Mijn boek komt bijna uitquote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Leandra het volgende:
Gaat ze straks met d'r bezopen kop weer te ver, is het volgende week weer janken over wat de regie haar allemaal voor naars aandoet, en wat Nederland wel niet moet denken....
Alsof ze niet doorheeft dat ze in een programma zit dat (sort of) 24/7 live te volgen is
Nu net pas of zit de sfeer er al goed in?quote:
Ja,ze hoeft niet gelijk iets te breken, als ze die mond maar dicht houdquote:Op zondag 1 mei 2011 00:06 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat zou wel beetje zielig zijn maar stiekem ook heel grappig
ik heb nie in een nachtclub gedanst, maar dit was ok mijn stijl zo ongeveer!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:06 schreef ZaZoe het volgende:
Heeft Mo in een nachtclub gewerkt ofzo, met d'r geil gedans
Glas hoeveel, ben bij 3 gestopt met tellen.quote:
Dat zou wel even mooi zijn inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja,ze hoeft niet gelijk iets te breken, als ze die mond maar dicht houd
lekkahhhhhhhhhhhhhhhhh doe isssssssssssssssssquote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb nie in een nachtclub gedanst, maar dit was ok mijn stijl zo ongeveer!
(heb wel aanbieding voor danseres in de IT! gehad op 15 jarige leeftijd)
Nee, alleen haar sticker.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Mylene het volgende:
Joanna heeft toch ook niets meer in de kluis? Philip heeft toch haar inhoud en sticker gekregen?
Wel sticker maar inhoud niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Mylene het volgende:
Joanna heeft toch ook niets meer in de kluis? Philip heeft toch haar inhoud en sticker gekregen?
It's a rollercoaster...quote:
Joannaquote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Mylene het volgende:
feest leeft ook weer opquote:
ben ik mee bezig, kun jij alleen lekker niet zienquote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
lekkahhhhhhhhhhhhhhhhh doe isssssssssssssssss
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef Sonera het volgende:
Jeetje wat A ritmitsch zijn die dames daar... Mo lijkt wel een bejaarde gogodanser..
nee maar volgens mij is ie weer weggejaagdquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:11 schreef danilel het volgende:
[..]
ben ik mee bezig, kun jij alleen lekker niet zien![]()
Nou, die fase is al ff geweest hoor, maar nu draaien ze de muziek die naar de zin is van mevrouw en nu kan ze weer vrolijk doenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef Sorry... het volgende:
Mo is nu in de fase van lol, geil en helemaal los en strax komt de volgende fase....dan zakt ze helemaal in, depri, zeikend, aandachtvragend...fuck it....bespaar me...
Draaide je dat ook toen gerard eruit ging?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:11 schreef Mylene het volgende:
Ik ben op dit nummer zo vaak knetter stoned geworden.
Bewoners moeten hun zender om doen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:11 schreef akveor het volgende:
Doe je zender goed... in de mix....![]()
![]()
![]()
Doe, doe, doe je zender goed....![]()
![]()
![]()
Bewoners doe je zender goed....![]()
![]()
Ja echt he.. half uur geleden was het nog helemaal in tranen en nu vind ze het alweer zooo gezelligquote:Op zondag 1 mei 2011 00:11 schreef Roguee het volgende:
Mo gaat echt van het ene naar het andere uiterste zeg, kan het niet bijhouden. Alhoewel, het is natuurlijk gewoon wachten op de tranen.
De dans movesquote:Op zondag 1 mei 2011 00:11 schreef Candyfreak het volgende:
Toen Gerard er nog was waren de feestjes leuker
hahah dat dus ! kan je idd op wachtenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef Sorry... het volgende:
Mo is nu in de fase van lol, geil en helemaal los en strax komt de volgende fase....dan zakt ze helemaal in, depri, zeikend, aandachtvragend...fuck it....bespaar me...
Back by dope demandquote:
Gewoon even los gaan op de muziekquote:Op zondag 1 mei 2011 00:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wou nog op zoveel cos'ers reageren in het vorige topic maar die was alweer vol
Ze moet toch weten dat dit soort beelden geen pré zijn op haar CV...quote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef Sorry... het volgende:
Ik was toen die avond ook aan een joint jaquote:Op zondag 1 mei 2011 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Draaide je dat ook toen gerard eruit ging?
Net pas drank want ze zit nog niet te janken of de sfeer te verpesten.quote:
Gek om ze zo te zien.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Nostalgist het volgende:
Zie je de streams nu Gerard ?
Wat vind je van de
S
T
R
E
A
M
S
?
Yep en dat gaat door met Jo die baalt.... Ik ga maar wat etenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mo maakt al een behoorlijk dronken indruk.
Met Karim op de sokkel voor 16 uurquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard wat vond je de mooiste ervaring van secret story?
Dat is een feitquote:Op zondag 1 mei 2011 00:11 schreef Candyfreak het volgende:
Toen Gerard er nog was waren de feestjes leuker
Nog geen schaamte dat je met 3 van de 5 overgeblevenen in dat huis hebt gezeten?quote:
Kan daar ook een stream van komen dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Met Karim op de sokkel voor 16 uur
Gaan we zodra hij eruit is doen op de Dam voor een goed doel
Op fok bedoel je?quote:
Die 2 fase`s heeft ze al gehad....quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Net pas drank want ze zit nog niet te janken of de sfeer te verpesten.
Dus ik ben gewoon op tijd binnen.
Ow wat leukquote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Jaaaa wist alleen niet hoe ik het moest linken, top!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Gerard hier al op gewezen? Heet hier Gerard welkom
Kondig je dit wel even van te voren aan? Kom ik zeker even geld donerenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
moet je deze eens bekijkenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Tering zwaar maar genoten van jullie samen toen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Geloof ik best.......quote:
Dan wel Karim in zijn rode broek he.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Dat weet ik nog en ik deed met je meequote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik was toen die avond ook aan een joint ja.
Geeft nietsquote:Op zondag 1 mei 2011 00:15 schreef Day het volgende:
Dat ze dronken is, ala, maar dat Limburgs accent komt dan ook sterker naar voren en dan snerpend!!!![]()
Sorry voor de Limburgers hier.![]()
Dat zal best ja... maar aan de andere kant ben je een van ons, ook een Stre-Amer!quote:
nog niet gezien ben nu pas voor t eerst achter de pc sinds lange tijd maar Fenneke had t al wel gezegd.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Gerard hier al op gewezen? Heet hier Gerard welkom
gerard in zijn blauwe trainings broek en zijn nominatie shirtquote:
omdat Shar ook een persoon is in het huis??quote:Op zondag 1 mei 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
Waarom krijgen we Sharon te zien die zich aan het omkleden is?
Dat is toch juist leukquote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep en dat gaat door met Jo die baalt.... Ik ga maar wat eten
je verdient ut man, jij maakte SSTquote:Op zondag 1 mei 2011 00:16 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
nog niet gezien ben nu pas voor t eerst achter de pc sinds lange tijd maar Fenneke had t al wel gezegd.
Iedereen heel erug bedankt voor de steun en de prachtige woorden.. dit had ik niet durven hopen zulke lieve woorden van iedereen echt super
Dan krijgen we daar de rest van de week drama over...quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
zie mo nog wel in bed belanden met karim
Hoorde jullie al zoiets bespreken, gaaf!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Goeie verklaringquote:Op zondag 1 mei 2011 00:16 schreef Sorry... het volgende:
[..]
omdat Shar ook een persoon is in het huis??
Mod likkerquote:
Van mij mag ze ook haar mond houden inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 00:15 schreef Day het volgende:
Dat ze dronken is, ala, maar dat Limburgs accent komt dan ook sterker naar voren en dan snerpend!!!![]()
Sorry voor de Limburgers hier.![]()
Hier sluit ik mij volledig bij aan!quote:
Oprecht verdiend!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:16 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
nog niet gezien ben nu pas voor t eerst achter de pc sinds lange tijd maar Fenneke had t al wel gezegd.
Iedereen heel erug bedankt voor de steun en de prachtige woorden.. dit had ik niet durven hopen zulke lieve woorden van iedereen echt super
Ik zie niks coos, je zal wel weer gezopen hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:16 schreef Coos het volgende:
Ik word weer doodnerveus van cam 1![]()
blijft switchen![]()
[ afbeelding ]
Kan me voorstellen...quote:
Het is wel jou schuld dat de kijkcijfers nog meer dalen, de COS minder snel is en er hier op FOK een boel zijn afgehaakt. Als je er niet uit was gegaan was alles normaal geblevenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:16 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Wat zeas ze?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook haar mond houden inderdaad
Ze heeft al gejankt.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Net pas drank want ze zit nog niet te janken of de sfeer te verpesten.
Dus ik ben gewoon op tijd binnen.
Verdiend net als Karim.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:16 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Ohhh dan kom ik jullie supportenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Wie is danjequote:
Een aantal feesten terug was Maik aan het dansen/dollen met Sharon. Ze keek 'm bijna dood. Maar dit mag blijkbaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan krijgen we daar de rest van de week drama over...
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef mazaru het volgende:
Geraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef iBenny het volgende:
Jij bent zo [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ma je maakt hem nog verlegen zaruquote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef mazaru het volgende:
mazaruquote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef mazaru het volgende:
Dit is echt engquote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef mazaru het volgende:
De avatar/UI die we hebben hebben we aan deze user te dankenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:21 schreef bull-sjitt het volgende:
Dames /Heren
ik ga pitten morgen vroege dienst
nog veel plezier hier
Dames /Heren
nog veel plezier hier
Dames /Heren
nog veel plezier hier
dit had Aafke toen eens met Maik moeten doen!! ik zweer het je! Mo had een moord gepleegd... echt!!quote:
sjitze manquote:Op zondag 1 mei 2011 00:21 schreef bull-sjitt het volgende:
Dames /Heren
nog veel plezier hier
Over wie anders?quote:
Doe maar niet, dadelijk jaag je 'm wegquote:Op zondag 1 mei 2011 00:21 schreef Prospera het volgende:
Jsus, mijn oren
Voor de gelegenheid ga ik vannacht ook maar over op de welkom-Gerard-avatar.
Nu alquote:
Njanja, doe bes gezellig.............quote:Op zondag 1 mei 2011 00:21 schreef bull-sjitt het volgende:
Dames /Heren
nog veel plezier hier
Hou Nena maar, vindt ik mooierquote:Op zondag 1 mei 2011 00:21 schreef Prospera het volgende:
Jsus, mijn oren
Voor de gelegenheid ga ik vannacht ook maar over op de welkom-Gerard-avatar.
Hahahahaquote:Op zondag 1 mei 2011 00:22 schreef afca_oc het volgende:
Gerard: Ik wil op het geheim van Aart drukken.
Stem: Aart?
Gerard: Ja
Die blijft ook geniaal, gerard![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
oeps ! mijn glas gesprongen ,door Mo !!
Vooralsnog gaat de COS juist sneller nu Gerard het huis uit hier isquote:Op zondag 1 mei 2011 00:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het is wel jou schuld dat de kijkcijfers nog meer dalen, de COS minder snel is en er hier op FOK een boel zijn afgehaakt. Als je er niet uit was gegaan was alles normaal gebleven
Voor ons was en ben je de winnaar!!
Zegt ie weer dat door de streams komtquote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat de COS juist sneller nu Gerard het huis uit hier is![]()
De kijkcijfers zullen er wel onder te lijden hebben, maar dat zal Bart dan wel weer niet aan het vertrek van Gerard wijten
Je gaf ons ook leuke beelden met karim en sharon en segredo natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:16 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Nee jij bedankt voor al die mooie stream-uren, zo puur als jij in het spel stond was goud om te zienquote:Op zondag 1 mei 2011 00:16 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Idd, ik lig weer dubbelquote:Op zondag 1 mei 2011 00:22 schreef afca_oc het volgende:
Ja, echt jammer dat we daar volgens mij ggeen beelden van gezien hebben gekregen maar dat was echt meesterlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:22 schreef afca_oc het volgende:
goeiequote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef Sorry... het volgende:
De heks heeft de bezem al vast...nu nog over de schutting vliegen !!
rond kwart over 1quote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef Darklight het volgende:
Wanneer zal ze WEER gaan janken? Ik schat rond 01.03u
Zou dat niet te maken hebben met dat Geer hier was of nog is op FOK!?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat de COS juist sneller nu Gerard het huis uit hier is![]()
De kijkcijfers zullen er wel onder te lijden hebben, maar dat zal Bart dan wel weer niet aan het vertrek van Gerard wijten
lekker Jo te kakken zetten....quote:Op zondag 1 mei 2011 00:24 schreef Chuckster het volgende:
Wat is die Philip toch weer als een kwal bezig he
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten, even was er hoop...
Denk het niet... Das onder haar IQquote:Op zondag 1 mei 2011 00:24 schreef Nostalgist het volgende:
Zou Mo het fenomeen youtube nog niet kennen ?
Jo gaat straks los tegen Flip, laatst genoemde gedraagt zich als een kwal, dus daar krijgt die nog wel een paar uitbranders vanquote:Op zondag 1 mei 2011 00:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten, even was er hoop...
Ooo is dat hetquote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Deze muziek heeft ook niets met smaak te maken
Poule maken??quote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef Darklight het volgende:
Wanneer zal ze WEER gaan janken? Ik schat rond 01.03u
Als ze hem kunnen vinden tenminste!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:25 schreef Annelies-G het volgende:
Jo en Mo gaan nog rellen. Mo gaat weer janken dat ze naar huis wil ( en vervolgens het weer eens niet doet ) Flip komt haar weer troosten, Joanna wordt boos, filp troost Mo wel maar Jo niet etcEn karim? die blijft de rust zelve en feest lekker door met Sharon en segredo
Oooow wat een heerlijk scenario, dat wordt weer smullen whahahaquote:Op zondag 1 mei 2011 00:25 schreef Annelies-G het volgende:
Jo en Mo gaan nog rellen. Mo gaat weer janken dat ze naar huis wil ( en vervolgens het weer eens niet doet ) Flip komt haar weer troosten, Joanna wordt boos, filp troost Mo wel maar Jo niet etcEn karim? die blijft de rust zelve en feest lekker door met Sharon en segredo
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:26 schreef Chuckster het volgende:
Benen harsen met tape, alles voor de aandacht
Hij is er niet bij, en dus ziet hij het niet?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef Day het volgende:
[..]
Een aantal feesten terug was Maik aan het dansen/dollen met Sharon. Ze keek 'm bijna dood. Maar dit mag blijkbaar.
HAAAALLLLOOOHHHHquote:Op zondag 1 mei 2011 00:19 schreef mazaru het volgende:
Als die tering herrie stopt begint MO en Jo met hun repertoirequote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:28 schreef Chuckster het volgende:
Cameraman op stream 1 zit aan het koffie-infuus![]()
![]()
![]()
![]()
Er is hier een aantal streamers die ook oprecht geloven dat het zo is!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is er niet bij, en dus ziet hij het niet?![]()
Ik zei vanmiddag nog tegen N.; het is net alsof ze zich niet ingelezen heeft, en geen flauw idee heeft hoe het op fora gaat met een RLS.... men ziet alles, en zij zit de regie een beetje de schuld te geven van het feit dat Nederland haar debiele gedrag ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |