelde was zijn antwoord als je het laat zitten ben ik weg!
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Ik ben blij dat Joan en flip weer met elkaar praten Joan is het vertrouwen in mensen soms kwijt na 3 jaar samen wonen was Joan zwanger
3 minutes ago
We are all going to hell, and I am driving the bus.
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:34:26 #149
184769 crew  Deisyy
pi_96211504
De Stem tegen Jo: Ga jij je maar opmaken en met je jas aan in de tuin zitten, zet je bovenlip op en trek een zielig smoeltje, dan maken wij er even een momentje van.
  One tough cookie zondag 1 mei 2011 @ 16:35:20 #150
169210 liesje1979
pi_96211534
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:25 schreef Urb het volgende:

[..]

Wat mij nog het meest tegen de borst stuit is hoe alles toch weer in het voordeel van Joanna geknipt en geplakt word, en dat met name Mo als negatief neergezet word. Reken maar dat als ze maandag dat zwemmen laten zien dat ze dan toch ook zeker Joanna erbij laten zien bv.
Of die failed opdracht van Jo, maar waarna ze spontaan een sticker aan Flip mag geven, of dat ze hem het gouden ei en haar kluis "gunt" Ze wrijft het er nu zelfs openlijk zelf in voor het geval iemand het gemist heeft. |:(

Zoals BQ al zei, privecam voor Joanna hoewel dat nu niet meer zo erg opvalt omdat nog maar 5 bewoners, en we helaas dus ook nog minder keuze hebben. Daarom probeer ik ook niet meer te kijken want zo masochistisch ben ik ook weer niet. :')
Nah dat knippen en plakken kan ik nog wel mee leven, kan Joanna ook weinig aan doen. Ik stoor me er meer aan dat ze zich daar bewust van is en erop inspeelt. Laatst na een ruzie met Flip roept ze Mo om even te praten. Ze kiest een tactisch plekje in de tuin met 2 camera's op haar gericht. Op serene toon begint ze tegen Mo:"ik zal het nog één keer uitleggen, helemaal vanaf het begin". Je kan mij niet wijsmaken dat ze dat doet om Mo over de situatie in te lichten, Mo was er tenslotte zelf bij vanaf het begin. Ze weet hoe er tv gemaakt wordt, ze kan alleen niet zo goed acteren. :')
En over dat zwembad heb je helemaal gelijk. Jo had niet eens zin in zwemmen en was er binnen 2 minuten weer uit, maar ze weet dat dat stukje gebruikt zal worden in de uitzending. Het is dus een wisselwerking, helaas. :')
pi_96211536
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Iedereen die Joan buiten het huis kent weet dat ze heeeeel graag moeder wilde worden maar ook heel veel van haar ex vriend heeft gehouden
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
op het moment dat ze het haar vriend vertelde was zijn antwoord als je het laat zitten ben ik weg!
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Ik ben blij dat Joan en flip weer met elkaar praten Joan is het vertrouwen in mensen soms kwijt na 3 jaar samen wonen was Joan zwanger
3 minutes ago
Ik geloof er helemaal niks van.
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:35:43 #152
135305 beequeen
Lost.
pi_96211549
quote:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
En dat gooit dat wijf zo op Twitter. Je zal toch zo'n moeder hebben zeg. :')
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96211570
quote:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Verbied svp die tweets van Majo! Dit is misselijke spel beinvloeding, wat hebben wij met een abortus en een ex te maken,. Krijg het heen en weer vies wijf!
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:36:14 #154
184769 crew  Deisyy
pi_96211575
quote:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Dat mens is ziek :{
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:36:33 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_96211589
quote:
Tjezus :D :|W
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:38:53 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_96211685
quote:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Welja, gooi het laatste beetje privé van je dochter ook maar op straat. :r
  zondag 1 mei 2011 @ 16:39:22 #157
316232 Lutte
duimelut
pi_96211706
Goffer MaJo, dit is echt het dieptepunt van SST. Of het nu waar is of niet, misselijk dat ze dit zo op internet gooit. :r
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_96211717
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welja, gooi het laatste beetje privé van je dochter ook maar op straat. :r
Zelf heeft ze het ook nog gezegd hè, tegen Mo en Sharon. Gaat echt te ver..
Sticks & Stones
pi_96211747
Als Jo zo graag een kind had gewild en karakter had, had ze het nooit laten weghalen!
pi_96211748
Die van moeder van Jo is het misselijkste mens ever :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')