Een beetje emotie mag wel in de sport ...... met Nadal en Federer aan de top is alles al zo vies klinisch en correct ....quote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een lu* zeg die Roddick. Slaat hij eerst zijn racketkapot. Vervolgens vraagt hij met dat misplaatste arrogante toontje aan Lahyani of hij al een waarschuwing heeft gekregen. Die zegt geloof ik nee en vervolgens slaat hij dat stoelje half kapot (sloeg er een hele hap uit). Ik hoop dat hij verliest.
Safin was ook zo'n speler die z'n emoties altijd goed onder controle had...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een beetje emotie mag wel in de sport ...... met Nadal en Federer aan de top is alles al zo vies klinisch en correct ....
Marat, ik mis hem nog steeds als ik na afloop weer van die interviews van Nadal of zo zie ...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Safin was ook zo'n speler die z'n emoties altijd goed onder controle had...
Daar kan Fed-Fan een goede impressie van geven, no?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Marat, ik mis hem nog steeds als ik na afloop weer van die interviews van Nadal of zo zie ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Van veel klasse getuigt het niet als je het meubulair gaat slopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een beetje emotie mag wel in de sport ...... met Nadal en Federer aan de top is alles al zo vies klinisch en correct ....
Na het winnen van het ABN Amro-toernooi 2012: "This is the happiest moment in my life, no?"quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Daar kan Fed-Fan een goede impressie van geven, no?
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Na het winnen van het ABN Amro-toernooi 2012: "This is the happiest moment in my life, no?"
Ik vind het ook wel grappig om te zien, maar ik stoor me vaak zo aan Roddick omdat ik hem zo arrogant vind. Bij Safin irriteerde het me niet als hij de boel afbrak.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nadal zegt altijd Gappy ipv Happy, verder klopt ie wel. En ben het met je eens, het getuigt niet van veel klasse maar zoals ik zei, liever dit dan het klinische van Fedal ...
quote:
Ik vrees het ookquote:
Ik ben echt benieuwd naar een speech als van Thiemo of Robin in een finale.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nadal zegt altijd Gappy ipv Happy, verder klopt ie wel. En ben het met je eens, het getuigt niet van veel klasse maar zoals ik zei, liever dit dan het klinische van Fedal ...
Is een filmpje van Haase die de dubbeltitel in Marseille wint. Vrij zouteloos imo ...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar een speech als van Thiemo of Robin in een finale.
Moet het alleen ooit zo ver komen.
gezien de vorm waar beide in verkeren. het is ook niet voor niks dat Nadal toen niet won op RG. Federer heeft het nog niet helemaal op gravel, terwijl Ferrer het hele jaar al in vorm is ook op snellere banen. Denk dat Ferrer Nadal zijn niveau op deze baan het best kan benaderenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef jojomen4 het volgende:
2 jaar geleden won Fed toch van Rafa? Waarom zou dat dit jaar niet weer kunnen? Rafa is niet veel beter geworden op gravel. Fed is niet veel slechter geworden (op gravel).
Goed gezegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef Norrage het volgende:
Alleen Djokovic maakt een kans..Fed is ver heen, en Murray pakt wellicht een set maar niet meer dan dat hebben we in MC gezien...laten we daarom maar hopen dat we de komende 3 toernooien ook 3 rafa-nole finales gaan krijgen, anders is dit gravelseizoen echt een domper.
http://www.sport1.nl/video/1855-de-bakker-wint-van-ferrero.htmlquote:Op maandag 2 mei 2011 23:11 schreef Norrage het volgende:
Trouwens ergens highlights van Thiemo's pot? Ik hoor er erg positieve verhalen overmaar ik heb het niet gezien omdat ik bezoek had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |