Dit!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:39 schreef HSG het volgende:
Vrouwen die op foute mannen vallen en er hele tijd over zeiken dat hij zo gemeen is.
Precies! Hoe gaat iedereen hier daarmee om?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:44 schreef Basje26 het volgende:
[..]
Precies! Hoe gaat iedereen hier daarmee om?
Ik betaalde dan niet altijd alles voor der, maar soms had ik wel zo'n bui dat ik haast alles voor der betaalde.
Briljant!!quote:
[..]
Ik betaalde dan niet altijd alles voor der, maar soms had ik wel zo'n bui dat ik haast alles voor der betaalde.
[..]
Jij hebt nog geluk!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:44 schreef Basje26 het volgende:
[..]
Dat moet je die mannen niet kwalijk nemen, maar alle labiele 18-jarige meisjes die het voor de echte vrouwen verpesten...quote:Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef Awesomastic het volgende:
mannen die denken dat 'nee' eigenlijk 'probeer het over 5 min vooral nog een keer' betekent
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef keste010 het volgende:
Zogenaamde overduidelijke stille hints waar alleen vrouwen iets van snappen
Van die dingen zoals Jeroen van Koningsbrugge het een keer mooi zei: "Ik snap niet dat hij niet begrijpt dat als ik een kwartier niks zeg, ik een kop thee wil"
De 1e is echt vreselijk, Of als ze weglopen!! dat vind ik nog veel erger!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef Taurus het volgende:
Mannen die vaak om bevestiging vragen. "Wat vind je nou van mij?"
Mannen die in bed opeens stoppen en vragen: "oh, sorry, doe ik je pijn?"
Mannen die bij een ruzie of discussie zeggen: "Ik heb hier geen zin in"
Mannen die ranzig gedrag vertonen in mijn bijzijn (boeren laten en erger).
Mannen die wanneer de vrouw huilt alleen een beetje dommig over hun rug gaan staan aaien en niet weten wat ze er mee moeten. (Kordaat vragen: "Wat is er? En niet zeggen 'niets', want ik zie het aan je" is een te lastige opgave, blijkt)
Mannen die gaan janken dat ze aan het lijntje worden gehouden (ze zijn er meer dan eens zelf aan gaan hangen, je kunt loslaten hoor!)
Mannen die kinderachtig gaan doen en blijkbaar in de vrouw een moederfiguur zien. (kinderachtige stemmetjes en meer van dat soort onaantrekkelijkheid)
Dat vind ik irritant bij mannenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Vrouwen die alles samen willen doen en je geen moment met rust laten en dus minstens elke dag willen bellen/smsen.Sms je een dag niet, zijn ze boos
Moederskindjes zijn inderdaad uberhaupt verschrikkelijk. En wat jij ook al zegt: ik heb dat juist ervaren bij mannen, die controle en 'alles samen willen doen'.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik irritant bij mannenIk doe niet aan sms' en.
En mannen die je met hun moeder vergelijken(sowieso moederskindjes).
Dit laat weer mooi zien hoe sommige vrouwenbreinen werkenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef Taurus het volgende:
Mannen die wanneer de vrouw huilt alleen een beetje dommig over hun rug gaan staan aaien en niet weten wat ze er mee moeten. (Kordaat vragen: "Wat is er? En niet zeggen 'niets', want ik zie het aan je" is een te lastige opgave, blijkt)
Mannen die gaan janken dat ze aan het lijntje worden gehouden (ze zijn er meer dan eens zelf aan gaan hangen, je kunt loslaten hoor!)
Mannen die kinderachtig gaan doen en blijkbaar in de vrouw een moederfiguur zien. (kinderachtige stemmetjes en meer van dat soort onaantrekkelijkheid)
Vind het zelf ook een beetje veel gevraagd om maar van een vent te verlangen dat hij een vrouw perfect kan lezen als ze een potje zit te janken. Niet dat ik die over-de-rug-wrijf-methode gebruik (sterker nog, volgens mij doe ik vaak helemaal niksquote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dit laat weer mooi zien hoe sommige vrouwenbreinen werken![]()
Als jij zo achterlijk bent dat je niet uit jezelf over je eigen gevoelens kunt praten, dan verdien je ook geen empathische kerel.
Die vind ik overigens ook echt verschrikkelijk bij vrouwen. De discussie uit de weg gaan (om maar de lieve vrede te bewaren of iets) gaat er bij mij ook niet in.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef Taurus het volgende:
Ik zeg niet dat vrouwen standaard 'niets' zeggen als ze aan het huilen zijn, dat gebeurt wel vaak en ik vind dat zelf ook idioot. Ik zei dat er alleen bij omdat ik verwachtte dat wanneer ik dit zou schrijven:quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dit laat weer mooi zien hoe sommige vrouwenbreinen werken![]()
Als jij zo achterlijk bent dat je niet uit jezelf over je eigen gevoelens kunt praten, dan verdien je ook geen empathische kerel.
Nogmaals: ik zei dus niet dat de man zomaar moet weten wat er mis is.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind het zelf ook een beetje veel gevraagd om maar van een vent te verlangen dat hij een vrouw perfect kan lezen als ze een potje zit te janken. Niet dat ik die over-de-rug-wrijf-methode gebruik (sterker nog, volgens mij doe ik vaak helemaal niks).
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nogmaals: ik zei dus niet dat de man zomaar moet weten wat er mis is.
En het is gewoon onbeleefd want ik vind dat er niet over de ex gepraat hoort te worden met de nieuwe vriend/vriendin. Wat ik ook afschuwelijk vind is het expres jaloers maken van de ander.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Herushingu het volgende:
Wanneer 'de ex' telkens in gesprekken lijkt op te doemen. Ik hoef niet te weten hoe vervelend de ex was en wat diegene verkeerd deed. Ook positieve dingen hoef ik niet te horen of het overmatig 'tussen neus en lippen door' noemen dat diegene bestaan heeft ("Oh ja dat had mijn ex ook", "Toen die keer mijn mijn ex", "Mijn ex doet dat ook"). Ik ken diegene niet, wat heb ik aan die info!
sowieso als een vrouwtje van je constant over personen lult die je niet kent. En dan vragen wat je daar nou van denkt nadat je een subjectief verhaal over een persoon uit haar omgeving hebt gehoord.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Herushingu het volgende:
Wanneer 'de ex' telkens in gesprekken lijkt op te doemen. Ik hoef niet te weten hoe vervelend de ex was en wat diegene verkeerd deed. Ook positieve dingen hoef ik niet te horen of het overmatig 'tussen neus en lippen door' noemen dat diegene bestaan heeft ("Oh ja dat had mijn ex ook", "Toen die keer mijn mijn ex", "Mijn ex doet dat ook"). Ik ken diegene niet, wat heb ik aan die info!
Precies, doet alsof ja. Die nep-naiviteit bij vrouwen vind ik ook ergerlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef Niltag het volgende:
Als ze op een feestje of tijdens het uitgaan een heel gesprek heeft met een andere gozer en dan niet doorheeft (of net doet alsof) dat die gozer zwaar op d'r staat te geilen.
En mannen die hun pik achterna lopen beweren ook bij hoog en laag dat ze 'gewoon' een praatje aan het maken zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Precies, doet alsof ja. Die nep-naiviteit bij vrouwen vind ik ook ergerlijk.
Ik vind het niet erg als het af en toe eens genoemd wordt, maar ik heb wel eens meegemaakt dat we het over iets hadden (bijvoorbeeld ID plicht, totaal niet liefde gerelateerd) en ik 'mijn ex werd een keer meteen gefouilleerd'. En dan vaak, maakt niet uit wel onderwerp, het kwam wel one way or another omhoog. Hoe onschuldig ook, ik hoef niet te weten wat je allemaal hebt meegemaakt met je ex.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
En het is gewoon onbeleefd want ik vind dat er niet over de ex gepraat hoort te worden met de nieuwe vriend/vriendin. Wat ik ook afschuwelijk vind is het expres jaloers maken van de ander.
Je staat dan zacht heen en weer wiegend "ERROR ERROR" in een hoekje van een kamer te mompelen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind het zelf ook een beetje veel gevraagd om maar van een vent te verlangen dat hij een vrouw perfect kan lezen als ze een potje zit te janken. Niet dat ik die over-de-rug-wrijf-methode gebruik (sterker nog, volgens mij doe ik vaak helemaal niks).
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
sowieso als een vrouwtje van je constant over personen lult die je niet kent. En dan vragen wat je daar nou van denkt nadat je een subjectief verhaal over een persoon uit haar omgeving hebt gehoord.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Je staat dan zacht heen en weer wiegend "ERROR ERROR" in een hoekje van een kamer te mompelen?
Als ze dat doen houd ik meestal de eer aan mezelf en maak ik het uit. Als iemand het zo vaak over zijn of haar ex heeft is dat gewoon niet gezond. Daarbij heb ik absoluut geen zin om impliciet als nummer 2 weggezet te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als het af en toe eens genoemd wordt, maar ik heb wel eens meegemaakt dat we het over iets hadden (bijvoorbeeld ID plicht, totaal niet liefde gerelateerd) en ik 'mijn ex werd een keer meteen gefouilleerd'. En dan vaak, maakt niet uit wel onderwerp, het kwam wel one way or another omhoog. Hoe onschuldig ook, ik hoef niet te weten wat je allemaal hebt meegemaakt met je ex.
Ik ga wel eerst een gesprek erover aan. Soms hebben mensen het zelf niet door hoevaak ze het laten vallen. En laten we eerlijk zijn, als je 'de ex' zou vervangen met 'platonische vriend/vriendin Jan(tien)' dan was het heel anders geweest. maar dat geldt alleen voor onschuldige benoemingen. Ik maak dat ik wegkom als het over serieuze zaken gaat waar de ex steeds weer in terugkomt.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ze dat doen houd ik meestal de eer aan mezelf en maak ik het uit. Als iemand het zo vaak over zijn of haar ex heeft is dat gewoon niet gezond. Daarbij heb ik absoluut geen zin om impliciet als nummer 2 weggezet te worden.
Ik ook, maar meestal komt in dat gesprek datgene naar voren waar je al bang voor was (nog niet over de ex in kwestie heen). Vandaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Ik ga wel eerst een gesprek erover aan.
Vrouwen die niet snappen dat ik altijd gelijk heb, en dat als ik ongelijk heb me er toch wel uitlul.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef missyB het volgende:
dominante partners die ook nog eens denken altijd gelijk te hebben en als ze dat niet blijken te hebben zeggen:dan zijn d eregels vast veranderd!
Heel bekendquote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Moederskindjes zijn inderdaad uberhaupt verschrikkelijk. En wat jij ook al zegt: ik heb dat juist ervaren bij mannen, die controle en 'alles samen willen doen'.
Veel te snel de ouders willen ontmoeten. Veel te snel 'ik hou van je' zeggen. Brr.
Dat kan inderdaad. Erg vervelend als dat gebeurdquote:Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar meestal komt in dat gesprek datgene naar voren waar je al bang voor was (nog niet over de ex in kwestie heen). Vandaar.
Dit is nog het beste. Ik kijk wel eens op mijn horloge en reageer dan met 'uhuh'. Heb ik ook gedaan bij familie die maar bleef vergelijken met de ex (positief richting mij, maar dan nog, wel erg flauw allemaal). Op een gegeven moment heb ik 't ook gewoon benoemd en de kop ingedrukt. JA de ex was een paar jaar onderdeel van jullie gezin. Get over it.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef Grimbert het volgende:
Het ligt er wat mij betreft een beetje aan in wat voor context de exen ter sprake komen, ik irriteer me er niet zo snel aan.
Ze moeten alleen geen zinnig antwoord van me verwachten, meestal alleen een "ok"
en het is je partner omdat??? of heb je hem of haar al een vette exit gegeven?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef badisbad het volgende:
geen zin in seks
continue over hetzelfde zeiken, maar er niks aan doen
altijd een slachtoffer rol aannemen
bij iedereen de schuld zoeken, behalve bij zichzelf...
mag ik nog ff doorgaan?
AMEN!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef Kieswiel het volgende:
Dat zogenaamde ' spel' van 3 dagen wachten tot je smst, hard to get spelen, 2 seconden oogcontact maken glimlachen wegkijken. Ugh. Die stomme' regels' waar je je zogenaamd aan moet houden, flikker toch op, vind je iemand leuk dan zeg je dat, wil je iemand meteen bellen dan doe je dat.
ik heb ook nooit zin in een discussie of ruzie met een vrouw die totaal niet rationeel bezig kan zijn. dus ja, daar heb ik geen zin in. ga wat nuttigs doen, afwassen of bier halen ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef Taurus het volgende:
Are you kidding me?! Kun je zelf niet gewoon zeggen dat er iets is?!!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef Taurus het volgende:
Mannen die wanneer de vrouw huilt alleen een beetje dommig over hun rug gaan staan aaien en niet weten wat ze er mee moeten. (Kordaat vragen: "Wat is er? En niet zeggen 'niets', want ik zie het aan je" is een te lastige opgave, blijkt)Mannen die gaan janken dat ze aan het lijntje worden gehouden (ze zijn er meer dan eens zelf aan gaan hangen, je kunt loslaten hoor!)
Doe is ff het hele topic lezenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef Kouklitsa het volgende:
[..]
Are you kidding me?! Kun je zelf niet gewoon zeggen dat er iets is?!!![]()
Ik (als vrouw) heb er dus echt een hekel aan als vrouwen altijd maar in die slachtofferrol kruipen!![]()
![]()
Zeg gewoon waar t op staat en los t op ipv janken en 452 keer laten vragen wat er is!
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef Kouklitsa het volgende:
[..]
Are you kidding me?! Kun je zelf niet gewoon zeggen dat er iets is?!!![]()
Ik (als vrouw) heb er dus echt een hekel aan als vrouwen altijd maar in die slachtofferrol kruipen!![]()
![]()
Zeg gewoon waar t op staat en los t op ipv janken en 452 keer laten vragen wat er is!
Idd, of als er andere mensen in het spel zijn. Mensen die labiel zijn voor zulke dingen, enorme ergernisquote:
Huhquote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef trekeennummertje het volgende:
Mensen die je niet begrijpen wanneer je bezig bent met een verhaal. Dan krijg ik tussendoor altijd een "Wat?xd" of "huh:P" ertussendoor of slechts een antwoord terug met:"oké, ja dat is wel zo!*lach*".
Daarom ga ik tegenwoordig geen uitbundige gesprekken meer aan via sms/msn/of andere social meda. (behalve nog soms op fok!)
Ja inderdaad. of vragen wat je er van vind; 'Eerlijk antwoord geven!' en dan zeg je dat t er niet uit ziet, worden ze boos 0.oquote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef ohwyeah het volgende:
Vrouwen die niet tegen terechte kritiek kunnen en dus ook boos worden om niets.
ben inmiddels al ruim een halfjaar bij haar weg, de punten gelden inmiddels wel voor nieuwe relaties.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:10 schreef missyB het volgende:
[..]
en het is je partner omdat??? of heb je hem of haar al een vette exit gegeven?
En als je zegt dat ze er wel goed uit ziet, worden ze boos omdat je niet de waarheid spreekt.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef Basje26 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. of vragen wat je er van vind; 'Eerlijk antwoord geven!' en dan zeg je dat t er niet uit ziet, worden ze boos 0.o
Klinkt een beetje wanhopig, maar blijkbaar kunnen ze toch niet zo goed 'praten, lachen, huilen, knuffelen, sexen en het hartstikke fijn hebben' bij jouw als jij denkt, anders gaan de heren niet relatieshoppen (teveel gedoequote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:13 schreef diginoob2 het volgende:
Mannen (mensen) die het gras altijd groener vinden aan de overkant en dan gaan relatieshoppen in plaats van met diegene te settlen (lees: mij) met wie ze ze kunnen praten, lachen, huilen, knuffelen, sexen en het hartstikke fijn hebben.
Goede reden.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef badisbad het volgende:
ze was m'n partner omdat ze op mijn ideale locatie woonde, waar het vrijwel onmogelijk is om een woning te krijgen. ik was ook bij m'n ouders uit huis, wat ook wel even prettig was.
/care wat jij vindquote:
Hehe ik ben ook wanhopig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:47 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Klinkt een beetje wanhopig, maar blijkbaar kunnen ze toch niet zo goed 'praten, lachen, huilen, knuffelen, sexen en het hartstikke fijn hebben' bij jouw als jij denkt, anders gaan de heren niet relatieshoppen (teveel gedoe).
Mannen die verwachten dat er heel veel moeite voor hen gedaan word, terwijl ze er geen moeite voor terug doen of niet laten zien waarom zij het waard zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Vrouwen die verwachten dat er heel veel moeite voor hen gedaan moet worden, terwijl ze geen moeite voor terug doen of niet laten zien waarom zij het waard zijn.
Irritatiefactor voor mij... vrouwen die een relatie proberen aan te knopen met een man die lekker vrij wil zijn... waarom dumpen ze die man niet gewoon? Vervolgens gaan ze klagen dat die mannen maar niet kunnen kiezenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:38 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Hehe ik ben ook wanhopig.![]()
En dat lachen, praten etc dat vind ie dus wel geweldig bij mij maar ja ´er mist een bepaald gevoel´
Ik zou zeggen, we hebben een fantastische basis, 2 jaar in geinvesteerd, we houden van elkaar, wat wil je nou nog meer?
Verliefdheid dus. Dikke middelvinger kan ie krijgen.
Is een vriendin dit niet zo op haar voedsel let niet beter voor je?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:16 schreef From.the.block het volgende:
mijn vriendin is model dus ze is heel voorzichtig met eten, ik irriteer me zo erg als ik vraag, wat ze wil eten? ze zegt altijd: WEET IK NIET wat wil je drinken? WEET IK NIET, IK HEB GEEN HONGER en ik hoef niet.
dan krijg ik van die wurg neigingen.
Herkenbaar... echt heel irritant!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:16 schreef From.the.block het volgende:
mijn vriendin is model dus ze is heel voorzichtig met eten, ik irriteer me zo erg als ik vraag, wat ze wil eten? ze zegt altijd: WEET IK NIET wat wil je drinken? WEET IK NIET, IK HEB GEEN HONGER en ik hoef niet.
ik vind het echt prima dat ze op haar lijntje wil letten maar cmon, als je maatje 27 jeans hebt, kun je toch wel normaal eten, en eens in de zoveel tijd een dikke vette hamburger met extra ketchup, kan geen kwaad! ze sport toch elke dag. ik zou t lkkr vinden als ze af en toe uit zichzelf ging eten. niet eten is wat anders dan gezond eten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Is een vriendin dit niet zo op haar voedsel let niet beter voor je?
Ik snap best dat het een hele uitdaging is samen te eten en te leven zelfs als jullie compleet andere eetpatronen hebben, maar daar valt toch best mee te werken? Een oud huisgenote van me had ook een strikte eetstijl. Als we samen gingen eten bedachten we samen wat waar zij dan een 'light' versie van opzocht en me precies vertelde wat ik wel en niet kon kopen (of haalde het zelf). Ze at ook regelmatig mee van 'slecht' eten, maar dan minder met een salade erbij. Het is maar net hoe je ermee omgaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:16 schreef From.the.block het volgende:
waauw dat zou ik nooit doen, heel knap dat jullie je aanpassen. weetje wat t is, alleen Gezond willen eten is voor tot daaraan toe, maar als ze niet willen eten is het frustrerend! oke dan neemt ze once in a while een hapje meer om mij plezier te doen. maar dan irriteer ik me weer aan het .. voor mij doen.. en niet zelf willen. (wauw i got issues!) hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:36 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Ik snap best dat het een hele uitdaging is samen te eten en te leven zelfs als jullie compleet andere eetpatronen hebben, maar daar valt toch best mee te werken? Een oud huisgenote van me had ook een strikte eetstijl. Als we samen gingen eten bedachten we samen wat waar zij dan een 'light' versie van opzocht en me precies vertelde wat ik wel en niet kon kopen (of haalde het zelf). Ze at ook regelmatig mee van 'slecht' eten, maar dan minder met een salade erbij. Het is maar net hoe je ermee omgaat.
Nou zo te lezen is jouw vriendin toch wel een tikje doorgeslagen hierin. Mijn huisgenote volgde een vrij gewoon dieet waarin ze 1 á 2 keer in de week mocht 'zondigen'. Dan haalden we pizza of een patatje. Ik hoefde haar niet te dwingen om te eten ofzo, ze houdt teveel van eten het te laten. En jouw vriendin sport ook elke dag? Wat een fucking onzin je dan zo druk te maken over eten. Misschien tijd voor een serieus gesprek? Klinkt een beetje als een obsessie zeg maarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:57 schreef From.the.block het volgende:
[..]
waauw dat zou ik nooit doen, heel knap dat jullie je aanpassen. weetje wat t is, alleen Gezond willen eten is voor tot daaraan toe, maar als ze niet willen eten is het frustrerend! oke dan neemt ze once in a while een hapje meer om mij plezier te doen. maar dan irriteer ik me weer aan het .. voor mij doen.. en niet zelf willen. (wauw i got issues!) haha
Jaa, irritante he!! dat denk ik dus ook, Een dieet kan geen kwaad! Ik heb er met haar over gesproken en wat ze zegt komt neer op: als je niet in de miniatuur kleertjes past of een vetrolletje zich aankondigd tijdens een shoot dan heb je gewoon geen werk. maar wat je zegt.. ieder zijn manier van leven. heel irritant!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:02 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Nou zo te lezen is jouw vriendin toch wel een tikje doorgeslagen hierin. Mijn huisgenote volgde een vrij gewoon dieet waarin ze 1 á 2 keer in de week mocht 'zondigen'. Dan haalden we pizza of een patatje. Ik hoefde haar niet te dwingen om te eten ofzo, ze houdt teveel van eten het te laten. En jouw vriendin sport ook elke dag? Wat een fucking onzin je dan zo druk te maken over eten. Misschien tijd voor een serieus gesprek? Klinkt een beetje als een obsessie zeg maar
Jij wilt dat hij keihard door blijft raggen en dat het hem niet interesseert of het met jou wel goed gaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef Taurus het volgende:
Ik heb geen moeite met complimentjes geven, ik doe het simpelweg gewoon nooit. Mensen die complimentjes nodig hebben zijn erg irritant.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Sofia90 het volgende:
-Als hij moeite heeft met complimentjes geven
Ik precies andersom, ik geef regelmatig complimentjesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met complimentjes geven, ik doe het simpelweg gewoon nooit. Mensen die complimentjes nodig hebben zijn erg irritant.
Hey, jij valt in mijn irritatiefactortje doelgroepquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met complimentjes geven, ik doe het simpelweg gewoon nooit. Mensen die complimentjes nodig hebben zijn erg irritant.
Dit is echt vreselijk irritant. Of als ze ergens boos om zijn en vervolgens het er niet over willen hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef Taurus het volgende:
Het is ook altijd leuk als je een compliment geeft en dan geen reactie krijgt...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:23 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Ik precies andersom, ik geef regelmatig complimentjes
Bovenstaande is voor mij een directe GTFO.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Sofia90 het volgende:
-Als ze telkens je bekritiseerd op wat je doet of hoe je bent of met wie je omgaat, kortom ze je dus probeert te veranderen en je niet accepteert.
Dat heb ik nog nooit gehad, wel eens dat er geen verbale reactie komt maar dat ze gaan blozen/glimlachen of iets dergelijksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is ook altijd leuk als je een compliment geeft en dan geen reactie krijgt...
En jij in de mijnequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef Sofia90 het volgende:
Hey, jij valt in mijn irritatiefactortje doelgroep
Complimentjes geven maar ze zelf nooit krijgt is ook een beetje jammer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is ook altijd leuk als je een compliment geeft en dan geen reactie krijgt...
Die is ook erg vervelend inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:11 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Complimentjes geven maar ze zelf nooit krijgt is ook een beetje jammer.
Pfff ze melden zich wel als het pijn doet hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Jij wilt dat hij keihard door blijft raggen en dat het hem niet interesseert of het met jou wel goed gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf stoor ik me aan:
Zie je niet dat ik ben afgevallen? Al 4 kilo!
Zucht... nee ik zie dat niet want ik zie je iedere dag
Nieuwe kapsels, haarkleuren, brillen e.d. vallen mij ook nooit direct op. Je moet onderhand in één keer een cosmetische operatie zoals Heidi Montag laten uitvoeren wil het mij meteen opvallen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:39 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Zelf stoor ik me aan:
Zie je niet dat ik ben afgevallen? Al 4 kilo!
Zucht... nee ik zie dat niet want ik zie je iedere dag
Ook niet bij je vriendin?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nieuwe kapsels, haarkleuren, brillen e.d. vallen mij ook nooit direct op. Je moet onderhand in één keer een cosmetische operatie zoals Heidi Montag laten uitvoeren wil het mij meteen opvallen...
Waarschijnlijk is dat de reden dat ik momenteel geen vriendin hebquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:54 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Ook niet bij je vriendin?
Dat soort dingen zouden me gelijk opvallen, enige wat me niet altijd opvalt is als er slechts een stukje van het haar is afgeknipt om het bij te houden.
Het valt me zelfs op als iemand nieuwe schoenen heeft, maar dat kan ook komen door mijn schoenen fetish
Een kiwi?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:10 schreef diginoob2 het volgende:
Als een man de hele dag witbrood eet en 1x per 3 weken een kiwi en dan vindt dat hij heel gezond eet.
Het is geven en nemen héquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
`quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Jij wilt dat hij keihard door blijft raggen en dat het hem niet interesseert of het met jou wel goed gaat.
Klinkt nu alsof je een vrouw omschrijft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef cinnamon_M het volgende:
Kortom: tegenstrijdigheid, hypocrisie, zeuren om alles, claimen, manipuleren en onduidelijkheid.
Weet je hoe moeilijk dat is als je vindt dat je briljant bentquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef cinnamon_M het volgende:
Mmm mijn samenvatting dan ook maar even:
* Mannen die tegen alle mensen om hen heen vertellen hoe geweldig je bent, dat ze je bewonderen, vreselijk enorm totaal verliefd op je zijn, maar dat niet naar mij laten blijken (er een maand over doen om tot een afspraakje te komen, nooit initiatief nemen, ineens tijden niks laten horen)
* Mannen die je proberen te veranderen/niets van je accepteren/op alle slakken zout leggen (maar zelf niet in staat zijn enige vorm van kritiek, hoe mild ook, te incasseren)
* Mannen die jaloers of claimerig zijn
* Mannen die manipuleren, chanteren of andere machtspelletjes spelen
* Mannen die om de hete brij heen draaien of denken dat je helderziend bent
Kortom: tegenstrijdigheid, hypocrisie, zeuren om alles, claimen, manipuleren en onduidelijkheid.
Kiwi's zijn inderdaad niet gezond aan al die suikers heb je niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:10 schreef diginoob2 het volgende:
Als een man de hele dag witbrood eet en 1x per 3 weken een kiwi en dan vindt dat hij heel gezond eet.
Hahah die is leuk:)quote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef keste010 het volgende:
Zogenaamde overduidelijke stille hints waar alleen vrouwen iets van snappen
Van die dingen zoals Jeroen van Koningsbrugge het een keer mooi zei: "Ik snap niet dat hij niet begrijpt dat als ik een kwartier niks zeg, ik een kop thee wil"
Daar heeft de mijne ook nog wel eens een handje van, het ergst is dan nog dat ze het vaak op jou afreageren terwijl jij er al helemaaaal niets aan kan doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Son-Goku het volgende:
* tig keer per dag "i love you" zeggen en dat ook weer terugverwachten, ook al vind ik het niet nodig om elke dag perse te zeggen
* verschikkelijk onzeker zijn maar zodra er ook maar iets gezegd wordt wat niet bevalt opeens jezelf fantastisch en de ander minder dan jou vinden.
* zeuren, stressen en drukmaken over onbelangrijke dingen
* zeuren, stressen en drukmaken over dingen waar niets aan gedaan kan worden
* wantrouwen
* de baas willen spelen en overal controle over hebben/controle afnemen over dingen
* etc
als ik alle dingen neer ga zetten waar ik me over erger bij vrouwen/m'n vriendin heb ik nog wel ff bezig
Ja triest hè. Op de één of andere manier date ik steeds van die mannen die zich gedragen als vrouwen. Mijn ex bijv. vond me te zakelijk, te pragmatisch, en ik reageerde nooit en hij voelde zich niet gehoord (qua emoties). Zucht. Het was ook werkelijk zo'n type dat een uur sip ging kijken en dan van mij verwachtte dat ik in de gaten had wat er was. Ik ben toch niet helderziend! En als je dan vraagt 'wat is er' krijg je ofwel 'niks' (jezus, of je zegt wat er is, of je doet gewoon gezellig), ofwel een boze 'dat je dat nog moet vragen! Zie, dit bedoel ik nou, je hebt luistert gewoon nooit naar me. Dan had je het wel geweten" NEE, ik weet niet wat er is, JA, ik luister wel naar je maar wederom: ik ben niet helderziend! En dan ook niet willen zeggen wat er is, want dat had ik maar moeten weten. Sorry, komt ietwat frustratie naar boven borrelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klinkt nu alsof je een vrouw omschrijft.
Oh, dat deed mijn ex ook. Rete-irritant. Vooral die tweede. Als je er niks aan kunt veranderen, maak je er dan ook niet druk om!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Son-Goku het volgende:
* tig keer per dag "i love you" zeggen en dat ook weer terugverwachten, ook al vind ik het niet nodig om elke dag perse te zeggen
* verschikkelijk onzeker zijn maar zodra er ook maar iets gezegd wordt wat niet bevalt opeens jezelf fantastisch en de ander minder dan jou vinden.
* zeuren, stressen en drukmaken over onbelangrijke dingen
* zeuren, stressen en drukmaken over dingen waar niets aan gedaan kan worden
* wantrouwen
* de baas willen spelen en overal controle over hebben/controle afnemen over dingen
* etc
als ik alle dingen neer ga zetten waar ik me over erger bij vrouwen/m'n vriendin heb ik nog wel ff bezig
Je bedoelt dus een directe man? Ik vind het nogal beledigend om te stellen dat Beta's niet kunnen communiceren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
...
Ik heb heel hard een alpha-man nodig.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:55 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Je bedoelt dus een directe man? Ik vind het nogal beledigend om te stellen dat Beta's niet kunnen communiceren.
quote:
Aangepapt met een getrouwde man die zei dat hij vrijgezel was?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen die niet eerlijk zijn en smoesjes verzinnen, terwijl ik echt niet boos word als iemand eerlijk is.
Neuh een ex die heel de tijd smoesjes had...en een man die kids heeft en getrouwd is maar wel ongelovelijk geil is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Aangepapt met een getrouwde man die zei dat hij vrijgezel was?
Hmz, dat is wel jammer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Neuh een ex die heel de tijd smoesjes had...en een man die kids heeft en getrouwd is maar wel ongelovelijk geil is.
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef Awesomastic het volgende:
mannen die denken dat 'nee' eigenlijk 'probeer het over 5 min vooral nog een keer' betekent
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef Taurus het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:36 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Of als een hondje achter een vrouw aanlopen.Dat zag ik laatst bij een vriendin. Mens was echt superchagerijnig, alleen maar gezeur dat ze naar huis wilde. Loopt die vriend alleen maar naar haar te lachen en 'wat hou ik toch van je schat!'
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef cinnamon_M het volgende:
Mmm mijn samenvatting dan ook maar even:
* Mannen die tegen alle mensen om hen heen vertellen hoe geweldig je bent, dat ze je bewonderen, vreselijk enorm totaal verliefd op je zijn, maar dat niet naar mij laten blijken (er een maand over doen om tot een afspraakje te komen, nooit initiatief nemen, ineens tijden niks laten horen)
* Mannen die je proberen te veranderen/niets van je accepteren/op alle slakken zout leggen (maar zelf niet in staat zijn enige vorm van kritiek, hoe mild ook, te incasseren)
* Mannen die jaloers of claimerig zijn
* Mannen die manipuleren, chanteren of andere machtspelletjes spelen
Algemeen vervelende dingen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen die niet eerlijk zijn en smoesjes verzinnen, terwijl ik echt niet boos word als iemand eerlijk is.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ja triest hè. Op de één of andere manier date ik steeds van die mannen die zich gedragen als vrouwen. Mijn ex bijv. vond me te zakelijk, te pragmatisch, en ik reageerde nooit en hij voelde zich niet gehoord (qua emoties). Zucht. Het was ook werkelijk zo'n type dat een uur sip ging kijken en dan van mij verwachtte dat ik in de gaten had wat er was. Ik ben toch niet helderziend! En als je dan vraagt 'wat is er' krijg je ofwel 'niks' (jezus, of je zegt wat er is, of je doet gewoon gezellig), ofwel een boze 'dat je dat nog moet vragen! Zie, dit bedoel ik nou, je hebt luistert gewoon nooit naar me. Dan had je het wel geweten" NEE, ik weet niet wat er is, JA, ik luister wel naar je maar wederom: ik ben niet helderziend! En dan ook niet willen zeggen wat er is, want dat had ik maar moeten weten. Sorry, komt ietwat frustratie naar boven borrelen.
Ik heb heel hard een alpha-man nodig.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:15 schreef Phantomesse het volgende:
- Persé willen likken terwijl ik net wakker ben en me niet zo fris voel (luxeprobleem?)
Ik weet het, maar soms is het echt vervelend. En na het slapen wil je eerst douchen, lijkt me logischquote:
Nou logisch? Het is in ieder geval jou mening welke ik best begrijpen kan. Maar mijn ex vond dit nooit een probleem, en ik al helemaal niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik weet het, maar soms is het echt vervelend. En na het slapen wil je eerst douchen, lijkt me logisch
Boeit hem niet, haha. Achja als ie eenmaal bezig is kan ik me er wel overheen zetten en genieten omdat hij er zelf blijkbaar ook duidelijk van geniet. Alleen soms dan ben je uit geweest, te lam thuis gekomen om nog te willen douchen dus duik je na een avondje dansen en zweten direct het bed in, en zelfs dán moet ie nog likken...quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:10 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
[..]
Nou logisch? Het is in ieder geval jou mening welke ik best begrijpen kan. Maar mijn ex vond dit nooit een probleem, en ik al helemaal niet.
Geen luxeprobleem, eigenlijk helemaal geen probleem als jij hem gewoon verteld hebt dat jij je in de ochtend niet zo fris voelt en het liever na het douchen ontvangen wilt ;-)
- Niccolo M.
Dit doet mijn broer altijd als we samen met zijn vriendin gaan shoppen. Normaal is het zo'n 'kast' maar dan is het: "Snoepje, wilde je dit jurkje hebben of die rode... en vond je de blauwe of rode hakjes nou mooier?"quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef diginoob2 het volgende:
Een man die alles voor me wilt kopen. Dat als je roept, oh die jurk vind ik mooi, hij meteen zn pinpas trekt. Flikker op joh.
Een man die geen keuzes voor zichzelf kan maken, bv altijd hetzelfde nemen op de menukaart wat jij neemt.
Oh ja ik vind het ook heel vervelend als mensen dat doen, zeiken over eten. Ik ben grote liefhebber en eigenlijk bijna alles gaat mijn buik wel inquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:56 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Ik moet lachen omdat ik mezelf in jou verhaal zie!![]()
Mijn ex snapte ook niet zo dat ik het zelf erg fijn vond te doen aangezien haar exen het liever nooit deden.
Maarja, cherish it denk ik ;-)
Ik heb nog een irritatiefactor: heb ooit een vriendin gehad die echt HEEL erg moeilijk was met eten... die lustte bijna niets. Mijn moeder kookte toen nog voor ons en hield daar zeker rekening mee ( en koken kon ze want ze is prof. geweest! ) en dan nog met zo'n zuur gezicht aan tafel zitten van "Tja, mijn ouders maken dit toch anders..." Christus mens, je bent 17... doe normaal![]()
Heeft ook niet lang geduurd
Deze komt wel vaak voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:25 schreef MuyTrabajo het volgende:
Dingen die echt dwarszitten niet willen bespreken 'ik heb geen zin in deze nutteloze discussie' en dan net doen alsof jij het labiele vrouwmens bent als je het er toch over wil hebben.
Tevens één van de redenen waarom ik niet snel sorry zeg. Vaak verwacht iedereen dat het gezegd word, maar van mij hoeft het niet als je het niet meent.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Nog wat anders, ik kan er niet goed tegen als mannen 'sorry' zeggen maar de issue waarom het me dwarszat niet begrijpen en het sowieso dus niet menen.
Dat laatste heb je zeker gelijk in. Ik ben wat dat betreft ook wle ouderwets, tuurlijk ga ik wel vaak stappen enzo maar samen langs het strand lopen/liggen of een boswandeling vind ik altijd nog het meest fijne om te doen. Bakje kibbelingen erbij, drankje, naar huis, douchen en nog meer van elkaar genietenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:57 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
[..]
Tevens één van de redenen waarom ik niet snel sorry zeg. Vaak verwacht iedereen dat het gezegd word, maar van mij hoeft het niet als je het niet meent.
( valt onder dezelfde noemer als "Hey, hoe gaat het?" als je eigenlijk al weet dat het iemand niet schelen kan... )
Grote irritatiefactor voor mij is ook materialisme. Kijk, ik snap best dat we af en toe lekker gaan shoppen en dergelijken... maar we hoeven niet ALTIJD iets te kopen. Nee Niccolo M. is geen vrek, zeer zeker niet...
Of het verwachten dat er standaard elke weekend wel weer even 100 euro over de balk gegooid word. Het is te voorspelbaar, en leuk hoeft niet altijd duur te zijn.
Een ex van mij wilde lekker aan het strand lopen bij Domburg, heeft dit eerst tijden niet gezegd omdat ze dacht dat ik dat te ouderwets zou vinden. Toen ze het me vertelde moest ik daar best om lachen. Ik ben wel in voor dat soort dingen, lekker het hondje mee en wandelen tot de zon onder gaat. Even een drankje aan het paviljoen en genieten van elkaar.
( en daar kan geen dure, fancy nachtclub tegenop! )
Ah, jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat laatste heb je zeker gelijk in. Ik ben wat dat betreft ook wle ouderwets, tuurlijk ga ik wel vaak stappen enzo maar samen langs het strand lopen/liggen of een boswandeling vind ik altijd nog het meest fijne om te doen. Bakje kibbelingen erbij, drankje, naar huis, douchen en nog meer van elkaar genieten
Nee, komt door onze roze bril denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
[..]
Ah, jij begrijpt het![]()
( ben ik btw de enige die in de prille fase van de verliefdheid juist helemaal niet geïrriteerd word door dit soort zaken en dat pas later komt?)
Daar kom je toch sowieso pas na een tijdje achter?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
[..]
Ah, jij begrijpt het![]()
( ben ik btw de enige die in de prille fase van de verliefdheid juist helemaal niet geïrriteerd word door dit soort zaken en dat pas later komt?)
Nee, dat heb ik ook. Dan heb ik liever dat diegene zegt: 'Ik snap niet waarom je hierom gekwetst/boos bent. Leg eens uit.' ipv 'sorry' om er maar snel van af te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:57 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
[..]
Tevens één van de redenen waarom ik niet snel sorry zeg. Vaak verwacht iedereen dat het gezegd word, maar van mij hoeft het niet als je het niet meent.
( valt onder dezelfde noemer als "Hey, hoe gaat het?" als je eigenlijk al weet dat het iemand niet schelen kan... )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |