abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96251687
Wow, Miss Jones, dat is uiteraard even schrikken! Daar ga je toch niet vanuit! Gefeliciteerd nogmaals. Hoe ver ben je?
pi_96251809
@ mefke, Nee het zit niet in de familie, maarja iemand moet er mee beginnen he haha.
@ jipster ik ben 11 weken, 20 nov uitgerekend.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:43:36 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96251820
owww MissJones; je krijgt er gewoon direct 2!! kan me voorstellen dat je even bij moet komen en moet wennen aan het idee... maar ook zo leuk lijkt me het!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 2 mei 2011 @ 15:45:38 #154
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96251920
Wat leuk miss-jones! oO< oO<
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 2 mei 2011 @ 15:49:58 #155
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_96252123
wauw miss jones. Dat is pas een verrassing!
Gefeliciteerd!

BJ, nog even nagedacht: ik geloof dat ik in het midden van mijn vorige zwangerschap ook een paar keer bonkende hoofdpijn heb gehad. In mijn puberteit ook een paar keer, dus heb het toen op de hormonen gegooid. Gelukkig richting het eind ging het wel weer beter. Mijn bloeddruk was ook best laag in die periode..
pi_96252252
Gefeliciteerd Miss! Hopelijk kan je een beetje aan het nieuws wennen! *O*
pi_96252404
MissJones; Proficiat! Wat een verrassing! Hier mogelijk ook 2 baby's in de buik aangezien we 2 embryo's terug hebben laten plaatsen. De kans is klein, maar wel aanwezig. Eind van de week heb ik de eerste echo en dan weten we het! Ik vind het echt heel spannend, niet zo zeer hoeveel het er zijn, maar wel of alles goed is.
Verder lees ik hier regelmatig mee maar is het nog onwennig om hier te posten, het is zolang een ver van mijn bed show geweest dat ik er nog even aan moet wennen. Ondanks dat ik me echt op en top zwanger voel en nu helemaal weet wat al die zwangere vrouwen bedoelen.
pi_96252409
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:16 schreef mefke79 het volgende:
*O* ik heb ons geboortekaartje net binnengekregen O+
ooohhh zijn ze mooi geworden???

miss-jones gefeliciteerd!!!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:56:11 #159
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96252461
Poezebeest... :* Veel plezier met je echo eind van de week... hopelijk kom je hier een mooie foto showen!! O+
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 2 mei 2011 @ 15:58:12 #160
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96252579
F_R :* voor jou. Aan de andere kant wel goed dat ze je extra in de gaten houden, is ook een fijne gedachte denk ik dan...

Mef, wat een kaa uuu theee wijf! Het lijkt me zo vervelend om een VK te hebben (ook al is het er een van de drie) waar het gewoon niet lekker bij voelt.

Josem, are you crazy? Holy crap nog 70 kaartjes kleuren :o r.e.s.p.e.c.t.!!!

Miss Jones, damnz ik zou in die situatie ook een borrel moeten hebben. Het zal best ook wel even wennen zijn aan het idee van twee frummels in je buik. Iig heel erg gefeliciteerd!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96252918
Dankjullie wel.

Nou het idee in mijn buik 2 frummels vind ik nog niet zo het punt, maar eerste wat ik dacht was, omg hoe moet dat als ze zijn geboren !!!
Maar ja ben al iets tot rust gekomen hoor haha
Straks maar is de familie op de hoogte brengen :D
  maandag 2 mei 2011 @ 16:05:06 #162
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96252953
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef miss-jones25 het volgende:
@ mefke, Nee het zit niet in de familie, maarja iemand moet er mee beginnen he haha.
@ jipster ik ben 11 weken, 20 nov uitgerekend.
Gefeliciteerd! :)

Mijn nichtje heeft ook een tweeling gekregen, en ze heeft het altijd een voordeel gevonden ;) Dan zijn ze nooit alleen. Heerlijke positieve instelling ;)

Kleine drukt erg op mijn kont, au! En veeeeeeel harde buiken weer. Ik heb vandaag geleerd niet te wrijven over mijn buik als ik een harde buik heb. Daar krijg je schijnbaar alleen maar meer harde buiken van :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96253046
whoh miss jones, wat een wonder !!! 2 kleintjes in je buik....
Voor je het weet is het zo ver, al lijkt het nog zo ver weg...
Geniet er van !! Alsnog gefeliciteerd !!!!
  maandag 2 mei 2011 @ 16:17:01 #164
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96253566
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Takkembah het volgende:
Josem, are you crazy? Holy crap nog 70 kaartjes kleuren :o r.e.s.p.e.c.t.!!!
Hehe...Thanks... ;)
pi_96253931
Wohh Miss Jones, heftig! Maar wel enorm gaaf!

Ik was daar echt zooo bang voor haha omdat er in onze familie zoveel tweelingen voorkomen. Maar het is stiekem wel kei leuk! :D

Wat gaaf Jose dat jij je eigen kaartjes maakt! Knap!

Poezebeest ik snap je goed! Ik denk aan je!

Hier ineens een onrustig gevoel, heb het idee dat ik nog 3 miljoen dingen moet regelen, maar dat is helemaal niet zo. Vind het ineens zo eng dichtbij komen. Ben bezig met bevallingsvoorlichtingen enzo.. Nog maar 2 data voor de bevalling dus moet mezelf nu wel opgeven.
Ook was ik vergeten of ik mijn kraampakket wel had aangevraagd.. Domme doos.
Even gebeld en gelukkig is dat geregeld, hij is zelfs al onderweg, ergens deze week ontvang ik hem.
Aargh! Is dat nestdrang?
  maandag 2 mei 2011 @ 16:43:44 #166
100412 mefke79
komt goed!
pi_96254966
Sannne, nee nestdrang is als je voor de derde keer in een week tijd je besteklade gaat poetsen :+
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 2 mei 2011 @ 16:51:19 #167
30252 Soempie
Procreating
pi_96255314
miss jones, twee kleine frummels in je buik. O+ Gelukkig heb je nog even om aan het idee te wennen.

Mefke, volgens mij is op het moment het belangrijkst dat jij je goed voelt. Bij de volgende afspraak het anders nog eens aankaarten, zoals Juud ook aangeeft?

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:40 schreef Juud79 het volgende:

Ik zou het gewoon weer aankaarten bij de volgende bezoekjes, dat het jouw kind en lijf is en dat er niet eerder vanaf wil zijn, maar dat je je gewoon enorm veel zorgen maakt.
Ja, zo zeg je het wel heel netjes en daar kan zo'n vk toch niet omheen? Die moet dan wel met een beter verhaal komen om je gerust te stellen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96255366
Wauw Miss-Jones, gefeliciteerd *O* Ik kan me voorstellen dat het even schrikken was, maar het lijkt me ook wel heel speciaal hoor. Ben benieuwd wat de familie zegt!
Wat zei je man/vriend?

En José, 70 kaartjes zelf maken vind ik al heel wat, maar dan ook nog helemaal zelf kleuren _O_

Mefke, dan heb ik geen nesteldrang gehad geloof ik :P
  maandag 2 mei 2011 @ 16:53:20 #169
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_96255416
Miss Jones van harte met je tweelingzwangerschap en ik kan me voorstellen dat het even wennen is aan het idee. Viel je lief ook niet van zijn stoel?
  maandag 2 mei 2011 @ 17:00:30 #170
100412 mefke79
komt goed!
pi_96255763
O, maar er zijn meerdere varianten op nestdrang he..
* de theevoorraad checken en ineens in een andere pot gaan doen (terwijl het buiten 30 graden is en niemand thee drinkt)
* bedenken dat je theeglazen op een andere manier in de kast moeten
* de trapkast uitmesten terwijl je amper kan staan

etc.

en allemaal gedaan de vorige keer. Erg he.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:04:02 #171
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96255942
Nesteldrang? Als je al een keer stofzuigt, krijg je al de opmerking 'nesteldrang zeker?' :{w .

Ben nogal opruimerig van mezelf, dus hier niks nesteldrang... ;)

Over de geboortekaartjes; die van Bas heb ik ook zelf gemaakt :) . Dat waren er ook een stuk of 80 of 90 ofzo... en gisteravond ben ik begonnen met het inkleuren van het kaartje dat ik nu ga maken... al het voorwerk is al af (kaartjes 1 voor 1 door de "CuttleBug" halen, letters opplakken van de naam, randje uitsnijden...). Dus het gaat de goeie kant op! Ik wil vanavond ook nog even verder gaan. Ik probeer er elke dag 10 te kleuren. Gister ging het lekker er heb ik er 20 gedaan... :D
  maandag 2 mei 2011 @ 17:08:46 #172
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96256138
Aan nesteldrang heb ik niet gedaan bij Rienk. Hoop het nu ook niet te krijgen. Ik ben niet zo opruimerig en vind iets al gauw prima :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96256567
Wow Jose, inderdaad respect! Maar unieker kan een kaartje niet worden op deze manier!
  maandag 2 mei 2011 @ 17:22:01 #174
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96256739
ooo nesteldrang heb ik zeker gehad; nog geen 24 uur voor de bevaling heb ik de hele keuken leeggepakt, gesopt, de vriezer letterlijk uitgebikt etc etc...
(en dezelfde week ook de hele badkamer met chloor gedaan ;))
pi_96256768
Vlindur dat herken ik! ik ben ook niet zo netjes en mijn man ook niet
elke keer als er bezoek komt vragen ze of ze ons moeten helpen met opruimen voor als ukkie er is?? pff! nee dankje! heel irritant vind ik het....
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96257245
wow jose respect hoor
MJ 2 kindjes in je buik dat zal idd even schrikken zijn geweest. Maar wel een leuk voor jullie
Mef wat fijn dat je kaartje binnen is.

Je medicatie uitspugen is niet zo'n goed idee zo kom in natuurlijk nooit thuis. Dus heb een 1/2 medicatie extra gekregen.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:36:53 #177
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96257416
wow Miss-Jones, gewoon 2! Van harte nogmaals! En tuurlijk schrik je enorm!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96259240
Miss-jones, dat is even wennen, krijg je er ineens twee!

en f_r, balen dat je nog even moet blijven zeg!
  maandag 2 mei 2011 @ 18:22:28 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96259463
Gefeliciteerd miss jones. Kan je uit eigen ervaring vertellen dat het erg leuk is om tweeling te zijn ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 18:26:50 #180
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96259659
Wij zijn ook sloddervosjes, we hebben gewoon andere prioriteiten. Gelukkig komt er nu eens in de twee weken hulp.
Verder doe ik tussendoor alleen de hoognodige dingen zoals badkamer en toilet schoon houden, de keuken dagelijks aan kant brengen. Wel baal ik dt ik niet meer zo goed kan stofzuigen, ik vraag nu al 5 dagen of vriend het wil doen maar hij heeft het nog niet gedaan. En dat met zwart tapijt boven en twee poezebeesten.

Toch herken ik nesteldrang wel, ik heb laatst de zolder opgeruimd en zoveel zooi vzameld dat vriendlief naar de vuilstort heeft moeten rijden om alles weg te gooien. Ook herken ik het herindelen van kasten en laatjes.
pi_96260770
Aventura ja precies! mijn man wil wel stofzuigen maar hij doet het gewoon niet goed! bijvoorbeeld bij de konijnenhok verzamelen zich veel hooi resten en keutels...hij moet beter de ding aan de kant schuiven maar ja...gemakzucht! 2 nijnen en 2 poezen die op dit moment erg verharen...tja dan heb je beetje stof/haren enzo wij kunnen daar prima mee leven maar anderen vinden het blijkbaar nodig om ons hulp te bieden met huishoudens...
pi_96261115
Zo miss jones, das ff schrikken! Maar wel onwijs leuk!

Over 10 minuten gaan we richting ziekenhuis voor de echo. Ben erg nerveus, vind t doodeng.
Is dat stom? Ik voel me zo'n aansteller :'(
Tralalalaaa
pi_96261167
Is er iets mis take a picture?? :*
  maandag 2 mei 2011 @ 19:00:22 #184
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96261389
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef bitterend het volgende:
Aventura ja precies! mijn man wil wel stofzuigen maar hij doet het gewoon niet goed! bijvoorbeeld bij de konijnenhok verzamelen zich veel hooi resten en keutels...hij moet beter de ding aan de kant schuiven maar ja...gemakzucht! 2 nijnen en 2 poezen die op dit moment erg verharen...tja dan heb je beetje stof/haren enzo wij kunnen daar prima mee leven maar anderen vinden het blijkbaar nodig om ons hulp te bieden met huishoudens...
Ongezogen oogt het al snel wat viezer dan het in werkelijkheid is. Huis is heus wel gepoets, geen etensresten of remsporen te bekennen ofzo verder hoor : P
En manlief doet verder al zo ontzettend veel in huis, klussen, boodschappen, koken, vuilnis, en ook de hele administratie. Heeft ook bijna de hele trouwerij geregeld, de schat. Kan het hem niet kwalijk nemen dat hij er niet aan toe komt om te zuigen. Ik overweeg een Roomba (zie gelijknamig topic hierover) ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 19:02:37 #185
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96261506
TAP helemaal geen aansteller, gek! :*

Hier ook geen nesteldrang, althans, ik doe niet meer dan normaal ofzo. Wat ik wel doe, is het internet afstruinen naar dingetjes voor de bevalling/kraamtijd/eerstemaanden en lijstjes maken of ik niks ben vergeten.
En ik wil de zolder nog afhebben (kantoor), maar dat is meer praktisch van aard, dat zie ik niet snel meer gebeuren als Henk er is.

F_R crap dat je je medicatie ook nog uitspuugt :'(.... Hopelijk hou je het met een 1/2 dosis extra wat meer binnen
Alexa en Seth zijn lief
pi_96261533
hhahahaha remsporen! gelukkig zijn die er nie!

mijn mannetje doet ook zoveel, afwassen, was op hangen, mijn fiets buiten zetten uit het schuur :p
zal zo wat een Roomba is zoeken
  maandag 2 mei 2011 @ 19:42:44 #187
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96263677
Nesteldrang, was da? Nooit van mijn leven last van gehad... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96264070
Miss-Jones , wat leuk een tweeling!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nesteldrang? Oei, ik ben al een enorm opgeruimd (lees: tegen het dwangmatige aan) typje, zou dat NOG erger kunnen worden :X ?
Manlief is niet gemaakt voor het huishouden. Stofzuigen? Hoe moet dat ding aan? Bank vies? Mwah, veeg het er wel vanaf en daarna ONDER de bank. Afwas? Loopt dat niet zelf naar de vaatwasser dan? En zo kan ik nog wel even doorgaan...
  maandag 2 mei 2011 @ 19:53:27 #189
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96264238
Mijn man werkt enorm veel 50/60 uur per week. Al is het sinds afgelopen week en de komende weken rustiger voor hem omdat ie meer in de omgeving werkt en wat meer op kantoor. Dat geeft wel veel rust.

Hij klust, tuiniert, zorgt voor het afval, stofzuigt en dweilt. Hij helpt met bed verschonen, wasjes draaien en af en toe ophangen. Doet de vaatwas afwisselend met mij en haalt een doek over de toiletten.

Ik strijk/vouw, was, doe boodschappen, kook eten, poets het huis en werk ongeveer 28 uur per week.

Hoe we het straks verdelen en gaan doen, nog geen idee...

Ik ben trouwens nu ook veel netter en meer van het poetsen en opruimen dan normaal. Heel mijn huis is op orde, netjes en schoon...bizar wat hormonen met je doen. Naast het feit dat er iemand een week door mijn huis loopt en er veel bezoek komt.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:17:31 #190
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96265633
TAP; ik snap best dat je gespannen bent en je je zorgen maakt... ik zit voor je in de duimmodus hoor :*

FR; he bah nog steeds in het ziekenhuis, nog steeds misselijk en een wisselende bloeddruk... bah bah bah,... :* hebben ze het er al over gehad, wanneer ze je bevalling eventueel gaan opwekken als het zo doorgaat? dit houd je ook niet tot 42 weken zo vol toch??

Juud; als er straks een kindje is zal het allemaal wel anders gaan... hoe doen jullie het dan met werken? gaat je man ook minderen?

GGB en Poezebeest misschien ook een 2ling joh??? spannend! zou toch wat zijn als jullie straks met 3 2ling-zwangerschappen samen opgaan... leuk joh!!!

Ik ga morgen dus weer een poging doen tot werken, vind het stiekem wel een beetje spannend... hoop dat het meevalt... scheelt wel dat het late diensten zijn. Vriendlief is thuis, dus hoef er niet direct gelijk met mijn dreumes uit... Wel lange dagen, maar vaak zijn de late diensten iets minder intensief dan de dagdiensten...
  maandag 2 mei 2011 @ 20:40:23 #191
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96267049
@BJ, nee mijn man gaat niet minder werken. Wel gedurende een aantal maanden, tot de herfst kan ie wat minder uren werken, maar daarna zal het zo weer 50 uur zijn.
Ons meisje kan met mij mee werken, ideaal, zeker omdat ik ook lang BV wil gaan geven. Het is zoals ik het altijd gewild heb, namelijk niet mijn kind naar de opvang brengen, maar of combineren of stoppen met werken.

Dat laatste is geen optie en ik vind het fijn op zich heel erg fijn om iets om handen te hebben. Voor ons meisje is het ook fijn dat ze meer gezichten om zich heen ziet dan alleen mijn snoet.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:47:02 #192
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96267426
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef Juud79 het volgende:
@BJ, nee mijn man gaat niet minder werken. Wel gedurende een aantal maanden, tot de herfst kan ie wat minder uren werken, maar daarna zal het zo weer 50 uur zijn.
Ons meisje kan met mij mee werken, ideaal, zeker omdat ik ook lang BV wil gaan geven. Het is zoals ik het altijd gewild heb, namelijk niet mijn kind naar de opvang brengen, maar of combineren of stoppen met werken.

Dat laatste is geen optie en ik vind het fijn op zich heel erg fijn om iets om handen te hebben. Voor ons meisje is het ook fijn dat ze meer gezichten om zich heen ziet dan alleen mijn snoet.
ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen.... kan nog best zwaar worden als je man zo ontzettend veel werkt.. (mijn zus dr man werkt ook zoveel, mijn zus is huismoeder met 3 kids...en dat zou echt niets voor mij zijn...).

En handig dat je kindje straks met je mee kan naar je werk.. Ik heb mijn 1e dochter ook 14 maanden BV gegeven, ondanks kinderopvang. En keuze wel of geen kinderopvang is net wat je eigen gevoel erbij is... ik heb hele goede ervaringen met onze opvang, flexibel en mijn meisje gaat gemiddeld ongeveer 10 uurtjes per week heen.. niet zo veel dus. Merk dat ze wel erg sociaal is, graag met andere kindjes speelt, en veel plezier heeft op de opvang...
Ik ben echter geen voorstander van hele dagen, en dan echt meer dan 3 dagen per week opvang... ik wil wel heel graag zelf, samen met mijn man, mijn kindjes zien opgroeien en opvoeden...
pi_96267733
Meissie; gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!

MIss-Jones: een tweeling! Kan me voorstellen dat je er even van moet bekomen. Bij ons in de familie komt het wel voor; mijn oma is er 1 van een tweeling en mijn broer heeft een tweeling (superdruk, maar superleuk!)

TAP: had jij nou de SEO? Succes en hopelijk is alles goed!

Ik ben zooo moe, denk dat ik maar een vroeg rondje ga met de hond en dan lekker m'n bed in duik. Manlief is trouwens weer terug!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 2 mei 2011 @ 21:02:07 #194
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96268226
@BJ, ik ben op woensdag altijd de hele dag thuis, de andere dagen een groot deel vd ochtend. Dus genoeg vrije tijd ook om dingen in huis te doen en dingen met/rondom ons meisje.
We zijn s' avonds bijna altijd thuis en hebben behalve verjaardagen en bezoekjes her en der geen enorm druk sociaal leven. We zijn beide erg graag fijn thuis en dat zal straks ook wel zo zijn, met ons meisje erbij. O+

Ik ben trouwens wel van plan om haar naar de peuterspeelzaal te doen, er is bij ons een hele toffe, op antroposofische basis. Een lieve juf, maar max 7/8 kindjes, mooi houten speelgoed, altijd lekker buitenspelen, veel zingen en knutselen en dankzij de kleine groep veel persoonlijke aandacht.

Maar dat duurt nog heulheul lang... :)
  maandag 2 mei 2011 @ 21:15:59 #195
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96269051
@Juud; klinkt als een leuke PSZ :) en dat lijkt nu nog een eeuwigheid te duren, maar de mensen hebben allemaal gelijk... het gaat ZO snel!!
mijn meisje is ook ineens bijna 1,5.... zo vreemd af en toe!
  maandag 2 mei 2011 @ 21:32:22 #196
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96270073
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Juud; klinkt als een leuke PSZ :) en dat lijkt nu nog een eeuwigheid te duren, maar de mensen hebben allemaal gelijk... het gaat ZO snel!!
mijn meisje is ook ineens bijna 1,5.... zo vreemd af en toe!
Ja en geen dreumes, maar een echt peutertje, zag foto's van haar in het fototopic. ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 22:07:45 #197
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96272421
Miss, wow een tweeling! Wat leuk (maar idd even slikken)
Tap (of wie was het die voor een echo naar het zh ging) succes!
F_R, bah meid het zit ook niet mee allemaal! Je hebt het ergste gehad, over een paar weken is het om! En kun je heel veel knuffelen met de boosdoener ;)

En nesteldrang? Nooit last van gehad. Was meer dat het me werd opgedrongen door mijn moeder (zal ik anders de ramen komen wassen, moet ik nog wat doen, enz, enz dus deed ik het snel zelf voordat ze echt kwam).
En de Roomba hè, wij hebben hem en ik zweer erbij!!!!!! Heerlijk hebbedingetje! Niet goedkoop, maar ik heb er nog geen minuut spijt van gehad!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96272640
Wij twijfelen ook over de roomba
Ik moest van kamer verhuizen.
Nou en bedankt he de gene naast mij kreeg kramp. Nu is de lamp aan en krijgt ze zuurstof en ik wilde nogwel gaan slapen.
En wat ik eigenlijk erg vind is dat de kamer waar ik eerst lag nog leeg is. Had mij daar dan laten liggen. Ik wil morgen graag naar huis maar zonder rust lukt dat niet.
Ik vind het heel vervelend voor haar. Maar toch ben ik er niet blij mee

Wat een zeur ben ik zeg
pi_96272966
Nee f-r geen zeur, helemaal logisch. Ik zou ook liever alleen liggen met alle rust dan iemand die ligt te kermen omdat ie pijn heeft. Hoe vervelend ook voor diegene. Ik hoop dat je een beetje kan slapen vanavond.

TAP: hoe is je echo gegaan, kom eens vertellen.

Nesteldrang heb ik dan toch een klein beetje, want die trapkast heb ik ook gedaan haha. En ook ik vond het irritant dat de hulp steeds aangeboden werd, maar ik ben er nu blij mee. Ik krijg het gewoon niet allemaal meer gedaan en dan is vechten tegen de bierkaai. Daarbij heeft vriendlief een paar weken geleden zijn rib ontwricht, dus die kan nog even niet zoveel. Hij is wel gelijk terug 'geplopt' door de fysio, maar heeft gewoon een paar weken rust nodig.
  maandag 2 mei 2011 @ 22:20:42 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96273308
Dit is het topic erover: Stofzuiger robot #4

:D

Gewoon nummer vier al he, zegt dat iets over de gemiddelde fok!ker?
  maandag 2 mei 2011 @ 22:21:32 #201
100412 mefke79
komt goed!
pi_96273365
om het beeld van 'poetsliefhebber' even te ontkrachten: ik ben volgens mijn moeder de vrouwelijke reïncarnatie van Jan Steen. En dus hebben wij een werkster, elke week. Maar ja, met een dreumes en twee inwonende konijnen is het gewoon nog al snel een zooitje. Niet vies ofzo, maar ik kan wel eens jaloers zijn op die mensen die niet eerst een half uur moeten opruimen als ze visite krijgen. Dus het was wel heel speciaal dat ik me ineens druk ging maken om de wijze waarop de thee opgeborgen lag.

TAP, hoe was het?

F_R waarom moest je dan die kamer uit? En probeer je nou niet druk te maken, das niet goed voor je bloeddruk. Succes met slapen.

Persoonlijke mijlpaal: ik heb voor het eerst in weken in bad gelegen en ik kon er nog zelf uit! Dat kon ik de vorige keer helemaal niet, toen had ik mijn man nodig. Nu ging ik nog vrij soepel er zelf uit. Ik moet alleen niet al het water laten weglopen voordat ik er uit wil, daar protesteert Tienus tegen. (ik had even een laagje laten weglopen waar Driekus en ik samen in gezeten hadden, dat leverde een enorm harde buik op)
pi_96283381
TAP hoe was de echo?
Mefke, lekker in bad en er nog zelf uitkomen ook! *O*

Ik hoop dat je toch een beetje een goede nacht hebt gehad, Ferrari.

Hier ook even een eigenste mijlpaal: 13 weken en officieel dus in het 2e trimester! *O*
Morgenochtend vroeg een echo, wel spannend!
pi_96283385
ps. Vandaag is een mooie dag om te bevallen..! O-)
pi_96283452
Goedenmorgen dames!!

Fijn mefke dat je lekker in en uit bad kan! *O*
Jipster dat is idd een mijlpaal *O*
Ferrari ik hoop dat je wel wat rust krijgt he... :*

Aventura dank voor de link! wat een namen hahah svetlana! _O- ik zie ook een dweil robbot! Laat je ons weten wat je van je Roomba vindt als je hem hebt??
pi_96283541
Zo, gisteren de SEO gehad en alles was goed!!!

Het is wel een eigenwijsje hoor (van wie heeft ie dat toch??), de rug moest bekeken worden maar ons ukje verdomde het om te gaan draaien, zelfs na meerdere schud- spring- en por pogingen.
Uiteindelijk na nog een keer goed springen en schudden draaide onze uk dan echt goed om en kon ook daar worden vastgesteld dat het prima in orde was.
Qua grootte zat het bij de meeste metingen net iets onder het gemiddelde maar dat geeft niet, mijn man en ik zijn ook niet zo groot.
Het is nu ongeveer 308 gram.

Wat was het mooi om te zien O+

Dit is onze uk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
pi_96283558
ohhhh T_A_P! wat een mooierd! fijn dat alles goed was!!!! *O* *O* *O* *O*
  dinsdag 3 mei 2011 @ 07:59:23 #207
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96283585
Jippie TAP, wat fijn dat alles goed is en wat leuk!!!!
Nu fijn shoppen voor wat outfitts ;)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:16:32 #208
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96283723
oh prachtig TAP! Wilde je niet weten of het een jongen of een meisje wordt?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:24:11 #209
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96283787
TAP super dat alles goed was *O*

Mef, helemaal zelf uit bad gekomen *O* hahaha, ik moest hardop lachen, herken het helemaal!

Jipster vandaag het 2e trimester in *O*

Zo, ik jompel aardig wat af :').... Hier goed geslapen, geen nieuws onder de zon.
Alexa en Seth zijn lief
pi_96283800
Susie, wij wilden dat wel heel graag weten :) Alleen is het nu echt en uitdaging om me niet te verspreken. We noemden het altijd al 'hij' ik ga daar ook niks aan veranderen, het is zo makkelijk.
Ik wil bijv niet dat iemand van de familie het te weten komt.
Heb het wel tegen mn nichtje verteld die 6 dagen voor mij uitgerekend is. Zij krijgt hetzelfde als wij :) En zij houdt haar mond ook wel.
Tralalalaaa
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:27:53 #211
100412 mefke79
komt goed!
pi_96283824
*O* TAP! joehoe joehoe *O* (tuurlijke, elke goede SEO is een jompel waard, maar sommige verdienen wat extra's :*

Hier ook geen nieuws. Goed geslapen en klaar voor een nieuwe dag.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:31:17 #212
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96283850
Jeej voor T_A_P!! *O*
Hier slecht geslapen helaas, kon weer eens mijn draai niet vinden..
Maar vandaag komt wel de Tripp Trapp binnen *O* Niet dat we hem gelijk nodig zullen hebben :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:34:44 #213
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96283883
Wat een mooie echofoto tap! Beetje het 3d effect!
pi_96283897
*O* Voor de echo van TAP :D

Hier een belabberde nacht achter de rug... Verkouden! -O-
pi_96283963
Ik heb alleen maar over de SEO liggen dromen :') Voel me nu zwaar verrot, maar het is niet anders :P
Tralalalaaa
pi_96283971
Ik heb erotische dromen de laatste paar weken :@ :X :@ :?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:44:30 #217
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96284009
Haha ik ook, afgewisseld met nachtmerries. Dromen vol seks en geweld, jippie...vannacht ging het over een schutter die me achtervolgde.
pi_96284056
Ohjee dat is minder fijn! bij mij gaat het zo...ruzie met mijn man/familie..mijn man verlaat me...seks..nog meer seks..ruzie tijdens seks of daarvoor...hmm
Ik plaag mijn man altijd als ik wakker word dat hij vaak seks wil omdat hij iets te verbergen heeft..dat zag ik in mijn droom zeg ik dan hahaha arme schat
pi_96284073
Goedemorgen!
Wat een dromen bitterend. Maar ik kan me herinneren dat ook wat meer gehad te hebben (wees maar blij dan dat je droomt dat over seks met je eigen man :@ ). Net als nachtmerries. Nu gelukkig niet zo'n last meer van.
Even een *O* *O* Wat Mefke al zei: het is altijd bijzonder, maar sommigen verdienen een jompel extra!

En Jipster, ik ben het volledig met je eens. Maar bij mij moet je niet zijn geloof ik. Misschien één van de anderen? Krijtlijk heeft zich gisteren toch niet gemeld? En daar rommelde het ook al wat de afgelopen dagen volgens mij.
pi_96284155
TAP, wat fijn dat alles goed was! *O*
Nieuwe zwangeren <3 Het is niets persoonlijks dat ik jullie naam niet meer weet, heus :@
En ik las een tweeling! O+

(Ik heb hier de eerste "Ben je zwanger? Jeetje, weet je zeker dat t er maar 1 is?" al gehad :X Argh. Ja, dat weet ik zeker, tenzij de ene zich heel goed verstopt had achter de ander :P )

Ah dromen <3 Ik droom ook zo fijn tijdens zwangerschap(pen). Vorige keer droomde ik helemaal maffe dingen, zoals dat mn kind geboren was, het op mijn arm lag, en ik dacht: huuu wat moet ik met zo'n hulpeloos wezentje? En toen smeet ik het tegen de muur :Y)
in deze zwangerschap alleen dingen als sex-met-ex enzo gedroomd. Ook fijn :') NOT
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96284282
wat een leuke foto T_A_P!
pi_96284307
Ik droom ook hele rare dingen, en ook veel vaker van die erotische dromen, haha!
Tralalalaaa
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:05:19 #223
100412 mefke79
komt goed!
pi_96284326
de rare dromen tijd is hier gelukkig al weer voorbij...maar ik heb inderdaad rare dingen gedroomd... :X
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:07:10 #224
30252 Soempie
Procreating
pi_96284359
TAP, wauw. O+ Gefeliciteerd! Ik moet er helemaal van huilen. :') Gekke emo buien.

Ik droomde vannacht dat het kindje geboren werd: helemaal compleet en gezond, maar maar 10 cm. Toen heb ik het maar in de kast gezet. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96284475
Hahaha, ik heb eens gedroomd dat ik moest bevallen en dat gebeurde dan onder het metrostation op een kleedje. Met een paar vrouwen op een rijtje, op handen en knieën. Wél met begeleiding.
En toen kwamen we thuis en het hele huis zat vol visite. Iedereen was verliefd op de kleine, maar hadden het steeds over hij.
Dus ik dacht: wat doen ze nou raar, het is toch een meisje? Dus heb ik met mijn vinger voorzichtig zijn broekje en luierrand naar voren getrokken om te spieken en toen zat er een piemeltje! Ik was helemaal over de rooie!

Soempie, is die van jou nog verder gegroeid in de kast?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')