abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 14:57:17 #1
332621 Basje26
I can C U
pi_96207061

Dit zijn dan andere irritatiefactoren van Jochem meyjer xD.

Maar wat zijn bij jou nou irritatiefactoren in de liefde?
Omdat Hans altijd Hans blijft.
pi_96207192
Als ze geen zin in seks hebben
  zondag 1 mei 2011 @ 15:04:30 #3
332621 Basje26
I can C U
pi_96207318
quote:
8s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:01 schreef TwyLight het volgende:
Hahaha xD lastig ja, en wat doe je dan?
pi_96207375
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:04 schreef Basje26 het volgende:

[..]

Hahaha xD lastig ja, en wat doe je dan?
Vraag ik het aan m'n rechterhand, die heeft altijd zin.
pi_96207389
edit - tyft eens op met je plaatjes

[ Bericht 91% gewijzigd door Re op 01-05-2011 17:18:52 ]
  zondag 1 mei 2011 @ 15:06:57 #6
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_96207417
mannen die 'hihi' typen ipv 'haha' :r
pi_96207449
Mensen die uit het ritme meeklappen :{
pi_96207572
opzouten uit R&P

[ Bericht 76% gewijzigd door Re op 01-05-2011 17:19:22 ]
  zondag 1 mei 2011 @ 15:16:46 #9
332621 Basje26
I can C U
pi_96207848
Zoenend als n wasmachine. :r
  zondag 1 mei 2011 @ 15:17:07 #10
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_96207866
Jochem meyjer.
pi_96208815
Vrouwen die op foute mannen vallen en er hele tijd over zeiken dat hij zo gemeen is.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 1 mei 2011 @ 15:40:32 #12
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_96208872
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:39 schreef HSG het volgende:
Vrouwen die op foute mannen vallen en er hele tijd over zeiken dat hij zo gemeen is.
Dit!
En dat als ik enorm wordt opgegeild en er dan niks voor mij inzit :P
Verder irriteer ik me niet zo snel ergens aan.
Ja, behalve soms.
pi_96213007
quote:
8s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:01 schreef TwyLight het volgende:
Als ze te snel seks willen.
zelfde als diginoob
pi_96215333
Jochem Meyjer. :|W

Vergankelijkheid vind ik het lastigste aspect eraan. Hetzelfde als meneer Meyjer, alleen wat subtieler verwoord.
  zondag 1 mei 2011 @ 18:28:13 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96215365
Vrouwen die aantrekken en afstoten. Bloedirritant :') (maar ook weer mateloos fascinerend :@)
Niet meer actief op Fok!
pi_96215501
mannen die denken dat 'nee' eigenlijk 'probeer het over 5 min vooral nog een keer' betekent
pi_96217605
Een meisje dat zegt om je te geven maar je feitelijk aan het lijntje houdt..
pi_96217700
Dat ik haar moet betalen :(
  zondag 1 mei 2011 @ 19:44:12 #19
332621 Basje26
I can C U
pi_96217939
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:37 schreef juxtaposition het volgende:
Dat ik haar moet betalen :(
Precies! Hoe gaat iedereen hier daarmee om?
Ik betaalde dan niet altijd alles voor der, maar soms had ik wel zo'n bui dat ik haast alles voor der betaalde.
pi_96218551
Een vrouw die met je wil discussieren, maar geen benul heeft van wat dan ook en daarom maar steeds over bijzaken begint, op de man speelt of met één voorbeeld wat net goed uitkomt haar stelling wil bewijzen en tenslotte maar boos wordt om niks..

Pff.. Vermoeiend als mensen onredelijk zijn.
pi_96218593
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:44 schreef Basje26 het volgende:

[..]

Ik betaalde dan niet altijd alles voor der, maar soms had ik wel zo'n bui dat ik haast alles voor der betaalde.
:|W
pi_96223113
Zogenaamde overduidelijke stille hints waar alleen vrouwen iets van snappen :')

Van die dingen zoals Jeroen van Koningsbrugge het een keer mooi zei: "Ik snap niet dat hij niet begrijpt dat als ik een kwartier niks zeg, ik een kop thee wil" :P
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_96223456
Zo'n wasmachine in je mond is inderdaad een flinke afknapper als je denkt een seksbom aan de haak te hebben geslagen.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:41:28 #24
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_96223980
Emotionele chantage en machtsspelletjes.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_96224257
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:01 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Briljant!! O+

OT: Dat hij denkt dat hij kan dansen en zingen als hij dronken is ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_96224292
quote:

[..]

:|W Hij bedoelde iets anders
pi_96225416
quote:

[..]

_O-
pi_96237035
quote:

[..]

Jij hebt nog geluk!
Háár betalen is iets anders. Heeft te maken met een uurtarief enzo. _O-
pi_96237129
quote:
18s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef Awesomastic het volgende:
mannen die denken dat 'nee' eigenlijk 'probeer het over 5 min vooral nog een keer' betekent
Dat moet je die mannen niet kwalijk nemen, maar alle labiele 18-jarige meisjes die het voor de echte vrouwen verpesten...
pi_96238152
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef keste010 het volgende:

Van die dingen zoals Jeroen van Koningsbrugge het een keer mooi zei: "Ik snap niet dat hij niet begrijpt dat als ik een kwartier niks zeg, ik een kop thee wil" :P
_O-
pi_96240971
Vrouwen die alles samen willen doen en je geen moment met rust laten en dus minstens elke dag willen bellen/smsen. :{ Sms je een dag niet, zijn ze boos :')
pi_96241704
Mannen die vaak om bevestiging vragen. "Wat vind je nou van mij?"
Mannen die in bed opeens stoppen en vragen: "oh, sorry, doe ik je pijn?"
Mannen die bij een ruzie of discussie zeggen: "Ik heb hier geen zin in"
Mannen die ranzig gedrag vertonen in mijn bijzijn (boeren laten en erger).
Mannen die wanneer de vrouw huilt alleen een beetje dommig over hun rug gaan staan aaien en niet weten wat ze er mee moeten. (Kordaat vragen: "Wat is er? En niet zeggen 'niets', want ik zie het aan je" is een te lastige opgave, blijkt)
Mannen die gaan janken dat ze aan het lijntje worden gehouden (ze zijn er meer dan eens zelf aan gaan hangen, je kunt loslaten hoor!)
Mannen die kinderachtig gaan doen en blijkbaar in de vrouw een moederfiguur zien. (kinderachtige stemmetjes en meer van dat soort onaantrekkelijkheid)
pi_96242515
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef Taurus het volgende:
Mannen die wanneer de vrouw huilt alleen een beetje dommig over hun rug gaan staan aaien en niet weten wat ze er mee moeten. (Kordaat vragen: "Wat is er? En niet zeggen 'niets', want ik zie het aan je" is een te lastige opgave, blijkt)
Mannen die gaan janken dat ze aan het lijntje worden gehouden (ze zijn er meer dan eens zelf aan gaan hangen, je kunt loslaten hoor!)
Mannen die kinderachtig gaan doen en blijkbaar in de vrouw een moederfiguur zien. (kinderachtige stemmetjes en meer van dat soort onaantrekkelijkheid)
De 1e is echt vreselijk, Of als ze weglopen!! dat vind ik nog veel erger!

De 2e die ik heb onderstreept vind ik dubbel, Ik denk dan altijd, als je huilt is er iets, als de man dan vraagt of er iets is en jij zegt niets, moet je ook niet zeiken dat ze er dan niks mee doen, een man is niet helderziend en heeft volgens mij al snel het idee, van nou dan zal je het er wel niet over willen hebben, ik zal je troosten en dat is het!

Andere irritatie is mannen die als er iets aan de hand is daar iedere keer op terug komen!
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 12:00:41 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_96242810
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Vrouwen die alles samen willen doen en je geen moment met rust laten en dus minstens elke dag willen bellen/smsen. :{ Sms je een dag niet, zijn ze boos :')
Dat vind ik irritant bij mannen >:) Ik doe niet aan sms' en.

En mannen die je met hun moeder vergelijken :') (sowieso moederskindjes).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_96242904
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat vind ik irritant bij mannen >:) Ik doe niet aan sms' en.

En mannen die je met hun moeder vergelijken :') (sowieso moederskindjes).
Moederskindjes zijn inderdaad uberhaupt verschrikkelijk. En wat jij ook al zegt: ik heb dat juist ervaren bij mannen, die controle en 'alles samen willen doen'.

Veel te snel de ouders willen ontmoeten. Veel te snel 'ik hou van je' zeggen. Brr.
pi_96243460
quote:
Dit laat weer mooi zien hoe sommige vrouwenbreinen werken 8)7

Als jij zo achterlijk bent dat je niet uit jezelf over je eigen gevoelens kunt praten, dan verdien je ook geen empathische kerel.
pi_96243574
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Als jij zo achterlijk bent dat je niet uit jezelf over je eigen gevoelens kunt praten, dan verdien je ook geen empathische kerel.
Vind het zelf ook een beetje veel gevraagd om maar van een vent te verlangen dat hij een vrouw perfect kan lezen als ze een potje zit te janken. Niet dat ik die over-de-rug-wrijf-methode gebruik (sterker nog, volgens mij doe ik vaak helemaal niks :') ).
pi_96243622
quote:
Die vind ik overigens ook echt verschrikkelijk bij vrouwen. De discussie uit de weg gaan (om maar de lieve vrede te bewaren of iets) gaat er bij mij ook niet in.
pi_96243630
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat vrouwen standaard 'niets' zeggen als ze aan het huilen zijn, dat gebeurt wel vaak en ik vind dat zelf ook idioot. Ik zei dat er alleen bij omdat ik verwachtte dat wanneer ik dit zou schrijven:

"Mannen die wanneer de vrouw huilt alleen een beetje dommig over hun rug gaan staan aaien en niet weten wat ze er mee moeten"

mensen als jij zouden reageren met "maar vrouwen zeggen altijd 'niets'". Dat gras wilde ik alvast wegmaaien.

Ik ben het met je eens, vrouwen moeten gewoon aangeven wat er is en niet zeggen 'niets' als er wel iets is.
pi_96243694
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Vind het zelf ook een beetje veel gevraagd om maar van een vent te verlangen dat hij een vrouw perfect kan lezen als ze een potje zit te janken. Niet dat ik die over-de-rug-wrijf-methode gebruik (sterker nog, volgens mij doe ik vaak helemaal niks :') ).
Nogmaals: ik zei dus niet dat de man zomaar moet weten wat er mis is.
pi_96243774
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nogmaals: ik zei dus niet dat de man zomaar moet weten wat er mis is.
Dan heb ik niks gezegd.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:26:14 #42
342490 Herushingu
You knew it
pi_96243837
Wanneer 'de ex' telkens in gesprekken lijkt op te doemen. Ik hoef niet te weten hoe vervelend de ex was en wat diegene verkeerd deed. Ook positieve dingen hoef ik niet te horen of het overmatig 'tussen neus en lippen door' noemen dat diegene bestaan heeft ("Oh ja dat had mijn ex ook", "Toen die keer mijn mijn ex", "Mijn ex doet dat ook"). Ik ken diegene niet, wat heb ik aan die info! :')
It is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.
pi_96244048
Als ze op een feestje of tijdens het uitgaan een heel gesprek heeft met een andere gozer en dan niet doorheeft (of net doet alsof) dat die gozer zwaar op d'r staat te geilen.
pi_96244054
Als mannen en vrouwen nu eens zouden beginnen met te luisteren naar mekaar i.p.v. proberen de discussie te winnen (zoals in dit topic) zouden heel veel relaties al een stuk soepeler verlopen...
pi_96244076
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Herushingu het volgende:
Wanneer 'de ex' telkens in gesprekken lijkt op te doemen. Ik hoef niet te weten hoe vervelend de ex was en wat diegene verkeerd deed. Ook positieve dingen hoef ik niet te horen of het overmatig 'tussen neus en lippen door' noemen dat diegene bestaan heeft ("Oh ja dat had mijn ex ook", "Toen die keer mijn mijn ex", "Mijn ex doet dat ook"). Ik ken diegene niet, wat heb ik aan die info! :')
En het is gewoon onbeleefd want ik vind dat er niet over de ex gepraat hoort te worden met de nieuwe vriend/vriendin. Wat ik ook afschuwelijk vind is het expres jaloers maken van de ander.

Als mannen of vrouwen aan hun partner gaan vertellen hoe leuk hun nieuwe collega is, en nog erger: hoe die collega avances heeft gemaakt. Zo obvious. Ligt ook aan de toon en hoe het wordt verteld hoor, je kunt natuurlijk best een normaal gesprek over andere mannen/vrouwen voeren, maar de vraag 'waarom vertel je dit eigenlijk?' doemt wel eens op. En het antwoord is niet fraai.
pi_96244084
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Herushingu het volgende:
sowieso als een vrouwtje van je constant over personen lult die je niet kent. En dan vragen wat je daar nou van denkt nadat je een subjectief verhaal over een persoon uit haar omgeving hebt gehoord.
.
pi_96244103
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef Niltag het volgende:
Als ze op een feestje of tijdens het uitgaan een heel gesprek heeft met een andere gozer en dan niet doorheeft (of net doet alsof) dat die gozer zwaar op d'r staat te geilen.
Precies, doet alsof ja. Die nep-naiviteit bij vrouwen vind ik ook ergerlijk.
pi_96244241
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Taurus het volgende:

[..]

Precies, doet alsof ja. Die nep-naiviteit bij vrouwen vind ik ook ergerlijk.
En mannen die hun pik achterna lopen beweren ook bij hoog en laag dat ze 'gewoon' een praatje aan het maken zijn :')
  maandag 2 mei 2011 @ 12:38:03 #49
342490 Herushingu
You knew it
pi_96244298
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

En het is gewoon onbeleefd want ik vind dat er niet over de ex gepraat hoort te worden met de nieuwe vriend/vriendin. Wat ik ook afschuwelijk vind is het expres jaloers maken van de ander.

Ik vind het niet erg als het af en toe eens genoemd wordt, maar ik heb wel eens meegemaakt dat we het over iets hadden (bijvoorbeeld ID plicht, totaal niet liefde gerelateerd) en ik 'mijn ex werd een keer meteen gefouilleerd'. En dan vaak, maakt niet uit wel onderwerp, het kwam wel one way or another omhoog. Hoe onschuldig ook, ik hoef niet te weten wat je allemaal hebt meegemaakt met je ex.
It is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.
pi_96244317
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je staat dan zacht heen en weer wiegend "ERROR ERROR" in een hoekje van een kamer te mompelen?
pi_96244350
Vrouwen die van mij een metrosexuele man proberen te maken :{
pi_96244432
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

sowieso als een vrouwtje van je constant over personen lult die je niet kent. En dan vragen wat je daar nou van denkt nadat je een subjectief verhaal over een persoon uit haar omgeving hebt gehoord.
_O_ Dat ja. Ach, ergens vind ik dat soms ook wel schattig. Heel verhaal over iemand die ik niet ken met de vraag "wat denk je dat hij/zij bedoelde?" En dan met een gigantisch absurd antwoord komen, genieten van de twijfeling in haar ogen, "maar... denk je dat echt?"

Nee natuurlijk niet, ik ken die troela/dude waar je over praat toch helemaal niet?! :D
pi_96244586
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Je staat dan zacht heen en weer wiegend "ERROR ERROR" in een hoekje van een kamer te mompelen?
:D Geen idee eigenlijk, het is alweer even een tijd geleden dat ik een jankende vrouw voor me had.
pi_96244721
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Herushingu het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg als het af en toe eens genoemd wordt, maar ik heb wel eens meegemaakt dat we het over iets hadden (bijvoorbeeld ID plicht, totaal niet liefde gerelateerd) en ik 'mijn ex werd een keer meteen gefouilleerd'. En dan vaak, maakt niet uit wel onderwerp, het kwam wel one way or another omhoog. Hoe onschuldig ook, ik hoef niet te weten wat je allemaal hebt meegemaakt met je ex.
Als ze dat doen houd ik meestal de eer aan mezelf en maak ik het uit. Als iemand het zo vaak over zijn of haar ex heeft is dat gewoon niet gezond. Daarbij heb ik absoluut geen zin om impliciet als nummer 2 weggezet te worden.
pi_96244936
dominante partners die ook nog eens denken altijd gelijk te hebben en als ze dat niet blijken te hebben zeggen:dan zijn d eregels vast veranderd!
  maandag 2 mei 2011 @ 13:07:07 #56
342490 Herushingu
You knew it
pi_96245364
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Als ze dat doen houd ik meestal de eer aan mezelf en maak ik het uit. Als iemand het zo vaak over zijn of haar ex heeft is dat gewoon niet gezond. Daarbij heb ik absoluut geen zin om impliciet als nummer 2 weggezet te worden.
Ik ga wel eerst een gesprek erover aan. Soms hebben mensen het zelf niet door hoevaak ze het laten vallen. En laten we eerlijk zijn, als je 'de ex' zou vervangen met 'platonische vriend/vriendin Jan(tien)' dan was het heel anders geweest. maar dat geldt alleen voor onschuldige benoemingen. Ik maak dat ik wegkom als het over serieuze zaken gaat waar de ex steeds weer in terugkomt.
pi_96245642
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Herushingu het volgende:

[..]

Ik ga wel eerst een gesprek erover aan.
Ik ook, maar meestal komt in dat gesprek datgene naar voren waar je al bang voor was (nog niet over de ex in kwestie heen). Vandaar.
  maandag 2 mei 2011 @ 13:16:02 #58
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_96245676
Het ligt er wat mij betreft een beetje aan in wat voor context de exen ter sprake komen, ik irriteer me er niet zo snel aan.
Ze moeten alleen geen zinnig antwoord van me verwachten, meestal alleen een "ok" :')
Ja, behalve soms.
pi_96245788
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef missyB het volgende:
dominante partners die ook nog eens denken altijd gelijk te hebben en als ze dat niet blijken te hebben zeggen:dan zijn d eregels vast veranderd!
Vrouwen die niet snappen dat ik altijd gelijk heb, en dat als ik ongelijk heb me er toch wel uitlul.

De naïviteit van vrouwen.
"dat geloof ik niet, waarom zou iemand zo iets doen?" :')
Descending into the abyss.
pi_96246059
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Taurus het volgende:

[..]

Moederskindjes zijn inderdaad uberhaupt verschrikkelijk. En wat jij ook al zegt: ik heb dat juist ervaren bij mannen, die controle en 'alles samen willen doen'.

Veel te snel de ouders willen ontmoeten. Veel te snel 'ik hou van je' zeggen. Brr.
Heel bekend :')
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  maandag 2 mei 2011 @ 13:26:33 #61
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96246101
Tot een tijdje geleden: saai.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  maandag 2 mei 2011 @ 13:40:12 #62
342490 Herushingu
You knew it
pi_96246674
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik ook, maar meestal komt in dat gesprek datgene naar voren waar je al bang voor was (nog niet over de ex in kwestie heen). Vandaar.
Dat kan inderdaad. Erg vervelend als dat gebeurd :N

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef Grimbert het volgende:
Het ligt er wat mij betreft een beetje aan in wat voor context de exen ter sprake komen, ik irriteer me er niet zo snel aan.
Ze moeten alleen geen zinnig antwoord van me verwachten, meestal alleen een "ok" :')
Dit is nog het beste. Ik kijk wel eens op mijn horloge en reageer dan met 'uhuh'. Heb ik ook gedaan bij familie die maar bleef vergelijken met de ex (positief richting mij, maar dan nog, wel erg flauw allemaal). Op een gegeven moment heb ik 't ook gewoon benoemd en de kop ingedrukt. JA de ex was een paar jaar onderdeel van jullie gezin. Get over it.
  maandag 2 mei 2011 @ 14:04:33 #63
343214 badisbad
free man's mind
pi_96247776
geen zin in seks
continue over hetzelfde zeiken, maar er niks aan doen
altijd een slachtoffer rol aannemen
bij iedereen de schuld zoeken, behalve bij zichzelf...

mag ik nog ff doorgaan? :P
Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
pi_96248007
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef badisbad het volgende:
geen zin in seks
continue over hetzelfde zeiken, maar er niks aan doen
altijd een slachtoffer rol aannemen
bij iedereen de schuld zoeken, behalve bij zichzelf...

mag ik nog ff doorgaan? :P
en het is je partner omdat??? of heb je hem of haar al een vette exit gegeven?
pi_96248670
Dat zogenaamde ' spel' van 3 dagen wachten tot je smst, hard to get spelen, 2 seconden oogcontact maken glimlachen wegkijken. Ugh. Die stomme' regels' waar je je zogenaamd aan moet houden, flikker toch op, vind je iemand leuk dan zeg je dat, wil je iemand meteen bellen dan doe je dat.

Voor de rest; mannen die niet luisteren en vrouwen die niets zeggen.
pi_96252182
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef Kieswiel het volgende:
Dat zogenaamde ' spel' van 3 dagen wachten tot je smst, hard to get spelen, 2 seconden oogcontact maken glimlachen wegkijken. Ugh. Die stomme' regels' waar je je zogenaamd aan moet houden, flikker toch op, vind je iemand leuk dan zeg je dat, wil je iemand meteen bellen dan doe je dat.
AMEN!
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_96252792
quote:
ik heb ook nooit zin in een discussie of ruzie met een vrouw die totaal niet rationeel bezig kan zijn. dus ja, daar heb ik geen zin in. ga wat nuttigs doen, afwassen of bier halen ofzo.
pi_96254995
quote:
Mannen die wanneer de vrouw huilt alleen een beetje dommig over hun rug gaan staan aaien en niet weten wat ze er mee moeten. (Kordaat vragen: "Wat is er? En niet zeggen 'niets', want ik zie het aan je" is een te lastige opgave, blijkt)Mannen die gaan janken dat ze aan het lijntje worden gehouden (ze zijn er meer dan eens zelf aan gaan hangen, je kunt loslaten hoor!)
Are you kidding me?! Kun je zelf niet gewoon zeggen dat er iets is?!! :X
Ik (als vrouw) heb er dus echt een hekel aan als vrouwen altijd maar in die slachtofferrol kruipen! :r :{w

Zeg gewoon waar t op staat en los t op ipv janken en 452 keer laten vragen wat er is! 8)7
  maandag 2 mei 2011 @ 16:51:31 #69
342490 Herushingu
You knew it
pi_96255321
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef Kouklitsa het volgende:

[..]

Ik (als vrouw) heb er dus echt een hekel aan als vrouwen altijd maar in die slachtofferrol kruipen! :r :{w

Zeg gewoon waar t op staat en los t op ipv janken en 452 keer laten vragen wat er is! 8)7
Doe is ff het hele topic lezen :{w :|W
pi_96255581
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef Kouklitsa het volgende:

[..]

|:(
  maandag 2 mei 2011 @ 17:37:58 #71
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_96257462
Van die drama queens die je woorden in de mond leggen.
- *heel verhaal over beste vriendin die opeens tot de complete duivel is verworden*
en wat vind jij daar nou van, dat ze zo doet?
- Misschien heb je het verkeerd begrepen en is het zo en zo.
- Dus je zegt nu dat ik lieg?!
- Nee dat zeg ik ni....
- DUS JE ZEGT DAT IK LIEG??!!?!!? :( :( :(
- :'(

Dus ik zoek voort maar naar een wat rationeler meisje. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 2 mei 2011 @ 17:43:26 #72
337789 Iannn
Hobbo is the only way //
pi_96257699
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef Garisson72 het volgende:
Emotionele chantage en machtsspelletjes.
Idd, of als er andere mensen in het spel zijn. Mensen die labiel zijn voor zulke dingen, enorme ergernis :')
  maandag 2 mei 2011 @ 18:09:42 #73
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_96258800
Als je ergens geen zin in hebt dan te horen krijgen dat je chagrijnig bent. :')
  maandag 2 mei 2011 @ 18:32:53 #74
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_96259956
Mensen die je niet begrijpen wanneer je bezig bent met een verhaal. Dan krijg ik tussendoor altijd een "Wat?xd" of "huh:P" ertussendoor of slechts een antwoord terug met:"oké, ja dat is wel zo! :D *lach*".

Daarom ga ik tegenwoordig geen uitbundige gesprekken meer aan via sms/msn/of andere social meda. (behalve nog soms op fok! :P)
pi_96260573
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef trekeennummertje het volgende:
Mensen die je niet begrijpen wanneer je bezig bent met een verhaal. Dan krijg ik tussendoor altijd een "Wat?xd" of "huh:P" ertussendoor of slechts een antwoord terug met:"oké, ja dat is wel zo! :D *lach*".

Daarom ga ik tegenwoordig geen uitbundige gesprekken meer aan via sms/msn/of andere social meda. (behalve nog soms op fok! :P)
Huh
pi_96260762
Vrouwen die niet tegen terechte kritiek kunnen en dus ook boos worden om niets.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:49:30 #77
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96260848
Vrouwen die verwachten dat er heel veel moeite voor hen gedaan moet worden, terwijl ze geen moeite voor terug doen of niet laten zien waarom zij het waard zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 2 mei 2011 @ 20:06:44 #78
332621 Basje26
I can C U
pi_96264995
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:01 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ja xD ik weet t
  maandag 2 mei 2011 @ 20:11:50 #79
332621 Basje26
I can C U
pi_96265316
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef ohwyeah het volgende:
Vrouwen die niet tegen terechte kritiek kunnen en dus ook boos worden om niets.
Ja inderdaad. of vragen wat je er van vind; 'Eerlijk antwoord geven!' en dan zeg je dat t er niet uit ziet, worden ze boos 0.o
pi_96265354
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef Basje26 het volgende:

[..]

Ja xD ik weet t
Je snapt het niet :')
  maandag 2 mei 2011 @ 21:41:42 #81
343214 badisbad
free man's mind
pi_96270680
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:10 schreef missyB het volgende:

[..]

en het is je partner omdat??? of heb je hem of haar al een vette exit gegeven?
ben inmiddels al ruim een halfjaar bij haar weg, de punten gelden inmiddels wel voor nieuwe relaties.

om ook op je eerste vraag antwoord te geven; ze was m'n partner omdat ze op mijn ideale locatie woonde, waar het vrijwel onmogelijk is om een woning te krijgen. ik was ook bij m'n ouders uit huis, wat ook wel even prettig was.

ze was op zich ook wel een leuke meid waar ik ook wel gevoelens voor had, maar had haar vanwege de genoemde punten ook wel de spreekwoordelijke deur gewezen (het was haar flat dus feitelijk kon ik begrijpelijk vertrekken).
pi_96278456
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef Basje26 het volgende:

[..]

Ja inderdaad. of vragen wat je er van vind; 'Eerlijk antwoord geven!' en dan zeg je dat t er niet uit ziet, worden ze boos 0.o
En als je zegt dat ze er wel goed uit ziet, worden ze boos omdat je niet de waarheid spreekt.
Conclusie, elk antwoord is bij voorwaard al fout. :{
signatuurloos
pi_96282721
Mannen (mensen) die het gras altijd groener vinden aan de overkant en dan gaan relatieshoppen in plaats van met diegene te settlen (lees: mij) met wie ze ze kunnen praten, lachen, huilen, knuffelen, sexen en het hartstikke fijn hebben. :N
zelfde als diginoob
  dinsdag 3 mei 2011 @ 07:45:55 #84
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_96283470
Vrouwen die met geld om kunnen gaan en alles op credit kopen.

Betaal het later wel mentaliteit, ga eerst sparen als je iets duurs wilt kopen muts!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 07:47:32 #85
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_96283481
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:13 schreef diginoob2 het volgende:
Mannen (mensen) die het gras altijd groener vinden aan de overkant en dan gaan relatieshoppen in plaats van met diegene te settlen (lees: mij) met wie ze ze kunnen praten, lachen, huilen, knuffelen, sexen en het hartstikke fijn hebben. :N
Klinkt een beetje wanhopig, maar blijkbaar kunnen ze toch niet zo goed 'praten, lachen, huilen, knuffelen, sexen en het hartstikke fijn hebben' bij jouw als jij denkt, anders gaan de heren niet relatieshoppen (teveel gedoe :)).
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:51:37 #86
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_96286997
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef badisbad het volgende:
ze was m'n partner omdat ze op mijn ideale locatie woonde, waar het vrijwel onmogelijk is om een woning te krijgen. ik was ook bij m'n ouders uit huis, wat ook wel even prettig was.
Goede reden. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:26:55 #87
343214 badisbad
free man's mind
pi_96288127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:51 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Goede reden. :')
/care wat jij vind :')
als je ook ff verder leest zie je dat het niet de enige reden was, ik had ook nog gevoelens voor haar (nog steeds, maar lang niet zo heftig als toen ik haar net leerde kennen)

[ Bericht 13% gewijzigd door badisbad op 03-05-2011 13:05:15 ]
pi_96288534
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 07:47 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Klinkt een beetje wanhopig, maar blijkbaar kunnen ze toch niet zo goed 'praten, lachen, huilen, knuffelen, sexen en het hartstikke fijn hebben' bij jouw als jij denkt, anders gaan de heren niet relatieshoppen (teveel gedoe :)).
Hehe ik ben ook wanhopig. :{
En dat lachen, praten etc dat vind ie dus wel geweldig bij mij maar ja ´er mist een bepaald gevoel´
Ik zou zeggen, we hebben een fantastische basis, 2 jaar in geinvesteerd, we houden van elkaar, wat wil je nou nog meer?
Verliefdheid dus. Dikke middelvinger kan ie krijgen.
zelfde als diginoob
pi_96288590
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Vrouwen die verwachten dat er heel veel moeite voor hen gedaan moet worden, terwijl ze geen moeite voor terug doen of niet laten zien waarom zij het waard zijn.
Mannen die verwachten dat er heel veel moeite voor hen gedaan word, terwijl ze er geen moeite voor terug doen of niet laten zien waarom zij het waard zijn.

(ze bestaan)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_96288846
Mannen die met vrienden nogal veranderen in holbewoners, ik heb geen bezwaar tegen mannelijke vrienden en doe meestal gewoon mee , maar zodra hij met vrienden is veranderd die in meneer testeron en moet die zich konstant bewijzen
pi_96289315
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:38 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Hehe ik ben ook wanhopig. :{
En dat lachen, praten etc dat vind ie dus wel geweldig bij mij maar ja ´er mist een bepaald gevoel´
Ik zou zeggen, we hebben een fantastische basis, 2 jaar in geinvesteerd, we houden van elkaar, wat wil je nou nog meer?
Verliefdheid dus. Dikke middelvinger kan ie krijgen.
Irritatiefactor voor mij... vrouwen die een relatie proberen aan te knopen met een man die lekker vrij wil zijn... waarom dumpen ze die man niet gewoon? Vervolgens gaan ze klagen dat die mannen maar niet kunnen kiezen :X
Sorry... maar dat vind ik echt zo irritant :|W
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:16:14 #92
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_96289873
mijn vriendin is model dus ze is heel voorzichtig met eten, ik irriteer me zo erg als ik vraag, wat ze wil eten? ze zegt altijd: WEET IK NIET wat wil je drinken? WEET IK NIET, IK HEB GEEN HONGER en ik hoef niet.

dan krijg ik van die wurg neigingen.
wat je zegt ben je zelf.
pi_96290113
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:16 schreef From.the.block het volgende:
mijn vriendin is model dus ze is heel voorzichtig met eten, ik irriteer me zo erg als ik vraag, wat ze wil eten? ze zegt altijd: WEET IK NIET wat wil je drinken? WEET IK NIET, IK HEB GEEN HONGER en ik hoef niet.

Is een vriendin dit niet zo op haar voedsel let niet beter voor je?
I'll sing you a lullaby.
pi_96290176
quote:

Herkenbaar... echt heel irritant!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:33:00 #95
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_96290422
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:22 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Is een vriendin dit niet zo op haar voedsel let niet beter voor je?
ik vind het echt prima dat ze op haar lijntje wil letten maar cmon, als je maatje 27 jeans hebt, kun je toch wel normaal eten, en eens in de zoveel tijd een dikke vette hamburger met extra ketchup, kan geen kwaad! ze sport toch elke dag. ik zou t lkkr vinden als ze af en toe uit zichzelf ging eten. niet eten is wat anders dan gezond eten.

aan de andere kant, i whish i could.. mijn salaris word als het ware opgegeten whaha ..
wat je zegt ben je zelf.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:36:45 #96
342490 Herushingu
You knew it
pi_96290552
quote:

Ik snap best dat het een hele uitdaging is samen te eten en te leven zelfs als jullie compleet andere eetpatronen hebben, maar daar valt toch best mee te werken? Een oud huisgenote van me had ook een strikte eetstijl. Als we samen gingen eten bedachten we samen wat waar zij dan een 'light' versie van opzocht en me precies vertelde wat ik wel en niet kon kopen (of haalde het zelf). Ze at ook regelmatig mee van 'slecht' eten, maar dan minder met een salade erbij. Het is maar net hoe je ermee omgaat.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:57:31 #97
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_96291288
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:36 schreef Herushingu het volgende:

[..]

Ik snap best dat het een hele uitdaging is samen te eten en te leven zelfs als jullie compleet andere eetpatronen hebben, maar daar valt toch best mee te werken? Een oud huisgenote van me had ook een strikte eetstijl. Als we samen gingen eten bedachten we samen wat waar zij dan een 'light' versie van opzocht en me precies vertelde wat ik wel en niet kon kopen (of haalde het zelf). Ze at ook regelmatig mee van 'slecht' eten, maar dan minder met een salade erbij. Het is maar net hoe je ermee omgaat.
waauw dat zou ik nooit doen, heel knap dat jullie je aanpassen. weetje wat t is, alleen Gezond willen eten is voor tot daaraan toe, maar als ze niet willen eten is het frustrerend! oke dan neemt ze once in a while een hapje meer om mij plezier te doen. maar dan irriteer ik me weer aan het .. voor mij doen.. en niet zelf willen. (wauw i got issues!) haha
wat je zegt ben je zelf.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:02:22 #98
342490 Herushingu
You knew it
pi_96291458
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:57 schreef From.the.block het volgende:

[..]

waauw dat zou ik nooit doen, heel knap dat jullie je aanpassen. weetje wat t is, alleen Gezond willen eten is voor tot daaraan toe, maar als ze niet willen eten is het frustrerend! oke dan neemt ze once in a while een hapje meer om mij plezier te doen. maar dan irriteer ik me weer aan het .. voor mij doen.. en niet zelf willen. (wauw i got issues!) haha
Nou zo te lezen is jouw vriendin toch wel een tikje doorgeslagen hierin. Mijn huisgenote volgde een vrij gewoon dieet waarin ze 1 á 2 keer in de week mocht 'zondigen'. Dan haalden we pizza of een patatje. Ik hoefde haar niet te dwingen om te eten ofzo, ze houdt teveel van eten het te laten. En jouw vriendin sport ook elke dag? Wat een fucking onzin je dan zo druk te maken over eten. Misschien tijd voor een serieus gesprek? Klinkt een beetje als een obsessie zeg maar :{
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:24:33 #99
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_96292292
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef Herushingu het volgende:

[..]

Nou zo te lezen is jouw vriendin toch wel een tikje doorgeslagen hierin. Mijn huisgenote volgde een vrij gewoon dieet waarin ze 1 á 2 keer in de week mocht 'zondigen'. Dan haalden we pizza of een patatje. Ik hoefde haar niet te dwingen om te eten ofzo, ze houdt teveel van eten het te laten. En jouw vriendin sport ook elke dag? Wat een fucking onzin je dan zo druk te maken over eten. Misschien tijd voor een serieus gesprek? Klinkt een beetje als een obsessie zeg maar :{
Jaa, irritante he!! dat denk ik dus ook, Een dieet kan geen kwaad! Ik heb er met haar over gesproken en wat ze zegt komt neer op: als je niet in de miniatuur kleertjes past of een vetrolletje zich aankondigd tijdens een shoot dan heb je gewoon geen werk. maar wat je zegt.. ieder zijn manier van leven. heel irritant!
wat je zegt ben je zelf.
pi_96292956
Dat gezeur van: 'We zijn zoo verschillend!' Ja wat denk je dan. :') Natuurlijk verschillen we.

Of zijn muzieksmaak aan mij opdringen en het vervolgens ook als een enorme deal breaker zien wanneer ik het wanstaltig vind.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_96294105
-Als hij je elke dag belt en/of smst, vooral wanneer het allemaal nog pril is
-Als hij telkens je bekritiseerd op wat je doet of hoe je bent of met wie je omgaat, kortom hij je dus probeert te veranderen en je niet accepteert.
-Als hij moeite heeft met complimentjes geven
pi_96294216
quote:
Jij wilt dat hij keihard door blijft raggen en dat het hem niet interesseert of het met jou wel goed gaat.
pi_96294489
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Sofia90 het volgende:
-Als hij moeite heeft met complimentjes geven
Ik heb geen moeite met complimentjes geven, ik doe het simpelweg gewoon nooit. Mensen die complimentjes nodig hebben zijn erg irritant.
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:23:04 #104
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_96294571
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite met complimentjes geven, ik doe het simpelweg gewoon nooit. Mensen die complimentjes nodig hebben zijn erg irritant.
Ik precies andersom, ik geef regelmatig complimentjes :)
Ja, behalve soms.
pi_96295026
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hey, jij valt in mijn irritatiefactortje doelgroep
pi_96295181
quote:
Dit is echt vreselijk irritant. Of als ze ergens boos om zijn en vervolgens het er niet over willen hebben.

Oh, en mannen die hard to get spelen. Of als een hondje achter een vrouw aanlopen. :r Dat zag ik laatst bij een vriendin. Mens was echt superchagerijnig, alleen maar gezeur dat ze naar huis wilde. Loopt die vriend alleen maar naar haar te lachen en 'wat hou ik toch van je schat!' :')

[ Bericht 9% gewijzigd door LuxorBeetroots op 03-05-2011 14:42:25 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:40:56 #107
314372 Goddelijker
pi_96295391
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Ik precies andersom, ik geef regelmatig complimentjes :)
Het is ook altijd leuk als je een compliment geeft en dan geen reactie krijgt... :%
pi_96295596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Sofia90 het volgende:
-Als ze telkens je bekritiseerd op wat je doet of hoe je bent of met wie je omgaat, kortom ze je dus probeert te veranderen en je niet accepteert.
Bovenstaande is voor mij een directe GTFO.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:46:14 #109
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_96295609
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Het is ook altijd leuk als je een compliment geeft en dan geen reactie krijgt... :%
Dat heb ik nog nooit gehad, wel eens dat er geen verbale reactie komt maar dat ze gaan blozen/glimlachen of iets dergelijks
Ja, behalve soms.
pi_96296627
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef Sofia90 het volgende:

Hey, jij valt in mijn irritatiefactortje doelgroep
En jij in de mijne :D
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:11:56 #111
342490 Herushingu
You knew it
pi_96296718
quote:

[..]

Complimentjes geven maar ze zelf nooit krijgt is ook een beetje jammer.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:29:31 #112
314372 Goddelijker
pi_96297407
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:11 schreef Herushingu het volgende:

[..]

Complimentjes geven maar ze zelf nooit krijgt is ook een beetje jammer.
Die is ook erg vervelend inderdaad. :X

Of de bekende: 'Zie je niet iets aan mij? Ik heb een nieuwe <name it>.'
pi_96297834
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Jij wilt dat hij keihard door blijft raggen en dat het hem niet interesseert of het met jou wel goed gaat.
Pfff ze melden zich wel als het pijn doet hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf stoor ik me aan:
Zie je niet dat ik ben afgevallen? Al 4 kilo!
Zucht... nee ik zie dat niet want ik zie je iedere dag
pi_96298387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:39 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Zelf stoor ik me aan:
Zie je niet dat ik ben afgevallen? Al 4 kilo!
Zucht... nee ik zie dat niet want ik zie je iedere dag
Nieuwe kapsels, haarkleuren, brillen e.d. vallen mij ook nooit direct op. Je moet onderhand in één keer een cosmetische operatie zoals Heidi Montag laten uitvoeren wil het mij meteen opvallen... :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:54:31 #115
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_96298483
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nieuwe kapsels, haarkleuren, brillen e.d. vallen mij ook nooit direct op. Je moet onderhand in één keer een cosmetische operatie zoals Heidi Montag laten uitvoeren wil het mij meteen opvallen... :')
Ook niet bij je vriendin?
Dat soort dingen zouden me gelijk opvallen, enige wat me niet altijd opvalt is als er slechts een stukje van het haar is afgeknipt om het bij te houden.
Het valt me zelfs op als iemand nieuwe schoenen heeft, maar dat kan ook komen door mijn schoenen fetish :')
Ja, behalve soms.
pi_96298960
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:54 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Ook niet bij je vriendin?
Dat soort dingen zouden me gelijk opvallen, enige wat me niet altijd opvalt is als er slechts een stukje van het haar is afgeknipt om het bij te houden.
Het valt me zelfs op als iemand nieuwe schoenen heeft, maar dat kan ook komen door mijn schoenen fetish :')
Waarschijnlijk is dat de reden dat ik momenteel geen vriendin heb :') Alleen een borstvergroting zou me direct opvallen :7

Het ligt er natuurlijk aan wat er precies gewijzigd is, kijk, als ze eerst lang haar heeft en ze komt ineens met een kort pittig kapsel thuis, ja dat valt wel op, maar zoals jij ook al zegt, een paar centimeter eraf zie ik ook echt niet direct hoor.

En heel vaak is gewoon de reden dat je elkaar iedere dag ziet, dan valt het gewoon een stuk minder op dan dat je elkaar eens in de zoveel tijd ziet.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:10:55 #117
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_96299097
o o o nu ik!
dat mannen idd als een hondje achter hun meisje lopen, en niks over haar (diva/wan) gedrag zeggen. :{ ik denk kom op, je bent verdorie een vent.

mannen die denken dat ze heel veel doen in het huishouden maar nog lang niet door hebben wat een huishouden nou eigenlijk in houd.

haha owja, dat mannen niet eerlijk tegen hun meisje zeggen dat ze dat jurkje met vetrollen beter niet had aan kunnen doen... en dat meisje dus voor gek loopt met dr vriend erachter. of zal dat liefde door een roze bril zijn *;
~ Bonito La Risa ~
pi_96300387
Vrouwen/Mannen die constant over hen ex praten tijdens serieuze en/of belangrijke gesprekken.

Vrouwen/Mannen die het volgende zouden kunnen zeggen: "Ja, ik ga even uit met mijn ex? Hij/Zij heeft inderdaad nog gevoelens voor me... maar hij/zij wil alleen maar even een hapje eten bij dat restaurant waar we elkaar ontmoet hebben... vind je niet erg toch schat? Je vertrouwd me toch?" GTFOOOOOO

Vrouwen/Mannen met machtsspelletjes en het niet erg vinden zo nu en dan wat emotionele chantage toe te passen om precies te krijgen wat ze willen.

Vrouwen/Mannen die na 2 weken in de relatie het volgende tegen je zeggen: "Ooooh ik houd nu al zooo veeel van je! Ik wil absoluut geen dag meer zonder je!"

Vrouwen/Mannen die absoluut geen idee hebben wat er in de wereld speelt. ( voorbeeld van ex: "Rellen in Egype? Lol waar lag dat ook alweer, maar die hebben een koning toch?" )

Vrouwen/Mannen die constant boos en kattig tegen hen partner doen. ( zoals mijn broer zijn vriendin, godver die twee moeten elkaar wel heel leuk vinden... )

-Niccolo M.
De leeuw kan de vallen niet ontgaan; de vos kan zich niet tegen de wolven verdedigen. Men moet dus vos worden om de vallen te leren kennen en leeuw om de wolven schrik aan te jagen. Zij die slechts de leeuw willen nabootsen, verstaan hun zaak niet.
pi_96303875
Als een man de hele dag witbrood eet en 1x per 3 weken een kiwi en dan vindt dat hij heel gezond eet.
zelfde als diginoob
pi_96305923
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:10 schreef diginoob2 het volgende:
Als een man de hele dag witbrood eet en 1x per 3 weken een kiwi en dan vindt dat hij heel gezond eet.
Een kiwi?

ga ik even googlen :P
I'll sing you a lullaby.
pi_96305934
quote:

[..]

Het is geven en nemen hé :) beetje raar als je een complimentje krijgt en je kan geen dankje zeggen, dan heb je dus moeite met complimentjes ontvangen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:55:51 #122
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_96306062
- Vrouwen die bezitterig zijn en hierdoor geen eigen leven hebben.
- Vrouwen die achter je rug om mensen uithoren over waar jij je mee bezig houdt in je leven. Als je dat zo graag wil weten, vraag het dan aan mij.
- Vrouwen die je een zodanige schuldgevoel aanpraten dat je uiteindelijk toch doet wat ze willen.

Dit zijn mijn irritaties in de liefde.
pi_96325248
Mmm mijn samenvatting dan ook maar even:

* Mannen die tegen alle mensen om hen heen vertellen hoe geweldig je bent, dat ze je bewonderen, vreselijk enorm totaal verliefd op je zijn, maar dat niet naar mij laten blijken (er een maand over doen om tot een afspraakje te komen, nooit initiatief nemen, ineens tijden niks laten horen)
* Mannen die je proberen te veranderen/niets van je accepteren/op alle slakken zout leggen (maar zelf niet in staat zijn enige vorm van kritiek, hoe mild ook, te incasseren)
* Mannen die jaloers of claimerig zijn
* Mannen die manipuleren, chanteren of andere machtspelletjes spelen
* Mannen die om de hete brij heen draaien of denken dat je helderziend bent

Kortom: tegenstrijdigheid, hypocrisie, zeuren om alles, claimen, manipuleren en onduidelijkheid.
// wandelende paradox //
pi_96326121
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

`
Ja, want de hele wereld is eigenlijk gewoon wit, of zwart.

:z Nee, natuurlijk niet. Maar ik wil niet dat hij stopt, en niet dat hij te 'gentle' is in bed. Het zijn mijn irritatiefactortjes, hoeven niet de jouwe te zijn. Ik vind voorzichtige seks niet opwindend.
pi_96326897
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef cinnamon_M het volgende:
Kortom: tegenstrijdigheid, hypocrisie, zeuren om alles, claimen, manipuleren en onduidelijkheid.
Klinkt nu alsof je een vrouw omschrijft.
  woensdag 4 mei 2011 @ 01:51:41 #126
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_96327522
quote:

* Mannen die tegen alle mensen om hen heen vertellen hoe geweldig je bent, dat ze je bewonderen, vreselijk enorm totaal verliefd op je zijn, maar dat niet naar mij laten blijken (er een maand over doen om tot een afspraakje te komen, nooit initiatief nemen, ineens tijden niks laten horen)
* Mannen die je proberen te veranderen/niets van je accepteren/op alle slakken zout leggen (maar zelf niet in staat zijn enige vorm van kritiek, hoe mild ook, te incasseren)
* Mannen die om de hete brij heen draaien of denken dat je helderziend bent

Weet je hoe moeilijk dat is als je vindt dat je briljant bent :@
pi_96332987
* tig keer per dag "i love you" zeggen en dat ook weer terugverwachten, ook al vind ik het niet nodig om elke dag perse te zeggen
* verschikkelijk onzeker zijn maar zodra er ook maar iets gezegd wordt wat niet bevalt opeens jezelf fantastisch en de ander minder dan jou vinden.
* zeuren, stressen en drukmaken over onbelangrijke dingen
* zeuren, stressen en drukmaken over dingen waar niets aan gedaan kan worden
* wantrouwen
* de baas willen spelen en overal controle over hebben/controle afnemen over dingen
* etc

als ik alle dingen neer ga zetten waar ik me over erger bij vrouwen/m'n vriendin heb ik nog wel ff bezig :P
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_96333684
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:10 schreef diginoob2 het volgende:
Kiwi's zijn inderdaad niet gezond aan al die suikers heb je niks.
Blessed is the mind too small for doubt.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:12:50 #129
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_96333799
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef keste010 het volgende:

Hahah die is leuk:)

Geen zelfinitiatief:)
Be dance |Be real| Be You
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:25:48 #130
314372 Goddelijker
pi_96334316
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Son-Goku het volgende:
* tig keer per dag "i love you" zeggen en dat ook weer terugverwachten, ook al vind ik het niet nodig om elke dag perse te zeggen
* verschikkelijk onzeker zijn maar zodra er ook maar iets gezegd wordt wat niet bevalt opeens jezelf fantastisch en de ander minder dan jou vinden.

* wantrouwen
* de baas willen spelen en overal controle over hebben/controle afnemen over dingen
* etc

als ik alle dingen neer ga zetten waar ik me over erger bij vrouwen/m'n vriendin heb ik nog wel ff bezig :P
Daar heeft de mijne ook nog wel eens een handje van, het ergst is dan nog dat ze het vaak op jou afreageren terwijl jij er al helemaaaal niets aan kan doen.
pi_96335572
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:21 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Klinkt nu alsof je een vrouw omschrijft.
Ja triest hè. Op de één of andere manier date ik steeds van die mannen die zich gedragen als vrouwen. Mijn ex bijv. vond me te zakelijk, te pragmatisch, en ik reageerde nooit en hij voelde zich niet gehoord (qua emoties). Zucht. Het was ook werkelijk zo'n type dat een uur sip ging kijken en dan van mij verwachtte dat ik in de gaten had wat er was. Ik ben toch niet helderziend! En als je dan vraagt 'wat is er' krijg je ofwel 'niks' (jezus, of je zegt wat er is, of je doet gewoon gezellig), ofwel een boze 'dat je dat nog moet vragen! Zie, dit bedoel ik nou, je hebt luistert gewoon nooit naar me. Dan had je het wel geweten" NEE, ik weet niet wat er is, JA, ik luister wel naar je maar wederom: ik ben niet helderziend! En dan ook niet willen zeggen wat er is, want dat had ik maar moeten weten. Sorry, komt ietwat frustratie naar boven borrelen.

Ik heb heel hard een alpha-man nodig.
// wandelende paradox //
pi_96335615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Son-Goku het volgende:

* wantrouwen
* etc

Oh, dat deed mijn ex ook. Rete-irritant. Vooral die tweede. Als je er niks aan kunt veranderen, maak je er dan ook niet druk om!
// wandelende paradox //
pi_96374182
zeuren, stressen en drukmaken over onbelangrijke dingen sluit ik me bij aan. maar ook over dingen die nog komen gaan.

Als klein kind gedragen wanneer er plannen worden gewijzigd of de zin niet krijgt

Liegen om kleine dingen

Klagen over nieuwe mensen of vrienden en daarna terug krabbelen.
pi_96374858
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

...

Je bedoelt dus een directe man? Ik vind het nogal beledigend om te stellen dat Beta's niet kunnen communiceren. :')
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_96381687
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 02:55 schreef Pipo1234 het volgende:

[..]

Je bedoelt dus een directe man? Ik vind het nogal beledigend om te stellen dat Beta's niet kunnen communiceren. :')
:P

Ja, een directe man, alpha/alfa mannetje, man-man: mannelijke man dus.
Als we het over wetenschap gaan hebben dan zou ik misschien juíst bèta man hebben gezegd, ivm logisch en rationeel itt emotioneel en irrationeel.

Om maar even alle cliché's uit de kast te halen.

Maarrem, het was maar een grapje hoor
// wandelende paradox //
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:07:14 #136
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96382124
Mannen die denken me te kennen.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:07:36 #137
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96382144
Mannen met een vriendin/vrouw/kids.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:09:16 #138
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96382197
Mannen die niet eerlijk zijn en smoesjes verzinnen, terwijl ik echt niet boos word als iemand eerlijk is.
pi_96383413
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen met een vriendin/vrouw/kids.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen die niet eerlijk zijn en smoesjes verzinnen, terwijl ik echt niet boos word als iemand eerlijk is.
Aangepapt met een getrouwde man die zei dat hij vrijgezel was? :P
Children of the night. What music they make.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:53:57 #140
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_96383742
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:44 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

[..]

Aangepapt met een getrouwde man die zei dat hij vrijgezel was? :P
Neuh een ex die heel de tijd smoesjes had...en een man die kids heeft en getrouwd is maar wel ongelovelijk geil is. :'(
pi_96383883
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:53 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Neuh een ex die heel de tijd smoesjes had...en een man die kids heeft en getrouwd is maar wel ongelovelijk geil is. :'(
Hmz, dat is wel jammer.
Children of the night. What music they make.
pi_96384522
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:07 schreef DroomFiguur het volgende:
Mensen die uit het ritme meeklappen :{
quote:
18s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef Awesomastic het volgende:
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:36 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Of als een hondje achter een vrouw aanlopen. :r Dat zag ik laatst bij een vriendin. Mens was echt superchagerijnig, alleen maar gezeur dat ze naar huis wilde. Loopt die vriend alleen maar naar haar te lachen en 'wat hou ik toch van je schat!' :')
quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Algemeen vervelende dingen.

Persoonlijke irritaties zijn;

- Onverschillig doen.
- Niet zeggen wat er dwars zit.
- Altijd maar fastfood willen eten ipv lekker gezond koken samen (nee, hij is niet dik en kan het prima hebben maar ik wil ook graag gezond eten ipv dat eeuwige maccie)
- Bij een massage die voeten benen en uiteindelijk billen zou inhouden meteen al beginnen bij mijn billen en daarna ff snel mn benen insmeren :|W
- Persé willen likken terwijl ik net wakker ben en me niet zo fris voel (luxeprobleem?)
- Over kleine dingetjes liegen uit angst dat ik jaloers of boos wordt (we hebben dezelfde vriendengroep, soms gaat hij met 2 meiden chillen waar ik ook mee omga en zegt ie dat niet omdat hij bang is dat ik jaloers word terwijl ik er 100% geen probleem mee heb) Dit is hij inmiddels wel aan het afleren omdat hij doorkrijgt dat als hij het ontkent en ik er achter kom ik wél boos wordt en als hij het gewoon zegt ik er totaal geen probleem mee heb.
- Niet meer bij mij thuis willen komen uit schaamte tegenover mn vader omdat hij ooit mn hart heeft gebroken, hij is gewoon welkom.

Dat was het wel zo'n beetje...
pi_96387101
Een man die alles voor me wilt kopen. Dat als je roept, oh die jurk vind ik mooi, hij meteen zn pinpas trekt. Flikker op joh.

Een man die geen keuzes voor zichzelf kan maken, bv altijd hetzelfde nemen op de menukaart wat jij neemt.
zelfde als diginoob
pi_96387852
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ja triest hè. Op de één of andere manier date ik steeds van die mannen die zich gedragen als vrouwen. Mijn ex bijv. vond me te zakelijk, te pragmatisch, en ik reageerde nooit en hij voelde zich niet gehoord (qua emoties). Zucht. Het was ook werkelijk zo'n type dat een uur sip ging kijken en dan van mij verwachtte dat ik in de gaten had wat er was. Ik ben toch niet helderziend! En als je dan vraagt 'wat is er' krijg je ofwel 'niks' (jezus, of je zegt wat er is, of je doet gewoon gezellig), ofwel een boze 'dat je dat nog moet vragen! Zie, dit bedoel ik nou, je hebt luistert gewoon nooit naar me. Dan had je het wel geweten" NEE, ik weet niet wat er is, JA, ik luister wel naar je maar wederom: ik ben niet helderziend! En dan ook niet willen zeggen wat er is, want dat had ik maar moeten weten. Sorry, komt ietwat frustratie naar boven borrelen.

:o Die kerel lijkt wel een wijf :Y Oh en zet bij het lijstje bij mij ook maar wisselvalligheid, hij heb er een handje van om niet te weten wat die wil, waardoor je soms even niet meer weet hoe je op hem moet reageren.
Mannen kunnen daar dus ook last van hebben.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:46:09 #145
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_96388419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:15 schreef Phantomesse het volgende:
- Persé willen likken terwijl ik net wakker ben en me niet zo fris voel (luxeprobleem?)
:')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_96403689
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:')
Ik weet het, maar soms is het echt vervelend. En na het slapen wil je eerst douchen, lijkt me logisch :P
pi_96413567
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:48 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik weet het, maar soms is het echt vervelend. En na het slapen wil je eerst douchen, lijkt me logisch :P
Nou logisch? Het is in ieder geval jou mening welke ik best begrijpen kan. Maar mijn ex vond dit nooit een probleem, en ik al helemaal niet.
Geen luxeprobleem, eigenlijk helemaal geen probleem als jij hem gewoon verteld hebt dat jij je in de ochtend niet zo fris voelt en het liever na het douchen ontvangen wilt ;-)

- Niccolo M.
De leeuw kan de vallen niet ontgaan; de vos kan zich niet tegen de wolven verdedigen. Men moet dus vos worden om de vallen te leren kennen en leeuw om de wolven schrik aan te jagen. Zij die slechts de leeuw willen nabootsen, verstaan hun zaak niet.
pi_96415619
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:10 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:

[..]

Nou logisch? Het is in ieder geval jou mening welke ik best begrijpen kan. Maar mijn ex vond dit nooit een probleem, en ik al helemaal niet.
Geen luxeprobleem, eigenlijk helemaal geen probleem als jij hem gewoon verteld hebt dat jij je in de ochtend niet zo fris voelt en het liever na het douchen ontvangen wilt ;-)

- Niccolo M.
Boeit hem niet, haha. Achja als ie eenmaal bezig is kan ik me er wel overheen zetten en genieten omdat hij er zelf blijkbaar ook duidelijk van geniet. Alleen soms dan ben je uit geweest, te lam thuis gekomen om nog te willen douchen dus duik je na een avondje dansen en zweten direct het bed in, en zelfs dán moet ie nog likken...

Ahja, ergens toch wel een fijn idee dat ie blijkbaar zo erg van me kan genieten haha.
pi_96415842
Ik moet lachen omdat ik mezelf in jou verhaal zie! :D
Mijn ex snapte ook niet zo dat ik het zelf erg fijn vond te doen aangezien haar exen het liever nooit deden.
Maarja, cherish it denk ik ;-)

Ik heb nog een irritatiefactor: heb ooit een vriendin gehad die echt HEEL erg moeilijk was met eten... die lustte bijna niets. Mijn moeder kookte toen nog voor ons en hield daar zeker rekening mee ( en koken kon ze want ze is prof. geweest! ) en dan nog met zo'n zuur gezicht aan tafel zitten van "Tja, mijn ouders maken dit toch anders..." Christus mens, je bent 17... doe normaal :P
Heeft ook niet lang geduurd :')
pi_96416141
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef diginoob2 het volgende:
Een man die alles voor me wilt kopen. Dat als je roept, oh die jurk vind ik mooi, hij meteen zn pinpas trekt. Flikker op joh.

Een man die geen keuzes voor zichzelf kan maken, bv altijd hetzelfde nemen op de menukaart wat jij neemt.
Dit doet mijn broer altijd als we samen met zijn vriendin gaan shoppen. Normaal is het zo'n 'kast' maar dan is het: "Snoepje, wilde je dit jurkje hebben of die rode... en vond je de blauwe of rode hakjes nou mooier?"
Plaatsvervangende schaamte kent geen grenzen :')
pi_96416324
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:04 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
[..]
The Prince. _O_
pi_96416576
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:56 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Ik moet lachen omdat ik mezelf in jou verhaal zie! :D
Mijn ex snapte ook niet zo dat ik het zelf erg fijn vond te doen aangezien haar exen het liever nooit deden.
Maarja, cherish it denk ik ;-)

Ik heb nog een irritatiefactor: heb ooit een vriendin gehad die echt HEEL erg moeilijk was met eten... die lustte bijna niets. Mijn moeder kookte toen nog voor ons en hield daar zeker rekening mee ( en koken kon ze want ze is prof. geweest! ) en dan nog met zo'n zuur gezicht aan tafel zitten van "Tja, mijn ouders maken dit toch anders..." Christus mens, je bent 17... doe normaal :P
Heeft ook niet lang geduurd :')
Oh ja ik vind het ook heel vervelend als mensen dat doen, zeiken over eten. Ik ben grote liefhebber en eigenlijk bijna alles gaat mijn buik wel in :P Dat kan hij ook wel waarderen ja.
pi_96419526
Dingen die echt dwarszitten niet willen bespreken 'ik heb geen zin in deze nutteloze discussie' en dan net doen alsof jij het labiele vrouwmens bent als je het er toch over wil hebben.
pi_96419842
Ik kan er niet goed tegen als vrouwlief allerlei meningen van andere vrouwmenschen in haar buurt gaat laten meewegen; "maar collega die en die vinden ook dat je dit en dat niet kunt doen wanneer zus en zo!". Ten eerste: vorm je eiegn mening! Waarom anderen vragen? Ten tweede: ik heb niks te doen met collega 1, 2 en 3. Ik heb te doen met jou!
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_96422481
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 02:25 schreef MuyTrabajo het volgende:
Dingen die echt dwarszitten niet willen bespreken 'ik heb geen zin in deze nutteloze discussie' en dan net doen alsof jij het labiele vrouwmens bent als je het er toch over wil hebben.
Deze komt wel vaak voor.

Ik kap zelf dat soort discussies ook gewoon af, ben je eerlijk zeg je wat je wilt is het weer niet goed :|W
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_96436772
Nog wat anders, ik kan er niet goed tegen als mannen 'sorry' zeggen maar de issue waarom het me dwarszat niet begrijpen en het sowieso dus niet menen.
pi_96437500
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Nog wat anders, ik kan er niet goed tegen als mannen 'sorry' zeggen maar de issue waarom het me dwarszat niet begrijpen en het sowieso dus niet menen.
Tevens één van de redenen waarom ik niet snel sorry zeg. Vaak verwacht iedereen dat het gezegd word, maar van mij hoeft het niet als je het niet meent.
( valt onder dezelfde noemer als "Hey, hoe gaat het?" als je eigenlijk al weet dat het iemand niet schelen kan... )

Grote irritatiefactor voor mij is ook materialisme. Kijk, ik snap best dat we af en toe lekker gaan shoppen en dergelijken... maar we hoeven niet ALTIJD iets te kopen. Nee Niccolo M. is geen vrek, zeer zeker niet...
Of het verwachten dat er standaard elke weekend wel weer even 100 euro over de balk gegooid word. Het is te voorspelbaar, en leuk hoeft niet altijd duur te zijn.

Een ex van mij wilde lekker aan het strand lopen bij Domburg, heeft dit eerst tijden niet gezegd omdat ze dacht dat ik dat te ouderwets zou vinden. Toen ze het me vertelde moest ik daar best om lachen. Ik ben wel in voor dat soort dingen, lekker het hondje mee en wandelen tot de zon onder gaat. Even een drankje aan het paviljoen en genieten van elkaar.
( en daar kan geen dure, fancy nachtclub tegenop! )
pi_96437898
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:57 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:

[..]

Tevens één van de redenen waarom ik niet snel sorry zeg. Vaak verwacht iedereen dat het gezegd word, maar van mij hoeft het niet als je het niet meent.
( valt onder dezelfde noemer als "Hey, hoe gaat het?" als je eigenlijk al weet dat het iemand niet schelen kan... )

Grote irritatiefactor voor mij is ook materialisme. Kijk, ik snap best dat we af en toe lekker gaan shoppen en dergelijken... maar we hoeven niet ALTIJD iets te kopen. Nee Niccolo M. is geen vrek, zeer zeker niet...
Of het verwachten dat er standaard elke weekend wel weer even 100 euro over de balk gegooid word. Het is te voorspelbaar, en leuk hoeft niet altijd duur te zijn.

Een ex van mij wilde lekker aan het strand lopen bij Domburg, heeft dit eerst tijden niet gezegd omdat ze dacht dat ik dat te ouderwets zou vinden. Toen ze het me vertelde moest ik daar best om lachen. Ik ben wel in voor dat soort dingen, lekker het hondje mee en wandelen tot de zon onder gaat. Even een drankje aan het paviljoen en genieten van elkaar.
( en daar kan geen dure, fancy nachtclub tegenop! )
Dat laatste heb je zeker gelijk in. Ik ben wat dat betreft ook wle ouderwets, tuurlijk ga ik wel vaak stappen enzo maar samen langs het strand lopen/liggen of een boswandeling vind ik altijd nog het meest fijne om te doen. Bakje kibbelingen erbij, drankje, naar huis, douchen en nog meer van elkaar genieten :P
pi_96438480
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Dat laatste heb je zeker gelijk in. Ik ben wat dat betreft ook wle ouderwets, tuurlijk ga ik wel vaak stappen enzo maar samen langs het strand lopen/liggen of een boswandeling vind ik altijd nog het meest fijne om te doen. Bakje kibbelingen erbij, drankje, naar huis, douchen en nog meer van elkaar genieten :P
Ah, jij begrijpt het :P

( ben ik btw de enige die in de prille fase van de verliefdheid juist helemaal niet geïrriteerd word door dit soort zaken en dat pas later komt? :D )
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:22:40 #160
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_96438554
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:

[..]

( ben ik btw de enige die in de prille fase van de verliefdheid juist helemaal niet geïrriteerd word door dit soort zaken en dat pas later komt? :D )
Nee, komt door onze roze bril denk ik ;)
Ja, behalve soms.
pi_96438961
Vrouwen die van een mug een olifant maken en dan ook nog verwachten dat je daar ebgrip voor opbrengt.
Vrouwen die niet snappen dat je een euro maar 1 keer kan uitgeven.
Vrouwen die verwachten dat ik aan de stand van hun tepels kan zien dat er iets mis is ipv me daar op aan te spreken.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_96439042
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:

[..]

Daar kom je toch sowieso pas na een tijdje achter?
pi_96439096
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:57 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik ook. Dan heb ik liever dat diegene zegt: 'Ik snap niet waarom je hierom gekwetst/boos bent. Leg eens uit.' ipv 'sorry' om er maar snel van af te zijn.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:45:50 #164
108913 Godshand
guide4you
pi_96446691
Vrouwen die zichzelf nog niet kennen :') Voorbeeld:
"Ik ben altijd heel duidelijk!". Om 15 min later na een discussie over (noem maar wat) opeens heel erg te gaan zwijgen en als je vraagt wat er is "Niets" of "Dat weet je best!", te antwoorden.
Vrouwen die willen dat je verandert.
Erger: Vrouwen die je vrienden niet accepteren. Komt erop neer dat ik vriendinlief ook niet meer accepteer, simpel zat.
Vrouwen die blijven zeiken over bepaalde zaken en er echt mee zit, maar niets aan verandert.
Vrouwen met dubbele moraal: heel geemancipeerd naar het werk gaan, maar je hulpeloos aankijken bij een computer defect en verdommen om ook van de oplossing iets te leren. In bed dan ook weer heel onderdanig opstellen, leuk hoor maar andersom kan ook wel eens... Kortom niet zo zeiken dat je heel geemancipeerd het huishouden mij wil laten doen. Gewoon er normaal over lullen moet kunnen toch?
Vrouwen die altijd aandacht voor hun probleempjes willen, maar andersom; ho maar.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')