Hier vroegen we ons ook af wat daar dan onder valt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds wanneer is commercial een genre?
http://instantrimshot.com/quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:51 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zometeen komt Cee weer met haar rimshot
Ze zal de jury bot vinden, itt USAquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:57 schreef Cee het volgende:
Arme Cat, je ziet dat ze tot op het bot toe verveeld is met deze show hier. Al het enthousiasme dat ze toont in de States is hier nergens te vinden.
Nigel is ook niet helemaal op zijn plaats. Die is het niet gewend om afgebekt te worden en hij krijgt niet de kans om voortdurend het hoogste woord te hebben. Ik denk dat hij eerdaags Sisco wel ff apart neemt tussen de coulissen en hem een paar ferme tikken verkoopt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:57 schreef Cee het volgende:
Arme Cat, je ziet dat ze tot op het bot toe verveeld is met deze show hier. Al het enthousiasme dat ze toont in de States is hier nergens te vinden.
They did!quote:
I'm wondering. Ik zou mijn geld hebben gezet op hip slop.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:01 schreef Malahide het volgende:
Maar hell, wie gaan er dan naar de bottom?
Nee, maar ik ben objectief hierin: het was bagger.quote:
Errug hè? En 't lied zit er nog steeds niet fatsoenlijk in. Wat een draakquote:
Hongarije maakt een kansquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
Dit gaat inderdaad nergens heen. Ah well, welk oostblokland gaat nu weer winnen
Geen idee. Finland vond ik wel tof, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef Malahide het volgende:
[..]
Hongarije maakt een kans.
Je weet dat er al een paar jaar geen Oostblok-land heeft gewonnen, hè?
De kijkcijfers zijn niet best, dat las ik een week of wat geleden in een artikel. Zelfs uncle Nigel heeft een tijdje terug in een tweet laten weten niet tevreden te zijn met de ratings. Een aantal jaar geleden was 'Strictly Dance Fever', een soort voorloper van SYTYCD, vond ik geweldig leuk met leuke koppels en dansen en ik vraag me dus ook af waarom het hier mis gaat. Is het omdat de dansen anders zijn of omdat we 'verwend' zijn geraakt met veel betere koppels en choreografieën in de loop der jaren, met de amerikaanse en australische versies?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:41 schreef Malahide het volgende:
Geen idee of de kijkcijfers slecht zijn. Ik zit wel de hele tijd te kijken met een gevoel dat er geen derde seizoen gaat komen. 'k Weet het niet, het SYTYCD UK-gebeuren mist gewoon iets. In ieder geval een betrouwbare club talentvolle choreografen.
Ik vind het lastig te zeggen. Misschien is het format, de uitstraling, te Amerikaans voor de BBC? Ik ben dol op de BBC, maar een spetterende zender is het natuurlijk niet echt. Ik denk dat SYTYCD het veel beter gedaan zou hebben bij bv. ITV. Hoewel ik deze serie een behoorlijke verbetering vind ten opzichte van vorig jaar, lijkt geen van de 'vaste waarden' echt op z'n plaats. Cat lijkt zich in te houden en is niet het 'moedertje van de dansers' zoals in de USA. Ook heeft ze geen 'banter' met de judges, zoals ze die heeft met Shankman, Mia, Mary. Ze lijkt er de ruimte niet voor te krijgen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:58 schreef Cee het volgende:
De kijkcijfers zijn niet best, dat las ik een week of wat geleden in een artikel. Zelfs uncle Nigel heeft een tijdje terug in een tweet laten weten niet tevreden te zijn met de ratings. Een aantal jaar geleden was 'Strictly Dance Fever', een soort voorloper van SYTYCD, vond ik geweldig leuk met leuke koppels en dansen en ik vraag me dus ook af waarom het hier mis gaat. Is het omdat de dansen anders zijn of omdat we 'verwend' zijn geraakt met veel betere koppels en choreografieën in de loop der jaren, met de amerikaanse en australische versies?
Ja, maar ik was alleen, om nu constant met mezelf op een forum te gaan praten is ook zo saai. Dus ik schreef maar op een kladblokje.quote:
Ik kijk wel maar met grote desinteresse. Ik kijk eigenlijk alleen nog op van m'n laptop als ik hoor dat een niet-britse choreograaf is bezig geweest. Want die dansen zijn nog wel te pruimen. De rest is afschrikwekkend.quote:
Daar heb je wel gelijk in. Ik vond die Charlie Chaplin-dans op zich best leuk, maar a) was het geen hiphop en b) weet je dat een groot deel van de kijkers er niets mee kan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Die titanic dans was ubervervelend.... ik blijf er bij dat Shane en Rithy allemaal lelijke dansen hebben gekregen
Ik blijf wel kijken, gewoon, omdat het moet (van mezelfquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:26 schreef Cee het volgende:Ik kijk wel maar met grote desinteresse. Ik kijk eigenlijk alleen nog op van m'n laptop als ik hoor dat een niet-britse choreograaf is bezig geweest. Want die dansen zijn nog wel te pruimen. De rest is afschrikwekkend.
Maarrrrrrr: binnenkort SYTYCD USA!
Na verloop van tijd fast-forwardde ik de jury, ik kon het niet meer aan. Zelfs niet onder de bezielende leiding van Barrowman. Het ene jurylid vond het fan-tas-tisch, het ander vond het waardeloos. Ik snap dat ze het niet altijd met elkaar eens kunnen zijn maar in hoeverre ben je als jury nog geloofwaardig als iedereen een 'expert' wordt genoemd en tegelijkertijd zo veel van mening verschillen?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:31 schreef Malahide het volgende:
Wat een ellende. Dat gaat echt nooit meer iets worden, dat SYTYCD UK.
Kristy toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:43 schreef Cee het volgende:
Die rumba van Matt en whatshername, hou me tegen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al gekeken trage :wquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef Cee het volgende:
Wauw, de choreo's zijn allemaal eigenlijk best leuk. Ben nu bij de Ocean's 11 boys' group routine. Mmmmmmatty.
Routine klaar. Woah.Jongens, die is de moeite van het kijken waard!
BR gaat er uit.quote:
Is 't nou al geweest, die uitslag? Doen ze rap!quote:
Matty is al safequote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Is 't nou al geweest, die uitslag? Doen ze rap!
Och, BR, ik zal 'r niet missen. Zolang Matty er maar in blijft.
Wat, Charlotte? Da's de voormalige danspartner van Matt? Die was toch torenhoog favoriet bij de jury?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
Oh, toch Charlotte. Surprise van Nigel, als hoofd van de jury.
Pheen, als je straks in LA bent kan je 't live kijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 07:27 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk dan ook nooit SYTYCD USA omdat ik download n00b ben. En UPC te lam is leuke zenders in het pakket op te nemen
Ik was gisteravond thuis.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:54 schreef Cee het volgende:
Heb de uitslag gekeken (d.w.z.; op internet opgezocht). De liveshow opgenomen, was 't nog wat?
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
Toen ben ik maar lekker True Blood gaan kijken.
Nou. Poe poe. Daar krijgt Mallie het heel heet van onder de kraag, van dat True Blood.quote:
Wat een hete vampieren, niet normaal. Krijg rode koontjes als ik naar die serie kijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou. Poe poe. Daar krijgt Mallie het heel heet van onder de kraag, van dat True Blood.
Cee, ben je al bij met SYTYCD USA?
En hete shapeshifters, en hete weerwolven, en hete Jason Stackhousesquote:Op zondag 12 juni 2011 18:55 schreef Cee het volgende:
Wat een hete vampieren, niet normaal. Krijg rode koontjes als ik naar die serie kijk.
Ik wacht geduldig.quote:Ik zit even helemaal into the Pinkpop dus ik ben nog niet bij met SYTYCD USA, hoop dat er straks even iets oninteressants komt zodat ik de aflevering kan afkijken! Was er al wel aan begonnen!
Hup gij, schouders eronderquote:Op zondag 12 juni 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niet eens begonnen met USA en in LA zag ik ook al geen aflevering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |