Was me al eerder opgevallen dat de schrijfstijl van Majo niet je dat is.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
Is dat mens bezopen of dyslectisch en blind. Ze is helemaal niet aan het koken.
[..]
Show me your Tweet please. Btw, ze reageert niet hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn twitteraccount speciaal opgezocht om even te zeggen dat ik het een trieste actie vind.
tijdje geleden vertelde Jo dat dat nog wel kan, dus dat is geen probleem voor haar 4 kinderenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef Lutte het volgende:
Kun je na een borstvergroting nog borstvoeding geven? Want als Jo al haar hele leven zo graag kinderen wilde had ze daar anders wel eerder aan mogen denken.
als je die rits achter open doet valt dan alles uit elkaar?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]Dianna komt ook ff om het hoekje kijken.
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef Lutte het volgende:
Kun je na een borstvergroting nog borstvoeding geven? Want als Jo al haar hele leven zo graag kinderen wilde had ze daar anders wel eerder aan mogen denken.
bronquote:Zoals bij elke operatie (en verwonding) aan borsten, valt er helaas geen eenduidig antwoord te geven op de vraag of je dan nog borstvoeding kunt geven. Voor een borstvergroting of -verkleining geldt in ieder geval dat je gewoon kunt starten en kunt kijken wat ervan komt. Vanzelfsprekend moet je dan wel goed volgen hoe het zich ontwikkelt, zodat de baby niets te kort komt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:08 schreef MargrietV het volgende:
tja en de vuilniszakken van Jo staan nog in de woonkamer, Majo is dus niet zo proper en opruimerig.
Ik dacht eerst dat dat de voorkant was en dat ze dr hoof meer dan 180 graden had gedraaidquote:Op zondag 1 mei 2011 17:08 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
als je die rits achter open doet valt dan alles uit elkaar?![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat de voorkant was en dat ze dr hoof meer dan 180 graden had gedraaid
[..]
Ik dacht eerst dat dat de voorkant was en dat ze dr hoof meer dan 180 graden had gedraaid
Ze kan niet eens koken had ik begrepenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
Is dat mens bezopen of dyslectisch en blind. Ze is helemaal niet aan het koken.
[..]
lettend op die tweets dus niet alleen aan dat lichaamquote:Op zondag 1 mei 2011 17:11 schreef Kiqy het volgende:
[..]
er lijkt inderdaad iets niet te kloppen aan dat lichaam
mijn moeder zei altijd: nooit met je handen in je zij of zakken staan dan lijk je wel een boer op klompen. Heb meer respect voor een boer, dan deze totaal gestoorde moeder.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]Dianna komt ook ff om het hoekje kijken.
Dan zal moeders er wel helemaal niets van bakken.quote:
quote:Ze kan heelijk koken veel beter dan Moeders
lichaam, karakter, iq.... uhhhh wie biedt meer?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:12 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
lettend op die tweets dus niet alleen aan dat lichaam
[..]
beidenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:12 schreef Lutte het volgende:
Mo moet meer prikkels hebben. In d'r hoofd of in d'r kut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |