Een 6-snarige akoestische bassquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je hebt perongeluk een bas gekocht ?
Acoustische bas is best tof eigenlijk
Homo.quote:
Een klasgenoot van mij ging laatst haten op mijn borsthaar. DIE was pas homo.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:08 schreef guitarist het volgende:
Hey Belsen, speel jij eigenlijk ook gitaar? Of kom je hier alleen maar hangen omdat gitaristen cool zijn?Ja, ik speel ook gitaar, maar in mijn bandjes van de laatste tijd voornamelijk bas. Ik heb hier wel meer gitaren (7) dan bassen (1).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Ik ook! En ik was ook nog bang dat het teveel op 'Sign of the Southern Cross' leek, maar als ik het ernaast houd valt het erg mee. Maar ja, nu nog een coupletquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef Cynic het volgende:
Hoera, ik heb weer een stukje waar ik verder geen nummer omheen kan maken!
Wij spammen een half topic vol over LC Tele's bij DaanAuctions en hoe de veiling gaat enzo en dan kom jij daarna hiermeequote:Op zaterdag 30 april 2011 14:51 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik moet ook zo'n london city tele hebben! Als ze weer voor een leuke prijs te vinden zijn PM me!
Ignorance is bliss.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Muchachooo het volgende:
Damn, Eindhoven was echt een gekkenhuis vandaag... Wel echt awesome
[..]
Wij spammen een half topic vol over LC Tele's bij DaanAuctions en hoe de veiling gaat enzo en dan kom jij daarna hiermee![]()
Dat weet ik, maar toen had ik:quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef Muchachooo het volgende:
Damn, Eindhoven was echt een gekkenhuis vandaag... Wel echt awesome
[..]
Wij spammen een half topic vol over LC Tele's bij DaanAuctions en hoe de veiling gaat enzo en dan kom jij daarna hiermee![]()
idd, 't is dat ik het niet nodig heb maar anders had ik ook zo'n mooie tele gekocht. En Niles Crane dezequote:Op zondag 1 mei 2011 01:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ignorance is bliss.![]()
Je mag de 13e weer op daaanauctions. iig dat staat op die site daarzo ergens tussen nieuws enzo. Geen garantie's maar gewoon je ogen even openhouden.
Tof. Wat voor bandjes?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, ik speel ook gitaar, maar in mijn bandjes van de laatste tijd voornamelijk bas. Ik heb hier wel meer gitaren (7) dan bassen (1).
quote:Op zondag 1 mei 2011 10:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Voorlopig geen cash voor GAS....![]()
Vandaal heeft mijn auto beschadigd.
![]()
Hopelijk net op tijdquote:Op zondag 1 mei 2011 11:04 schreef Witchfynder het volgende:
Volgende week komt mijn EMG BTS-systeem binnen voor montage door Dean![]()
.
hier in EHV ook niet, alleen Death Letters, die waren wel ok....quote:Op zondag 1 mei 2011 10:39 schreef Witchfynder het volgende:
Vrijdag in den haag niet echt boeiende bandjes gezien. Vooral van die 3FM-meuk.
Dit is het hoofdproject:quote:
En dan nog regelmatig wat coverprojectjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:57 schreef belsen het volgende:
Laat ik dan ook eens iets posten: Bitch!
Het zijn allemaal van die bandjes die hetzelfde klinken met hippe jasjes aan en dezelfde kapsels met hippe jasjes aan. Ze hebben allemaal een zanger die spastische bewegingen maakt waarvan je denkt "wie was ook alweer die kerel die dat jaren geleden al deed?". Maar dat geeft allemaal niet, ware het niet dat de muziek zo ongeinspireerd en uitwisselbaar is.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hier in EHV ook niet, alleen Death Letters, die waren wel ok....
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ding is vrijdag verzonden, dus dinsdag of woensdag heb ik het wel.
Aan die gitaar heb ik ook nog zitten denken, maar vond zo'n tele voor weinig wel interessanterquote:Op zondag 1 mei 2011 02:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
idd, 't is dat ik het niet nodig heb maar anders had ik ook zo'n mooie tele gekocht. En Niles Crane deze:
[ afbeelding ]
En ineens weet je het: Je wordt cateraar op een festival.
Potver ze durven wat voor eten te vragen zeg, afzetters...
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:22 schreef Braddie het volgende:
http://www.vriese.nl/prod(...)ded_Worn_Cherry.html
Dit gaat hem waarschijnlijk worden.
Dinsdag ga ik naar Vriese om er even op te spelen, en die week daarop(is mijn salaris binnen) ga ik er wččr heen met die zelfde vriend! om hem te kopen als hij bevalt!.
Heb zitten denken, en ik heb al een signature(In redelijk unieke kleur) ik zie niet echt het nut in van NOG een signature eigenlijk, maar dat is puur persoonlijk!
Dit is toch een echte Gibson? of zeg ik nu iets stoms?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik zou verder sparen voor een echte gibson, dit is een hele magere, dan kun je beter een goede epiphone kopen. nu betaal je echt alleen voor het logotje.
mijn 2 centen
Ja het is wel zo. Straks heb ik zo`n slash signature... en dan? heb ik een slash signature, nouja.... dan heb ik liever alleen die BM signature omdat dat ook echt een replica is van m`n favo bandgitarist!quote:
zie het als de light variant van de les paul. voorbeeld: de goedkoopste fender stratocaster (standard, mexico) is het ook allemaal net niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is toch een echte Gibson? of zeg ik nu iets stoms?
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
zie het als de light variant van de les paul. voorbeeld: de goedkoopste fender stratocaster (standard, mexico) is het ook allemaal net niet.
Ik heb gitaren met een belsensignature.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja het is wel zo. Straks heb ik zo`n slash signature... en dan? heb ik een slash signature, nouja.... dan heb ik liever alleen die BM signature omdat dat ook echt een replica is van m`n favo bandgitarist!
Dan heb je ook zeker een belsen geluidquote:Op zondag 1 mei 2011 13:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb gitaren met een belsensignature.
Alle hoeken, gaten en krassen die erin zitten, heb ik er zelf ingeslagen.
Zekers.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan heb je ook zeker een belsen geluid
Ok, dus liever een Epi les paul van 500-600euro dan zo`n Gibson Les Paul Studio(Hoeft niet persee een Faded te zijn overigens, maar dit was de goedkoopste, ik heb een kleine 800 te spenderen)quote:Op zondag 1 mei 2011 13:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
zie het als de light variant van de les paul. voorbeeld: de goedkoopste fender stratocaster (standard, mexico) is het ook allemaal net niet.
Zoek op de tweedehands sites naar tokai, burny, greco etc. Voor 800 kun je erg veel moois krijgen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, dus liever een Epi les paul van 500-600euro dan zo`n Gibson Les Paul Studio(Hoeft niet persee een Faded te zijn overigens, maar dit was de goedkoopste, ik heb een kleine 800 te spenderen)
Als beginner kan ik nu 3 verschillende lagen vel op mijn vingertoppen zienquote:Op zondag 1 mei 2011 14:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Net weer ouwe maar gouwe liedjes gespeeld
Hart of gold, Rocking in the free world, Voodoo chile
![]()
PS wat kunnen snaren vies afgeven heb zwarte vingertoppen eigenlijk wel stoer
Zal ongetwijfeld goed geluid opleveren, maar ik vind die witte pickups zo lelijk...quote:Op zondag 1 mei 2011 14:01 schreef TeleluvR het volgende:
Als ik mij ook nog in de discussie mag mengen:
Qua sound hoeft er niks mis te zijn met Studio's. Zeker de oudere zijn prima gitaren (vroege modellen met Ebben toets of bijzondere uitgaven zoals de GEMs). Kwalitatief staan deze gelijk aan Standards, alleen wat soberder uitgevoerd qua looks. Alleen een nieuwe zou ik nooit meer kopen: Daar wordt flink bezuinigd op de afwerking.
P90's!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
nope ik niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als beginner kan ik nu 3 verschillende lagen vel op mijn vingertoppen zien
Heeft iemand nog leuke nummers die ik kan spelen? (ik zit wel op akoestisch)
Hebben jullie trouwens ook allemaal les gehad?
Ik kan je ook de voor '76 Ibanez LP kopieën aanraden.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zoek op de tweedehands sites naar tokai, burny, greco etc. Voor 800 kun je erg veel moois krijgen.
Mits je geen ziekelijke afkeer van tweedehands hebt dan.
Dan gooi je er zwarte/gouden/roze kapjes opquote:Op zondag 1 mei 2011 14:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld goed geluid opleveren, maar ik vind die witte pickups zo lelijk...
True.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan gooi je er zwarte/gouden/roze kapjes op
Nette prijs, maar ik hoef geen Maya de bijna...quote:Op zondag 1 mei 2011 15:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
True.![]()
Ik keek eens op marktplaats naar Ibanez Les Paul, kom je deze deze tegen![]()
.
Hahahaquote:Op zondag 1 mei 2011 15:56 schreef Cynic het volgende:
Sparen voor gitaarles ipv telkens een nieuwe gitaar te kopen?
Daar heb je ook gewoon van die doekjes voor.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
jonge, die van mij zijn toch nog het vetste
[ afbeelding ]
Die goldtopquote:Op zondag 1 mei 2011 15:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
Die Burny was toch alweer verkocht/te koop?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad wel een goede. Je moet niet je gitaar constant je spel vooruit laten lopen. Soms zie ik van die 14 jarige mannetjes met een Gibson en een Marshall staan, terwijl ze nog amper drie akkoorden achter elkaar aan kunnen spelen. Dat is dan inderdaad een redelijk overbodige investering.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:56 schreef Cynic het volgende:
Sparen voor gitaarles ipv telkens een nieuwe gitaar te kopen?
Ik moet toch de quote-knop gaan gebruiken, ik reageerde eigenlijk op een post op de vorige pagina...quote:
Ja, ik voel mij aangesproken, ja!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede. Je moet niet je gitaar constant je spel vooruit laten lopen. Says Who? Soms zie ik van die 14 jarige mannetjes met een Gibson en een Marshall staan, terwijl ze nog amper drie akkoorden achter elkaar aan kunnen spelen. Dat is dan inderdaad een redelijk overbodige investering. Als je er lol van hebt, waarom niet
In principe kun je op iedere gitaar leren spelen, maar het heilige vuur moet wel harder branden, dan de centen in je achterzak. Uiteindelijk verdien je pas echt respect met je spel en niet met je gitaar. Ik verdien respect met mijn gitaren, niet met mijn spel... en nu?
Dat is prima, maar verder no respect, bro.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, ik voel mij aangesproken, ja!
Ik vind het prima dat mijn spel achterloopt op mijn gear
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is prima, maar verder no respect, bro.
Ik heb geen ziekelijke afkeer, maar ik koop liever nieuw.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zoek op de tweedehands sites naar tokai, burny, greco etc. Voor 800 kun je erg veel moois krijgen.
Mits je geen ziekelijke afkeer van tweedehands hebt dan.
Ben ik het opzich wel mee eens.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede. Je moet niet je gitaar constant je spel vooruit laten lopen. Soms zie ik van die 14 jarige mannetjes met een Gibson en een Marshall staan, terwijl ze nog amper drie akkoorden achter elkaar aan kunnen spelen. Dat is dan inderdaad een redelijk overbodige investering.
In principe kun je op iedere gitaar leren spelen, maar het heilige vuur moet wel harder branden, dan de centen in je achterzak. Uiteindelijk verdien je pas echt respect met je spel en niet met je gitaar.
Ik voel me ook aangesproken!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, ik voel mij aangesproken, ja!
Ik vind het prima dat mijn spel achterloopt op mijn gear
Ja, bij Braddie welquote:
heb hem uitgeleend aan een vriend van me, maar je mag altijd een bod doen!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die Burny was toch alweer verkocht/te koop?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dank je, Les Pauls stinken...quote:Op zondag 1 mei 2011 17:47 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
heb hem uitgeleend aan een vriend van me, maar je mag altijd een bod doen!
Maar in principe is het wel een universeel inzetbare uitspraak hoor. Denk dat het merendeel zich wel aangesproken mag voelen.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik moet toch de quote-knop gaan gebruiken, ik reageerde eigenlijk op een post op de vorige pagina...
Vuile kutgitarenquote:
Vergeet niet niet te schrijven...quote:Op zondag 1 mei 2011 18:45 schreef Braddie het volgende:
Ik word er gek van dat als ik ook maar IETS zeg over een gitaar dat ik er eentje eventueel wil aanschaffen of als ik iets laat horen dat ik dan altijd weer gezeik over me heen krijg.
Ik zal me wel afzonderen van deze topicreeks.
Net op het Queenforum ook, post een track die ik gemaakt heb (Days of our lives van Queen) word er meteen gereageerd met, ja... je kan ook gitaar les nemen inplaats van een nieuwe gitaar te kopen.
Maar ik ga er niet een kopen, ik ga er heen om te orienteren, ik koop er pas 1 van de zomer, einde van de zomer...... en gitaarles is niks voor mij want dan zitten er constant mensen tegen mij te zeggen wat ik MOET doen, en dat vind ik 3 x niks...
Nee maar, even serieus... als een van julie in mijn schoenen zou staan en constant afgezeken zou worden en NIET serieus genomen zou worden, zouden juluie dan ook niet gek worden?quote:
Ik ben het eens over de gitaarles, Als ik daaraan begin mag ik zeker vader jacob gaan spelen ofzo, ja mooi niet. Ik wil gewoon RHCP of guns n' roses spelenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:45 schreef Braddie het volgende:
Ik word er gek van dat als ik ook maar IETS zeg over een gitaar dat ik er eentje eventueel wil aanschaffen of als ik iets laat horen dat ik dan altijd weer gezeik over me heen krijg.
Ik zal me wel afzonderen van deze topicreeks.
Net op het Queenforum ook, post een track die ik gemaakt heb (Days of our lives van Queen) word er meteen gereageerd met, ja... je kan ook gitaar les nemen inplaats van een nieuwe gitaar te kopen.
Maar ik ga er niet een kopen, ik ga er heen om te orienteren, ik koop er pas 1 van de zomer, einde van de zomer...... en gitaarles is niks voor mij want dan zitten er constant mensen tegen mij te zeggen wat ik MOET doen, en dat vind ik 3 x niks...
Ga eens een week samenwonen met mijn vriendin, dan piep je wel anders....quote:Op zondag 1 mei 2011 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee maar, even serieus... als een van julie in mijn schoenen zou staan en constant afgezeken zou worden en NIET serieus genomen zou worden, zouden juluie dan ook niet gek worden?
Dit is het gitaristen topic en ik speel gitaar!
Ik heb er nu ok nog een zin in, tot nu toe bevalt dit me prima en heb ik er lol inquote:Op zondag 1 mei 2011 18:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat is gezeik, als je een beetje een goede leraar hebt mag je zelf kiezen wat je doet en wat je wil leren.
Dat dus. Heb ik ook. Hij vroeg wat ik ongeveer wou leren, ik heb hem wat dingen gegeven wat ik graag zou kunnen, en vanuit daar bouwen we er wat moois van.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat is gezeik, als je een beetje een goede leraar hebt mag je zelf kiezen wat je doet en wat je wil leren.
Challenge accepted!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ga eens een week samenwonen met mijn vriendin, dan piep je wel anders....
Kom maar halen!quote:
Niet stiekem van onderwerp veranderen, schorriemorrie!quote:
Ah, daar komen die frustraties vandaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ga eens een week samenwonen met mijn vriendin, dan piep je wel anders....
Beiden toch?quote:
Ja...quote:
En waarom reageert iedereen op, blijkbaar, meerdere fora zo?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee maar, even serieus... als een van julie in mijn schoenen zou staan en constant afgezeken zou worden en NIET serieus genomen zou worden, zouden juluie dan ook niet gek worden?
Het is een complot, iets met apen enzo!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En waarom reageert iedereen op, blijkbaar, meerdere fora zo?
Cool. Zijn ook wel leuke dingen om te sparen, stuk betaalbaarder dan gitaren en in fijne kleurtjesquote:Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://link.marktplaats.nl/445476348
Het bevalt me ook prima, ik merk dat mijn gitaarspel duidelijk vooruit gaat de laatste tijd, ik ben fijn mijn techniek aan het oefenen wat solo`s bends worden steeds zuiverder, het duurt misschien langer dan met gitaarles,maar het lukt me wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb er nu ok nog een zin in, tot nu toe bevalt dit me prima en heb ik er lol in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |