Bommie zonder z'n ritalin??quote:
Ja zo word het geen ruziequote:Op zondag 1 mei 2011 00:32 schreef Mylene het volgende:
Philip en Joanna babbelen met elkaar. Monique komt er tussen met haar tettert tussen. Hij zegt hallo we zijn even aan het praten.
lulquote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef Mylene het volgende:
Wat betekent conjo gezegd net door Monique tegen Karim ook alweer?
Nogal!quote:
Mijn boek komt bijna uitquote:Op zondag 1 mei 2011 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is er niet bij, en dus ziet hij het niet?![]()
Ik zei vanmiddag nog tegen N.; het is net alsof ze zich niet ingelezen heeft, en geen flauw idee heeft hoe het op fora gaat met een RLS.... men ziet alles, en zij zit de regie een beetje de schuld te geven van het feit dat Nederland haar debiele gedrag ziet
Die hebben volgens mij wel voldoende RLS-ervaring om te weten hoe het werktquote:Op zondag 1 mei 2011 00:29 schreef Day het volgende:
[..]
Er is hier een aantal streamers die ook oprecht geloven dat het zo is!
Heerlijk inderdaad.. op de streams valt het me nog meer op.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef FortyThree het volgende:
Gerard wat moet het fijn voor je zijn dat je Mo's volume nu eindelijk kunt dimmen...
Ruud!quote:
Ze gaat even op een andere manier aandacht trekken.. maar dat lijkt ook niet te werkenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef akveor het volgende:
Joanna; Karim wil je niet gewoon verkering met me...?
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:34 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad.. op de streams valt het me nog meer op.
puberaal gedrag om flip te teasenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:33 schreef Nostalgist het volgende:
Jo: "Ik heb geen verkering; Karim, wil je verkering ? "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |