Bommie zonder z'n ritalin??quote:
Ja zo word het geen ruziequote:Op zondag 1 mei 2011 00:32 schreef Mylene het volgende:
Philip en Joanna babbelen met elkaar. Monique komt er tussen met haar tettert tussen. Hij zegt hallo we zijn even aan het praten.
lulquote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef Mylene het volgende:
Wat betekent conjo gezegd net door Monique tegen Karim ook alweer?
Nogal!quote:
Mijn boek komt bijna uitquote:Op zondag 1 mei 2011 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is er niet bij, en dus ziet hij het niet?![]()
Ik zei vanmiddag nog tegen N.; het is net alsof ze zich niet ingelezen heeft, en geen flauw idee heeft hoe het op fora gaat met een RLS.... men ziet alles, en zij zit de regie een beetje de schuld te geven van het feit dat Nederland haar debiele gedrag ziet
Die hebben volgens mij wel voldoende RLS-ervaring om te weten hoe het werktquote:Op zondag 1 mei 2011 00:29 schreef Day het volgende:
[..]
Er is hier een aantal streamers die ook oprecht geloven dat het zo is!
Heerlijk inderdaad.. op de streams valt het me nog meer op.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef FortyThree het volgende:
Gerard wat moet het fijn voor je zijn dat je Mo's volume nu eindelijk kunt dimmen...
Ruud!quote:
Ze gaat even op een andere manier aandacht trekken.. maar dat lijkt ook niet te werkenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef akveor het volgende:
Joanna; Karim wil je niet gewoon verkering met me...?
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:34 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad.. op de streams valt het me nog meer op.
puberaal gedrag om flip te teasenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef Nostalgist het volgende:
Jo: "Ik heb geen verkering; Karim, wil je verkering ? "
Lulquote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef Mylene het volgende:
Wat betekent conjo gezegd net door Monique tegen Karim ook alweer?
[..]
Ja, maar Day weet dat ik alles lees, ook post 302quote:Op zondag 1 mei 2011 00:31 schreef Annelies-G het volgende:
En day vliegt weer door het slotje hehehe
[ afbeelding ]
[..]
Jaloezie speelt een grote rol in het huisquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Mylene het volgende:
Joanna zegt dat Philip haar bed uit moet omdat ze nu verkering heeft met Karim.
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
En ze klaagt de hele avond al, irriteert me
Ze is geloof ik ongesteld en dronkenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:34 schreef Sorry... het volgende:
Hoor Mo schelden, zieken en rellen...en zij zelf maar verkondigen afgelopen week hoe degelijk zij zelf is. Afgelopen 2 dagen was Mootje weer in 'topvorm', maar Maandag begint ze weer supersneu te doen aandacht vragen etc, omdat ze schijterig is. Ja Sorry...hoor !
Ze klaagt al 11/ 12 weken lang!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Flow! Je weet tpch dat Mo make-up OP doet als ze naar bed gaat?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Flow3r het volgende:
nou wachten tot Mo haar make-up er afgehaald heeft en in bed ligt en dan weer knallen met die muziek![]()
![]()
Ik word er gek vanquote:Op zondag 1 mei 2011 00:36 schreef ToughLove het volgende:
Ja joh pleur al die streams lekker op Monique.
Meisjesmeisje bedoel je?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Roguee het volgende:
Jo is echt zo'n wijvenwijf. Beetje Flip steken onder water geven omdat ze aandacht wil.
daar hebben ze muren voor he??quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
De hele avond???? waar heb jij gezeten de afgelopen weken???? Ben niet anders gewend namelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Daar kijken wij al 12 weken naarquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Mooi, sanctie, genomineerd en geelimineerdquote:Op zondag 1 mei 2011 00:36 schreef Mylene het volgende:
Monique doet haar zender ook niet meer om. Ze heeft niets meer te zeggen.
Kun je lang wachten, Mo haalt 'r make er nooit af, en smeert er morgenochtend bij het opstaan weer een lading overheen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Flow3r het volgende:
nou wachten tot Mo haar make-up er afgehaald heeft en in bed ligt en dan weer knallen met die muziek![]()
![]()
Ja, vreemd, doet ze normaal nooitquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Ah joh, met al dat gejank wordt die make up er vanzelf wel keer afgespoeld!!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kun je lang wachten, Mo haalt 'r make er nooit af, en smeert er morgenochtend bij het opstaan weer een lading overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |