abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 14:57:17 #1
332621 Basje26
I can C U
pi_96207061

Dit zijn dan andere irritatiefactoren van Jochem meyjer xD.

Maar wat zijn bij jou nou irritatiefactoren in de liefde?
Omdat Hans altijd Hans blijft.
pi_96207192
Als ze geen zin in seks hebben
  zondag 1 mei 2011 @ 15:04:30 #3
332621 Basje26
I can C U
pi_96207318
quote:
8s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:01 schreef TwyLight het volgende:
Hahaha xD lastig ja, en wat doe je dan?
pi_96207375
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:04 schreef Basje26 het volgende:

[..]

Hahaha xD lastig ja, en wat doe je dan?
Vraag ik het aan m'n rechterhand, die heeft altijd zin.
pi_96207389
edit - tyft eens op met je plaatjes

[ Bericht 91% gewijzigd door Re op 01-05-2011 17:18:52 ]
  zondag 1 mei 2011 @ 15:06:57 #6
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_96207417
mannen die 'hihi' typen ipv 'haha' :r
pi_96207449
Mensen die uit het ritme meeklappen :{
pi_96207572
opzouten uit R&P

[ Bericht 76% gewijzigd door Re op 01-05-2011 17:19:22 ]
  zondag 1 mei 2011 @ 15:16:46 #9
332621 Basje26
I can C U
pi_96207848
Zoenend als n wasmachine. :r
  zondag 1 mei 2011 @ 15:17:07 #10
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_96207866
Jochem meyjer.
pi_96208815
Vrouwen die op foute mannen vallen en er hele tijd over zeiken dat hij zo gemeen is.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 1 mei 2011 @ 15:40:32 #12
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_96208872
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:39 schreef HSG het volgende:
Vrouwen die op foute mannen vallen en er hele tijd over zeiken dat hij zo gemeen is.
Dit!
En dat als ik enorm wordt opgegeild en er dan niks voor mij inzit :P
Verder irriteer ik me niet zo snel ergens aan.
Ja, behalve soms.
pi_96213007
quote:
8s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:01 schreef TwyLight het volgende:
Als ze te snel seks willen.
zelfde als diginoob
pi_96215333
Jochem Meyjer. :|W

Vergankelijkheid vind ik het lastigste aspect eraan. Hetzelfde als meneer Meyjer, alleen wat subtieler verwoord.
  zondag 1 mei 2011 @ 18:28:13 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96215365
Vrouwen die aantrekken en afstoten. Bloedirritant :') (maar ook weer mateloos fascinerend :@)
Niet meer actief op Fok!
pi_96215501
mannen die denken dat 'nee' eigenlijk 'probeer het over 5 min vooral nog een keer' betekent
pi_96217605
Een meisje dat zegt om je te geven maar je feitelijk aan het lijntje houdt..
pi_96217700
Dat ik haar moet betalen :(
  zondag 1 mei 2011 @ 19:44:12 #19
332621 Basje26
I can C U
pi_96217939
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:37 schreef juxtaposition het volgende:
Dat ik haar moet betalen :(
Precies! Hoe gaat iedereen hier daarmee om?
Ik betaalde dan niet altijd alles voor der, maar soms had ik wel zo'n bui dat ik haast alles voor der betaalde.
pi_96218551
Een vrouw die met je wil discussieren, maar geen benul heeft van wat dan ook en daarom maar steeds over bijzaken begint, op de man speelt of met één voorbeeld wat net goed uitkomt haar stelling wil bewijzen en tenslotte maar boos wordt om niks..

Pff.. Vermoeiend als mensen onredelijk zijn.
pi_96218593
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:44 schreef Basje26 het volgende:

[..]

Ik betaalde dan niet altijd alles voor der, maar soms had ik wel zo'n bui dat ik haast alles voor der betaalde.
:|W
pi_96223113
Zogenaamde overduidelijke stille hints waar alleen vrouwen iets van snappen :')

Van die dingen zoals Jeroen van Koningsbrugge het een keer mooi zei: "Ik snap niet dat hij niet begrijpt dat als ik een kwartier niks zeg, ik een kop thee wil" :P
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_96223456
Zo'n wasmachine in je mond is inderdaad een flinke afknapper als je denkt een seksbom aan de haak te hebben geslagen.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:41:28 #24
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_96223980
Emotionele chantage en machtsspelletjes.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_96224257
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:01 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:|W
Briljant!! O+

OT: Dat hij denkt dat hij kan dansen en zingen als hij dronken is ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_96224292
quote:

[..]

:|W Hij bedoelde iets anders
pi_96225416
quote:

[..]

_O-
pi_96237035
quote:

[..]

Jij hebt nog geluk!
Háár betalen is iets anders. Heeft te maken met een uurtarief enzo. _O-
pi_96237129
quote:
18s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef Awesomastic het volgende:
mannen die denken dat 'nee' eigenlijk 'probeer het over 5 min vooral nog een keer' betekent
Dat moet je die mannen niet kwalijk nemen, maar alle labiele 18-jarige meisjes die het voor de echte vrouwen verpesten...
pi_96238152
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef keste010 het volgende:
Zogenaamde overduidelijke stille hints waar alleen vrouwen iets van snappen :')

Van die dingen zoals Jeroen van Koningsbrugge het een keer mooi zei: "Ik snap niet dat hij niet begrijpt dat als ik een kwartier niks zeg, ik een kop thee wil" :P
_O-
pi_96240971
Vrouwen die alles samen willen doen en je geen moment met rust laten en dus minstens elke dag willen bellen/smsen. :{ Sms je een dag niet, zijn ze boos :')
pi_96241704
Mannen die vaak om bevestiging vragen. "Wat vind je nou van mij?"
Mannen die in bed opeens stoppen en vragen: "oh, sorry, doe ik je pijn?"
Mannen die bij een ruzie of discussie zeggen: "Ik heb hier geen zin in"
Mannen die ranzig gedrag vertonen in mijn bijzijn (boeren laten en erger).
Mannen die wanneer de vrouw huilt alleen een beetje dommig over hun rug gaan staan aaien en niet weten wat ze er mee moeten. (Kordaat vragen: "Wat is er? En niet zeggen 'niets', want ik zie het aan je" is een te lastige opgave, blijkt)
Mannen die gaan janken dat ze aan het lijntje worden gehouden (ze zijn er meer dan eens zelf aan gaan hangen, je kunt loslaten hoor!)
Mannen die kinderachtig gaan doen en blijkbaar in de vrouw een moederfiguur zien. (kinderachtige stemmetjes en meer van dat soort onaantrekkelijkheid)
pi_96242515
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:33 schreef Taurus het volgende:
Mannen die wanneer de vrouw huilt alleen een beetje dommig over hun rug gaan staan aaien en niet weten wat ze er mee moeten. (Kordaat vragen: "Wat is er? En niet zeggen 'niets', want ik zie het aan je" is een te lastige opgave, blijkt)
Mannen die gaan janken dat ze aan het lijntje worden gehouden (ze zijn er meer dan eens zelf aan gaan hangen, je kunt loslaten hoor!)
Mannen die kinderachtig gaan doen en blijkbaar in de vrouw een moederfiguur zien. (kinderachtige stemmetjes en meer van dat soort onaantrekkelijkheid)
De 1e is echt vreselijk, Of als ze weglopen!! dat vind ik nog veel erger!

De 2e die ik heb onderstreept vind ik dubbel, Ik denk dan altijd, als je huilt is er iets, als de man dan vraagt of er iets is en jij zegt niets, moet je ook niet zeiken dat ze er dan niks mee doen, een man is niet helderziend en heeft volgens mij al snel het idee, van nou dan zal je het er wel niet over willen hebben, ik zal je troosten en dat is het!

Andere irritatie is mannen die als er iets aan de hand is daar iedere keer op terug komen!
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 12:00:41 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_96242810
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Vrouwen die alles samen willen doen en je geen moment met rust laten en dus minstens elke dag willen bellen/smsen. :{ Sms je een dag niet, zijn ze boos :')
Dat vind ik irritant bij mannen >:) Ik doe niet aan sms' en.

En mannen die je met hun moeder vergelijken :') (sowieso moederskindjes).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_96242904
quote:
99s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat vind ik irritant bij mannen >:) Ik doe niet aan sms' en.

En mannen die je met hun moeder vergelijken :') (sowieso moederskindjes).
Moederskindjes zijn inderdaad uberhaupt verschrikkelijk. En wat jij ook al zegt: ik heb dat juist ervaren bij mannen, die controle en 'alles samen willen doen'.

Veel te snel de ouders willen ontmoeten. Veel te snel 'ik hou van je' zeggen. Brr.
pi_96243460
quote:
Dit laat weer mooi zien hoe sommige vrouwenbreinen werken 8)7

Als jij zo achterlijk bent dat je niet uit jezelf over je eigen gevoelens kunt praten, dan verdien je ook geen empathische kerel.
pi_96243574
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Als jij zo achterlijk bent dat je niet uit jezelf over je eigen gevoelens kunt praten, dan verdien je ook geen empathische kerel.
Vind het zelf ook een beetje veel gevraagd om maar van een vent te verlangen dat hij een vrouw perfect kan lezen als ze een potje zit te janken. Niet dat ik die over-de-rug-wrijf-methode gebruik (sterker nog, volgens mij doe ik vaak helemaal niks :') ).
pi_96243622
quote:
Die vind ik overigens ook echt verschrikkelijk bij vrouwen. De discussie uit de weg gaan (om maar de lieve vrede te bewaren of iets) gaat er bij mij ook niet in.
pi_96243630
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat vrouwen standaard 'niets' zeggen als ze aan het huilen zijn, dat gebeurt wel vaak en ik vind dat zelf ook idioot. Ik zei dat er alleen bij omdat ik verwachtte dat wanneer ik dit zou schrijven:

"Mannen die wanneer de vrouw huilt alleen een beetje dommig over hun rug gaan staan aaien en niet weten wat ze er mee moeten"

mensen als jij zouden reageren met "maar vrouwen zeggen altijd 'niets'". Dat gras wilde ik alvast wegmaaien.

Ik ben het met je eens, vrouwen moeten gewoon aangeven wat er is en niet zeggen 'niets' als er wel iets is.
pi_96243694
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Vind het zelf ook een beetje veel gevraagd om maar van een vent te verlangen dat hij een vrouw perfect kan lezen als ze een potje zit te janken. Niet dat ik die over-de-rug-wrijf-methode gebruik (sterker nog, volgens mij doe ik vaak helemaal niks :') ).
Nogmaals: ik zei dus niet dat de man zomaar moet weten wat er mis is.
pi_96243774
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nogmaals: ik zei dus niet dat de man zomaar moet weten wat er mis is.
Dan heb ik niks gezegd.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:26:14 #42
342490 Herushingu
You knew it
pi_96243837
Wanneer 'de ex' telkens in gesprekken lijkt op te doemen. Ik hoef niet te weten hoe vervelend de ex was en wat diegene verkeerd deed. Ook positieve dingen hoef ik niet te horen of het overmatig 'tussen neus en lippen door' noemen dat diegene bestaan heeft ("Oh ja dat had mijn ex ook", "Toen die keer mijn mijn ex", "Mijn ex doet dat ook"). Ik ken diegene niet, wat heb ik aan die info! :')
It is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.
pi_96244048
Als ze op een feestje of tijdens het uitgaan een heel gesprek heeft met een andere gozer en dan niet doorheeft (of net doet alsof) dat die gozer zwaar op d'r staat te geilen.
pi_96244054
Als mannen en vrouwen nu eens zouden beginnen met te luisteren naar mekaar i.p.v. proberen de discussie te winnen (zoals in dit topic) zouden heel veel relaties al een stuk soepeler verlopen...
pi_96244076
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Herushingu het volgende:
Wanneer 'de ex' telkens in gesprekken lijkt op te doemen. Ik hoef niet te weten hoe vervelend de ex was en wat diegene verkeerd deed. Ook positieve dingen hoef ik niet te horen of het overmatig 'tussen neus en lippen door' noemen dat diegene bestaan heeft ("Oh ja dat had mijn ex ook", "Toen die keer mijn mijn ex", "Mijn ex doet dat ook"). Ik ken diegene niet, wat heb ik aan die info! :')
En het is gewoon onbeleefd want ik vind dat er niet over de ex gepraat hoort te worden met de nieuwe vriend/vriendin. Wat ik ook afschuwelijk vind is het expres jaloers maken van de ander.

Als mannen of vrouwen aan hun partner gaan vertellen hoe leuk hun nieuwe collega is, en nog erger: hoe die collega avances heeft gemaakt. Zo obvious. Ligt ook aan de toon en hoe het wordt verteld hoor, je kunt natuurlijk best een normaal gesprek over andere mannen/vrouwen voeren, maar de vraag 'waarom vertel je dit eigenlijk?' doemt wel eens op. En het antwoord is niet fraai.
pi_96244084
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Herushingu het volgende:
sowieso als een vrouwtje van je constant over personen lult die je niet kent. En dan vragen wat je daar nou van denkt nadat je een subjectief verhaal over een persoon uit haar omgeving hebt gehoord.
.
pi_96244103
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef Niltag het volgende:
Als ze op een feestje of tijdens het uitgaan een heel gesprek heeft met een andere gozer en dan niet doorheeft (of net doet alsof) dat die gozer zwaar op d'r staat te geilen.
Precies, doet alsof ja. Die nep-naiviteit bij vrouwen vind ik ook ergerlijk.
pi_96244241
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Taurus het volgende:

[..]

Precies, doet alsof ja. Die nep-naiviteit bij vrouwen vind ik ook ergerlijk.
En mannen die hun pik achterna lopen beweren ook bij hoog en laag dat ze 'gewoon' een praatje aan het maken zijn :')
  maandag 2 mei 2011 @ 12:38:03 #49
342490 Herushingu
You knew it
pi_96244298
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

En het is gewoon onbeleefd want ik vind dat er niet over de ex gepraat hoort te worden met de nieuwe vriend/vriendin. Wat ik ook afschuwelijk vind is het expres jaloers maken van de ander.

Ik vind het niet erg als het af en toe eens genoemd wordt, maar ik heb wel eens meegemaakt dat we het over iets hadden (bijvoorbeeld ID plicht, totaal niet liefde gerelateerd) en ik 'mijn ex werd een keer meteen gefouilleerd'. En dan vaak, maakt niet uit wel onderwerp, het kwam wel one way or another omhoog. Hoe onschuldig ook, ik hoef niet te weten wat je allemaal hebt meegemaakt met je ex.
It is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.
pi_96244317
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je staat dan zacht heen en weer wiegend "ERROR ERROR" in een hoekje van een kamer te mompelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')