Jaaaa wist alleen niet hoe ik het moest linken, top!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Gerard hier al op gewezen? Heet hier Gerard welkom
Kondig je dit wel even van te voren aan? Kom ik zeker even geld donerenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Met Karim op de sokkel voor 16 uur
Gaan we zodra hij eruit is doen op de Dam voor een goed doel
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
moet je deze eens bekijkenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Tering zwaar maar genoten van jullie samen toen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Geloof ik best.......quote:
Dan wel Karim in zijn rode broek he.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Dat weet ik nog en ik deed met je meequote:Op zondag 1 mei 2011 00:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik was toen die avond ook aan een joint ja.
Geeft nietsquote:Op zondag 1 mei 2011 00:15 schreef Day het volgende:
Dat ze dronken is, ala, maar dat Limburgs accent komt dan ook sterker naar voren en dan snerpend!!!![]()
Sorry voor de Limburgers hier.![]()
Dat zal best ja... maar aan de andere kant ben je een van ons, ook een Stre-Amer!quote:
nog niet gezien ben nu pas voor t eerst achter de pc sinds lange tijd maar Fenneke had t al wel gezegd.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Gerard hier al op gewezen? Heet hier Gerard welkom
gerard in zijn blauwe trainings broek en zijn nominatie shirtquote:
omdat Shar ook een persoon is in het huis??quote:Op zondag 1 mei 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
Waarom krijgen we Sharon te zien die zich aan het omkleden is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |