Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef miss-jones25 het volgende:
@ mefke, Nee het zit niet in de familie, maarja iemand moet er mee beginnen he haha.
@ jipster ik ben 11 weken, 20 nov uitgerekend.

Dan zijn ze nooit alleen. Heerlijke positieve instelling
 Dan zijn ze nooit alleen. Heerlijke positieve instelling 

Hehe...Thanks...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Takkembah het volgende:
Josem, are you crazy? Holy crap nog 70 kaartjes kleurenr.e.s.p.e.c.t.!!!

Gelukkig heb je nog even om aan het idee te wennen.
 Gelukkig heb je nog even om aan het idee te wennen. Ja, zo zeg je het wel heel netjes en daar kan zo'n vk toch niet omheen? Die moet dan wel met een beter verhaal komen om je gerust te stellen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:40 schreef Juud79 het volgende:
Ik zou het gewoon weer aankaarten bij de volgende bezoekjes, dat het jouw kind en lijf is en dat er niet eerder vanaf wil zijn, maar dat je je gewoon enorm veel zorgen maakt.

Ik kan me voorstellen dat het even schrikken was, maar het lijkt me ook wel heel speciaal hoor. Ben benieuwd wat de familie zegt!
 Ik kan me voorstellen dat het even schrikken was, maar het lijkt me ook wel heel speciaal hoor. Ben benieuwd wat de familie zegt! 

.
 . 
  . Dat waren er ook een stuk of 80 of 90 ofzo... en gisteravond ben ik begonnen met het inkleuren van het kaartje dat ik nu ga maken... al het voorwerk is al af (kaartjes 1 voor 1 door de "CuttleBug" halen, letters opplakken van de naam, randje uitsnijden...). Dus het gaat de goeie kant op! Ik wil vanavond ook nog even verder gaan. Ik probeer er elke dag 10 te kleuren. Gister ging het lekker er heb ik er 20 gedaan...
 . Dat waren er ook een stuk of 80 of 90 ofzo... en gisteravond ben ik begonnen met het inkleuren van het kaartje dat ik nu ga maken... al het voorwerk is al af (kaartjes 1 voor 1 door de "CuttleBug" halen, letters opplakken van de naam, randje uitsnijden...). Dus het gaat de goeie kant op! Ik wil vanavond ook nog even verder gaan. Ik probeer er elke dag 10 te kleuren. Gister ging het lekker er heb ik er 20 gedaan...    

)
)

Ongezogen oogt het al snel wat viezer dan het in werkelijkheid is. Huis is heus wel gepoets, geen etensresten of remsporen te bekennen ofzo verder hoor : Pquote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef bitterend het volgende:
Aventura ja precies! mijn man wil wel stofzuigen maar hij doet het gewoon niet goed! bijvoorbeeld bij de konijnenhok verzamelen zich veel hooi resten en keutels...hij moet beter de ding aan de kant schuiven maar ja...gemakzucht! 2 nijnen en 2 poezen die op dit moment erg verharen...tja dan heb je beetje stof/haren enzo wij kunnen daar prima mee leven maar anderen vinden het blijkbaar nodig om ons hulp te bieden met huishoudens...

.... Hopelijk hou je het met een 1/2 dosis extra wat meer binnen
.... Hopelijk hou je het met een 1/2 dosis extra wat meer binnen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nesteldrang? Oei, ik ben al een enorm opgeruimd (lees: tegen het dwangmatige aan) typje, zou dat NOG erger kunnen worden?
Manlief is niet gemaakt voor het huishouden. Stofzuigen? Hoe moet dat ding aan? Bank vies? Mwah, veeg het er wel vanaf en daarna ONDER de bank. Afwas? Loopt dat niet zelf naar de vaatwasser dan? En zo kan ik nog wel even doorgaan...

hebben ze het er al over gehad, wanneer ze je bevalling eventueel gaan opwekken als het zo doorgaat? dit houd je ook niet tot 42 weken zo vol toch??
  hebben ze het er al over gehad, wanneer ze je bevalling eventueel gaan opwekken als het zo doorgaat? dit houd je ook niet tot 42 weken zo vol toch?? 

ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen.... kan nog best zwaar worden als je man zo ontzettend veel werkt.. (mijn zus dr man werkt ook zoveel, mijn zus is huismoeder met 3 kids...en dat zou echt niets voor mij zijn...).quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef Juud79 het volgende:
@BJ, nee mijn man gaat niet minder werken. Wel gedurende een aantal maanden, tot de herfst kan ie wat minder uren werken, maar daarna zal het zo weer 50 uur zijn.
Ons meisje kan met mij mee werken, ideaal, zeker omdat ik ook lang BV wil gaan geven. Het is zoals ik het altijd gewild heb, namelijk niet mijn kind naar de opvang brengen, maar of combineren of stoppen met werken.
Dat laatste is geen optie en ik vind het fijn op zich heel erg fijn om iets om handen te hebben. Voor ons meisje is het ook fijn dat ze meer gezichten om zich heen ziet dan alleen mijn snoet.

en dat lijkt nu nog een eeuwigheid te duren, maar de mensen hebben allemaal gelijk... het gaat ZO snel!!
 en dat lijkt nu nog een eeuwigheid te duren, maar de mensen hebben allemaal gelijk... het gaat ZO snel!! 

Ja en geen dreumes, maar een echt peutertje, zag foto's van haar in het fototopic.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Juud; klinkt als een leuke PSZen dat lijkt nu nog een eeuwigheid te duren, maar de mensen hebben allemaal gelijk... het gaat ZO snel!!
mijn meisje is ook ineens bijna 1,5.... zo vreemd af en toe!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |