abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 10:34:47 #101
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96239968
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:34 schreef cleany het volgende:
gefeliciteerd meissie, d0ry, soempie en tweeoogje!
En dat ook ja!

Welkom! *O* *O* *O*

D0ry ben blij dat je er nog bent :Y *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96240058
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!!!!

pff ik ben in week 10 nu en dit is echt top punt van misselijkheid.....24uur per dag misselijk en niks helpt! citroen niet, cola niet, crackers niet en beschuit tja daarvan moet ik kokhalzen! hopelijk is dit snel over......
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96240190
Ik heb een halve boekenkast vol ongelezen boeken. Ik vind boeken kopen heel leuk maar om een of andere reden kan ik ook de concentratie niet meer vinden..

En de grootste afrader allertijden: De dikke van Daphne. Wat een stomme doos zeg, het verhaal gaat echt van de hak op de tak met zinloze en oninteressante informatie tussendoor waar ze dan weer 3 pagina's over miept. Pff.
Ik heb de reeks van Auel ook liggen, en 4 boeken van Karen Slaughter. Nog geen letter uit gelezen. Volgens mij zijn de boeken van Slaughter ook een reeks toch, dus zal in volgorde moeten lezen..
pi_96240230
Ik heb die boek van Claudia de Breij besteld...2 pagina's gelezen en weer terug gestuurd! afschuwelijk vond ik het!!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 2 mei 2011 @ 10:51:55 #105
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96240379
Karin Slaughter is idd een reeks. En een verdomd goeie! O+

Kluun vond ik helemaal geweldig en Claudia wel aardig. Ik vind het alleen heel raar als mensen over 'tieten' en 'kutten' praten. Ook hier hoor, als mensen hun kinderen 'de tiet' geven. :X
Rienk heeft altijd de borst gehad en B2 krijgt die ook :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96240590
Ik vond Claudia echt hysterisch en inderdaad tieten en kutten...ik heb het wel over heit feit dat mijn tetten staan op ploffen maar mijn kind zal ook de borst krijgen...en niet de tet...hmm
pi_96240591
Hier ook een Karin Slaughter fan! Ik lees ook alles wat los en vast zit. Tess Gerritsen, Lee Child zijn ook aanraders. Verder lees ik soms ook chicklits, niet na hoeven denken, en boeken van Nederlandse schrijvers zoals Saskia Noort, Simone van der Vlugt, Rene Appel etc.

En idd Haar naar was Sarah is mooi! Er is nog een boek van die schrijfster, trouwens. De Millennium serie ook gelezen.
pi_96240624
Ik heb Claudia ook liggen, vond het wel grappig. Ik heb de luisterversie, dus dat was lekker op de bank met een kopje thee en op de achtergrond Claudia :D
  maandag 2 mei 2011 @ 11:14:11 #109
30252 Soempie
Procreating
pi_96241040
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef bitterend het volgende:
danic: ik vind deze schrijvers wat misschien heb jij ook wat aan!

Haruki Murakami
O+

De boeken van Karin Slaughter lezen inderdaad lekker weg. Kluun kan ik echt niet uitstaan. Heb z'n boeken gelezen en ben naar een lezing geweest van hem en het heeft het er allemaal niet beter op gemaakt. Smaken verschillen he. :D Ik denk dat ik na de verhuizing vooral ook veel kinderboeken ga lezen. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96241154
ja Karin Slaughter is zo mooi. Maar vond de Millenium trilogie van Stieg Larson ook geweldig....
en dan die films er nog bij
  maandag 2 mei 2011 @ 11:22:39 #111
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96241327
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet nog dat ik me aan het einde van de zwangerschap* totaal niet meer kon concentreren. Ik had de 3 boeken van Millenium te leen en ik kreeg de eerste bladzijde nog niet eens doorgelezen _O-
Dus mijn advies; koop/huur/leen dunne boeken die makkelijk te lezen zijn en waar je rustig een paar regels/bladzijden kunt missen omdat je ineens weer aan het dromen bent :')

*Het is helaas nooit meer goed gekomen. Normaal las ik in 2 dagen een (dik) boek uit. Als dat me nu binnen 2 weken lukt is het knap :')

* Vlindur jompelt nog ff voor de LLM's *O*
ik heb juist in m'n verlof enorm veel en ook dikke boeken verslonden. heerlijk vond ik 't! nu kon ik ook verder niet veel meer, maar lezen lukte nog prima. alleen voor tijdens de bevalling had ik wat leuke tijdschriften mee maar toen kon ik me echt nog geen 3 regels achter elkaar concentreren.

kluun kan ik ook niet goed uitstaan, soempie! :)
in de haak.
pi_96241428
je moet de boeken van millenium (vooral het eerste deel) de eerste 75 / 100 paginas wel lezen...
Het lijkt of er geen doorkomen aan is. Maar als je dat een maal door bent, leg je t niet meer weg...
  maandag 2 mei 2011 @ 11:35:42 #113
100412 mefke79
komt goed!
pi_96241785
Bitterend, helpen pilletjes met gember ook niet? Je hebt van die homeopathische pilletjes tegen misselijkheid en daar zit gember in, dat werkte bij mij wel. En blijven eten...maakt niet uit wat.

Ik had ook geen briljante nacht door een hoestende dreumes en maagzuur. Voor het eerst dit verlof heb ik mijn man alles alleen laten doen vanochtend en ben ik blijven liggen. Ook dit eigenwijsje is nu bezig met het maken van een blauwe plek in mijn lies. Auw!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 2 mei 2011 @ 11:52:33 #114
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_96242504
Danic, vandaag de dag.. Het kan nooit lang meer duren ;)

Nicole, fijn zeg, op de helft! succes bij de echo!

Mijn 1e luiertas was eentje die bij de kinderwagen hoorde. Maar later toch een goedkopie van de markt die veel handiger was. En langer heel bleef.

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef tweeoogje het volgende:
Eigenlijk durf ik nog niet zo goed, maar ja, geen december-babies is ook weer zoiets..
Mag ik in de OP op 27 december?
Dat kom ik ook gezellig naast je zitten op de 27e.. ;)
Al zou het na de echo nog wel 1a2 daagjes later kunnen worden. En dan wordt het vast een 2012 kindje. (Chris was 8 dagen te laat)

* Deepfreeze gaat verder inlezen
  maandag 2 mei 2011 @ 12:03:53 #115
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96242959
helluw;

ik ben ook van het simpele leesgoed momenteel; mijn concentratie is echt 0%... dus ik lees bijvoorbeeld shopaholic, tijdschriften en dat soort dingen... gewoon lekker makkelijk! (terwijl ik normaal echt van de dikke thrillers ben enzo...).

nog geen beebs!!! I'm waiting!! ;) die datum 6-ling ook al niet geboren... he bahhhhh!!!

Bitterend; wat naar dat je zo ongelofelijk beroerd bent... bij mij hielpen die homepatische dingen waar Mef het over heeft ook goed. En gewoon droge biscuitjes enzo eten.. (continu maagvulling helpt vaak wel wat..).

Mef: :* voor je zware nacht..... en goed dat je wel even aan jezelf denkt...

Ik duim nog ff voor een goede echo voor Nicole :Y

en pffff ik heb weer hoofdpijn.... :{
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 2 mei 2011 @ 12:07:11 #116
100412 mefke79
komt goed!
pi_96243117
BJ, pas je wel goed op jezelf? Tuurlijk, hoofdpijn kan gewoon hoofdpijn zijn....nou ja, jij weet zelf ook goed dat het kan wijzen op hoge bloeddruk.
pi_96243122
Dankjulliewel voor de tips! ik kende die pillen niet! zijn ze bij bijv. de tuinen te halen? of etos?

mefke ik hoop dat je vandaag even bij kan slapen!

Beessie ja heb ik ook met concentratie! en ik heb tentamen morgen! pfff :* voor je hoofd
  maandag 2 mei 2011 @ 12:08:48 #118
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96243184
Nou terug van de VK, geen bijzonderheden te melden. Voor volgende week woensdag een afspraak gemaakt maar ik hoop deze niet te halen :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96243200
Ik heb ook zo'n last van een gebrek aan concentratievermorgen, ik hoop dat dat nog overgaat, anders heb ik nog 27 lastige weken voor de boeg, nou ja vooral op werk dan. Denk dat t komt door die vermoeidheid.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:14:57 #120
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_96243406
BJ, heb je vaak hoofdpijn? Je zou misschien je bloeddruk eens extra kunnen laten checken?

Jipster, die vermoeidheid helpt niet echt mee. Maar geloof dat ik tot na de geboorte minder "helder" ben geweest..

Hier 25 mei de eerste VK afspraak. Daarna pas een echo. Dat wordt wachten. :{
  maandag 2 mei 2011 @ 12:16:10 #121
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96243447
Ik zou het momenteel ook niet voor elkaar krijgen om een boek te lezen. Ik lees tijdschriften en toevallig vorige week een boekje over bevallen, maar meer ook niet. En alles is babygerelateerd, dat is wat me kan boeien, de rest kan me gestolen worden. :)

Dat zal wel niet veranderen de komende maanden...hahaha.
pi_96243524
Nou zeepkettingen zijn af, maar mèn wat gaan mijn ogen achteruit de laatste weken. Lezen was al lastig, maar ik zie gewoon helemaal niet meer scherp. Wat een gek*t is het dan om een draad door een knijpkraaltje te krijgen zeg, pffff.
Ik weet dat je ogen achteruit kunnen gaan door de hormonen, maar weet iemand ook of dat weer goed komt? Anders moet ik toch echt weer naar de opticien, en zo vaak draag ik mijn huidige bril niet (wordt bestempeld als hoofdpijnbril, zo slecht zijn mijn ogen dus nog niet. Tot nu.)
  maandag 2 mei 2011 @ 12:21:05 #123
100412 mefke79
komt goed!
pi_96243638
mijn concentratie is sowieso minder, maar het was de eerste weken erger, toen een paar weken beter en nu is het weer bagger.

Bitterend, gewoon bij de drogist inderdaad.

Ik was afgelopen keer bij de vk niet zo blij. Driekus is geboren met 41w4 en we kregen toen na de bevalling (die overigens medisch werd en dus was onze eigen vk er niet bij) te horen dat mijn placenta op was. Dus ik vroeg wat nu het beleid zou worden bij overtijd lopen. Geen veranderingen, pas met 41(!) weken gaan ze kijken of er te strippen valt en een afspraak maken bij de gyn. Alles lief leuk en aardig, maar daar kan ik dan niet terecht voor de 42 weken en dat vind ik maar een eng idee.
Dus wij nog vragen naar die placenta, zegt ze: je kindje gaat vanzelf minder bewegen als die placenta minder wordt. Nou ja, niet dus de vorige keer. Zo stom, dit is 1 vd drie vk's en het is gewoon niet mijn type, maar toch. Echt geruststellen deed ze nou ook niet.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:22:23 #124
100412 mefke79
komt goed!
pi_96243690
Danic, helaas, dat doen de hormonen. Een goede opticien geeft je nu geen nieuwe bril tot zeker zes maanden na de geboorte, dan pas is alles weer normaal.
Ik heb tegenovergestelde, mijn ogen zijn beter dan als ik niet zwanger ben. Helaas wordt het straks vanzelf weer minder weet ik al...
pi_96243768
Mefke, een vraag van een n00b: wat betekent dat dat je placenta op is? Je kindje krijgt dan geen voeding meer binnen, maar wordt dat altijd minder aan het eind of komt het ergens door?
pi_96243792
ego crosspost
Ik mag nog niet naar huis. Mijn bloeddruk is te onstabiel en ik krijg nu verhoging van de medicatie morgen kijken ze weer verder. Verder wordt er een nieuwe groeiecho ingepland vooral omdat de buikomvang wat achterbleef maar niks zorgwekkends

mbt de luiertassen bij onze kw zat er een en ik ga proberen of ze mij bevalt
pi_96243799
Ja nou, eigenlijk geen helaas, want het komt dus weer goed begrijp ik. Dan ga ik gewoon mijn huidige bril vaker dragen en kost het me geen nieuwe. Ben ik eigenlijk wel blij mee.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:27:28 #128
100412 mefke79
komt goed!
pi_96243885
F_R shit! Maar tja, van de andere kant, ze houden je goed in de gaten daar.

Jipster, je placenta bevat heel veel bloedvaten en bij mij was na de bevalling te zien dat sommige van die bloedvaten niets meer deden, dat ze dicht zaten (dat zie je aan de verkleuring) en daardoor krijgt je kleintje uiteindelijk minder zuurstof van jou....
pi_96243960
Oh dat is zeker naar dan als ze zegt je merkt het vanzelf. Lekkere gedachte, zeker als dat bij jou niet het geval was... :{
pi_96243972
Mefke wat raar dat ze niet eerder verder kijken. Mijn vlos durft het niet eens meer na de bevalling van Leander. Ze laat me echt niet meer doorlopen tot 42 weken. Of dat te maken heeft met de schade die Leander op heeft gelopen of omdat de bevalling allemaal zo raar liep weet ik niet. Maar bij elke controle zeggen ze dat we het niet zo gaan doen als met Leander. Dus dat vind ik wel heel fijn. Moet alleen eerlijk zeggen dat ik het nu nog niet zo zie zitten als ze met 40 weken ofzo de weeen op willen wekken. Als deze dan nog niet wil dan wil ie niet. Maar ja dat denk ik nu :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 2 mei 2011 @ 12:30:01 #131
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_96243982
Mefke, dat klinkt ook niet echt geruststellend. Hopelijk kan een andere VK wel iets meer doen.

Balen ferrari, hopelijk gaat het snel beter!
pi_96244038
Dat klinkt eng mefke. En ik snap je bezorgdheid. Kun je het er nog met een andere vk over hebben?
pi_96244194
Klinkt idd eng Mefke, vooral omdat Driekus al bewezen heeft dat het anders kan zijn.
Bij ons geldt hetzelfde beleid. Tot 41 weken doen ze niets en daarna veel controles om te kijken of alles medisch nog goed is en of ik het zelf nog trek. Is één van de zaken niet goed dan is dat voor hun reden genoeg om in te leiden. Maar tot 41 weken doen ze hier dus ook niets.

Maar voor mij vind ik dat nog wel logisch omdat het de eerste is. Jij hebt al bewezen dat het bij jou anders kan gaan, dus dan vind ik voorzichtigheid wel geboden.
pi_96244336
Mefke, even informeren bij een ander ziekenhuis of al een orienterende afspraak vragen bij de gynaecoloog.
Heel veel ziekenhuizen leiden standaard in bij 41.0 tegenwoordig omdat er daarna al een licht verhoogd risico bestaat.
Hier heb ik daar heel bewust naar gevraagd omdat ik juist NIET bij 41.0 ingeleid wil worden, aangezien ik bij Pepijn bij 41.4 beviel zonder problemen. Mij werd hier in het westeinde verteld dat ze in principe met 41.0 inleiden tenzij je dit om gegronde redenen niet wilt, dan is het dagelijks ctg controle. In het sophia rotterdam is inleiden met 41.0 ook standaard.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:40:39 #135
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96244380
Bij mij doen ze dus wel eerder iets, zeker als er een reden voor is. Dus als je als moeder met 39 weken al een week niet/nauwelijks hebt geslapen, dan proberen ze te strippen.

Ik vind het raar Mefke en het lijkt me doodeng, mocht je daadwerkelijk over tijd lopen. Ik vind het zelf ook een heel onprettig idee als mijn meisje langer dan 41 weken zou blijven zitten, terwijl ik er niet eens een reden voor heb.

Ik zou het gewoon weer aankaarten bij de volgende bezoekjes, dat het jouw kind en lijf is en dat er niet eerder vanaf wil zijn, maar dat je je gewoon enorm veel zorgen maakt.
pi_96245603
Ik bedacht me net dat mevrouwtje hier nog helemaal niets van zich heeft laten voelen. Maar ik geloof dat ze gewoon een langzame start heeft vandaag, net als d'r moeder.
Voel haar nu weer goed bewegen en ik ga maar eens douchen geloof ik :@
pi_96245739
Die van mij is ook heel rustig tot de ctg aangesloten wordt.
Hoezo mijn hartslag laten horen ik ga lekker bewegen. Zodat ik 30min lang die dongel vast kan houden en halverwege valt het in slaap en moet ik er nog langer aanliggen.
Nou ja ik heb toch de hele dag niets te doen.
  maandag 2 mei 2011 @ 13:36:07 #138
100412 mefke79
komt goed!
pi_96246487
nou wil het toeval dat ik zelf in het ziekenhuis werk....(niks medisch hoor) dus ik ga inderdaad gewoon daar aan de bel trekken als ik het gevoel heb dat het niet goed gaat. Vorige keer zag ik enorm tegen inleiden op, nu weet ik dat mijn lichaam er extreem goed op reageert en dat ik dus bijna niets nodig heb om een bevalling te laten doorzetten/beginnen. Doet u mij maar zo'n infuusje!

Hier krijg je dus pas een strippoging/inwendig onderzoek met 41 weken en dan krijg je ook de papieren mee voor het zkh. Vorige keer zou die afspraak in het zkh dan op 41w6 geweest zijn en ik heb tussendoor geen extra controles gehad.

Danic, ik kom ook pas net onder de douche vandaan. En heb staan vechten met de bekleding van de MC want die wil ik wassen, maar krijg em niet los.
pi_96246915
Gelukkig, ik schaamde me sowieso al omdat er rond 11.30 een pakketje werd afgegeven en ik in de veel te grote badjas van mijn vriend open moest doen met mijn soephoofd.
Echt hè, die mensen zouden zich een half uur van te voren moeten aankondigen, dan kan je nog snel jezelf even fatsoeneren.
pi_96247043
mefke, ik zou het echt nog een keer navragen, evt al gewoon een eenmalig consult gyn.
Het advies hierover is in de laatste 2 jaar veranderd. 4 jaar terug kreeg ik ook met 41.0 een afspraak en de afspraak daarna pas met 42.0 om dan een keer evt te hebben over iets doen, zelfs met 41.0 niet gestript of wat dan ook toen.

pffffffff, mijn after lunch dip wordt steeds erger... Wat zou ik graag een middagdutje doen nu :{ :O :z

Zucht schop, ik moet een verslag typen.
pi_96247771
Goeiemiddag! Ik heb net ook een middagdutje gedaan, en denk dat ik zo maar weer lekker op de bank kruip met het boek wat ik aan het lezen ben. Ik zit nog te twijfelen of ik zo nog naar de bieb ga, of morgenochtend pas, en dan gelijk de markt meepik om nog wat stofjes te kopen.

Ik denk optie 2, aangezien ik toch nog alle tijd heb...
  maandag 2 mei 2011 @ 14:14:06 #142
100412 mefke79
komt goed!
pi_96248172
ik zit aan de lunch! En ik ben wat aan het neuzen voor cadeautjes voor Tienus en de laatste uitzetspullen. Bedacht me net dat Driekus alleen maar in de dikke Lodger in de kinderwagen lag. Dat zullen we Tienus hoogzomer maar niet aan doen. Dus ik moet nog even wat lakentjes scoren. Vervelend zeg...
  maandag 2 mei 2011 @ 14:16:16 #143
100412 mefke79
komt goed!
pi_96248261
*O* ik heb ons geboortekaartje net binnengekregen O+
  maandag 2 mei 2011 @ 14:16:20 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96248264
ik ga ook zo een middagdutje inlassen... dreumes slaapt ook ;)

en i know, hoofdpijn en hoge bloeddruk gaan vaak samen.. maar bijkomend probleem; ik ben bekend met migraine, en heb dus sowieso vaak en veel hoofdpijn. maar morgen werken, dus zal zelfs mijn bloeddruk even weer checken.. misschien zelfs even eeen verloopje doen, elke 2 uur ofzo...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96250507
moet sinds vanmiddag wel erg vaak plassen, misschien een voorteken???
  maandag 2 mei 2011 @ 15:20:10 #146
100412 mefke79
komt goed!
pi_96250835
@ienemini of een blaasontsteking of wat vocht kwijt raken nu het wat minder warm is...maar ik hoop voor jou een voorteken!
pi_96250953
ja dat kan natuurlijk ook nog... woensdag weer naar verloskundige mocht er nog niets zijn
het is zo spannend !!!!
pi_96251457
Hallo allemaal,

Vanmorgen naar de Vk geweest, en moet zelf nog ff bijkomen van het nieuws, want het is er niet 1 maar 2 !!!!! een wonder dat ik niet flauw ben gevallen maar loop er nu nog bij als een zombie omdat ik het nog steeds heel ...... ja wat vind ik het, weet het niet zo goed haha. Toevallig nog meer dames hier die een 2ling krijgen of hebben ?
Werden al eerder grapjes over gemaakt door andere die tegen me zeiden, nou dan heb je al een flinke buik weet je zeker dat het er 1 is, maarja nooit serieus gedacht dat het echt zo zou zijn.
Kan eigenlijk wel een flinke borrel gebruiken nu haha.
Niet denken dat ik nu niet blij mee ben ofzo hoor, maar het is gewoon even een heel raar gevoel en idee.
Nou ik ga maar is ff googelen en me in tweelingen verdiepen haha.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:39:58 #149
100412 mefke79
komt goed!
pi_96251646
Miss-jones, als eerste gefeliciteerd! En ik zou het vreemder hebben gevonden als het je helemaal niets gedaan had, natuurlijk is dit even schrikken! Zit het in je familie?
  maandag 2 mei 2011 @ 15:40:15 #150
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96251655
Miss Jones!! Een tweeling oO< *O* oO< *O* !! Ik kan me voorstellen dat je daar even van geschrokken bent... lijkt mij ook wel een gek idee... Mijn man zou zeggen 'ach.. ben je tenminste gelijk klaar...!'... ;) al zul je dat soort opmerkingen wel vaker gaan horen de komende tijd.
Ik wens je ondanks de schrik een hele fijne zwangerschap!! :*

Meissie gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

F_R, wat kl*te dat het nog steeds zo ontstabiel is... sterkte!! :* Ik vind het zo rot voor je dat je zwangerschap zo verloopt. ;(

Mefke, wat lijkt me dat rot zeg, met die wetenschap in je achterhoofd... Ik hoop dat je toch duidelijk kunt maken wat je wensen zijn en vooral; dat daarnaar geluisterd gaat worden!... :*
Enne...Je geboortekaartje is binnen... leuk! *O*

Ik ben gisteravond aan het kleuren geslagen (ik maak de kaartjes zelf)... Ik heb er nu 20 gekleurd... nog 70 te gaan... :o

Vanmorgen controle gehad bij de vk. Niks bijzonders. Bloeddruk goed... we stonden zo weer buiten. Over twee weken terug en weer twee weken daarna een echo. :)
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')