Mwah, karlovic slaat vaak genoeg 20+ aces op langzamere gravelbanen. Bij hem maakt sowieso de baansoort niet echt uit denk ikquote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Niet zo gek op gravel opzich, al is dit wel een vrij snelle baan.

Zo triest is dat toch niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
De Bakker verliest de eerste set van Ferrero met 6-2.

Nja, ik zei gister dat ik verwachtte dat JFC zou winnen maar toen waren er wel wat bij die dachten dat De Bakker dit ging winnen. Ik zie het gewoon niet echt gebeuren, ook al won hij vorig jaar blijkbaar nog van Ferrero.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zo triest is dat toch niet?
Allebei een tijdje eruit geweest, maar JCF blijft gewoon een toppert op gravel ...

Dat gaat me te ver. Maar ik ben wel bereid om straks patat te gaan halen als hij alsnog wint.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef Norrage het volgende:
Wie gaat zijn schoen opeten als thiemo hem nog wint?:p

Goed dat er nog mensen zijn die hun nek durven uit te steken. Echt klasse dit.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:03 schreef rooneyelst het volgende:
oke ik haal wel een wopper als die verliest

Ik moest aan Tampert denken: "Ich gebe sie nog eine Chance. Verprutzen sie die nicht."quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |