join the clubquote:Op zondag 1 mei 2011 16:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest tegen de borst stuit is hoe alles toch weer in het voordeel van Joanna geknipt en geplakt word, en dat met name Mo als negatief neergezet word. Reken maar dat als ze maandag dat zwemmen laten zien dat ze dan toch ook zeker Joanna erbij laten zien bv.
Of die failed opdracht van Jo, maar waarna ze spontaan een sticker aan Flip mag geven, of dat ze hem het gouden ei en haar kluis "gunt" Ze wrijft het er nu zelfs openlijk zelf in voor het geval iemand het gemist heeft.![]()
Zoals BQ al zei, privecam voor Joanna hoewel dat nu niet meer zo erg opvalt omdat nog maar 5 bewoners, en we helaas dus ook nog minder keuze hebben. Daarom probeer ik ook niet meer te kijken want zo masochistisch ben ik ook weer niet.
Holy shit.quote:
dat ze nog geen film ala "JoJo star superstar"gemaakt hebbenquote:
Nah dat knippen en plakken kan ik nog wel mee leven, kan Joanna ook weinig aan doen. Ik stoor me er meer aan dat ze zich daar bewust van is en erop inspeelt. Laatst na een ruzie met Flip roept ze Mo om even te praten. Ze kiest een tactisch plekje in de tuin met 2 camera's op haar gericht. Op serene toon begint ze tegen Mo:"ik zal het nog één keer uitleggen, helemaal vanaf het begin". Je kan mij niet wijsmaken dat ze dat doet om Mo over de situatie in te lichten, Mo was er tenslotte zelf bij vanaf het begin. Ze weet hoe er tv gemaakt wordt, ze kan alleen niet zo goed acteren.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest tegen de borst stuit is hoe alles toch weer in het voordeel van Joanna geknipt en geplakt word, en dat met name Mo als negatief neergezet word. Reken maar dat als ze maandag dat zwemmen laten zien dat ze dan toch ook zeker Joanna erbij laten zien bv.
Of die failed opdracht van Jo, maar waarna ze spontaan een sticker aan Flip mag geven, of dat ze hem het gouden ei en haar kluis "gunt" Ze wrijft het er nu zelfs openlijk zelf in voor het geval iemand het gemist heeft.![]()
Zoals BQ al zei, privecam voor Joanna hoewel dat nu niet meer zo erg opvalt omdat nog maar 5 bewoners, en we helaas dus ook nog minder keuze hebben. Daarom probeer ik ook niet meer te kijken want zo masochistisch ben ik ook weer niet.
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Iedereen die Joan buiten het huis kent weet dat ze heeeeel graag moeder wilde worden maar ook heel veel van haar ex vriend heeft gehouden
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
op het moment dat ze het haar vriend vertelde was zijn antwoord als je het laat zitten ben ik weg!
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Ik ben blij dat Joan en flip weer met elkaar praten Joan is het vertrouwen in mensen soms kwijt na 3 jaar samen wonen was Joan zwanger
3 minutes ago
En dat gooit dat wijf zo op Twitter. Je zal toch zo'n moeder hebben zeg.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Iedereen die Joan buiten het huis kent weet dat ze heeeeel graag moeder wilde worden maar ook heel veel van haar ex vriend heeft gehouden
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
op het moment dat ze het haar vriend vertelde was zijn antwoord als je het laat zitten ben ik weg!
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Ik ben blij dat Joan en flip weer met elkaar praten Joan is het vertrouwen in mensen soms kwijt na 3 jaar samen wonen was Joan zwanger
3 minutes ago
Verbied svp die tweets van Majo! Dit is misselijke spel beinvloeding, wat hebben wij met een abortus en een ex te maken,. Krijg het heen en weer vies wijf!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Dat mens is ziekquote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Welja, gooi het laatste beetje privé van je dochter ook maar op straat.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Zelf heeft ze het ook nog gezegd hè, tegen Mo en Sharon. Gaat echt te ver..quote:Op zondag 1 mei 2011 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welja, gooi het laatste beetje privé van je dochter ook maar op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |