Ja, maar ik was alleen, om nu constant met mezelf op een forum te gaan praten is ook zo saai. Dus ik schreef maar op een kladblokje.quote:
Ik kijk wel maar met grote desinteresse. Ik kijk eigenlijk alleen nog op van m'n laptop als ik hoor dat een niet-britse choreograaf is bezig geweest. Want die dansen zijn nog wel te pruimen. De rest is afschrikwekkend.quote:
Daar heb je wel gelijk in. Ik vond die Charlie Chaplin-dans op zich best leuk, maar a) was het geen hiphop en b) weet je dat een groot deel van de kijkers er niets mee kan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Die titanic dans was ubervervelend.... ik blijf er bij dat Shane en Rithy allemaal lelijke dansen hebben gekregen
Ik blijf wel kijken, gewoon, omdat het moet (van mezelfquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:26 schreef Cee het volgende:Ik kijk wel maar met grote desinteresse. Ik kijk eigenlijk alleen nog op van m'n laptop als ik hoor dat een niet-britse choreograaf is bezig geweest. Want die dansen zijn nog wel te pruimen. De rest is afschrikwekkend.
Maarrrrrrr: binnenkort SYTYCD USA!
Na verloop van tijd fast-forwardde ik de jury, ik kon het niet meer aan. Zelfs niet onder de bezielende leiding van Barrowman. Het ene jurylid vond het fan-tas-tisch, het ander vond het waardeloos. Ik snap dat ze het niet altijd met elkaar eens kunnen zijn maar in hoeverre ben je als jury nog geloofwaardig als iedereen een 'expert' wordt genoemd en tegelijkertijd zo veel van mening verschillen?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:31 schreef Malahide het volgende:
Wat een ellende. Dat gaat echt nooit meer iets worden, dat SYTYCD UK.
Kristy toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:43 schreef Cee het volgende:
Die rumba van Matt en whatshername, hou me tegen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al gekeken trage :wquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:52 schreef Cee het volgende:
Wauw, de choreo's zijn allemaal eigenlijk best leuk. Ben nu bij de Ocean's 11 boys' group routine. Mmmmmmatty.
Routine klaar. Woah.Jongens, die is de moeite van het kijken waard!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |