SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er wel weer zin in.
Waarom ben je voor Trump?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:25 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
De neutrale kijker ja.
Wij zijn uiteraard voor Trump.
Ik omdatquote:
Ding ook niet, eerste keer halve finale voor hem.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:34 schreef Nober het volgende:
Maar Trump heeft niets te verliezen dus kan hij best een gokje wagen.
Ding wel, die staat achter.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ding ook niet, eerste keer halve finale voor hem.
Ding is ook geen ramp als hij wint, speelt ook vrij aanvallend. Maar is wel een stuk stugger, daardoor minder leuk om naar zijn spel te kijken.quote:
Ding lijkt een soort van 'traagheid' in zijn spel te hebben. Trump is onbevangen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ding is ook geen ramp als hij wint, speelt ook vrij aanvallend. Maar is wel een stuk stugger, daardoor minder leuk om naar zijn spel te kijken.
Wegwezen! Ze zijn voor Trumpquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ook wel erg mooi eruit gekomen door Ding.
Ik kijk ook pas een uur op de bbc (kwam er ook pas achter)quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is weer op de BBC kan ik het ook weer zien
Eurosport zendt ook wel wat uit, als je het kan ontvangen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is weer op de BBC kan ik het ook weer zien
Spannend 13-14
ES lag er uit bij bosbeetlequote:Op zaterdag 30 april 2011 16:39 schreef Nober het volgende:
Ik dacht Trump probeert die rode wel via die andere rode maar in plaats daarvan speelt 'ie een andere rode tegen de rode die hij had moeten potten aan.
[..]
Eurosport zendt ook wel wat uit, als je het kan ontvangen...
Ik Trump jouw Ding!quote:
Dat duurt nog wel evenquote:
Hoi!quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:47 schreef Vincpod het volgende:
Sinds kort kijk ik ook snooker, al snap ik het nog niet echt vind ik het een aantrekkelijke sport om te kijken. En vanochtend een paar shots van Trump gezien die echt geniaal waren, alleen om het publiek te entertainen echt geniaal.
Je moet het maar eens gaan doen, echt niet te begrijpen hoe die mannen dat voor elkaar krijgen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:47 schreef Vincpod het volgende:
Sinds kort kijk ik ook snooker, al snap ik het nog niet echt vind ik het een aantrekkelijke sport om te kijken. En vanochtend een paar shots van Trump gezien die echt geniaal waren, alleen om het publiek te entertainen echt geniaal.
Inderdaad de precisie waarmee snooker wordt gespeeld is echt ongelooflijk. Eens een stek zoeken in de buurt waar zo'n tafel staat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet het maar eens gaan doen, echt niet te begrijpen hoe die mannen dat voor elkaar krijgen!
Lekker op dreef idd.quote:
Verhaas. Hij doet de finale dus niet de halve finale.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Where's Verhees? The Dutch ref, haven't seen him this World Championships.
Hendry zit in een dip. Hij denkt ook meer na over niet snooker zaken.quote:
Ook goed.quote:
De Engelsen spreken de a als e uit, maar hij heeft nog geen andere wedstrijd gedaan??quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Verhaas. Hij doet de finale dus niet de halve finale.
Jawel. Ik heb hem minimaal 2x gezien dit wk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook goed.
[..]
De Engelsen spreken de a als e uit, maar hij heeft nog geen andere wedstrijd gedaan??
138.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:23 schreef Nober het volgende:
Het vorige frame ook al van Ding, en die 145 break daarvoor... of verraad ik de uitslag nu?
Hij had 145 punten, omdat Trump 7 strafpunten weggaf. Het was een break van 138, simpel.quote:
Ik zag 't ja, ben even naar worldsnooker gesurfd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij had 145 punten, omdat Trump 7 strafpunten weggaf. Het was een break van 138, simpel.
Ik heb er reeds vele wedstrijden gezien, maar ik blijf het toch altijd moeilijk vinden om een lijstje te maken van beste wedstrijden. Dit is echter wel behoorlijk hoog niveau.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:25 schreef Breach het volgende:
Ik heb al heel veel snooker gezien in mijn leven. Maar dit is een van de beste wedstrijden die ik ooit gezien heb.
Ja. Niet vanwege het laatste maar omdat geen van beide spelers voor een pot wil gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:00 schreef Vincpod het volgende:
Wordt bij een re-rack het frame overgespeeld? Dit omdat het spel dood ligt.
Thnx, wordt weer stukje duidelijker nu. Ik zal af en toe wel wat meer vragenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Niet vanwege het laatste maar omdat geen van beide spelers voor een pot wil gaan.
Ik beantwoord elke vraagquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:01 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Thnx, wordt weer stukje duidelijker nu. Ik zal af en toe wel wat meer vragen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef Bruce117 het volgende:
Trump
Maar zeker ook de complimenten voor Ding.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:30 schreef wdn het volgende:
Nu kan de finale alleen nog maar tegenvallen
Taylor en Virgo hebben ook verschillende keren moeten zeggen dat ze het niet hadden gezien wat Trump ging doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:45 schreef Georges het volgende:
Leuk voor Trump dat ie door is. Mooi aanvallend spel, maar ik vind zijn positiespel matig.
Hij komt te vaak verkeerd uit waardoor hij het moet compenseren met een geweldig shot, wat dan niet altijd lukt.
Zowel Higgins als Williams schat ik een stuk hoger in, maar Trump is nog jong, dus op zich al een goede prestatie.
Die Nederlandse commentator op Eurosport, poolspeler, wat is die slecht trouwens.
Heeft niet veel inzicht (o niet gedacht dat ie dat zou spelen, o dat is niet goed bla bla bla)
Die Belg, Bjorn Haneveer ofzo, die is wel ok.
Op BBC hoor ik graag Dennis Taylor of John Virgo.
Het leek er op jaquote:
Je bedoelt toch niet Alex Lely, Nederlands hoop in bange pooldagen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:45 schreef Georges het volgende:
Leuk voor Trump dat ie door is. Mooi aanvallend spel, maar ik vind zijn positiespel matig.
Hij komt te vaak verkeerd uit waardoor hij het moet compenseren met een geweldig shot, wat dan niet altijd lukt.
Zowel Higgins als Williams schat ik een stuk hoger in, maar Trump is nog jong, dus op zich al een goede prestatie.
Die Nederlandse commentator op Eurosport, poolspeler, wat is die slecht trouwens.
Heeft niet veel inzicht (o niet gedacht dat ie dat zou spelen, o dat is niet goed bla bla bla)
Die Belg, Bjorn Haneveer ofzo, die is wel ok.
Op BBC hoor ik graag Dennis Taylor of John Virgo.
Reind Duut heeft een aantal maal naast hem gezeten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
En hij zit er volgens mij altijd alleen,
Rudy Bauwens bedoel je, dat is ook een Belg.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef tja77 het volgende:
Die Nederlandse commentator die er nu zit (naast Haneveer) zit er al jaren, maar soms weet hij dingen gewoon niet. En dan moet hij dingen aan Haneveer vragen, dat komt vrij onprofessioneel over.
Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:53 schreef tja77 het volgende:
En als Williams dit frame niet pakt, dan word het 16-14 voor Higgins, en dan is het bekeken denk ik. Williams kan in deze vorm geen 3 frames op rij pakken.
1998quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef Beregd het volgende:
higgins
wereldkampioen in 2007, 2009 en 2011
Hopelijk dan maar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef Beregd het volgende:
higgins
wereldkampioen in 2007, 2009 en 2011
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind Trump nogal matig als het gaat om positie spel, dat had ik al eerder gezegd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef wdn het volgende:
Wie deze wedstrijd ook wint... hij zal veel meer mee moeten brengen naar de finale om met Trump mee te komen.
what the fuck Williams. Hoe mis je die rode !??!?
Higgins is sowieso favoriet ja, vrij ruim zelfs bij de bookmakers.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:07 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind Trump nogal matig als het gaat om positie spel, dat had ik al eerder gezegd.
Hij kan ballen er hard in knallen en bij wijze van spreken een screw shot doen naar de andere kant van de tafel, maar daar win je het niet mee tegen Higgins.
Voor mij is Higgins zwaar favoriet.
Ding is van het nivo Higgins en werd ook van gewonnen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:07 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind Trump nogal matig als het gaat om positie spel, dat had ik al eerder gezegd.
Hij kan ballen er hard in knallen en bij wijze van spreken een screw shot doen naar de andere kant van de tafel, maar daar win je het niet mee tegen Higgins.
Voor mij is Higgins zwaar favoriet.
Meer: http://uk.eurosport.yahoo(...)-year-old-trump.htmlquote:Hallett: The day I lost to a 13-year-old Trump
Judd Trump has been electrifying the snooker world with his run to the semi-finals of the World Snooker Championship in Sheffield.
Eurosport commentator and former world number six Mike Hallett recalls the day he faced a then 13-year-old Judd Trump in the final of the 2003 Pontins Open – and lost.
"The match was played in Prestatyn in North Wales and, because of Judd's age, he was given a headstart of 10 points per frame.
"To be honest though, I was the one who needed the extra 10 points because Judd went and whacked me 4-1 – I had to go get him out of the crèche before the final, but once we started playing he hardly missed a ball.
UK Championship en The Masters heb je ook nogquote:Op zondag 1 mei 2011 11:42 schreef lubje25 het volgende:
Vanaf 1 juni heb ik weer BBC![]()
Eindelijk beter commentaar dan. Al moet ik dan weer lang wachten op het WK.
quote:Former snooker commentator Ted Lowe has died at 90, the BBC has learned.
Lowe, who first commentated on snooker on the TV show Pot Black in 1969, retired after the 1996 world final.
He died on the morning of the first session of the 2011 Snooker World Championship final in Sheffield, with Judd Trump taking on John Higgins.
Lowe's unmistakable hushed tones earned him the popular nickname "Whispering Ted" and he was the BBC's lead commentator on many occasions.
Viel me totaal niet opquote:
Smakelijk!quote:
Dat een bal gaat springenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Even een domme vraag maar wat bedoelen ze precies met een kick? Ik kijk Eurosport btw.
Owke dacht het al maar thanks.quote:
Specifiek de witte bal toch?quote:
Daar zijn de geleerden het dan niet over eens. Want tot nu toe was het verhaal altijd dat het te maken had met de statische lading van de ballen (mede door het rollen over het laken).quote:Op zondag 1 mei 2011 20:33 schreef vaarsuvius het volgende:
Steve Davis legt de kick uit me 2 roomtaartjes.....
Het komt er op neer dat snookerballen niet echt rond zijn, onder een microscoop zijn ze best rafelig. Het kan voorkomen dat doordat de ballen spinnen, dat ze een beetje 'in elkaar grijpen' als tandwielen..... Daardoor kan de wrijving hoog genoeg worden dat de ene bal de andere bal omhoog tilt.. Dit kost flink wat bewegingsenergie waardoor de ballen niet de geplande route afleggen en de speler ofwel de pot mist, ofwel uit positie raakt
Oke duidelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:33 schreef vaarsuvius het volgende:
Steve Davis legt de kick uit me 2 roomtaartjes.....
Het komt er op neer dat snookerballen niet echt rond zijn, onder een microscoop zijn ze best rafelig. Het kan voorkomen dat doordat de ballen spinnen, dat ze een beetje 'in elkaar grijpen' als tandwielen..... Daardoor kan de wrijving hoog genoeg worden dat de ene bal de andere bal omhoog tilt.. Dit kost flink wat bewegingsenergie waardoor de ballen niet de geplande route afleggen en de speler ofwel de pot mist, ofwel uit positie raakt
Dat is het niet. De ballen rollen nl. nooit over het laken. Alleen kunnen we dat met het menselijk oog niet zien. Het hebben van een kick betekent dat de snelheid uit de object bal gaat door een slecht contact. Vaak springt de bal daar wel bij op, maar dat hoeft niet.quote:
Het een sluit het ander niet uit, misschien zijn er wel twee redenen die ongeveer hetzelfde verschijnsel opleveren.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Daar zijn de geleerden het dan niet over eens. Want tot nu toe was het verhaal altijd dat het te maken had met de statische lading van de ballen (mede door het rollen over het laken).
Er is bijvoorbeeld weleens getest met het 'aarden' van een tafel.
Bij 1 frame die hij won in het begin toen knipoogde hij naar de camera.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha Trump die even in de camera kijkt en zucht.Mooie kerel.
Inderdaad, alleen wat pech met het vervolg daarop.quote:
Dat valt wel op inderdaad, misschien nog de onervarenheid?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen wat pech met het vervolg daarop.
Het is ook goed voor de spanning dat er lage breaks zijn, die centuries zijn goed maar saai.
Daarom vind ik het ook zo leuk dat Hendry erbij zitquote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Hendry zegt steeds welk shot hij moet nemen, en dan knalt Trump er weer een veel aggresievere bal uit... en vaak gaat het dan mis of bijna mis.
Ik heb helaas geen BBC anders was ik dat ook aan het kijken.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo leuk dat Hendry erbij zit
Soort van oude kijk en nieuwe kijk op het snooker
Ramt gewoon.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:17 schreef wdn het volgende:
Hij rammed die zwarte gewoon door het pocket heen
Ik denk dat die weddenschap inmiddels wel verjaard is.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef vaarsuvius het volgende:
Die zal nu denken, Damn waarom heb ik er toen geen 100 pond van gemaakt
dat soort weddenschappen juist niet, die verjaren nooit... (zolang het bedrijf nog bestaat, maar dat zit meestal wel goed in de uk, die hebben een grote gokindustrie met veel traditie)quote:Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat die weddenschap inmiddels wel verjaard is.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat soort weddenschappen juist niet, die verjaren nooit... (zolang het bedrijf nog bestaat, maar dat zit meestal wel goed in de uk, die hebben een grote gokindustrie met veel traditie)
Inderdaad, en ook vaak geweldige muziek keuze, van klassiek tot dancequote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef wdn het volgende:
Wat is de BBC toch goed met recaps he
Genieten dit.
Nee Hendry gaat door.quote:
mogelijk afscheid maar, hij gaat nog een jaartje doorquote:
Okequote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee Hendry gaat door.
Dit gaat over Ted Low die vanmorgen is overleden.
Altijd zielig natuurlijk, maar wel mooi en toevallig dat hij overlijdt op de finaledag van Sheffield.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee Hendry gaat door.
Dit gaat over Ted Lowe die vanmorgen is overleden.
Keu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |