abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 16:06:19 #101
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96210235
Jo drukt voor de verandering maar weer eens op de knop van de KvdW..
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96210262
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:05 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Daar denken we anders over, ik kan het van Jo niet goed hebben, van Sharon wel. Ik denk ook niet dat het veel extremer is bij Sharon de situatie is gewoon anders als je 24uur te zien bent, dan lijkt alles wel uitvergroot.
precies.
pi_96210319
quote:

[..]

Daar denken we anders over, ik kan het van Jo niet goed hebben, van Sharon wel. Ik denk ook niet dat het veel extremer is bij Sharon de situatie is gewoon anders als je 24uur te zien bent, dan lijkt alles wel uitvergroot.
Eens. ^O^

Ik vind het wel jammer dat het feit dat Sharon de tsunami overleeft heeft en dat ze met het het evt prijzengeld wil afsluiten door daar te helpen als een slap/fake excuus gezien word om hoe zo doet.
pi_96210335
Leer eerst Jo maar eens haar poten op te lichten, voordat ze met haar domme intelligentie de wereld van anderen wil veranderen,
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:08:49 #105
135305 beequeen
Lost.
pi_96210356
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Nog even en dan.....
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 1 mei 2011 @ 16:08:51 #106
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96210358
Flips kussen wordt weer ongevraagd naast het hare gelegd, hij 'mag' weer naast heur slapen? :')
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96210379
quote:

[..]

Maar dat geldt toch ook voor Jo en de anderen die daar zitten? Ze zijn allemaal daar 24 uur te zien.
Jo vind ik ondanks haar drama en rare moeder en cosmetische ingrepen, toch authentieker. Ze is oprecht naief. Ze heeft het gewoon niet door.
Sharon komt minder authentiek over. Alsof ze zo doet om volwassen en beter te lijken dan de rest.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:10:21 #108
184769 crew  Deisyy
pi_96210441
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Flips kussen wordt weer ongevraagd naast het hare gelegd, hij 'mag' weer naast heur slapen? :')
Want Flip heeft gepraat _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:10:23 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_96210444
Ze denken echt dat Schiphol afgeladen staat als ze terugkomen in Nederland. :')
― Mark Twain
pi_96210451
Maar hoezo weet Sharon het altijd beter dan? De vrouwen gaan vaak naar haar toe voor advies, zou ze dan niets mogen zeggen? Of net zo veel onzin uit moeten kramen als de rest..
Sticks & Stones
pi_96210460
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:08 schreef PoezeligDing het volgende:
als hij een broodje zalm met ei voor haar maakt, zijn tandenpoets, zich beter deo spay voorziet , geen scheten laat enz.
pi_96210506
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
En ze hebben het ook steeds over dat ze gaan zien wat er "allemaal op hen afkomt" en "genieten van alles wat ze gaan meemaken".
Ik krijg bijna medelijden: wat een deceptie straks als blijkt dat vrijwel geen hond naar ze heeft gekeken en dat er dus niet zoveel zal gebeuren....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_96210507
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
Nou ik blijf lekker thuis of ga met Madelief naar Clingendael, daar beleef ik meer plezier aan.
pi_96210529
Wat kan Jo toch zeiken :')
pi_96210549
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:12 schreef Candyfreak het volgende:
Wat kan Jo toch zeiken :')
heel erg.
  zondag 1 mei 2011 @ 16:13:08 #116
343455 bull-sjitt
THE MORE U DRINK.THE MORE W.C.
pi_96210566
de situatie waar ze uit komt
IT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
  zondag 1 mei 2011 @ 16:13:38 #117
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_96210593
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:09 schreef Injetta het volgende:

[..]

Maar dat geldt toch ook voor Jo en de anderen die daar zitten? Ze zijn allemaal daar 24 uur te zien.
Jo vind ik ondanks haar drama en rare moeder en cosmetische ingrepen, toch authentieker. Ze is oprecht naief. Ze heeft het gewoon niet door.
Sharon komt minder authentiek over. Alsof ze zo doet om volwassen en beter te lijken dan de rest.
Denk er precies zo over,..goh surprise, dacht dat ik hier alleen in stond
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:15:08 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_96210638
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:11 schreef Injetta het volgende:

En ze hebben het ook steeds over dat ze gaan zien wat er "allemaal op hen afkomt" en "genieten van alles wat ze gaan meemaken".
Ik krijg bijna medelijden: wat een deceptie straks als blijkt dat vrijwel geen hond naar ze heeft gekeken en dat er dus niet zoveel zal gebeuren....
Dit dus, die krijgen de schrik van hun leven. Wel grappig dat Geer gisteren wel om handtekeningen en foto's werd gevraagd. ;)
― Mark Twain
  zondag 1 mei 2011 @ 16:15:28 #119
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96210653
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Daar zouden ze voor de grap eens 220 op moeten zetten :)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96210672
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:13 schreef bull-sjitt het volgende:
de situatie waar ze uit komt
Fakking 3,5 jaar hoor! :{w

:')
pi_96210685
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:10 schreef AYLI het volgende:
Maar hoezo weet Sharon het altijd beter dan? De vrouwen gaan vaak naar haar toe voor advies, zou ze dan niets mogen zeggen? Of net zo veel onzin uit moeten kramen als de rest..
Ik hoor haar meer uit zichzelf de hele tijd dingen verkondigen dan dat ze iets aan haar vragen.
En wellicht komt het doordat ze af en toe zo de boventoon voert dat ik haar af en toe vreselijk irritant vind. Ze ratelt en schreeuwt maar door bij tijd en wijlen.
  One tough cookie zondag 1 mei 2011 @ 16:16:40 #122
169210 liesje1979
pi_96210702
quote:

[..]

Meningen zijn er om te verschillen. ;) Natuurlijk wordt alles van Jo ook uitvergroot en zal ze IRL ook echt best meevallen, net als alle andere bewoners daar. Ik kan me alleen heel moeilijk met haar identificeren. Dat uiterlijk gerichte sowieso, maar ook haar maniertjes om alles naar haar hand te zetten. En ze is zich heel bewust van de camera's en pakt in mijn ogen vaak tv momentjes, dat komt op mij niet authentiek over, met haar grote verbaasde ogen die ze dan opzet. :') Sharon vind ik normaler, zoals gister duikt zij wel met de mannen het zwembad in. Later moet ze nog een keer omdat Jo ook wil zwemmen. Ik hoorde Jo zelfs tegen Mo zeggen: Toe nou, kom er ook in, lekker met z'n allen. Dan denk ik, waar was je net dan mens?
Ik kan mij voorstellen dat Sharon haar best doet om volwassener over te komen, ze is daar de jongste en scheelt 10 jaar met Mo. Dan kan ik begrijpen dat ze zich wat groter voordoet dan ze is. Vind ik ook wel bij de leeftijd passen dat gedrag.
  zondag 1 mei 2011 @ 16:16:41 #123
343455 bull-sjitt
pi_96210703
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:15 schreef Urb het volgende:

[..]

Fakking 3,5 jaar hoor! :{w

:')
en naar 1 week al bekken met een ander
wat een hoer
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:16:53 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_96210714
quote:
3s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:15 schreef mazaru het volgende:

_O-
― Mark Twain
  zondag 1 mei 2011 @ 16:17:17 #125
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96210729
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:15 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dit dus, die krijgen de schrik van hun leven. Wel grappig dat Geer gisteren wel om handtekeningen en foto's werd gevraagd. ;)
De ontvangst die Gerard heeft gekregen, zal Karim in iets mindere mate ook krijgen. Maar de rest zal toch echt wat eelt op de ziel moeten kweken. Die krijgen heel wat minder leuke opmerkingen naar hun hoofd gegooid straks. :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 1 mei 2011 @ 16:18:29 #126
343455 bull-sjitt
pi_96210788
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Meningen zijn er om te verschillen. ;) Natuurlijk wordt alles van Jo ook uitvergroot en zal ze IRL ook echt best meevallen, net als alle andere bewoners daar. Ik kan me alleen heel moeilijk met haar identificeren. Dat uiterlijk gerichte sowieso, maar ook haar maniertjes om alles naar haar hand te zetten. En ze is zich heel bewust van de camera's en pakt in mijn ogen vaak tv momentjes, dat komt op mij niet authentiek over, met haar grote verbaasde ogen die ze dan opzet. :') Sharon vind ik normaler, zoals gister duikt zij wel met de mannen het zwembad in. Later moet ze nog een keer omdat Jo ook wil zwemmen. Ik hoorde Jo zelfs tegen Mo zeggen: Toe nou, kom er ook in, lekker met z'n allen. Dan denk ik, waar was je net dan mens?
Ik kan mij voorstellen dat Sharon haar best doet om volwassener over te komen, ze is daar de jongste en scheelt 10 jaar met Mo. Dan kan ik begrijpen dat ze zich wat groter voordoet dan ze is. Vind ik ook wel bij de leeftijd passen dat gedrag.
egocentrisch is het woord dat je zoek voor JoJo
pi_96210813
Joanna heeft weer dat verschrikkelijke gordijn aan. :r
pi_96210821
quote:

[..]

Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)

Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)

Camera acteren - RJB studio(2007)

I rest my case. :')
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:19:47 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_96210842
quote:

Meningen zijn er om te verschillen. ;) Natuurlijk wordt alles van Jo ook uitvergroot en zal ze IRL ook echt best meevallen, net als alle andere bewoners daar. Ik kan me alleen heel moeilijk met haar identificeren. Dat uiterlijk gerichte sowieso, maar ook haar maniertjes om alles naar haar hand te zetten. En ze is zich heel bewust van de camera's en pakt in mijn ogen vaak tv momentjes, dat komt op mij niet authentiek over, met haar grote verbaasde ogen die ze dan opzet. :') Sharon vind ik normaler, zoals gister duikt zij wel met de mannen het zwembad in. Later moet ze nog een keer omdat Jo ook wil zwemmen. Ik hoorde Jo zelfs tegen Mo zeggen: Toe nou, kom er ook in, lekker met z'n allen. Dan denk ik, waar was je net dan mens? Ik kan mij voorstellen dat Sharon haar best doet om volwassener over te komen, ze is daar de jongste en scheelt 10 jaar met Mo. Dan kan ik begrijpen dat ze zich wat groter voordoet dan ze is. Vind ik ook wel bij de leeftijd passen dat gedrag.
Niks meer aan toe te voegen, behalve dat ze een privé cam heeft. Ze zondert zich heel vaak af omdat ze weet dat de camera's haar volgen.
Ik word daar schijtziek van.
― Mark Twain
  One tough cookie zondag 1 mei 2011 @ 16:20:17 #130
169210 liesje1979
pi_96210873
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:19 schreef Urb het volgende:

[..]

En dat ja. _O-
pi_96210880
quote:

[..]

Wellicht heeft dat er ook mee te maken.
Ze staat ook behoorlijk alleen daar. Ze is anders dan de anderen in dat huis. Dus ze moet meer haar best doen om erbij te horen.
pi_96210931
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:55 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Gerard SST Gerard
nu met Fenneke naar Batavia Stad voor een broekje en een pilsje
27 minutes ago Favorite Retweet Reply
:)
Gelukkig zonder kwalex. :P ,of die staat zometeen voor zijn neus , is hij Geer achter na gegaan na het lezen van de tweet.
pi_96210938
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:19 schreef Urb het volgende:

[..]

Dat zijn cursussen die Jo heeft gevolgd??
Ha ha.. ze wil wellicht ook stiekem een acteercarriere door dit programma. Dan vrees ik dat ze dat voor altijd verknald heeft.
pi_96210978
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:20 schreef Injetta het volgende:

[..]

Wellicht heeft dat er ook mee te maken.
Ze staat ook behoorlijk alleen daar. Ze is anders dan de anderen in dat huis. Dus ze moet meer haar best doen om erbij te horen.
IK heb het hier over Sharon...
  zondag 1 mei 2011 @ 16:23:18 #135
343455 bull-sjitt
pi_96211035
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:21 schreef Injetta het volgende:

[..]

Dat zijn cursussen die Jo heeft gevolgd??
Ha ha.. ze wil wellicht ook stiekem een acteercarriere door dit programma. Dan vrees ik dat ze dat voor altijd verknald heeft.
nou de "ex-relatie" en nu de "relatie" met flip
pi_96211131
quote:

[..]

Wat mij nog het meest tegen de borst stuit is hoe alles toch weer in het voordeel van Joanna geknipt en geplakt word, en dat met name Mo als negatief neergezet word. Reken maar dat als ze maandag dat zwemmen laten zien dat ze dan toch ook zeker Joanna erbij laten zien bv.
Of die failed opdracht van Jo, maar waarna ze spontaan een sticker aan Flip mag geven, of dat ze hem het gouden ei en haar kluis "gunt" Ze wrijft het er nu zelfs openlijk zelf in voor het geval iemand het gemist heeft. |:(

Zoals BQ al zei, privecam voor Joanna hoewel dat nu niet meer zo erg opvalt omdat nog maar 5 bewoners, en we helaas dus ook nog minder keuze hebben. Daarom probeer ik ook niet meer te kijken want zo masochistisch ben ik ook weer niet. :')
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:25:16 #137
184769 crew  Deisyy
pi_96211142
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:21 schreef Freule het volgende:

[..]

Gelukkig zonder kwalex. :P ,of die staat zometeen voor zijn neus , is hij Geer achter na gegaan na het lezen van de tweet.
Heeft Alex dat wel eerder gedaan?
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:26:52 #138
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96211197
goedemiddag :W
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_96211237
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:26 schreef markvanrinsum het volgende:
goedemiddag :W
Hallo :W
  zondag 1 mei 2011 @ 16:28:00 #141
343455 bull-sjitt
pi_96211240
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:25 schreef Urb het volgende:

[..]

Wat mij nog het meest tegen de borst stuit is hoe alles toch weer in het voordeel van Joanna geknipt en geplakt word, en dat met name Mo als negatief neergezet word. Reken maar dat als ze maandag dat zwemmen laten zien dat ze dan toch ook zeker Joanna erbij laten zien bv.
Of die failed opdracht van Jo, maar waarna ze spontaan een sticker aan Flip mag geven, of dat ze hem het gouden ei en haar kluis "gunt" Ze wrijft het er nu zelfs openlijk zelf in voor het geval iemand het gemist heeft. |:(

Zoals BQ al zei, privecam voor Joanna hoewel dat nu niet meer zo erg opvalt omdat nog maar 5 bewoners, en we helaas dus ook nog minder keuze hebben. Daarom probeer ik ook niet meer te kijken want zo masochistisch ben ik ook weer niet. :')
join the club
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:30:25 #142
184769 crew  Deisyy
pi_96211342
quote:
OMG _O-
  zondag 1 mei 2011 @ 16:31:47 #143
343455 bull-sjitt
pi_96211385
als die regie nou wat minder op die JoJo zouden geilen kregen we ook eens wat andere mensen te zien
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:32:12 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_96211407
quote:
Holy shit. :r
― Mark Twain
pi_96211425
quote:
Omg, en het ergste is nog dat dit wss ook nog gaat werken voor meelij-stemmers. 8)7 8)7

:r
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:32:51 #146
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96211431
quote:
_O- _O- _O-
  zondag 1 mei 2011 @ 16:33:13 #147
343455 bull-sjitt
pi_96211445
quote:
9s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Holy shit. _O-
dat ze nog geen film ala "JoJo star superstar"gemaakt hebben
pi_96211453
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Iedereen die Joan buiten het huis kent weet dat ze heeeeel graag moeder wilde worden maar ook heel veel van haar ex vriend heeft gehouden
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
op het moment dat ze het haar vriend vertelde was zijn antwoord als je het laat zitten ben ik weg!
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Ik ben blij dat Joan en flip weer met elkaar praten Joan is het vertrouwen in mensen soms kwijt na 3 jaar samen wonen was Joan zwanger
3 minutes ago
We are all going to hell, and I am driving the bus.
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:34:26 #149
184769 crew  Deisyy
pi_96211504
De Stem tegen Jo: Ga jij je maar opmaken en met je jas aan in de tuin zitten, zet je bovenlip op en trek een zielig smoeltje, dan maken wij er even een momentje van.
  One tough cookie zondag 1 mei 2011 @ 16:35:20 #150
169210 liesje1979
pi_96211534
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:25 schreef Urb het volgende:

[..]

Nah dat knippen en plakken kan ik nog wel mee leven, kan Joanna ook weinig aan doen. Ik stoor me er meer aan dat ze zich daar bewust van is en erop inspeelt. Laatst na een ruzie met Flip roept ze Mo om even te praten. Ze kiest een tactisch plekje in de tuin met 2 camera's op haar gericht. Op serene toon begint ze tegen Mo:"ik zal het nog één keer uitleggen, helemaal vanaf het begin". Je kan mij niet wijsmaken dat ze dat doet om Mo over de situatie in te lichten, Mo was er tenslotte zelf bij vanaf het begin. Ze weet hoe er tv gemaakt wordt, ze kan alleen niet zo goed acteren. :')
En over dat zwembad heb je helemaal gelijk. Jo had niet eens zin in zwemmen en was er binnen 2 minuten weer uit, maar ze weet dat dat stukje gebruikt zal worden in de uitzending. Het is dus een wisselwerking, helaas. :')
pi_96211536
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef ToughLove het volgende:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Iedereen die Joan buiten het huis kent weet dat ze heeeeel graag moeder wilde worden maar ook heel veel van haar ex vriend heeft gehouden
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
op het moment dat ze het haar vriend vertelde was zijn antwoord als je het laat zitten ben ik weg!
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Ik ben blij dat Joan en flip weer met elkaar praten Joan is het vertrouwen in mensen soms kwijt na 3 jaar samen wonen was Joan zwanger
3 minutes ago
Ik geloof er helemaal niks van.
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:35:43 #152
135305 beequeen
Lost.
pi_96211549
quote:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
En dat gooit dat wijf zo op Twitter. Je zal toch zo'n moeder hebben zeg. :')
― Mark Twain
pi_96211570
quote:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Verbied svp die tweets van Majo! Dit is misselijke spel beinvloeding, wat hebben wij met een abortus en een ex te maken,. Krijg het heen en weer vies wijf!
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:36:14 #154
184769 crew  Deisyy
pi_96211575
quote:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Dat mens is ziek :{
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:36:33 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_96211589
quote:
Tjezus :D :|W
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:38:53 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_96211685
quote:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Welja, gooi het laatste beetje privé van je dochter ook maar op straat. :r
  zondag 1 mei 2011 @ 16:39:22 #157
316232 Lutte
duimelut
pi_96211706
Goffer MaJo, dit is echt het dieptepunt van SST. Of het nu waar is of niet, misselijk dat ze dit zo op internet gooit. :r
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_96211717
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welja, gooi het laatste beetje privé van je dochter ook maar op straat. :r
Zelf heeft ze het ook nog gezegd hè, tegen Mo en Sharon. Gaat echt te ver..
Sticks & Stones
pi_96211747
Als Jo zo graag een kind had gewild en karakter had, had ze het nooit laten weghalen!
pi_96211748
Die van moeder van Jo is het misselijkste mens ever :r
pi_96211752
quote:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Wat dat wijf spoort echt niet hoor, om dat op twitter te zetten :( Wat een achtelijke gladiool zeg 8)7
pi_96211758
quote:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
Zwanger? Dus Ian is idd haar kind?! :D
pi_96211770
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef MargrietV het volgende:
Als Jo zo graag een kind had gewild en karakter had, had ze het nooit laten weghalen!
Laten we daar nou maar niet over oordelen, of we haar nu mogen of niet.
  zondag 1 mei 2011 @ 16:41:39 #164
316232 Lutte
duimelut
pi_96211797
Brrr... Ik zit hier echt met een ' :{ ' op mijn gezicht.. En het ergste is, het zal nog wel gaan werken ook bij de bakvissenclub die keigraag kinderen wil.

:r :r :r x1000000
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:42:05 #165
184769 crew  Deisyy
pi_96211811
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat is noch bewezen, noch uitgesloten :D
pi_96211840
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is noch bewezen, noch uitgesloten :D
Nou ja, het zou best kunnen... :D
  zondag 1 mei 2011 @ 16:43:05 #167
316232 Lutte
duimelut
pi_96211849
quote:

[..]

Ian is tien, dan zou ze het al vanaf haar 14e met Dennix moeten hebben gehad. Of is die vriend waar majo het over heeft niet Dennis?
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_96211857
Sorry goede middag allen :)
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:43:29 #169
184769 crew  Deisyy
pi_96211868
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
Brrr... Ik zit hier echt met een ' :{ ' op mijn gezicht.. En het ergste is, het zal nog wel gaan werken ook bij de bakvissenclub die keigraag kinderen wil. een man aan zich bindt door een kindje te laten planten.

zondag 1 mei 2011 @ 16:43:30 #170
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96211870
quote:

[..]

Wat is dat voor een moeder die zulke dingen op twitter zet?
Dat alles voor stemmen als er weer een nominatie komt :{w
Dat doe je toch niet bij je eigen kind!! :(
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96211878
Nu geloof ik dit soort berichten niet meteen meer maar ik zie dat sikko wijf ervoor aan. Alles voor de finale, maakt niet uit hoeveel vuile was ze buiten moet hangen. Opbergen moeten ze haar! Haar kinderen worden/zijn al net zo geschift.
pi_96211935
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ian is tien, dan zou ze het al vanaf haar 14e met Dennix moeten hebben gehad. Of is die vriend waar majo het over heeft niet Dennis?
Echt? Ik dacht dat Ian een stuk jonger was
  Redactie Frontpage / Sport zondag 1 mei 2011 @ 16:45:13 #173
54593 crew  Olga
Cheese
pi_96211936
En dan zal haar pc wel zogenaamd weer gehackt zijn net als met die 60 kaarten eerder _O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_96211938
hebben jullie wel streams bij mij geeft spix een error
pi_96211941
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
Brrr... Ik zit hier echt met een ' :{ ' op mijn gezicht.. En het ergste is, het zal nog wel gaan werken ook bij de bakvissenclub die keigraag kinderen wil.

Helaas heb je nog gelijk ook blijkbaar..... :r

xFleurMensingaa FLEUR
@SST_Joanna uw vertelt bijna al haar leven. Dat is best wel cool! Respect ! #sstnl
12 minutes ago

cratjel cratjella schmits
@
@SST_Joanna Hopelijk haalt Jo het tot de finale zou haar heel goed doen! Mijn stem heeft ze zeker wel! #sstnl Groetjes Van Cratjella Schmits
11 minutes ago

Shogofah shogoo
@
@SST_Joanna - echt vervelend wat ze meegemaakt heeft.. Na #sstnl zal ze er tig x sterker uitkomen. Ze verdient een finaleplek x
6 minutes ago
  zondag 1 mei 2011 @ 16:46:01 #176
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96211967
quote:
3s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:15 schreef mazaru het volgende:

[..]

:D
  One tough cookie zondag 1 mei 2011 @ 16:46:03 #177
169210 liesje1979
pi_96211968
quote:
De perfecte onderbouwing voor wat ik net zei inderdaad. Al denk ik niet eens zozeer dat de stem tegen haar zegt ga daar maar zitten, maar dat ze dat zelf bedenkt. Ik heb hem helemaal uitgekeken, was benieuwd naar de ene traan die langzaam over haar hang naar bedenden rolde. Maar die kwam niet, ze deed wel haar best maar het lukte niet. _O-
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:46:06 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_96211969
Ik heb een tweet geplaatst maar dat takkewijf reageert natuurlijk niet.
Nu hou ik er over op, ben er misselijk van. :r
― Mark Twain
pi_96211974
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:45 schreef Urb het volgende:

[..]

xFleurMensingaa FLEUR
@SST_Joanna uw vertelt bijna al haar leven. Dat is best wel cool! Respect ! #sstnl
12 minutes ago

@
@SST_Joanna Hopelijk haalt Jo het tot de finale zou haar heel goed doen! Mijn stem heeft ze zeker wel! #sstnl Groetjes Van Cratjella Schmits
11 minutes ago

Shogofah shogoo
@
@SST_Joanna - echt vervelend wat ze meegemaakt heeft.. Na #sstnl zal ze er tig x sterker uitkomen. Ze verdient een finaleplek x
6 minutes ago
Die eerste tweet van die Fleur is echt ziek :r
  zondag 1 mei 2011 @ 16:46:25 #180
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_96211975
quote:
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
42 seconds ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
2 minutes ago
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
3 minutes ago
WTF!!! zit die moeder aan de sherry ofzo :? en een kind weg laten halen :?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  zondag 1 mei 2011 @ 16:46:38 #181
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96211984
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:45 schreef diditje64 het volgende:
hebben jullie wel streams bij mij geeft spix een error
http://sstnl.web44.net/4camsonly/
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96211996
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Wat is dat voor een moeder die zulke dingen op twitter zet?
Dat alles voor stemmen als er weer een nominatie komt :{w
Dat doe je toch niet bij je eigen kind!! :(
Nee een normale moeder niet.Maar voor dit gedrocht wat zich moeder noemt, die gaat echt over lijken dat mens.
pi_96211997
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:45 schreef Urb het volgende:

[..]

xFleurMensingaa FLEUR
12 minutes ago

@
11 minutes ago

Shogofah shogoo
@
6 minutes ago
Niet te geloven dit 8)7
pi_96212007
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:46 schreef Candyfreak het volgende:

[..]

Die eerste tweet van die Fleur is echt ziek :r
_O-
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:47:21 #185
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96212017
pi_96212027
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
Nu geloof ik dit soort berichten niet meteen meer maar ik zie dat sikko wijf ervoor aan. Alles voor de finale, maakt niet uit hoeveel vuile was ze buiten moet hangen. Opbergen moeten ze haar! Haar kinderen worden/zijn al net zo geschift.
Vuile was, vuile was, vuile was *O*

Laugh, but it works!
:r :r
pi_96212062
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:46 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Niet te geloven dit 8)7
en vergeten dan dat Joanna ook zelf een andere keuze had kunnen maken.
  One tough cookie zondag 1 mei 2011 @ 16:49:00 #188
169210 liesje1979
pi_96212071
Mijn God, die tweets van die moeder.
Schaamteloos.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 1 mei 2011 @ 16:49:17 #189
54593 crew  Olga
Cheese
pi_96212085
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Dit is gewoon nog even dennis een natrap geven
pi_96212089
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:42 schreef iBenny het volgende:

[..]

Nou ja, het zou best kunnen... :D
Nee, abortus. Mo vroeg of het "A of M was", en Jo zei A.
Sticks & Stones
  zondag 1 mei 2011 @ 16:49:31 #191
343455 bull-sjitt
pi_96212093
wat een rotkop
pi_96212112
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:49 schreef Olga het volgende:

[..]

precies
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:50:36 #193
184769 crew  Deisyy
pi_96212134
quote:
18s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:46 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een tweet geplaatst maar dat takkewijf reageert natuurlijk niet.
Nu hou ik er over op, ben er misselijk van. :r
Wat stond erin? :D
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:50:44 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_96212139
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef MargrietV het volgende:

Ik hoop dat Dennis dit leest en dat mens aanklaagt wegens laster.
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn God, die tweets van die moeder.
Schaamteloos.
Dit dus.
― Mark Twain
pi_96212149
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:49 schreef bull-sjitt het volgende:
wat een rotkop
[ afbeelding ]
:r
  Redactie Frontpage / Sport zondag 1 mei 2011 @ 16:51:35 #196
54593 crew  Olga
Cheese
pi_96212161
maar he het is weer bijna nominatietijd en er zijn ws geen brieven meer om te versturen naar Jo. Dan maar zo
pi_96212165
Het enige wat die tietenverneuker aan het doen is, die breezer en flugel sletjes oproepen om op Jojanka te gaan stemmen als ze genomineerd wordt.

Elke week komt ze wel weer met iets nieuws als ze merk dat die jojanker op de stoel kom te zitten.
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 16:51:51 #198
135305 beequeen
Lost.
pi_96212173
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:50 schreef Deisyy het volgende:

Wat stond erin? :D
quote:
@SST_Joanna Waarom gooi je heel het privé leven van je dochter op Twitter. Je moest je schamen. Maar ja, nominaties hè? #sstnl
― Mark Twain
pi_96212179
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik hoop dat Dennis dit leest en dat mens aanklaagt voor laster.

[..]

Dit dus.
en Majo die zegt Joanna kan liegen als de beste, appel valt niet ver van de boom, denk ik.
  Moderator zondag 1 mei 2011 @ 16:52:04 #200
184769 crew  Deisyy
pi_96212186
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:49 schreef Olga het volgende:

[..]

Gelukkig trapt niet iedereen erin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')