Bommie zonder z'n ritalin??quote:
Ja zo word het geen ruziequote:Op zondag 1 mei 2011 00:32 schreef Mylene het volgende:
Philip en Joanna babbelen met elkaar. Monique komt er tussen met haar tettert tussen. Hij zegt hallo we zijn even aan het praten.
lulquote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef Mylene het volgende:
Wat betekent conjo gezegd net door Monique tegen Karim ook alweer?
Nogal!quote:
Mijn boek komt bijna uitquote:Op zondag 1 mei 2011 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is er niet bij, en dus ziet hij het niet?![]()
Ik zei vanmiddag nog tegen N.; het is net alsof ze zich niet ingelezen heeft, en geen flauw idee heeft hoe het op fora gaat met een RLS.... men ziet alles, en zij zit de regie een beetje de schuld te geven van het feit dat Nederland haar debiele gedrag ziet
Die hebben volgens mij wel voldoende RLS-ervaring om te weten hoe het werktquote:Op zondag 1 mei 2011 00:29 schreef Day het volgende:
[..]
Er is hier een aantal streamers die ook oprecht geloven dat het zo is!
Heerlijk inderdaad.. op de streams valt het me nog meer op.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef FortyThree het volgende:
Gerard wat moet het fijn voor je zijn dat je Mo's volume nu eindelijk kunt dimmen...
Ruud!quote:
Ze gaat even op een andere manier aandacht trekken.. maar dat lijkt ook niet te werkenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef akveor het volgende:
Joanna; Karim wil je niet gewoon verkering met me...?
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:34 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad.. op de streams valt het me nog meer op.
puberaal gedrag om flip te teasenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef Nostalgist het volgende:
Jo: "Ik heb geen verkering; Karim, wil je verkering ? "
Lulquote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef Mylene het volgende:
Wat betekent conjo gezegd net door Monique tegen Karim ook alweer?
[..]
Ja, maar Day weet dat ik alles lees, ook post 302quote:Op zondag 1 mei 2011 00:31 schreef Annelies-G het volgende:
En day vliegt weer door het slotje hehehe
[ afbeelding ]
[..]
Jaloezie speelt een grote rol in het huisquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Mylene het volgende:
Joanna zegt dat Philip haar bed uit moet omdat ze nu verkering heeft met Karim.
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
En ze klaagt de hele avond al, irriteert me
Ze is geloof ik ongesteld en dronkenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:34 schreef Sorry... het volgende:
Hoor Mo schelden, zieken en rellen...en zij zelf maar verkondigen afgelopen week hoe degelijk zij zelf is. Afgelopen 2 dagen was Mootje weer in 'topvorm', maar Maandag begint ze weer supersneu te doen aandacht vragen etc, omdat ze schijterig is. Ja Sorry...hoor !
Ze klaagt al 11/ 12 weken lang!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Flow! Je weet tpch dat Mo make-up OP doet als ze naar bed gaat?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Flow3r het volgende:
nou wachten tot Mo haar make-up er afgehaald heeft en in bed ligt en dan weer knallen met die muziek![]()
![]()
Ik word er gek vanquote:Op zondag 1 mei 2011 00:36 schreef ToughLove het volgende:
Ja joh pleur al die streams lekker op Monique.
Meisjesmeisje bedoel je?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Roguee het volgende:
Jo is echt zo'n wijvenwijf. Beetje Flip steken onder water geven omdat ze aandacht wil.
daar hebben ze muren voor he??quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
De hele avond???? waar heb jij gezeten de afgelopen weken???? Ben niet anders gewend namelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Daar kijken wij al 12 weken naarquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Mooi, sanctie, genomineerd en geelimineerdquote:Op zondag 1 mei 2011 00:36 schreef Mylene het volgende:
Monique doet haar zender ook niet meer om. Ze heeft niets meer te zeggen.
Kun je lang wachten, Mo haalt 'r make er nooit af, en smeert er morgenochtend bij het opstaan weer een lading overheen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Flow3r het volgende:
nou wachten tot Mo haar make-up er afgehaald heeft en in bed ligt en dan weer knallen met die muziek![]()
![]()
Ja, vreemd, doet ze normaal nooitquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Ah joh, met al dat gejank wordt die make up er vanzelf wel keer afgespoeld!!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kun je lang wachten, Mo haalt 'r make er nooit af, en smeert er morgenochtend bij het opstaan weer een lading overheen.
Nooit eerder opgevallen?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Je vraagt serieus waar ie heeft gezeten?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:36 schreef It-is-me het volgende:
[..]
De hele avond???? waar heb jij gezeten de afgelopen weken???? Ben niet anders gewend namelijk
Nu pas?!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
wanner zeurt ze niet alleen niet als alles loopt zoals zij wilquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Op zich is het niet veel anders dan eerder, irriteerde het je toen niet?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Nou en... mag ze niet meedoen met gym dansenquote:
Pose uit Het Zwanenmeer.quote:
Flip opzouten idd.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:38 schreef evaxsis het volgende:
Karimis weer leuk aan het doen, ga weg Flip
Jo is een toppertje!!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Roguee het volgende:
Jo is echt zo'n wijvenwijf. Beetje Flip steken onder water geven omdat ze aandacht wil.
heb je de opmerking van Mo al meegekregen die ze maakte na de kluisruil van Karim? dat ze hoopte dat hij weg zou gaan? om daarna poeslief een schilderij uit te gaan leggen ....quote:
Je kan er de klok op gelijk zetten bij mootjequote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Tsja sarcasme blijft lastig te spotten soms zonder smileys, maar dan is het goed.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:39 schreef It-is-me het volgende:
[..]
En jij vraagt dit serieus ook weer aan mij??
pak je sok maar vastquote:Op zondag 1 mei 2011 00:41 schreef akveor het volgende:
Joannagaat bikini aantrekken en zwemmen...
![]()
Haar oranje bikini....
Ja had er wel ff eenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja sarcasme blijft lastig te spotten soms zonder smileys, maar dan is het goed.
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef mazaru het volgende:
Karim is als een torretje!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze mag ook zonder bikini gaan zwemmenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:41 schreef akveor het volgende:
Joannagaat bikini aantrekken en zwemmen...
![]()
Haar oranje bikini....
die trollen zijn geen aandacht waardquote:Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef just me het volgende:
Heerlijk zoals zij die vrouwen lekker aan hun lot overlaten![]()
![]()
Ze hebben gelijk, al dat drama van die meiden. Gerard blijft de baas, maar Karim is een goeie opvolgerquote:Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef just me het volgende:
Heerlijk zoals zij die vrouwen lekker aan hun lot overlaten![]()
![]()
Gaat is afquote:Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze mag ook zonder bikini gaan zwemmen![]()
Ben je gek! Die denken: eindelijk rust!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef sjaakspark het volgende:
waar blijft nu de stem met. Monique doe je zender om....Dan weigeren hoppa sanctie
quote:
SECREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 1 mei 2011 00:44 schreef Injetta het volgende:
Is er nog wat interessants dan bij die vrouwen. Ik zag in een flits Jo dramatisch kijken en Mo had weer haar gewoonlijke jankgezicht...
Ik hoor trouwens Sharon niet naar de hond schreeuwen. Is er iets mis?
Laten we het risico niet nemen dat ze niet weigertquote:Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef sjaakspark het volgende:
waar blijft nu de stem met. Monique doe je zender om....Dan weigeren hoppa sanctie
Pfff, die is volgens mij bang dat er een tepel af waait als er lucht bij komtquote:Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze mag ook zonder bikini gaan zwemmen![]()
Zal niet...quote:
quote:
hahaha, jaquote:
Volgens mij is ie echt gewoon veels te liefquote:Op zondag 1 mei 2011 00:44 schreef D. het volgende:
volgens mij is Flip best een aardige jongen, hij heeft alleen de verkeerde vreinden
Geen Luira die haar kots op komt ruimen dus ligt alvast in bed voor doodquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:44 schreef D. het volgende:
Volgens mij is Flip best een aardige jongen, hij heeft alleen de verkeerde vrienden
Huh?quote:
Jaffa is het plaatselijk kerkhof hier..quote:Op zondag 1 mei 2011 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo grootsmoel ligt al voor jaffa in bed...
Ook goedquote:
Het mag, we zijn nu officieel team baas !quote:Op zondag 1 mei 2011 00:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahaha, ja
Heej !!! waar is bambi!!! steel je zomaar en UI?
Jo had wel begrepen dat koninginnedag tijdens de duur van het programma zou zijn...quote:
Het veenlijk voor de toekomstquote:
This thread is .....quote:Op zondag 1 mei 2011 00:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh?
Heeft copycat haar op bezoek gehad ofzo dan?
Nee hoor was voor geer als welkom.Mijn ui of beter die van mazaru komt weer terugquote:Op zondag 1 mei 2011 00:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahaha, ja
Heej !!! waar is bambi!!! steel je zomaar en UI?
Ze zit de vloer schoon te maken hoorquote:
En ook conjo... Ze is lekker positief over de medewerkers..quote:
voor semi dan, het erotische zie ik er niet inquote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip; je ziet er wel semi-erotisch uit zo...
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip; je ziet er wel semi-erotisch uit zo...
Nu is PB een schone onderbroek aan het aantrekken.quote:
Semih? Van Micheline?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef just me het volgende:
[..]
voor semi dan, het erotische zie ik er niet in
of een droge van gisterquote:Op zondag 1 mei 2011 00:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu is PB een schone onderbroek aan het aantrekken.
Nee de vloer aan het likkenquote:
Ik houd deze denk, als het mag that is.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:49 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee hoor was voor geer als welkom.Mijn ui of beter die van mazaru komt weer terug
Dat zag je tochquote:Op zondag 1 mei 2011 00:51 schreef Mita het volgende:
[..]
Weet niet zeker, maar geeft het hondje de schuld. Want Mo ruimt toch nooit iets op
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:51 schreef Nostalgist het volgende:
In vino veritas..![]()
Mo: "Volgens mij zijn de kijkcijfers niet hoog, anders had Frans Bauer hier wel gestaan.."
Waarom is dat vreemdquote:Op zondag 1 mei 2011 00:50 schreef Noelle06 het volgende:
Mo denkt dat ze geen hit zijn in nederland anders was er wel een artiest gekomen
Die hoereren d'r voor, wat 5000,- misschien?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En ook conjo... Ze is lekker positief over de medewerkers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |