Vooralsnog gaat de COS juist sneller nu Gerard het huis uit hier isquote:Op zondag 1 mei 2011 00:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het is wel jou schuld dat de kijkcijfers nog meer dalen, de COS minder snel is en er hier op FOK een boel zijn afgehaakt. Als je er niet uit was gegaan was alles normaal gebleven
Voor ons was en ben je de winnaar!!
Zegt ie weer dat door de streams komtquote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat de COS juist sneller nu Gerard het huis uit hier is![]()
De kijkcijfers zullen er wel onder te lijden hebben, maar dat zal Bart dan wel weer niet aan het vertrek van Gerard wijten
Je gaf ons ook leuke beelden met karim en sharon en segredo natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:16 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
nog niet gezien ben nu pas voor t eerst achter de pc sinds lange tijd maar Fenneke had t al wel gezegd.
Iedereen heel erug bedankt voor de steun en de prachtige woorden.. dit had ik niet durven hopen zulke lieve woorden van iedereen echt super
Nee jij bedankt voor al die mooie stream-uren, zo puur als jij in het spel stond was goud om te zienquote:Op zondag 1 mei 2011 00:16 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
nog niet gezien ben nu pas voor t eerst achter de pc sinds lange tijd maar Fenneke had t al wel gezegd.
Iedereen heel erug bedankt voor de steun en de prachtige woorden.. dit had ik niet durven hopen zulke lieve woorden van iedereen echt super
Idd, ik lig weer dubbelquote:Op zondag 1 mei 2011 00:22 schreef afca_oc het volgende:
Gerard: Ik wil op het geheim van Aart drukken.
Stem: Aart?
Gerard: Ja
Die blijft ook geniaal, gerard![]()
Ja, echt jammer dat we daar volgens mij ggeen beelden van gezien hebben gekregen maar dat was echt meesterlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:22 schreef afca_oc het volgende:
Gerard: Ik wil op het geheim van Aart drukken.
Stem: Aart?
Gerard: Ja
Die blijft ook geniaal, gerard![]()
goeiequote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef Sorry... het volgende:
De heks heeft de bezem al vast...nu nog over de schutting vliegen !!
rond kwart over 1quote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef Darklight het volgende:
Wanneer zal ze WEER gaan janken? Ik schat rond 01.03u
Zou dat niet te maken hebben met dat Geer hier was of nog is op FOK!?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat de COS juist sneller nu Gerard het huis uit hier is![]()
De kijkcijfers zullen er wel onder te lijden hebben, maar dat zal Bart dan wel weer niet aan het vertrek van Gerard wijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |