Grappig dat ondanks het hoge irritante idioten-gehalte en de tranentrekverhalen SYTYCD USA aanvoelt als een warme deken. La Murphy is back, Nigel is véél meer op z'n plek dan in de UK, Cat ziet er ook veel leuker uit met de Golden Gate Bridge op de achtergrond...

. Hell, zelfs Tyce in de jury is beter dan die hoeren van een Sisco en Arlene in de UK. Laat maar komen, SYTYCD USA 8!
Wie me bij zijn gebleven in Atlanta zijn:
* Marietta (dode vader): wow, mooi. Benieuwd hoe ver die gaat komen.
* Bulletboy: mja, wel goed maar ik ben nog niet helemaal overtuigd
* Kimalee en haar getrainde aap: afschuwelijke stijl van ballroom, is geen dansen maar gymnastiek
* twee hiphoppers: vermakelijk maar kom op, rechtstreeks naar Vegas
San Francisco:
* eerste meisje, die hysterische trol: nekschot please.
* Ashley (mooi donker meisje): zooooooo, die moeten we in de gaten houden. Op het eerste gezicht perfect voor het programma, lijkt me
* b-boy Jeffery: Holy Moses! Ik hoop zo dat hij meer kan. Mooie vent ook

.
* Ryan Ramirez: ik word er ook dit seizoen nog niet warm of koud van
* D'on-que (really? Donkey?): ga alsjeblieft ergens anders aan je issues werken, niet in mijn download graag

. Bitch, please.
Zie trouwens net op de official site dat Robin Antin (oprichtster Pussycat Dolls) dit jaar ook jurylid is. Dat wordt een botox-off met Mary

!
Ook vast (roterend) jurylid: Jason Gilkison

. Zo te zien geen Shankers dit jaar. Ik kan hem eigenlijk ook wel een jaartje missen, ondanks de warme vriendschap die we vorig seizoen met hem gesloten hebben

.
[ Bericht 1% gewijzigd door Malahide op 27-05-2011 22:59:00 ]