SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er wel weer zin in.
Waarom ben je voor Trump?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:25 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
De neutrale kijker ja.
Wij zijn uiteraard voor Trump.
Ik omdatquote:
Ding ook niet, eerste keer halve finale voor hem.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:34 schreef Nober het volgende:
Maar Trump heeft niets te verliezen dus kan hij best een gokje wagen.
Ding wel, die staat achter.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ding ook niet, eerste keer halve finale voor hem.
Ding is ook geen ramp als hij wint, speelt ook vrij aanvallend. Maar is wel een stuk stugger, daardoor minder leuk om naar zijn spel te kijken.quote:
Ding lijkt een soort van 'traagheid' in zijn spel te hebben. Trump is onbevangen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ding is ook geen ramp als hij wint, speelt ook vrij aanvallend. Maar is wel een stuk stugger, daardoor minder leuk om naar zijn spel te kijken.
Wegwezen! Ze zijn voor Trumpquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ook wel erg mooi eruit gekomen door Ding.
Ik kijk ook pas een uur op de bbc (kwam er ook pas achter)quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is weer op de BBC kan ik het ook weer zien
Eurosport zendt ook wel wat uit, als je het kan ontvangen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is weer op de BBC kan ik het ook weer zien
Spannend 13-14
ES lag er uit bij bosbeetlequote:Op zaterdag 30 april 2011 16:39 schreef Nober het volgende:
Ik dacht Trump probeert die rode wel via die andere rode maar in plaats daarvan speelt 'ie een andere rode tegen de rode die hij had moeten potten aan.
[..]
Eurosport zendt ook wel wat uit, als je het kan ontvangen...
Ik Trump jouw Ding!quote:
Dat duurt nog wel evenquote:
Hoi!quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:47 schreef Vincpod het volgende:
Sinds kort kijk ik ook snooker, al snap ik het nog niet echt vind ik het een aantrekkelijke sport om te kijken. En vanochtend een paar shots van Trump gezien die echt geniaal waren, alleen om het publiek te entertainen echt geniaal.
Je moet het maar eens gaan doen, echt niet te begrijpen hoe die mannen dat voor elkaar krijgen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:47 schreef Vincpod het volgende:
Sinds kort kijk ik ook snooker, al snap ik het nog niet echt vind ik het een aantrekkelijke sport om te kijken. En vanochtend een paar shots van Trump gezien die echt geniaal waren, alleen om het publiek te entertainen echt geniaal.
Inderdaad de precisie waarmee snooker wordt gespeeld is echt ongelooflijk. Eens een stek zoeken in de buurt waar zo'n tafel staat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet het maar eens gaan doen, echt niet te begrijpen hoe die mannen dat voor elkaar krijgen!
Lekker op dreef idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |