Goed opgemerkt.quote:
Aww, wil je weer terug erin?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Omdat dat mijn plek was totdat mensen het gingen veranderen in iets stoms
Zo ben ik.quote:
Da's minder fijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben weer klaar met eten, maar ben maar weer naar binnengegaan, kreeg een enorme hooikoortsaanval net en loop nu continu te niezen
Hoezo dan?quote:
Balen! Waait het daar ook zo hard??quote:Op zondag 1 mei 2011 13:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben weer klaar met eten, maar ben maar weer naar binnengegaan, kreeg een enorme hooikoortsaanval net en loop nu continu te niezen
quote:
Hoiii.quote:
Sorry, ziet er niet zo leuk uit, niet geklikt.quote:
Hoeft ook nietquote:Op zondag 1 mei 2011 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoiii.
[..]
Sorry, ziet er niet zo leuk uit, niet geklikt.
Valt hier wel meequote:Op zondag 1 mei 2011 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Balen! Waait het daar ook zo hard??
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:49 schreef Patje1987 het volgende:
Zo even douchen dat was fijn, nu muziek maken
Hau fan jau.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nefer gona run arouwnd end desert joe.
Helleuuu Mevrouw. Appelllltjohhhn.quote:
Spankquote:
Daghallo, gij bevroren pops.quote:
Helloooo Klinkehhhquote:Op zondag 1 mei 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helleuuu Mevrouw. Appelllltjohhhn.
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Spank
[..]
Daghallo, gij bevroren pops.
[..]
Helloooo Klinkehhh
ick oowk wel fan jauuw hoowrquote:Op zondag 1 mei 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hip.
[..]
Hau fan jau.
[..]
Helleuuu Mevrouw. Appelllltjohhhn.
Kut is dat he.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:01 schreef FreezePop het volgende:
bohhh ik was half 7 wakker en de dag voelt nu zo lang. het is 2 uur en het voelt als 5.
Hoezo?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben blij dat het nu nog maar 2 uur is.
Ga je nog leuke dingen doen?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben blij dat het nu nog maar 2 uur is.
zeker als je je bedenkt dat ik alleen op schooldagen later dan 10 uur wakker benquote:
Kun je uitslapen, doe je het niet. Moet je er vroeg uit, wil je doorslapen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
zeker als je je bedenkt dat ik alleen op schooldagen later dan 10 uur wakker ben. Minimaal anderhalf jaar terug dat ik zo vroeg wakker was.
quote:
Iets te herkenbaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kun je uitslapen, doe je het niet. Moet je er vroeg uit, wil je doorslapen.
Beetje maar.quote:
En kun je niet verliefd gaan zitten doen?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon, anders is de dag al bijna om enzo.
[..]
Nee niet dat ik weet
quote:
Autist.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:06 schreef Omdatappel het volgende:
Stiekem kon ik maar niet wennen aan mijn piratenUI.
Kan gebeuren.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:06 schreef Omdatappel het volgende:
Stiekem kon ik maar niet wennen aan mijn piratenUI.
Hey. :3quote:
Oh ben nog niet zo lang wakkerquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHAHA HILARISCH HOORORR AZ TEGEN BY HAHAHAHAHAAH
Nu snap ik hemquote:Op zondag 1 mei 2011 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHAHA HILARISCH HOOR AZ TEGEN BY HAHAHAHAHAAH
Hey draaltje!quote:
Oh, hihi! Ehm, vanaf 11 uur wakker ofzo. Heb nog niet zoveel uitgevoerd.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oh ben nog niet zo lang wakker, jij dan
Have fun.quote:
Dank.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey draaltje!
[..]
Oh, hihi! Ehm, vanaf 11 uur wakker ofzo. Heb nog niet zoveel uitgevoerd.
[..]
Have fun.
Stuur me er nog eens eentje danquote:Op zondag 1 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook want muziek van Noah maakt me vorlijkeal allessss.
Ik luister dat nu ook en ben wel vrolijk nu.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook want muziek van Noah maakt me vorlijkeal allessss.
*zuchtzwijmelalless*quote:Op zondag 1 mei 2011 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
And I will love you in reality and dreams
![]()
![]()
![]()
But I'll kiss my lips and I'll blow it to you
It'll be the last thing that I ever do
And wherever you go and whatever you do
There's a man underground that will always love you
![]()
![]()
Dan hoor je er niet meer bij.quote:
Oh, oké.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:19 schreef Beach het volgende:
Klinker, Appel en dralion komen op mijn haatlijst.
dank jequote:Op zondag 1 mei 2011 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bietsjjj hier heb je de hele eerste cd:
gianni'squote:
Mag ik je slaan?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik wil gewoon haatlijsten zien
lekker ruzie
huh?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Of je nu iemand haat of liefhebt, je toch aan diegene.
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
quote:
Zo is't.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zo is het maar net.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik hou gewoon van mezelf, de lijst was zo klaar
okiquote:
quote:
Sorryquote:
Ahhh, lief wel.quote:
Vreselijk hequote:
Lol, die ogen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:38 schreef FreezePop het volgende:
Normaal niet van de kattengifjes maar dit
Die kop van die kat
[ afbeelding ]
quote:
Hahahaquote:Op zondag 1 mei 2011 14:38 schreef FreezePop het volgende:
Normaal niet van de kattengifjes maar dit
Die kop van die kat
[ afbeelding ]
Tisser?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TONIGHTS THE KINDA NIGHT WHERE EVRYTHIN COULD CHANGEEEE.
Ik zag het net ja. Die gaan die 4e plaats pakken hoor.quote:
...quote:
Omdat het nu vet spannend is, er kunnen er nog drie kampioen worden.quote:
Tot zo.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef dralion13 het volgende:
Voetbal
Ik ga maar even douchen, om dit voetbal gezeik niet te hoeven lezen
Hoera.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat het nu vet spannend is, er kunnen er nog drie kampioen worden.
Douchse lieve Draal.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef dralion13 het volgende:
Voetbal
Je kunt ook overdrijvenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef dralion13 het volgende:
Voetbal
Best diep als je er zo over gaat nadenken.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Everyone has questions
But no one wants to know
How far the anger in someone
Can really make them go
Goed hequote:
Noah.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Best diep als je er zo over gaat nadenken.
quote:
Wtf.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:00 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was eerst heel zo'n film(pje) van, iemand nog enig idee welke?
Broeder dralion!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:00 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was eerst heel zo'n film(pje) van, iemand nog enig idee welke?
Hé best friend, hoe gaat het?quote:
Die ja. Thanks.quote:
Anita is gevallen van de stoeprand en heeft gebroken been het was erg chaos gisterenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Kuzoc hoe gaat het met Anita ha ha ha groetjes
Ik heb wel degelijk geshopt. Ik heb een zwart shirt gekocht en een mannenblouse, ook een mannenbroek trouwens.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel goed, met jou dan? Nog leuk geshopt de laatste dagen?
Oh jeetje hoe gaat het nu met haar dan???? jeetje wat naar zeg heeft ze hulp nodig want dan pak ik even de auto en kom ik even langs toch want zo bn ik wel weer... groetjesquote:Op zondag 1 mei 2011 15:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Anita is gevallen van de stoeprand en heeft gebroken been het was erg chaos gisteren
ja graag want ze ligt hier nog steeds wel naar hoor niemand kan haar optillen maar jij misschien wel. kan je meteen de kids ophalen van de crech je komt er toch langs ; ) tot so dan het bier ligt ind e koelkast je weet de wegquote:Op zondag 1 mei 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jeetje hoe gaat het nu met haar dan???? jeetje wat naar zeg heeft ze hulp nodig want dan pak ik even de auto en kom ik even langs toch want zo bn ik wel weer... groetjes
ha ha ha oke dan gesellig maar je mag me wel helpen hoor oke hoe gaat het met jou dan verder ??quote:Op zondag 1 mei 2011 15:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
ja graag want ze ligt hier nog steeds wel naar hoor niemand kan haar optillen maar jij misschien wel. kan je meteen de kids ophalen van de crech je komt er toch langs ; ) tot so dan het bier ligt ind e koelkast je weet de weg
gr
Oh, dat klinkt erg tof! Ik ontvang de foto's binnenkort wel in mn PM, lijkt me. Staat je vast goed!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk geshopt. Ik heb een zwart shirt gekocht en een mannenblouse, ook een mannenbroek trouwens.
En ja het gaat prima, bedankt voor het vragen. Met jou dan, omdatappel?
groetjes je BFF
Ananas.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom ook langs met een fruitmand want ze houdt van ananas.
bedankt ik zla het zeggen want ze vind je wel ene leuke jongen ha ha kijk uit ze is al geen jaren op een man geweest haquote:Op zondag 1 mei 2011 15:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom ook langs met een fruitmand want ze houdt van ananas.
het gaat wel goed, vrije dag hea dinsdag moet ik weer , naar school xd geen zin ha ik wil vakantie xd xd met jouquote:Op zondag 1 mei 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ha ha ha oke dan gesellig maar je mag me wel helpen hoor oke hoe gaat het met jou dan verder ??
hahaha op een man ik snap je grapje hahahaquote:Op zondag 1 mei 2011 15:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
bedankt ik zla het zeggen want ze vind je wel ene leuke jongen ha ha kijk uit ze is al geen jaren op een man geweest ha
oh fijn is dat ik heb wel een vakantie lekker he maar in deze vakantie zal ik je wel op komen zoeken lekker gezellig even bijkloetsen och??quote:Op zondag 1 mei 2011 15:19 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
het gaat wel goed, vrije dag hea dinsdag moet ik weer , naar school xd geen zin ha ik wil vakantie xd xd met jou
Verbaast me niets hey veel meisjes vinden mij wel een leuke jongen omdat ik ook gewoon mezelf altijd ha maarja niets aan te doen ik ben geen speler toch haquote:Op zondag 1 mei 2011 15:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
bedankt ik zla het zeggen want ze vind je wel ene leuke jongen ha ha kijk uit ze is al geen jaren op een man geweest ha
Uiteraard. Ik dacht dat het vannacht koninginnenacht was maar dat was dus vrijdagnacht al, nu heb ik het gemist.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt erg tof! Ik ontvang de foto's binnenkort wel in mn PM, lijkt me. Staat je vast goed!
Met mij gaat het best oké vandaag. Vannacht geprobeerd met vriendinnen iets te drinken, maar het was eigenlijk een beetje te druk.Verder online shoppen enzo, je kent het wel.
gr gr
dat moeten we cker de laatste keer was al vele te lang geleden ! lekker ga je nog naar de zee ofso je woont wel dichtby togquote:Op zondag 1 mei 2011 15:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha op een man ik snap je grapje hahaha
[..]
oh fijn is dat ik heb wel een vakantie lekker he maar in deze vakantie zal ik je wel op komen zoeken lekker gezellig even bijkloetsen och??
Balen zeg. Volgende keer met koeienletters in je agenda, dan vergeet je het nooit meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:22 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik dacht dat het vannacht koninginnenacht was maar dat was dus vrijdagnacht al, nu heb ik het gemist.
Nee, ik shop nooit online. Alleen bij bol.com.
Ain't got no agenda. En hoe ziet de komende week van BFF Omdatappel eruit?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Balen zeg. Volgende keer met koeienletters in je agenda, dan vergeet je het nooit meer.
Oh, nouja, kan gebeuren.
Echt he.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:24 schreef Zeroku het volgende:
En godverdomme. Wat is die kutbug irritant, dat je de helft niet ziet.
Officieel heb ik vakantie ja, maar daar merk ik niet zoveel van.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:27 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ain't got no agenda. En hoe ziet de komende week van BFF Omdatappel eruit?
Je hebt zeker ook vakakantie?
Mijn vakantie is afgelopen. Ik ga weer een paar keer naar school deze week en naar het bevrijdingsfestival donderdag. Meer nietquote:Op zondag 1 mei 2011 15:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Officieel heb ik vakantie ja, maar daar merk ik niet zoveel van.
Beetje werken en afspreken met mensen, verder niet zoveel.
En jij dan? Ga jij nog interessante dingen doen?
Ook leuk.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Mijn vakantie is afgelopen. Ik ga weer een paar keer naar school deze week en naar het bevrijdingsfestival donderdag. Meer niet [ afbeelding ]
grquote:Op zondag 1 mei 2011 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben binnen 3 seconden weg, maar wilde jullie even hallo zeggen en melden dat deze piraat nog leeft.
Naatjequote:Op zondag 1 mei 2011 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben binnen 3 seconden weg, maar wilde jullie even hallo zeggen en melden dat deze piraat nog leeft.
er zijn misschien mensen die dit niet willen zien en het nog op tv willen kijken..quote:
Kan ik begrijpen ja als je om 19.00 uur alles wilt zien.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn misschien mensen die dit niet willen zien en het nog op tv willen kijken..
(mij boeit het niet, maar ja, bij studio sport zijden ze dat net ook..)
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:35 schreef GlowMouse het volgende:
Wat het precies veroorzaakt, weet ik niet, maar het is bij mij gefixt en binnenkort bij jullie ook.
Wie?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mis bepaalde personen hier wel. Fml.
ik ben er alquote:Op zondag 1 mei 2011 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mis bepaalde personen hier wel. Fml.
Hihihihihihihi ik weet wie hihihihihihi.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon, bepaalde mensen die hier altijd veel posten enzo.
hallo, Bepaalde Bartolomeüs is gearriveerdquote:Op zondag 1 mei 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo Bartolomeüs.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hallo, Bepaalde Bartolomeüs is gearriveerd![]()
ik ben hier, ik heb alleen niks zinnigs te zeggenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij was er de hele tijd alquote:
alsof je het over de duivel hebtquote:Op zondag 1 mei 2011 15:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hallo, Bepaalde Bartolomeüs is gearriveerd![]()
nou meid, het is toch wat hequote:
Lastig, hier zie ik ze al wel op allerlei plekken.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:08 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Broeder dralion!
Is het berenklauwseizoen nu dan toch echt begonnen? Helaas heb ik nog geen berenklauwen gespot. Wat nu?
groetjes KK
Daar kom ik geregeld. Misschien moet ik toch maar eens beter om me heen kijken bij de waterkant ofzo. Ik hou je op de hoogte, berenklauwadjudant dralion!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Lastig, hier zie ik ze al wel op allerlei plekken.
Anders moet je maar naar groningen komen
Ik kan je binnenkort wel wat locaties van berenklauwen sturenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:06 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Daar kom ik geregeld. Misschien moet ik toch maar eens beter om me heen kijken bij de waterkant ofzo. Ik hou je op de hoogte, berenklauwadjudant dralion!
Weet niet, merken we gauw genoeg. Gewoon niet meer F5'en tot het topic dicht is. Is postnummer 301 de lapo, is het gefixt.quote:
Stekkertje eruit en er terug in?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:10 schreef dralion13 het volgende:
wtf, mn iPod wil niet opladen :S
Ligt er nu al een half uur in en hij geeft nogsteeds aan dat de accu 20% is
en ik moet zo weg :S
Voortreffelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik kan je binnenkort wel wat locaties van berenklauwen sturen
Gelukkig maar.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:21 schreef Beach het volgende:
Het is maar een spelletje. Wint je club leuk, verliezen ze is dat jammer en ga je weer over tot de orde van de dag.
Werkzequote:Op zondag 1 mei 2011 16:23 schreef Zeroku het volgende:
Zo. UItslagen gepost, nu eten, omkleden en werken.
Kusjes.
veel plezierquote:Op zondag 1 mei 2011 16:23 schreef Zeroku het volgende:
Kusjes.
Doei liefste Zeroberoleromeronerokeroxero!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:23 schreef Zeroku het volgende:
Kusjes.
quote:
Thanksquote:
Leuke naam welquote:Op zondag 1 mei 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doei liefste Zeroberoleromeronerokeroxero!Werkse!
Gegroet, strand.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:30 schreef Beach het volgende:
Genoeg voetbal gedoe en gefokt, ik ga ook maar eens
quote:
Je fobo ban is net opgeheven, en dan er snel vandoor gaan?!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:30 schreef Beach het volgende:
Genoeg voetbal gedoe en gefokt, ik ga ook maar eens
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef Zeroku het volgende:
Oh fuck. Het is pas half. Dan kan ik nog even blijven Wups.
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
They see me rollin' they hatin'
[..]
Je fobo ban is net opgeheven, en dan er snel vandoor gaan?!
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef Zeroku het volgende:
Oh fuck. Het is pas half. Dan kan ik nog even blijven Wups.
Heujjj die had ik een tijd in mijn fobo staan.quote:
Dat was hetquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Heujjj die had ik een tijd in mijn fobo staan.
Waarom krijgen die oudjes opeens kromme benenquote:
Ik denk er continu aan. Absurd.quote:
Omdat ze krimpenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom krijgen die oudjes opeens kromme benen?
Moet kunnen. :3quote:Op zondag 1 mei 2011 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk er continu aan. Absurd.D=
[..]
Omdat ze krimpen
En die gast heeft op zn oude dag een Avada Kedavra overleefd en net zo'n litteken als Harry Potterquote:Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom krijgen die oudjes opeens kromme benen?
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doei liefste Zeroberoleromeronerokeroxero!Werkse!
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wtfik zie geen logica tussen die quotes hoor
quote:
http://iheartlove.tumblr.com/quote:Op zondag 1 mei 2011 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jan wat doe je vaag en ik maar denken dat vrouwen vaag zijn
Gebookmarkeeedquote:Op zondag 1 mei 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://iheartlove.tumblr.com/
Kijk Flipsss deze is lief met allemaal lieve plaatjes alles ogmggg.
Ja beetje rare dag vandaag ik ben al 2 maanden niet ongesteld geweest dus volgens mij ben ik zwanger, vandaar doe ik een beetje vaag nuquote:Op zondag 1 mei 2011 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jan wat doe je vaag en ik maar denken dat vrouwen vaag zijn
Balen manquote:Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja beetje rare dag vandaag ik ben al 2 maanden niet ongesteld geweest dus volgens mij ben ik zwanger, vandaar doe ik een beetje vaag nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |