Ze kan niet eens koken had ik begrepenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef beequeen het volgende:
Is dat mens bezopen of dyslectisch en blind. Ze is helemaal niet aan het koken.
[..]
lettend op die tweets dus niet alleen aan dat lichaamquote:Op zondag 1 mei 2011 17:11 schreef Kiqy het volgende:
[..]
er lijkt inderdaad iets niet te kloppen aan dat lichaam
mijn moeder zei altijd: nooit met je handen in je zij of zakken staan dan lijk je wel een boer op klompen. Heb meer respect voor een boer, dan deze totaal gestoorde moeder.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]Dianna komt ook ff om het hoekje kijken.
Dan zal moeders er wel helemaal niets van bakken.quote:
quote:Ze kan heelijk koken veel beter dan Moeders
lichaam, karakter, iq.... uhhhh wie biedt meer?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:12 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
lettend op die tweets dus niet alleen aan dat lichaam
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat de voorkant was en dat ze dr hoof meer dan 180 graden had gedraaid
beidenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:12 schreef Lutte het volgende:
Mo moet meer prikkels hebben. In d'r hoofd of in d'r kut?
dochterquote:Op zondag 1 mei 2011 17:13 schreef Kiqy het volgende:
[..]
lichaam, karakter, iq.... uhhhh wie biedt meer?
Of Jo zegt dat ze niet kan koken zodat ze ook niet hoeft...quote:Op zondag 1 mei 2011 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zal moeders er wel helemaal niets van bakken.
[..]
Moeder moet van de sherry afblijven.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zal moeders er wel helemaal niets van bakken.
[..]
JoJo zegt niets, die liegtquote:Op zondag 1 mei 2011 17:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of Jo zegt dat ze niet kan koken zodat ze ook niet hoeft...
Geef die vrouw een spijkerbed!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:12 schreef Lutte het volgende:
Mo moet meer prikkels hebben. In d'r hoofd of in d'r kut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |